ThunderClan Ceremonie [04-2022]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ThunderClan Ceremonie [04-2022]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Eveningstar
Clanleader
ThunderClan Ceremonie [04-2022]  N8yMMF1g_o
Julia
1278
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: ThunderClan Ceremonie [04-2022]    ThunderClan Ceremonie [04-2022]  Icon_minitimevr 15 apr 2022 - 13:50



ThunderClan Ceremonie 04/22


Leven, of laten leven. Er was altijd een keuze, altijd actie en reactie. De felgele ogen van de mooie zilvergrijze kattin flonkerden in het ochtendzonnetje. Nieuwe krassen sierden haar vel, overblijfselen van het gevecht met Settledstar en Stormraiser. Voor de rest was er niks meer aan haar te zien. Bruiste er een duidelijke drang voor gerechtigheid in haar lijf. Alleen dat was niks nieuws, die houding had ze veel vaker. Eveningstar had een hekel aan leugen en bedrog. Ze loste dingen liever op, voordat leugens zich nog verder verspreidde en overwoekerden. Ze was sowieso meer van de actie, woorden konden nog vuilen zijn dan klauwen. Ze had een scherpe tong dat zeker, maar haar nagels waren nog scherper. Ze had genoeg om over na te denken, dat was ook niets nieuws. Alleen de reden ervan wel. Settledstar was gevaarlijk en dat maakte ShadowClan een nog grotere dreiging, nu dat hij leader was. Binnenkort zouden Spottedrain en zij spreken over hun toekomst met elkaar. Of er gevolgen moesten komen door het gevecht op highstones. Dat was voor later, eerst moest ze sommige vervelende kittens wat extras te doen geven. Voordat ze Remnantwolf definitief verjoegen, of haar warriors compleet gek maakten. Want dat was niet uitgesloten, ze had een, uhm…, interessant stel kittens. Die haar ook nogal zenuwachtig maakte, het werd tijd dat die snel opgeleid werden.

In het ochtendgloren sprong ze dus op de high rock. “Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, bij elkaar komen voor een Clanmeeting!” Haar stem was helder en duidelijk. Verbrak de rust in het kamp, voor zover die er was. Er zaten waarschijnlijk genoeg stuiterende kittens in de nursery. “We beginnen met onze nieuwe apprentices die we vanaf vandaag mogen verwelkomen.” Startte ze. “Met goedkeuring van Birdfeather, wil ik graag Chestnutkit naar voren roepen. Runningwind zal je de kneepjes van het warriorschap leren. Chestnutkit, vanaf nu, tot de dag waarop je warrior zal worden, zul je bekend staan als Chestnutpaw.” Daarna ging haar blik naar Ivykit en Fennelkit, twee dames van het nestje van Mistgaze. Dat nestje bezorgde haar lichtelijk koppijn. Ze was niet de enige. Ook Remnantwolf maakte ze het niet makkelijk en Quickleg had inmiddels ook ervaringen met het nestje. Goede, maar ook minder goede. “Met goedkeuring van Shyfox, wil ik graag Ivykit en Fennelkit naar voren roepen. Ivykit en Fennelkit vanaf nu, tot de dag waarop jullie warrior zullen worden, zullen jullie bekend staan als Ivypaw en Fennelpaw. Jullie krijgen samen Smouldertongue als mentor.” Haar blik zocht ernstig naar de kater. Als ze hem vond, dan brandde haar blik in de zijne. Ze gaf hem expres genoeg te doen, want hij kon nog wel eens lui zijn. Dat was een risico voor de Clan, daarnaast mocht hij zich wel weer even voor haar bewijzen. Na zijn acties. Of eigenlijk het uitblijven van actie. Dan de andere dame van het nest nog. Belladonnakit was als laatste aan de beurt, dat was ook een bewuste keuze. Ze hield hem strak in de gaten tijdens de ceremonie, het opdondertje. “Met goedkeuring van Quickleg, wil ik graag Jasminekit naar voren roepen. Jij krijgt Flintspark als mentor. Jasminekit, vanaf nu, tot de dag waarop je warrior zal worden, zul je bekend staan als Jasminepaw.” Ze schonk de jonge kattin even een glimlachje en daarna wende ze zich dan toch naar Belladonnakit. “Met goedkeuring van Brokentail, wil ik graag Belladonnakit naar voren roepen. Jouw mentor zal Squirrelnose worden. Belladonnakit, vanaf nu, tot de dag waarop je warrior zal worden, zul je bekend staan als Belladonnapaw.” Ook hem keek ze iets te lang aan. Dat was een boodschap, een duidelijke boodschap. Verpest het niet.

Daarna gleed haar blik naar haar dochter. Zij had een nieuwe mentor nodig. Zij en Foxpaw. “Mij is ter oren gekomen dat jullie voormalige mentor niet jullie opleiding kan afronden. Dus krijg jij Beetlepaw Spottedrain als mentor en jij Foxpaw krijgt Dustspirit als mentor.” Ze gaf beidde katten even een knikje. Dat was het apprentice, mentor dingetje. Dan had ze Branchpaw nog. “Branchpaw is uit een boom gevallen. Hierbij is zijn zicht slecht geworden en zal hij voor altijd mank lopen. Hierom is er besloten dat Branchpaw zijn intrek zal nemen in de elders den. Bedankt voor al het werk voor ThunderClan Branchpaw. Vanaf nu zal je bekend staan als Branchpoint.” Branchpaw was ook betrokken geweest bij het akkevietje in de medicine cat’s den. Tjah, het was wat.

"Ik wil jullie er even op wijzen dat er geen kittens in het deel van Remnantwolf haar den worden gedoogd. De queens wordt gevraagd dit extra in de gaten te houden." Begon ze met haar mededelingen. Even werd de blik in haar felgele ogen wat donkerder voor haar volgende mededeling. Ze moest zich inhouden om niet haar nagels in het rotsblok onder haar poten te zetten. Ze dwong zichzelf weer wat te ontspannen, voordat ze sprak. “Een paar dagen geleden was ik samen met Smouldertongue naar mothermouth, om samen met StarClan te kunnen dromen. Onderweg kwamen wij Settledstar en één van zijn warriors tegen. Acornstar is dood en Settledstar heeft zijn plaats ingenomen. Ze beledigden de moonstone en dat leek Settledstar niet eens wat te kunnen schelen.” Brieste ze. “We zijn in gevecht geraakt en ik zal met Spottedrain overleggen wat de consequenties zullen zijn voor dit gevecht. ShadowClan is duidelijk zijn respect voor StarClan aan het verliezen. Als ze ook de warrior code uit het oog aan het verliezen zijn, dan worden ze veel te gevaarlijk voor ThunderClan.” Haar staart bewoog langzaam van de ene naar de andere kant. “Er zullen extra patrouilles langs de grens met ShadowClan zijn. Remnantwolf ik wil jou vragen de kruidenvoorraad goed op peil te hebben en de mentors die vandaag een apprentice hebben gekregen. Zet de training direct een tandje bij. Ik kan geen garantie geven dat de vrede nog lang zal duren. Ik ducht geen gesprekken over koetjes en kalfjes met ShadowClanners, daar zal een gepaste straf op staan.” Haar blik gleed over de katten van de Clan. Daarna keek ze naar de lucht. Zeker nu niet meer. Leafbare leek niet lang meer aan te houden. De lucht werd warmer. “Dat was het. Sta paraat allemaal.” Met die woorden sprong ze van de high rock af.
Lijst en tags:


Laatst aangepast door Eveningstar op zo 17 apr 2022 - 13:55; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasminepaw
Med. cat apprentice
ThunderClan Ceremonie [04-2022]  BBTakD
Bunny
110
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat Apprentice
Jasminepaw
BerichtOnderwerp: Re: ThunderClan Ceremonie [04-2022]    ThunderClan Ceremonie [04-2022]  Icon_minitimevr 15 apr 2022 - 21:59


Jasminekit stond nerveus naast haar siblings. Vandaag was een grote dag, een belangrijke dag. Haar hart klopte in haar keel en ze keek met grote blauwe oogjes toe hoe Eveningstar de clan toesprak. Quickleg had besloten dat ze apprentice mocht worden, en dus stond er niets meer tussen haar en die gegeerde -paw naam. Hoewel Jasminekit niet zeker wist of ze het wel wou. Aan de ene kant leek het haar wel fijn, om nieuwe dingen te leren en om zich nuttig te kunnen maken voor de clan. Maar aan de andere kant.. Ze zou moeten leren jagen en vechten, en ze wist dat het hard werken zou zijn, en ze wist dat ze vanaf nu pas écht haar familie kon beginnen teleurstellen. Eerst werden Ivykit en Fennelkit naar voren gekregen om hun nieuwe rang te ontvangen. Jasminekit glimlachte opgetogen, trots op hen, en scandeerde hun nieuwe naam mee met de rest van de clan. Daarna was het haar beurt. Bijna als in een droom liep ze naar voren; de wereld leek op te gaan in een waas, en ze zag enkel Eveningstar nog. Haar pootjes trilden lichtjes en bloed ruiste in haar oren. Ze hoorde niet wie haar mentor werd, maar ze zag Flintspark op haar afkomen en ze raakte zijn neusje aan. Ze kreeg geen woord uit haar strot, maar knikte hem eens toe op een manier die hopelijk niet al te timide en nerveus overkwam maar waarschijnlijk wel een beetje deed denken aan een verlegen vogeltje. Na haar werd ook Belladonna tot apprentice benoemd. Ze hoorde hoe twee apprentices een nieuwe mentor toegewezen kregen. Net wanneer haar hart weer een beetje tot bedaren was gekomen, bracht Eveningstar nog een korte mededeling over hoe kittens niet toegelaten werden in Remnantwolf's deel van de medicine cats den. Jasminepaw voelde zich enorm aangesproken; ze had gee nweet van het akkefietje met haar siblings, onder andere, en ging ervanuit dat katten haar in de den gezien hadden en waren gaan klagen. Of misschien was Remnantwolf zelf wel gaan klagen over die irritante kitten, die ze niet durfde nee zeggen omdat ze dan zou gaan huilen. Jasminepaw richtte haar blik ietwat beschaamd op de grond. Verder waren er blijkbaar ook spanningen tussen Thunderclan en Shadowclan, hoewel Jasminepaw niet goed snapte waarom. Maar waarschijnlijk zou ze nu zeker snel leren vechten, en ze wist niet of ze daarnaar uitkeek.. Hopelijk was Flintspark een vriendelijke mentor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
ThunderClan Ceremonie [04-2022]  Kfjj0PI
Butter
829
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: ThunderClan Ceremonie [04-2022]    ThunderClan Ceremonie [04-2022]  Icon_minitimeza 16 apr 2022 - 11:08

We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past
Remnantwolf had nauwelijks gedurfd haar den te verlaten. Niet nadat ze door een tweetal kittens moordenaar was genoemd. Ze was eenzaam, misschien, heel misschien moest ze vragen aan Starclan of ze haar binnenkort een teken konden geven. Zodat ze niet meer eenzaam hoefde te zijn, zodat ze naast haar nog een stel poten zouden krijgen om de Clan te behoeden voor gevaar. In haar eentje, in haar eentje zou ze niet eindeloos ver kunnen gaan. Wat als er wat mee haar zou gebeuren? Ze sloot haar ogen, hopende dat er iemand met antwoorden zou komen. 'Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, bij elkaar komen voor een Clanmeeting!' Klonk de bekende stem van de kattin die ze had bestempeld als haar moeder. Wellicht gaf dit ook wel aan hoe aparte kattin ze eigenlijk was. Eveningstar was niet het beste beeld van een ouder; maar ze was wel een van de sterkste Leaders die Thunderclan zou kennen. Zij had de eer dat ze als Medicine Cat deze mocht ondersteunen. We beginnen met onze nieuwe apprentices die we vanaf vandaag mogen verwelkomen.' Startte Eveningstar. 'Met goedkeuring van Birdfeather, wil ik graag Chestnutkit naar voren roepen. Runningwind zal je de kneepjes van het warriorschap leren. Chestnutkit, vanaf nu, tot de dag waarop je warrior zal worden, zul je bekend staan als Chestnutpaw.' Remnantwolf glimlachte zachtjes, ooit, ooit zou zij daar staan en een waarschijnlijk jongere kat met zich mee roepen. Zou zij de Clan vertellen dat er een nieuwe Medicine Cat Apprentice was. Dat was een droom, een droom om het beter te doen dan Newtspark. Ze had nog veel te ontwikkelen dus misschien was het goed dat er nu nog geen Starclan was die bericht gaf dat de tijd daar was. Aan de andere kant, tot nu toe had ze het goed gered totdat.... Totdat er kittens waren geweest die haar den als speeltuin hadden bestempeld. 'Met goedkeuring van Shyfox, wil ik graag Ivykit en Fennelkit naar voren roepen. Ivykit en Fennelkit vanaf nu, tot de dag waarop jullie warrior zullen worden, zullen jullie bekend staan als Ivypaw en Fennelpaw. Jullie krijgen samen Smouldertongue als mentor.' Remnantwolf wierp een blik op de arme kater. Hij zou als Mentor zijn poten vol hebben aan in ieder geval Fennelpaw. Ze snoof zachtjes, als het aan haar lag zouden Fennelpaw en diens broer nog een Moon of wat haar helpen om de kruiden aan te vullen die ze zo interessant hadden gevonden. De opmerkingen van de twee lieten nog steeds af en toe haar bloed bruissen. 'Met goedkeuring van Quickleg, wil ik graag Jasminekit naar voren roepen. Jij krijgt Flintspark als mentor. Jasminekit, vanaf nu, tot de dag waarop je warrior zal worden, zul je bekend staan als Jasminepaw.' Remnantwolf keek met een kleine glimlach naar haar favoriete kitten van het nest. Jasminepaw. De kattin mocht verlegen zijn maar juist dat maakte dat ze haar graag mocht. Ze zou haar regelmatige uitstapjes gaan missen. 'Met goedkeuring van Brokentail, wil ik graag Belladonnakit naar voren roepen. Jouw mentor zal Squirrelnose worden. Belladonnakit, vanaf nu, tot de dag waarop je warrior zal worden, zul je bekend staan als Belladonnapaw.' De blik van Remnantwolf werd nu donker, bijna onleesbaar. Squirrelnose mocht ze graag maar diens Apprentice was echt een ramp. Een ramp om een goede Warrior van te maken. Ze hoopte dat hij zijn eerste training behoorlijk stevig vast gegrepen zou worden.

In de korte pauze die volgde liet ze haar blik weer naar Jasminepaw glijden die duidelijk niet wist wat ze moest. Haar blik verzachtte ook, warmte was in haar amberkleurige ogen te lezen. Ze zou haar nooit wat ontzeggen. 'Mij is ter oren gekomen dat jullie voormalige mentor niet jullie opleiding kan afronden. Dus krijg jij Beetlepaw Spottedrain als mentor en jij Foxpaw krijgt Dustspirit als mentor.' Remnantwolf spitste haar oren. Het was dus voor haar extra opletten op de kitten van Spottedrain, die was waarschijnlijk ook niet de makkelijkste om in de gaten te houden. 'Branchpaw is uit een boom gevallen. Hierbij is hij zijn zicht verloren en zal hij voor altijd mank lopen. Hierom is er besloten dat Branchpaw zijn intrek zal nemen in de elders den. Bedankt voor al het werk voor ThunderClan Branchpaw. Vanaf nu zal je bekend staan als Branchpoint.' Ze had de kater geholpen zijn vacht goed schoon te krijgen zodat hij nog goed voor de Clan kon komen. De wonden waren voldoende geheeld om hem een veilig onderkomen in de Elder den te kunnen geven. Ze gaf hem een knikje voordat ze haar blik weer naar Eveningstar liet glijden. 'Ik wil jullie er even op wijzen dat er geen kittens in het deel van Remnantwolf haar den worden gedoogd. De queens wordt gevraagd dit extra in de gaten te houden.'  Begon Eveningstar zoals ze van haar Leader had gevraagd. Een dankbare blik was kort in haar ogen te lezen. De blik van haar Leader werd donkerder waardoor Remnantwolf met een oor trok. 'Een paar dagen geleden was ik samen met Smouldertongue naar mothermouth, om samen met StarClan te kunnen dromen. Onderweg kwamen wij Settledstar en één van zijn warriors tegen. Acornstar is dood en Settledstar heeft zijn plaats ingenomen. Ze beledigden de moonstone en dat leek Settledstar niet eens wat te kunnen schelen.' Brieste de Leader waardoor Remnantwolf diep in ademde. Ze zou graag wat meer met haar Leader spreken dan. Ze wilde niet onnodig zo vroeg in de overgang van Leafbare naar Newleaf al een oorlog hebben. Het zou behoorlijk invloed kunnen hebben op hun kruidenvoorraad later in het jaar. 'We zijn in gevecht geraakt en ik zal met Spottedrain overleggen wat de consequenties zullen zijn voor dit gevecht. ShadowClan is duidelijk zijn respect voor StarClan aan het verliezen. Als ze ook de warrior code uit het oog aan het verliezen zijn, dan worden ze veel te gevaarlijk voor ThunderClan.' Haar staart bewoog langzaam van de ene naar de andere kant terwijl Remnantwolf haar ogen met een diepe zucht sloot. 'Er zullen extra patrouilles langs de grens met ShadowClan zijn. Remnantwolf ik wil jou vragen de kruidenvoorraad goed op peil te hebben en de mentors die vandaag een apprentice hebben gekregen. Zet de training direct een tandje bij. Ik kan geen garantie geven dat de vrede nog lang zal duren. Ik ducht geen gesprekken over koetjes en kalfjes met ShadowClanners, daar zal een gepaste straf op staan.' Haar blik gleed over de katten van de Clan waardoor Remnantwolf haar blik kalm op de Leader bleef. 'Dat was het. Sta paraat allemaal.' Met die woorden sprong ze van de high rock af waardoor Remnantwolf in beweging kwam. 'Eveningstar zou ik je in je den mogen spreken?' Vroeg ze met een heldere stem. Kalm en volwassen.

Daarna draaide ze zich om naar de Clan. 'Dan heb ik nog een korte aanvulling.' Haar stem klonk zelfverzekerder dan ze zich voelde. 'Ook Apprentices worden niet gedoogd in mijn deel van de den. Niemand die geen kennis heeft van kruiden komt aan mijn planten tenzij het een situatie van leven op dood is. Ik zorg dat ik altijd snel te vinden zal zijn.' Haar stem was sterk en krachtig. 'Ik tel dagelijks mijn planten dus ik zal weten als er iemand aan gezeten heeft.' Waarschuwde ze de rest van de katten terwijl ze met haar staart zwiepte. Hierna gleed haar blik naar de nieuwe Apprentices en Mentoren. 'Dan zou ik de nieuwe Mentoren en Apprentices willen vragen mij te helpen door middel van een overlevingspel.' Mauwde ze kalm, zelfs Belladonnapaw en Fennelpaw zouden er wellicht aan mee kunnen doen. 'Ik zou willen vragen dat elk Mentor en Apprentice duo of trio zo veel mogelijk plekken in het territorium na de eerste signalen van groeiende planten zoekt en mij meld waar ik ze kan vinden.' Haar stem klonk nog steeds kalm, alsof ze zich onder alle ogen niet ongemakkelijk voelde. 'Als er een prijs moet zijn dan verzinnen we nog wel wat. Maar het zou mij in ieder geval flink helpen. Alvast bedankt.' Mauwde ze terwijl ze haar kop neeg toen haalde ze diep adem. 'Als laatste, alleen Jasminepaw is ten alle tijden in mijn den en ook in mijn deel van mijn den welkom. Dat is een afspraak tussen mij en haar die al Moons loopt en ik weet dat zij nooit aan mijn planten zal komen. Ze zal er enkel komen als ze de rust even nodig heeft dus behandel haar met respect als ze mijn den bezoekt. Mocht een van jullie haar zien weet dat het dan in orde is.' Mauwde ze kalm waarna ze een warme glimlach aan Jasminepaw gunde. Ze stapte kalm op Jasminepaw af waarna ze haar kop tegen diens schouder drukte. 'Gefeliciteerd Jasminepaw, ik ben nu al trots op je.' Mauwde ze zachtjes voordat ze straal langs de andere Apprentices op Ivypaw af stapte. 'Heel veel succes Ivypaw. Weet dat jij niet verantwoordelijk bent voor Fennelpaw.' Mauwde ze kalm met een vriendelijke schittering in haar ogen. Hierna draaide ze zich om terwijl ze haar blik langs Branchpoint liet glijden. 'Branchpoint heb je nog hulp nodig om een nest te maken? Dan help ik je nadat ik Eveningstar heb gesproken.' Riep ze zachtjes. Alles om weer zo snel mogelijk geen aandacht op haar te vestigen. Ze voelde zich nog steeds behoorlijk slecht onder de ogen van de andere katten.




LET OP: Verrassing voor Mentoren en Apprentices in mijn post! Hier kun je gebruik van maken!
Tag: Iedereen maar in het bijzonder Jasminepaw, Eveningstar, Ivypaw en Branchpoint
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningwind
Member
ThunderClan Ceremonie [04-2022]  DPKsfdL
Danny
141
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Runningwind
BerichtOnderwerp: Re: ThunderClan Ceremonie [04-2022]    ThunderClan Ceremonie [04-2022]  Icon_minitimezo 17 apr 2022 - 12:57

Runningwind


De kater zat naast de warriors den te genieten van het ochtendzonnetje, de zonnestralen waren lekker warm maar niet al te warm. Maar toch genoot die ervan, binnenkort wordt het nog warmer en verlaten we leafbare dacht hij met een glimlacht. Hij zag dat Eveningstar op de grote rots sprong en de welbekende zin uitsprak “Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, bij elkaar komen voor een Clanmeeting!”. Runningwind zuchtte en stond op, zelf was hij paar dagen geleden gevraagd of die een apprentice wou opleiden. Hij was was daarmee ingestemd en besloot snel zijn vacht even glad te strijken, waarna die naar het midden van de open plek liep.

De leider begon met de leerlingenceremonie, dus hij zal snel klaar moeten staan “We beginnen met onze nieuwe apprentices die we vanaf vandaag mogen verwelkomen.” “Met goedkeuring van Birdfeather, wil ik graag Chestnutkit naar voren roepen. Runningwind zal je de kneepjes van het warriorschap leren. Chestnutkit, vanaf nu, tot de dag waarop je warrior zal worden, zul je bekend staan als Chestnutpaw.” Runningwind liep naar voren en gaf de apprentice een likje op de schouder. "Vanmiddag beginnen we met de rondleiding door het terroritorium" fluisterde hij. Waarna hij weer stukje terugtrok voor de andere apprentices en mentoren. De katting vervolgde haar mededeling “Met goedkeuring van Shyfox, wil ik graag Ivykit en Fennelkit naar voren roepen. Ivykit en Fennelkit vanaf nu, tot de dag waarop jullie warrior zullen worden, zullen jullie bekend staan als Ivypaw en Fennelpaw. Jullie krijgen samen Smouldertongue als mentor.” Hij wist niet wat die hoorde, werden nou 2 apprentices aan 1 mentor gekoppeld. Zelf is die benieuwd of Smoulder het gaat volhouden, en dat zijn ook de kittens die de med den op stelten hadden gezet. ""Gefeliciteerd Smouldertongue, Ivypaw en Fennelpaw. Maar al snel ging eveningstar verder “Met goedkeuring van Quickleg, wil ik graag Jasminekit naar voren roepen. Jij krijgt Flintspark als mentor. Jasminekit, vanaf nu, tot de dag waarop je warrior zal worden, zul je bekend staan als Jasminepaw.” en “Met goedkeuring van Brokentail, wil ik graag Belladonnakit naar voren roepen. Jouw mentor zal Squirrelnose worden. Belladonnakit, vanaf nu, tot de dag waarop je warrior zal worden, zul je bekend staan als Belladonnapaw." ook Belladonnapaw was bij hem ten oren gekomen dat die de boel op stelten zette "Arme remnantwolf" mompelde hij zonder dat iemand het hoorde. "Gefeliciteerd Flintspark, Jasminepaw, Squirrelnose en Belladonnapaw."De mededeling daarna moest die toch even naar de apprentice kijken met vernauwde ogen, paar dagen geleden had die ook een akkefietje met foxpaw, hij is blij dat zij nu eindelijk een mentor krijgt. "Gefeliciteerd Foxpaw met je mentor en jij ook Dustspirit." Er kwam daarna ook een mededeling over een apprentice die uit de boom was gevallen, en helaas naar de eldersden moet verhuizen vanwege de kreupele poten en slechte zicht.

Uiteindelijk vervolgde eveningstar haar mededelingen over dat de kittens niet meer gedoogd zijn in de medicijnden en ook over het gebeuren bij de hoogstenen. Hij besloot zelf ook extra waakzaam te zijn tijdens de patrouilles langs de schadowclan borders. De katting vroeg ook of de mentoren een tandje bij konden trekken bij de trainingen. "We gaan hard werken de komende moons, we gaan die schadowclanners een poepje laten ruiken" fluisterde hij tegen Chestnutpaw. Remnant had ook nog een mededeling daarna met de vraag of mentoren met de apprentices op zoektocht konden gaan naar medicijnen. Runningwind klikte instemmend naar Remnantwolf, uiteindelijk zal dit ook een goede training zijn voor de apprentices.

Terug naar boven Ga naar beneden
Foxpaw.
Member
ThunderClan Ceremonie [04-2022]  DPKsfdL
Freedje
74
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Apprentice
Foxpaw.
BerichtOnderwerp: Re: ThunderClan Ceremonie [04-2022]    ThunderClan Ceremonie [04-2022]  Icon_minitimema 18 apr 2022 - 16:37

Met een licht verveelde blik keek Foxpaw toe hoe Eveningstar op de rots sprong en bekend maakte dat ze een ceremonie ging houden. Ze luisterde naar de informatie die er werd gegeven, maar alles ging een beetje langs haar heen. Tot op één bepaald punt. Ze prikte met haar oren naar boven toen dat ze de naam van haar nieuwe mentor hoorde en wachtte op de teleurstelling die ze waarschijnlijk ging voelen. Dat bleef uit en verward draaide ze met haar oortjes. Wel, ze nam aan dat ze slechter had kunnen treffen dan Dustspirit. Ze liet haar blik kort naar de kater glijden, maar een mededeling over dat ze nu geen vriendjes meer waren met ShadowClan deed haar kort grijnzen. Hopelijk zou er snel genoeg een gevecht ontstaan zodat ze haar frustraties eens goed kwijt zou kunnen. Ze liet haar blik naar Dustspirit glijden, al trok haar bovenlip kort naar achteren toen Runningwind haar feliciteerde. Ze was heus niet vergeten hoe de kater snel naar Eveningstar was gegaan toen ze niet wilde luisteren en dus trakteerde ze hem enkel op een afwijzende zwiep van haar staart, waarna ze rakelings langs hem heen naar Dustspirit ging. Ze strekte zichzelf zodat ze haar neusje tegen de zijne kon drukken. ”Ik neem aan dat ik het slechter had kunnen treffen,” zei ze op een nonchalante toon tegen de kater. ”Gaan we vandaag al iets doen?” Ze hoopte van niet. Dan kon ze nog even lekker lui in haar nest blijven liggen, want eigenlijk had ze totaal geen zin om iets te doen voor deze stomme Clan.

Tag: Runningwind, Dustspirit
Terug naar boven Ga naar beneden
Chestnutpaw
Member
ThunderClan Ceremonie [04-2022]  DPKsfdL
Esmee
31
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Apprentice
Chestnutpaw
BerichtOnderwerp: Re: ThunderClan Ceremonie [04-2022]    ThunderClan Ceremonie [04-2022]  Icon_minitimedi 19 apr 2022 - 11:49

Trippelend van ongeduld stond Chestnutkit aan de kant van de open plaats. "Met goedkeuring van Birdfeather, wil ik graag Chestnutkit naar voren roepen!" Haar staartje schoot de lucht in en enthousiast rende ze naar voren. Oeps, iets te enthousiast. Ze struikelde over haar eigen poten en dacht "Shit shit SHIT! Herpak jezelf Chestnut, en doe rustig aan." Ze stapte voorzichtig verder en haalde diep adem. "Runningwind zal haar de kneepjes van het warriorschap leren" Running kwam naar voren en likte over Chest haar schouder. Ze likte terug. Runningwind vertelde haar dat ze zouden beginnen met een rondleiding door het territorium. Ze had er nu al zin in!! Wachtend op alle andere katten keek ze trots voor zich uit. Chestnutpaw, dacht ze. Dat is nu mijn naam
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustspirit
Member
ThunderClan Ceremonie [04-2022]  DPKsfdL
Cynthia
428
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Dustspirit
BerichtOnderwerp: Re: ThunderClan Ceremonie [04-2022]    ThunderClan Ceremonie [04-2022]  Icon_minitimewo 20 apr 2022 - 16:55

Natuurlijk wist hij al wie hij als apprentice zou krijgen bij deze ceremonie. Eveningstar had het hem tenslotte al verteld en hij vond het helemaal niet erg. Dit was tenminste een van de katten die nog jong genoeg was om niets te maken te hebben met wat er allemaal gebeurd was. Hij wachtte dan ook tot hij zijn naam hoorde en raakte kort zijn neus tegen die van Foxpaw aan. Hij kon het niet helpen om iets te glimlachen bij haar opmerking. ”Wil je niet nog een vreemde haas tegenkomen vandaag?” Want hij had wel door dat ze er geen zin in leek te hebben om het kamp vandaag uit te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivypaw
Member
ThunderClan Ceremonie [04-2022]  QNz
Renske
46
Actief
If you don't have anything nice to say, don't say nothin' at all

CAT'S PROFILE
Age: ❀Six moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ❀ Kit
Ivypaw
BerichtOnderwerp: Re: ThunderClan Ceremonie [04-2022]    ThunderClan Ceremonie [04-2022]  Icon_minitimezo 24 apr 2022 - 18:46


ThunderClan Ceremonie [04-2022]  Dcm9zur-d3aafd96-e9dd-475b-8fff-3c9c9da579ab.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcLzI1NDI1ZmIyLWJjOTQtNDM0OS04ZDhhLTZlYWJiNGQ2Y2NkMlwvZGNtOXp1ci1kM2FhZmQ5Ni1lOWRkLTQ3NWItOGZmZi0zYzljOWRhNTc5YWIuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0

Dit was het dan. De grote dag! Even leek het alsof Belladonnakit niet mee zou mogen doen, maar uiteindelijk mochten ze allemaal apprentice worden. Ivykit had zichzelf tot in de treuren gepoetst en nu zat ze er op haar allerbest bij. Ze voelde zich al zo groot en sterk! Haar lange vacht glimmend over zich heen gedrapeerd en haar verschillende kleur ogen glommen zo groot. Hier had ze zo naar uitgekeken. En ze was hartstikke nerveus. Maar ze zou vandaag apprentice worden. Ivypaw! Ze kon het amper geloven.
Daar was het dan. Eerst werd Chestnitkit warrior en toen.. Oh Ivykit moest samen met haar zusje naar voren komen. Ivypaw stond op trillende pootjes, maar ze stapte dapper naar voren. En toen kwamen de woorden waar ze al die manen op had uitgekeken. Ivypaw, het was nu echt. En ze kreeg een mentor! Alleen samen met Fennelpaw. Ze wierp een blik op haar extroverte zusje en ze wist niet of ze er eigenlijk blij mee was. Fennelpaw had een talent om alles in de soep te laten lopen. Maar Ivypaw hield haar mond wijselijk en wachtte totdat haar zus Smouldertongue had begroet, om daarna zelf te volgen en zijn neus kort aan te raken. Verlegen keek ze even naar de rode kater, voordat ze zich weer in de menigte met hen wurmde.
Jasminepaw was de volgende, zij kreeg Flintspark als mentor en uiteindelijk kreeg Belladonnapaw Squirrelnose als mentor. Ze was ontzettend blij voor haar familie. En ze zou niet klagen over haar situatie. Maar ergens had ze gewoon graag een mentor voor haarzelf gewild. Of gewoon niet gedeeld met één van haar siblings. Ze wilde juist misschien zelf trainen. Ze liep altijd al in de schaduw van grote persoonlijkheden als Fennelpaw en Belladonnapaw. En nu zou het iedere training weer hetzelfde liedje zijn. Ze beet op haar lip en luisterde stilletjes de ceremonie af. Die ook niet veel goed nieuws bracht, en met bange oogjes keek ze naar Eveningstar. Ze mocht niet praten met Shadowclan en ze sprak over vrede alsof het iets tijdelijks was. Bovendien moest ze direct harder trainen. Ze was nog niet eens begonnen! Oh nee.. Maar ze zou haar best doen! Ze beloofde het stilletjes onder haar adem.
 
Terug naar boven Ga naar beneden
Branchpoint
Member
ThunderClan Ceremonie [04-2022]  DPKsfdL
Danny
30
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Elder
Branchpoint
BerichtOnderwerp: Re: ThunderClan Ceremonie [04-2022]    ThunderClan Ceremonie [04-2022]  Icon_minitimezo 22 mei 2022 - 13:01

Ze had al paar zware maanden achter zich gehad sinds de val uit de boom, onder de wakende ogen van Remnantwolf werd hij elke dag iets beter maar de ogen en zijn poten herstelden slecht waardoor ze nooit de oude worden. Dat betekent ook dat zijn mooie toekomst voor ogen in 1 flits voorbij zijn gegaan, en alleen maar zijn tijd moet besteden als elder. Een last voor de clan, maar op geen enkele mogelijkheid kan hij iets doen voor de clan. Maar hij zweerde wel dat die geen medelijden accepteert, wilt zelf groot en sterk blijven met veel doorzettingsvermogen. Vandaag heeft Branch gehoord dat die de medicijnden mag verlaten en naar de elderden verhuisd na de ceremonie, maar eerst krijgt die een eldersnaam waar die de rest van zijn leven herinnerd aan mag worden.

Buiten de den hoorde hij opeens dat eveningstar is begonnen aan de ceremonie, Branchpaw stond rustig op en liep naar buiten en nam plaats ergens aan de zijkant van de groep. De leider haalde eerst de leerlingen naar voren en kende toe aan enkele mentoren, bij de 2 namen trok hij wel even met zijn oren. De kittens die paar dagen geleden in de medicijnden medicijnen overhoop hebben gehaald en hem ook nog wakker hebben gemaakt, zelf was die toen woedend op zijn geweest. Dus hij was wel stiekem verbaasd dat ze hun leerlingnaam kregen, maar op deze manier hebben ze wel te druk genoeg om nog streken uit te kunnen halen in de medicijnden dacht hij. Daarna werden nog 2 leerlingen naar voren geroepen, die een nieuwe mentor kregen. Plotseling werd Branch naar voren geroepen, Eveningstar begon hoe hij zijn letsels kreeg waarop die een traantje moest laten, het besluit dat hij naar de eldersden moest was allang bekend maar toch moest die wel even slikken. Dit was niet de manier hoe zijn toekomst moest vergaan. Zijn nieuwe naam werd Branchpoint, de naam die tot zijn dood die waarschijnlijk jaren op zal laten wachten altijd bij zich zal moeten dragen.

De mededelingen gingen gelijk verder, de leider begon over dat er geen kittens of apprentice in de med den mogen komen zomaar zonder toestemming, "Mooizo!" fluisterde hij. Verder kwam er ook een laatste mededeling dat ze moeten waken op schaduwclan en dat de apprentices hard moeten werken zodat ze snel opgeleid zijn tot warriors. Eveningstar sloot daarna de ceremonie af na een kort woordje tegen Remnantwolf en sprong van de hoge rots af. Daarna ging het erg snel langs zijn oren, er waren felicitaties en een korte mededeling van Remnantwolf over een kruiden wedstrijd waar die graag aan mee had willen doen maar niet mee kan. Opeens keerde de medicijnkat naar hem toe met de vraag of hulp nodig heeft met het inrichten van zijn nest, het liefst zal die wel zelf willen doen maar op dit moment heeft die teveel in zijn hoofd "Graag Remnantwolf, het zal erg fijn zijn als je me kan helpen. Ik zal ook een stukje prooi lusten, heb niks gegeten nog." Met een zwiep van zijn staart liep hij naar de prooihoop toe om een stukje prooi van de stapel te halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
ThunderClan Ceremonie [04-2022]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: