Snowdrops



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Snowdrops

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shatteredice
Member
Snowdrops Untitl10
Mark
559
Actief
''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."

CAT'S PROFILE
Age: » 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Queen - Senior Warrior
Shatteredice
BerichtOnderwerp: Snowdrops   Snowdrops Icon_minitimema 4 apr 2022 - 12:17

But I need you by my side

Nog altijd was het koud buiten. De winter leek maar niet op halt te gaan. Ze had een dikke vacht maar ook zij was op een gegeven moment wel klaar met de kou. Ze kon niet wachten tot de lente weer ging beginnen en de landschap weer groen en in bloei stond in plaats van onder een dikke laag ijzel en sneeuw. Met koude pootjes liep ze rond. De sneeuwlaag was al wat verminderd, het was voornamelijk nog een oud laagje van enkele dagen terug. Her en der zag ze gelukkig al weer plekken die waren bevrijd van de sneeuw maar helaas nog geen bloemetjes te vinden. Shatteredice liep veder. Ze was klaar met haar taken en was aan haar wandeling van de dag begonnen. Vandaag was ze spontaan; ze nam een andere route dan normaal. De laatste keer had ze namelijk een raar onderbuikgevoel gehad. Ze was daarom uit voorzorg maar toch een andere pad gaan volgen. Ondertussen probeerde ze het gevoel van haar vacht te wuiven. Het was niks geweest, ze moest het verleden los gaan laten. Toch, hoe hard ze ook haar best deed, onbewust was ze altijd alert als ze alleen was. Gelukkig kon ze haar hoofd wat stillen door de Small Forest. Ze vond deze plek altijd erg mooi, vooral wanneer het lente was. Dan stonden alle kleine boompjes in de bloei met mooie witte en roze blaadjes. Ze keek naar de takken boven haar kop maar helaas. Naast een paar sterkgeestige knopjes was er nog weinig teken van bloei. De gesproette she-cat liep door met haar staart als een sluier achter haar aan wiegend.

+Blossomhail
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossomhail
Member
Snowdrops DPKsfdL
Freedje
161
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Blossomhail
BerichtOnderwerp: Re: Snowdrops   Snowdrops Icon_minitimewo 6 apr 2022 - 10:32

In plaats van rustig uit het kamp te gaan, begon Blossomhail meteen te rennen. Ze had het nodig om haar bloedsomloop sneller door haar lijf te laten gaan zodat ze snel weer warm zou worden. De winter begon zijn piek te bereiken en dat begon Blossomhail echt wel te merken. Ze was nog jong en zeker niet in de buurt van de leeftijd van een elder, maar haar spieren voelden stijf aan, zelfs na gisteren heel de dag getraind te hebben. Ze was echter niet de enige die last had van de kou: ze had meer katten gezien die er echt last van hadden en ze had nu al medelijden met de elders die constant met stijve spieren zaten. Het moest niet gemakkelijk voor ze zijn, dat was één ding dat zeker was. Ze nam zichzelf voor dat ze voor hun zou gaan jagen. Het was normaal gezien een taak dat vooral door apprentices werd gedaan, maar Blossomhail wist als geen ander hoe belangrijk het was om voor heel haar Clan zorg te dragen. Vooral voor de katten die dat zelf niet meer goed konden. Haar blik gleed naar voren, waar ze een soortgelijke pels zag als dat ze zelf had. Shatteredice. Ondanks dat ze niet verbonden waren door bloed leken ze wel veel op elkaar. Blossomhail liep wat sneller zodat ze de poes in kon halen en glimlachte naar haar. ”Het zijn momenten zoals deze dat ik zou willen dat ik ook zo’n dikke pels had zoals jou,” zei ze grinnikend als begroeting tegen de she-cat. Ze zou vanzelf wel zien of Shatteredice zin had in gezelschap of niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shatteredice
Member
Snowdrops Untitl10
Mark
559
Actief
''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."

CAT'S PROFILE
Age: » 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Queen - Senior Warrior
Shatteredice
BerichtOnderwerp: Re: Snowdrops   Snowdrops Icon_minitimevr 6 mei 2022 - 11:26

But I need you by my side

Op de plekken waar nog sneeuw en vorst lag, daar knarste de grond onder haar roze kussentjes. Ze probeerde zachtjes haar voetjes neer te zetten zodat ze zo min mogelijk geluid maakte tijdens haar wandeling. Ze wou voor de jagers het niet extra moeilijk maken door prooi te doen waarschuwen doordat ze zelf in haar vrije uurtje eventjes rond aan het lopen was. Ze was al wat dieper in de Small Forest getrokken toen ze een metgezel tegenkwam. Haar oortjes kwamen overeind en ze keerde haar kristalblauwe oogje op de clangenoot die haar toegemoet kwam. ''Dagh Blossomhail.'' Begroette ze de ander vriendelijk en warmpjes. Er kroop een klein maar zichtbaar glimlachje op haar lippen toen Blossomhail begon te spreken. Ze neeg haar kopje zachtjes de andere kant op en grinnikte mee. Ze was een beetje verlegen. Haar staart sloeg over haar achterpootjes heen toen ze het haarzelf wat gemakkelijker maakte door te zitten. ''Schijn bedriegt. Het lijkt warmer dan het is hoor.'' Mauwde ze terug terwijl ze weer Blossomhail terug aankeek. In tegenstelling tot de Riverclanners was haar vacht niet bedekt met olie en was haar onder vacht vrijwel afwezig. Het leek lang en pluizig maar dat waren de eerste haartjes van haar nieuwe pels. Ze was meerdere keren haar vacht deels verloren en het terug groei progress duurde lang, voornamelijk de warme dikke onder vacht. Het was al 12 moons geleden dat ze omringd was door vuur maar nog, als je goed keek, zag je de dunnere plekken waar het vuur haar vacht verschroeid had.

MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossomhail
Member
Snowdrops DPKsfdL
Freedje
161
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Blossomhail
BerichtOnderwerp: Re: Snowdrops   Snowdrops Icon_minitimeza 7 mei 2022 - 15:00

Het leek erop dat Shatteredice wel zin leek te hebben in een gesprek. Haar toon was warm, net zoals die van Blossomhail. De poes keek de warrior aan toen dat ze haar woorden sprak en een glimlach gleed om haar lippen. ”Warm of niet, er bestaat in elk geval wel geen twijfel over dat je een mooie vacht hebt,” complimenteerde ze de poes, aangemoedigd door de verlegen houding van haar Clanmate. ”Hoe is het met je?” liet ze er vervolgens op volgen. Ze besefte zich dat ze eigenlijk geen idee had wie dat Shatteredice was ondanks het feit dat ze al enkele manen met elkaar samen in de Clan leefden. Het was gek hoe haar leven soms zo druk kon zijn dat ze katten met wie ze opgegroeid was eigenlijk niet eens zo goed kende. Nu dat ze nog geen apprentice had gekregen van Crystalstar was daar wel ietsje meer ruimte voor om dat in te halen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Shatteredice
Member
Snowdrops Untitl10
Mark
559
Actief
''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."

CAT'S PROFILE
Age: » 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Queen - Senior Warrior
Shatteredice
BerichtOnderwerp: Re: Snowdrops   Snowdrops Icon_minitimema 16 mei 2022 - 13:39

But I need you by my side

Ze kreeg een complimentje van de ander over haar vacht. Shatteredice had die niet perse zo zien aankomen maar reageerde dankbaar en vreugdevol op Blossom. ''O- o, vind je haha? Dat is lief van je om te zeggen.'' Mauwde ze een beetje stotterend door de verlegenheid waar ze in werd gebracht maar oprecht blij met de woorden van de Riverclanner. Ze zocht oogcontact met de andere she-cat en wou net zeggen dat ook haar pels mooi was maar Blossom vroeg haar tussendoor een vraag. Hoe het met haar ging.. Tja. Dat was soms een moeilijke vraag voor Shatteredice. Het ging steeds beter met der, ondanks alle tegenslagen, maar soms drongen de trauma's zich weer terug in haar. Net als de laatste dagen, waar ze onder haar huid voelde prikkelde dat iemand haar stond te begluren. Dat Daintywhiff zich vermomd had op een of andere manier en haar zachtjes besloop alsof ze een prooi was. Dat gevoel probeerde ze te negeren, want het was simpelweg onmogelijk.. Crystalstar lette goed op haar en de rest van Riverclan lette goed op het gebied. Er kon geen Windclanner hier nietsvermoedend rondlopen.. Ze schudde haar kopje. Daar ging ze weer in haar eigen gedachten. Snel besloot de  gesproette queen om er niet al te diep in te gaan bij Blossomhail en antwoord te geven van hoe ze zich vandaag voelde en vandaag voelde zich relatief goed- naast de onderdrukkende angst dan.. ''Het gaat goed, ik was net lekker een wandeling aan het maken. Ik hoopte al wat van de eerste tekens van de lente te vinden.'' Mauwde ze terug. ''Zou je het misschien leuk vinden met me mee te gaan? Mits- mits je natuurlijk niet druk ben met je taken.'' Ze kon niet meteen uitgaan dat de rest net zoals haar ook vrij waren nu. Ze zou het in ieder geval gezellig vinden om met een clangenoot een ommetje te maken en Blossom ook wat persoonlijker beter te leren kennen. Daarbij gaf het haar ook een extra gevoel van veiligheid dat er iemand bij haar in de beurt was.

MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossomhail
Member
Snowdrops DPKsfdL
Freedje
161
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Blossomhail
BerichtOnderwerp: Re: Snowdrops   Snowdrops Icon_minitimedo 19 mei 2022 - 14:11

Blossomhail’s snorharen trilden geamuseerd toen Shatteredice op een stotterende, bijna verlegen manier om bevestiging leek te vragen. ”Natuurlijk, anders zou ik niks gezegd hebben,” drukte ze de she-cat op het hart. Nu vond ze niet snel iemand lelijk of zo, maar ze zou wijs haar mond hebben gehouden als ze vond dat iemand er niet goed uitzag. En Shatteredice verdiende het compliment écht wel. Blossomhail liet de poes haar tijd nemen om antwoord te geven terwijl ze haar blik door het territorium liet dwalen. Het zag er besneeuwd uit, maar het was er rustig. Alsof alleen zij op de wereld waren. Daar zorgde sneeuw eigenlijk altijd wel voor, voor die stilte. Blossomhail’s aandacht lag echter meteen weer bij de poes toen ze aangaf dat ze zich goed voelde. ”Dat lijkt me leuk,” zei ze op een warme toon tegen haar Clanmate. ”Ik heb nog geen apprentice, dus op dit moment heb ik niet zo heel veel verplichtingen.” Ze grinnikte. ”Dat zal wel weer komen als Newleaf weer op gang komt en een paar van de kittens apprentices kunnen worden.” Ze snorde. ”Ik hoop eerlijk tussen jou en mij gezegd dat het niet lang meer duurt eer dat ik zelf in de nursery kan liggen.” Ze gaf de poes een knipoogje. Hoe geweldig zou het wel niet zijn als ze zelf een nestje zou hebben? Met een partner aan wie ze haar hart zonder zorgen kon geven, natuurlijk. Dat stond vast.

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Snowdrops
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Small Forest-
Ga naar: