ik sta om 11 uur op en doe dan de hele dag niks



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ik sta om 11 uur op en doe dan de hele dag niks

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Badgerpaw
Member
ik sta om 11 uur op en doe dan de hele dag niks CZXUC8f
Sans
23
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✞ 7 moons ✞
Gender: She-cat ♀
Rank: ✞ Apprentice ✞
Badgerpaw
BerichtOnderwerp: ik sta om 11 uur op en doe dan de hele dag niks   ik sta om 11 uur op en doe dan de hele dag niks Icon_minitimezo 1 mei 2022 - 20:38

ik sta om 11 uur op en doe dan de hele dag niks 7aVwjV5
Use whatever is at hand
be it friend or foe

Ze was nog nooit zo ver van huis, haar mentor had haar nog gewaarschuwd over deze plek. Nou niet alleen deze plek; ook wel andere. Maar vooral deze, want hier kwamen namelijk heel veel tweebenen. En die schenen echt super gevaarlijk te zijn. Want weetje wat het is, een kat uit Bloodclan is wel eng en dodelijk. Maar aan het einde van de dag, is het ook gewoon een kat. Zoals jij en ik. Maar mensen, die waren van een totaal andere deeg gebakken. Alwetend en met objecten die allemaal rare dingen konden doen. Zoals die monster die met een nood vaart over de thunderpath heen denderde. En dat was nou juist wat ze zo gevaarlijk maakte. Of dat had haar mentor gezegd, niet in zoveel woorden. Maar dat is was de zwart-witte poes eruit begreep. Dus als een brave meid, bleef de apprentice op een respectvolle afstand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Litheflower
Member
ik sta om 11 uur op en doe dan de hele dag niks Ff6003bc94d9ac9df36acd6567eea68c
di da doddy
22
Actief
toujour pur
always pure


CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: warrior
Litheflower
BerichtOnderwerp: Re: ik sta om 11 uur op en doe dan de hele dag niks   ik sta om 11 uur op en doe dan de hele dag niks Icon_minitimedo 5 mei 2022 - 19:09


Als je het hem zou vragen zou hij je vertellen dat hij het helemaal niet spannend vond om de regels te breken die zijn ouders toen hij jong was hadden gemaakt. Natuurlijk was dat niet zo eng, toch? Wat was het ergste wat er kon gebeuren? Dat ze erachter kwamen wat er gebeurd was, maar die kans was klein en dus, in een moment van ‘ik ga rebels doen’ besloot hij over de grens te stappen. De seconde dat zijn pootjes aan de andere kant van de shadowclan grens stonden had hij sirenes verwacht, zijn moeder die hem terug zou sleuren naar het kamp of iets wat anders was dan het de secondes daarvoor was. Alles was hetzelfde. Litheflower schudde met zijn kop en liep langzaam verder terwijl hij elke seconde het gevoel had dat hij over zijn schouder moest kijken. Er werd altijd een groot ding gemaakt van het verlaten van het clan gebied en die verhalen waren nu dan ook één van de redenen waardoor hij een angst had ontwikkeld voor de schapen die hij nog nooit had gezien. Nieuwe, onbekende geurtjes vulde zijn neus en er liep een rilling over zijn ruggengraat zijn poten in. Met zijn oortjes iets richting zijn nek gevouwen liet hij zijn bijna grijze kijkers over de omgeving glijden. Tja, en nu?

Litheflower had zijn kop weer hoog in de lucht en alles aan hem schreeuwde bijna dat hij dit vaker deed. Er was geen emotie te lezen op zijn snuit toen hij de riverclanner zag en de rillingen waren even gestopt. Met een opgetrokken wenkbrauw keek hij de apprentice vragend aan. Ze waren beide ver van huis.

ik sta om 11 uur op en doe dan de hele dag niks Hond10
I want to pull the thoughts from my head
like the teeth from my mouth
Terug naar boven Ga naar beneden
Badgerpaw
Member
ik sta om 11 uur op en doe dan de hele dag niks CZXUC8f
Sans
23
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✞ 7 moons ✞
Gender: She-cat ♀
Rank: ✞ Apprentice ✞
Badgerpaw
BerichtOnderwerp: Re: ik sta om 11 uur op en doe dan de hele dag niks   ik sta om 11 uur op en doe dan de hele dag niks Icon_minitimezo 8 mei 2022 - 21:22

ik sta om 11 uur op en doe dan de hele dag niks 7aVwjV5
Use whatever is at hand
be it friend or foe

Ze had niet eens door gehad dat er iemand naast haar kwam staan totdat ze haar hoofd draaide om meer van de constructies die de mensen hadden weten te bouwen in op haar kon nemen. Daarom schrok ze wel een beetje; een kleine "yelp" ontsnapte uit haar bek terwijl ze even stomverbaasd naar de kater keek. Maar de jonge kattin wist haarzelf snel te herpakken, want de kater voor haar zag er niet zo slecht uit! Okay; hij had wel een beetje een donkere sfeer om hem heen maar dat hadden alle shadowclanners wel. "Hoi! Mijn naam is Badgerpaw, wie ben jij?" Vroeg ze enthousiast. Hij had vast zo'n super coole naam zoals "Darkwing" of "Shadowseeker."
Terug naar boven Ga naar beneden
 
ik sta om 11 uur op en doe dan de hele dag niks
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Lost Territory-
Ga naar: