Left in the dark



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Left in the dark

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ivypaw
Member
Left in the dark QNz
Renske
46
Actief
If you don't have anything nice to say, don't say nothin' at all

CAT'S PROFILE
Age: ❀Six moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ❀ Kit
Ivypaw
BerichtOnderwerp: Left in the dark   Left in the dark Icon_minitimezo 24 apr 2022 - 19:43


Left in the dark Dcm9zur-d3aafd96-e9dd-475b-8fff-3c9c9da579ab.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcLzI1NDI1ZmIyLWJjOTQtNDM0OS04ZDhhLTZlYWJiNGQ2Y2NkMlwvZGNtOXp1ci1kM2FhZmQ5Ni1lOWRkLTQ3NWItOGZmZi0zYzljOWRhNTc5YWIuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0

Ivypaw liep naar de elders den. Ze moest vandaag prooi erheen brengen en wat nesten verschonen als het nodig was. Dus liep ze met een jonge eekhoorn tussen haar kaken naar de den en neuriede een deuntje. Ze legde de prooi neer. ‘Goeiemiddag,’ groette ze vrolijk naar niemand in het bijzonder. Toch kon ze het niet laten om haar ogen te laten vallen op de jonge kater die verplicht elder was geworden. Ze keek snel weer weg. Ze had medelijden met hem. ‘Uhm, hoi Branchpoint,’ miauwde ze zachtjes. ‘Kan ik je ergens mee helpen?’

&Branchpoint eerst
 
Terug naar boven Ga naar beneden
Branchpoint
Member
Left in the dark DPKsfdL
Danny
30
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Elder
Branchpoint
BerichtOnderwerp: Re: Left in the dark   Left in the dark Icon_minitimezo 22 mei 2022 - 12:34

Branch lag verveeld in zijn nest, hij was al paar dagen geleden elder geworden en hierna toe verhuisd, maar verveelde zich al kapot in de eldersden. Af en toe komt er weleens een apprentice langs om de nesten te verwijderen of tekens uit de vachten halen. Maar zelf zit die nog vol met energie, alleen kan die nergens kwijt. Paar maanden geleden was het nog een mooie toekomst voor hem weggelegd, maar door die stomme boom is de toekomst voor hem weggevaagd in 1 keer. Hij had het wel geaccepteerd maar stiekem was er wel hoop op goed herstel. De jonge kater zag beweging in de ingang van de den en er kwam plotseling een welbekende geur op hem af, ze vroeg of zij hem kon helpen op een zachte stem. Sommige katten hebben nog steeds medelijden met hem, maar dat zet hij snel uit hun hoofd. Door zijn doorzettingsvermogen leeft die nog steeds en blijft ook sterk voelen. "Je hoeft geen medelijden met mij te hebben hoor, de grote boom heeft mijn toekomst verpest en daar moet ik mee leven. Maar ik ga verder, wat er ook op mijn pad stond." Kopschuddend stond die voorzichtig op uit zijn nest, het nest was aan vervanging toe dacht hij. "Mijn nest is wel aan vervanging toe, het prikt ook heel erg. Hoe vergaat het met je training?" Ondertussen nam Branchpoint plaats naast zijn nest zodat de apprentice het nest kon verschonen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Left in the dark
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Elders den-
Ga naar: