Will you tell me a story please?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Will you tell me a story please?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sorrelkit*
Member
Will you tell me a story please? DPKsfdL
Rebecca
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 :: Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Kitten
Sorrelkit*
BerichtOnderwerp: Will you tell me a story please?   Will you tell me a story please? Icon_minitimewo 11 mei 2022 - 14:13

Sorrelkit
She is clothed with strength and dignity,
and she laughs without fear of the future.
Proverbs 31:25
Notes: Hia!


Met een klein huppeltje hopste het zwart-grijze poesje door de nursery heen. De vertrouwden geuren om haar heen maakte dat ze vrij was in haar bewegingen en elk hoekje en kiertje onderzocht, het mocht niet zo zijn dat ze iets miste! Ze neusde haar weg door een mosnest heen en keek op toen ze pootstappen hoorde. Zware pootstappen. Geschrokken sprong ze op met een dikke staart. "Whie jjjijjj?" piepte ze dapper. Ze zou niet beticht worden van het zijn van een angsthaas, nee ze zou haar angst direct confronteren!

[@Maroonwhisker]



Will you tell me a story please? Dahruh10

Will you tell me a story please? Sorrel11
Terug naar boven Ga naar beneden
Maroonwhisker
Member
Will you tell me a story please? DPKsfdL
Eden
31
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Young-warrior
Maroonwhisker
BerichtOnderwerp: Re: Will you tell me a story please?   Will you tell me a story please? Icon_minitimewo 11 mei 2022 - 15:50


Maroonwhisker stapte op zijn gemak richting de nursery. Hij was er misschien vaker te vinden dan dat hoorde voor een krijger. Maar dat had hij weinig erg in. Het was immers een goede afleiding van zijn krijgers taken die hem maar als te veel stress en druk bezorgde. Nee, hij had vandaag wel weer genoeg gedaan. Hij stapte de nursery binnen. Een kleine kitten leek hem meteen op te merken. Dapper zette ze een dikke staart op. Maroonwhisker lachte vriendelijk. "Maroonwhisker," beantwoorde hij haar vraag. "Geen zorgen, ik doe je geen kwaad hoor," snorde hij vriendelijk.


Will you tell me a story please? GuLnnn4
There is nothing in this world
that can trouble you as much
as your own thoughts

Terug naar boven Ga naar beneden
Sorrelkit*
Member
Will you tell me a story please? DPKsfdL
Rebecca
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 :: Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Kitten
Sorrelkit*
BerichtOnderwerp: Re: Will you tell me a story please?   Will you tell me a story please? Icon_minitimema 27 jun 2022 - 12:14

Sorrelkit
She is clothed with strength and dignity,
and she laughs without fear of the future.
Proverbs 31:25
Notes: Hia!


De grote kater stelde zich voor als Maroonwhisker. Ze herhaalde zijn naam nog eens in haar hoofd en kalmeerde toen een beetje. Maar allemachtig, wat waren er veel katten hier in het kamp. De kater snorde dat hij haar geen kwaad zou doen en haar vacht ging liggen. "Hoe jij zo grote?" vroeg ze de kater met een gerimpeld voorhoofd terwijl ze probeerde te bedenken hoe het kwam dat deze kater zo groot was. En zij was zo klein! Het was niet eerlijk, maar misschien heel misschien zou ze ook heel groot worden? Ze hoopte ergens van wel, dan torende ze boven iedereen uit!



Will you tell me a story please? Dahruh10

Will you tell me a story please? Sorrel11
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Will you tell me a story please?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Nursery-
Ga naar: