Take Me Out



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Take Me Out

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Mottleshroud
Member
Take Me Out Harry-styles
Eden
219
Actief
Treat People With Kindness

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Moorrunner
Mottleshroud
BerichtOnderwerp: Take Me Out   Take Me Out Icon_minitimema 9 mei 2022 - 21:04

Take Me Out D9zpmzg-f64f9706-1490-4acb-bbf1-167779a36228.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcLzZjZWE5NjQyLTA2YjktNGJhOS1iNGYwLThhZDcxZTllMmU5MVwvZDl6cG16Zy1mNjRmOTcwNi0xNDkwLTRhY2ItYmJmMS0xNjc3NzlhMzYyMjgucG5nIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0

Mottleshroud

Mottleshroud liep met zijn staart zwier in de lucht langs de grens. De zon stond hoog aan de hemel en de kater voelde de warmte over zijn vel lopen. Hij genoot met volle teugen van het warme weer. Hij had altijd al een bloedhekel gehad aan de koude bare leaf en zodra het betere weer weer terug kwam was hij gelijk voortdurend in een goed humeur. De jonge windclan kater stak zijn neus in de lucht. De geur van een onbekende kat drong zijn neus binnen. Het rook niet als een van de clankatten. Een rogue? Mottleshroud vertraagde zijn pas en keek behoedzaam om zich heen. Vaak waren rogues ongevaarlijk, maar hij wou het risico niet nemen.

@Hilda eerst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hilda
Member
Take Me Out DPKsfdL
14
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 63 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: None
Hilda
BerichtOnderwerp: Re: Take Me Out   Take Me Out Icon_minitimewo 11 mei 2022 - 16:32

Ze bemerkte dat ze niet al te ver van de grens met Windclan was. De omgeving hier nam al de vorm aan van waar de snelle renners zich in bevonden, de grond ging langzaam meer omhoog hier. Het was geen zware klim om het hogere liggende gebied op te gaan vanaf hier en Hilda was wat meer omhoog gegaan. De simpele reden daarvoor was omdat het gemakkelijker te lopen was als ze zich op een rechtere stuk bevond. Hilda was momenteel bezig met een jachtje. Hoewel ze geen Windclanner was natuurlijk, ver van dat, had ze een stiekeme hoop misschien een konijntje tegen te komen. Zolang ze niet op clanterritorium gingen waren ze redelijk vrij spel voor de zwarte poes en als het haar mocht lukken eentje te verschalken hoefde ze de rest van de dag voorlopig geen zorgen te maken over meer eten. Haar jachtplannen werden echter verstoord door een kat wie ze wat in de verte zag, staand op de grens van Windclan. De Windclanner leek om zich heen te zoeken en het duurde een momentje voordat Hilda hem herkende. Toen ze dat echter wel deed grijnsde ze eens, de naam van de kater al gauw weer naar boven halend. Mottleshroud, een aardige Windclanner. Ze wist niet zeker wanneer ze hem voor het laatst gezien had, maar het moest voor Leafbare zijn geweest. Haar jacht kon wel eventjes wachten en met dat plan liep de Rogue naar de clankat toe. "Hallo Mottleshroud''begroette ze hem met een lichte enthousiasme, een zekere blijheid om een goedhartige kater zoals hem tegen te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mottleshroud
Member
Take Me Out Harry-styles
Eden
219
Actief
Treat People With Kindness

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Moorrunner
Mottleshroud
BerichtOnderwerp: Re: Take Me Out   Take Me Out Icon_minitimewo 11 mei 2022 - 23:35


Mottleshroud trillde geamuseerd met zijn snorharen toen de geur van de rogue sterker werd en hij de kat begon te herkennen. Opgelucht haalde hij adem dat het geen belager was maar een vriend. De rogue kwam naar hem toelopen en begroette hem met enthousiasme in haar stem. "Hoi Hilda," snorde hij net zo vrolijk naar de zwarte kattin terug. Hij wist dat sommige van zijn clangenoten om hem neer zouden kijken voor het bevrienden van outsiders. Maar Mottleshroud zag er zelf het kwaad niet van in. Hij ontspande zich een stuk en ging zitten. Hij sloeg zijn witte staart over zijn voorpoten heen. Hij had de kattin al een hele tijd niet gesproken. "Hopelijk ben je leaf-bare een beetje goed door gekomen," mauwde hij en schonk haar een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hilda
Member
Take Me Out DPKsfdL
14
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 63 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: None
Hilda
BerichtOnderwerp: Re: Take Me Out   Take Me Out Icon_minitimezo 19 jun 2022 - 18:24

Na wat manen buiten de bekende omgeving hier te hebben gehangen en voor haar onbekende rogues tegen te komen, voelde het weer eens goed een oude vriend te zien. Toen de Warrior door had wie ze was begroette hij haar vriendelijk, geen enkele vorm van vijandigheid was te bemerken tussen de twee. De zwartwitte poes glimlachte zachtaardig, haar houding kalm en uitnodigend zoals ze meestal was. Mottleshroud vroeg haar naar haar Leafbare. De clans hadden aparte namen voor de seizoenen, kijkend naar de bladeren op de bomen. Het duurde niet al te a lang voordat Hilda het begreep welk seizoen ze bedoelde. Leafbare sloeg op winter of Witte Tijden zoals haar familie het wel eens noemde. "Redelijk goed, ik heb de manen doorgebracht op een boerderij''beantwoorde ze de vraag, waarna ze haar kop kort schuin hield. ''Is Windclan goed door de koude manen heen gekomen?''informeerde ze op haar beurt. Sommige katten zouden het willen weten op zoek naar een plek van zwakte, maar Hilda was niet achter zulke informatie. Ze hoefde niet te weten hoe sterk een clan nog was zodat ze er misbruik van kon maken. Haar nieuwsgierigheid was puur belang en ze nam genoegen met wat ze hoorde. Haar vrienden en kennissen besloten zelf wat ze kwijt wouden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mottleshroud
Member
Take Me Out Harry-styles
Eden
219
Actief
Treat People With Kindness

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Moorrunner
Mottleshroud
BerichtOnderwerp: Re: Take Me Out   Take Me Out Icon_minitimevr 24 jun 2022 - 13:44


Een glimlach sierde over zijn lippen heen toen Hilda hem vertelde dat ze de koude Leafbare goed doorgekomen was. "Dat is goed om te horen," mauwde hij met oprechtheid in zijn stem. Een clan die voor elkaar kon profiteren had al moeite met Leafbare overleven. Er waren veel dagen dat hij thuis was gekomen met lege poten al was hij er de hele dag op uit geweest. Nu had windclan geluk dat de konijnen het hele jaar door actief waren. Maar in de kou waren ze mager en zat er niet zoveel voedzaam op een prooi als andere seizoenen. Hij kon niet indenken hoe het was om er helemaal alleen voor te staan. Hij trok wat ongemakkelijk met zijn oren toen ze vroeg naar hoe hij de kou was doorgekomen. "Er was een grote sneeuwstorm, onze hele kamp was dicht gesneeuwd." mauwde hij. Zijn ogen verdonkerde toen hij terug dacht aan hoe hij op gesloten had gezeten in zijn nest. Hij was zo claustrofobisch als het maar kon. Hij was niks voor niks een moorrunner. "Maar we hebben het overleefd," voegde hij er aan toe met een lichte glimlach. Well, niet allemaal. Hij dacht even kort aan Wisteriawisp. Nu was ze niet overleden door de sneeuwstorm maar door iets anders. Maar alsnog. Toch besloot dat deel niet aan Hilda te vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Take Me Out
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: