Crazy Sexy Cool



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Crazy Sexy Cool

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Bluestorm
Member
Crazy Sexy Cool WOZmix6
Camilla
439
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Age: ▸17 full moons!!
Gender: She-cat ♀
Rank: ▸Warrior!!!
Bluestorm
BerichtOnderwerp: Crazy Sexy Cool   Crazy Sexy Cool Icon_minitimema 18 apr 2022 - 22:58


Nou nou, ze was op een heuse date! Bluestorm had wel eens eerder wat, leukere, ontmoetingen gehad met bepaalde katers. Toch bleef het daarbij, en was het verder allemaal niet zo bijzonder. Dit keer however, was het anders. Foulpaw en zij waren op een echte date, jawel, het woord date was gevallen. Eerlijk gezegd, ze had geen idee hoe het nou precies zo gekomen was. Ze had de kater nou nooit echt zien staan eigenlijk. Hij was altijd maar wat irritant bezig vond ze. Maar goed, iedereen verdiende een kans toch? Ze wilde de arme stakker ook niet het leven door laten gaan zonder een geweldige date met Bluestorm meegemaakt te hebben. Hij kon nu gewoon zeggen dat hij op date was geweest met een Warrior. Wel van dezelfde leeftijd. Maar een Warrior. Ze keek de kater naast haar aan. 'Dus, heb je plannen?' Ze wilde wel eens even zien uit wel hout Foulpaw gesneden was.

Foulpaw


and you liked me, cause i was blue
Crazy Sexy Cool H4u8SdH
:♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Foulplay
Member
Crazy Sexy Cool DPKsfdL
Freedje
347
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Young Warrior
Foulplay
BerichtOnderwerp: Re: Crazy Sexy Cool   Crazy Sexy Cool Icon_minitimedi 19 apr 2022 - 13:41

Hoe was hij hier ook alweer verzeild in geraakt? Geen idee. Het ene moment was hij teruggekomen van een training met Scartail en het volgende moment stond Bluestorm naast hem om hem mee op date te vragen. Zijn kop zou wel vol met watten hebben gezeten door de geslaagde training met Scartail, maar in elk geval had hij toegezegd en nu stond hij hier aan de zijde van een poes die hij voordien niet eens op had gemerkt. Het was niet dat hij haar niet mooi vond of iets dergelijks, maar het was eerder dat hij op een leeftijd was dat het hem allemaal niet zo veel kon schelen wat er om hem heen rondliep. Een zachte zucht verliet zijn lippen toen ze aan hem vroeg wat zijn plannen waren en hij draaide met zijn oortje. Het voelde een beetje bot aan om te zeggen dat dit haar idee was en dat zij hém had gevraagd, dus dacht hij na over iets wat ze konden gaan doen. ”Ik weet wel een leuk plekje in het territorium waar we wat actiefs kunnen doen en nadien kunnen chillen?” stelde hij aan haar voor, er totaal niet bij stilstaande hoe dat dat over zou komen. Hij wilde gewoon zo snel mogelijk van deze date af zijn en andere dingen gaan doen. Dit was totaal niet aan hem besteed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluestorm
Member
Crazy Sexy Cool WOZmix6
Camilla
439
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Age: ▸17 full moons!!
Gender: She-cat ♀
Rank: ▸Warrior!!!
Bluestorm
BerichtOnderwerp: Re: Crazy Sexy Cool   Crazy Sexy Cool Icon_minitimedo 5 mei 2022 - 23:10


Ja, ja, het was misschien wel haar idee geweest. Maar boeie, ze wilde weten of hij ook ideeën had. Zij had namelijk altijd wel ideetjes. Soms. Anyway, hij had toch een ideetje. 'Ik weet wel een leuk plekje in het territorium waar we wat actiefs kunnen doen en nadien kunnen chillen?' Stelde hij voor. Bluestorm glimlachte en knikte. 'Klinkt goed!' stemde ze enthousiast in. Bluestorm was niet zo bang om vies te worden, dus ze was benieuwd wat voor actiefs Foulpaw in gedachte had. En chillen, daar was ze ook super goed in. 'Welke kant op?'


and you liked me, cause i was blue
Crazy Sexy Cool H4u8SdH
:♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Foulplay
Member
Crazy Sexy Cool DPKsfdL
Freedje
347
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Young Warrior
Foulplay
BerichtOnderwerp: Re: Crazy Sexy Cool   Crazy Sexy Cool Icon_minitimevr 6 mei 2022 - 16:43

Foulpaw deed zijn best om zijn opgeluchte zucht in te houden. Het was in elk geval al één ding dat hij haar wist te interesseren met zijn voorstel, al was ze natuurlijk vrij geweest om te gaan als ze het niet goed had gevonden. Het was immers niet Foulpaw’s plan om het haar steeds naar de zin te maken. Zeker niet. Hij knikte naar haar en wenkte haar met zijn staart ten teken dat ze hem moest volgen. Hij leidde haar naar the Burnt Sycamore, waarna hij naar zijn favoriete plek bovenin de gevallen, verbrande boom knikte. ”Dat is mijn favoriete plek van heel het territorium. Ik hoop dat je geen angst hebt voor hoogtes?” Hij richtte zijn amberkleurige blik weer naar haar, waarna hij voor haar door op de tak sprong en naar boven begon te klimmen. Hij kende zijn weg hier inmiddels zo goed dat hij op een hoog tempo steeds hoger klom, naar het hoogste gedeelte van de boom. Voor hem was dit ontspanning, maar dat hoefde voor haar natuurlijk niet zo te zijn. Ach, als het dat niet was, moest ze zelf maar met een goed voorstel komen. Zij was immers diegene die hem op de date had gevraagd en hij was niet van plan om al het werk te doen. Zeker niet.

Terug naar boven Ga naar beneden
Bluestorm
Member
Crazy Sexy Cool WOZmix6
Camilla
439
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Age: ▸17 full moons!!
Gender: She-cat ♀
Rank: ▸Warrior!!!
Bluestorm
BerichtOnderwerp: Re: Crazy Sexy Cool   Crazy Sexy Cool Icon_minitimezo 22 mei 2022 - 15:15


Hij leidde haar naar de Burnt Scyamore. Interessante plek voor een date, maar oké. Ze keek hem verwachtingsvol aan toen ze stopte voor de dode boom. 'Dat is mijn favoriete plek van heel het territorium. Ik hoop dat je geen angst hebt voor hoogtes?' Hij knikte naar boven, en Bluestorm volgde zijn blik. 'Pssht, echt niet,' reageerde ze. Had ze ooit echt geklommen? Nee. Maar dat zou haar niet stoppen! Foulpaw ging al voor en Blue volgde. Het was toch wel een behoorlijke klus, moest ze eerlijk toegeven. Maar het lukte! Dit kon ze! Ze was een girlboss. Met een zucht eindigde ze naast hem in de boom, waarna ze hem grijnzend aankeek. 'En nu?'


and you liked me, cause i was blue
Crazy Sexy Cool H4u8SdH
:♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Foulplay
Member
Crazy Sexy Cool DPKsfdL
Freedje
347
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Young Warrior
Foulplay
BerichtOnderwerp: Re: Crazy Sexy Cool   Crazy Sexy Cool Icon_minitimema 23 mei 2022 - 15:43

Foulpaw haalde zijn schouders op. Niet zijn probleem als ze uit de boom zou kukelen als bleek dat ze later gelogen had. Wel, dat was een leugen. Het zou namelijk wél zijn probleem worden dan, maar goed. Eerst zouden ze het uitproberen en dan kon hij later nog altijd ingrijpen als het nodig was. Maar het ging soepel en Foulpaw zakte tevreden neer op het hoogste punt van de verbrande boom, waarna hij haar een verwarde blik toewierp toen dat ze haar vraag stelde. Eh… daar had hij niet over nagedacht, om eerlijk te zijn. ”Nu chillen we,” antwoordde hij dan ook op een onvaste toon. Hij schraapte zijn keel. Heel dit dategedoe was toch wel ingewikkelder dan dat hij dacht. Hij had niet verwacht dat poezen zo veel verwachtingen van hem hadden. Hij bewoog met zijn oortjes. ”Dus… Doe je dit vaker zo? Random katers op date vragen?” Misschien niet het beste om mee te beginnen, maar wat kon hij anders doen? Het was niet alsof hij inspiratie had voor dit uitje. En trouwens, dan nog iets. Zij had hém op date meegevraagd. Waarom kon zíj niet verzinnen wat ze nu zouden gaan doen? Waarom moest hij al het werk doen? Zo werkte het verdomme niet in zijn boek!

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Crazy Sexy Cool
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: