Unwanted



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Unwanted

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sacredwish
Member
Unwanted YSprui8
120
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☆ 62 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ☆ Senior Warrior - Moorrunner
Sacredwish
BerichtOnderwerp: Unwanted   Unwanted Icon_minitimewo 1 jun 2022 - 22:58

Ze kon niet. Ze wilde niet. Het ging niet- De kattin probeerde haar adem te grijpen maar dit was niet iets wat diep ademhalen kon stoppen. Haar ziekte werd erger en erger en ze kon er maar geen grip op krijgen. Iets in haar diepste binnenste wist wat er speelde maar bovenal kon ze er maar geen woorden op leggen. Alsof haar hoofd het concept niet aan kon. Het was ook onmogelijk, dat wist ze wel. Het was niet mogelijk geweest. Haar vader had zo veel kinderen op de wereld gebracht en zij was hiermee die optie beroofd, alsof een bloedlijn ergens moest stoppen. Dit kon ze niet. Nee niet langer. Haar adem stokte en ze beende door, tegen alle tekens van haar lichaam in. Tegen de steken en de stompen en de krampen. Haar ziekte was bijna over. Dat wist ze wel. Bijna was dit voorbij. Iedere dag werd deze pijn erger, het achtervolgde haar tot in haar dromen. Maar de pijn was niet de enige. Ze dacht ook aan degene die haar dit had gegeven, die haar dit had aangedaan. Hij was niks geweest, helemaal niks. En toch had hij haar zo kunnen infecteren. Zo kunnen bezieken. Sacredwish zakte neer van vermoeidheid, naast het stromende water van de Gorge. En voor een moment voelde ze de mist en wolken van de laatste dagen wegzakken... en ze zag helder. Ineens was ze koud en klein, en alsof ze nog maar een meisje was voelde ze de tranen in haar ogen opwelmen.

+ closed


there's no justice here. Only Starclan.
Unwanted Jua1rYR
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
Unwanted 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: Unwanted   Unwanted Icon_minitimewo 1 jun 2022 - 23:30

Carrioncough trippelde door het gebied. Hij had een tortel in zijn mond en hij was naar het camp terug aan het lopen. De speelse wind streek door zijn stugge haren. Die wispelde een beetje. De wind droeg een geur mee. Eentje die hij zelfs door de duif kon ruiken. Het was een geur die hem deed denken aan een schemering, een zonsondergang en een nacht, de lucht vol van bloesemgeuren en lente. Hij liet zijn duif vallen, trapte er een beetje gras over en ging verder op onderzoek uit. Hij was best nieuwsgierig, om haar ronde vormen nog eens te bekijken, maar niet op een vieze enge manier, eerder om haar te bewonderen. Toen hij dan ook over de rand piepte zag hij haar een eindje beneden. De enige manier om de Gorge in te komen was via een paadje. Net dat paadje dat zij had gekozen. Hij besloot een beetje dichter te komen, trippelde verder naar de rand toe. Ze lag er nogal zielig en was ze... Hij fronste zachtjes. Het was al even geleden, hij had haar nooit meer weer gezien, misschien waren zijn gedachten bedoezeld met de dromen die hij had gehad. Carrioncough kuchtte zachtjes, tegen niemand in het bijzonder en trippelde nu het paadje af. De gorge was hier gereduceerd naar een klein stroompje. Hij ging bij de rand staan en riep zachtjes naar haar.

Daar kwam de realisatie al. Hij had het juist gezien, zijn ogen hadden hem niet bedrogen. Zijn nekvacht ging een beetje overeind staan. Ze was zwanger.
carrioncough


Unwanted B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Sacredwish
Member
Unwanted YSprui8
120
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☆ 62 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ☆ Senior Warrior - Moorrunner
Sacredwish
BerichtOnderwerp: Re: Unwanted   Unwanted Icon_minitimewo 1 jun 2022 - 23:40

De helderheid kwam maar zelden tot haar. Het waren korte momenten, korte fragmenten van hoe ze eigenlijk was. Haar blauwe ogen scherp en intelligent, al niet een beetje koel. Ze was iemand met vuur en pit, maar zelfs nu was dat kort gedoofd. Misschien was dat deel van de vervreemding, de manier hoe haar lichaam en geest niet meer de hare waren. De manier hoe alles ineens anders was geworden. Hoe ze niet meer Sacredwish kon zijn… Sacredwish. Ze kantelde haar kop over haar schouder bij het horen van haar naam, en daar liep de kater die dit allemaal haar had aangedaan. Ze was boos op hem geweest, ze had hem vervloekt van hier en terug. Maar het had geen verschil gemaakt. Ze bleef pijn hebben, en dingen bleven maar rond haar heen draaien alsof ze er geen zeggenschap over had. Het was niet alsof ze het niet wilde begrijpen, maar het was oprecht onmogelijk op dit moment… het duurde lang voordat ze sprak. Ze liet de schok bij de Riverclanner indalen voor ze zichzelf volledig omdraaide en enkel knikte. “… Ik weet niet wat ik moet zeggen” Biechtte ze op. Ze had normaal overal een antwoord voor klaar, altijd wat te zeggen en wat te geloven. Maar nu niet. Nu wist ze het niet meer. Maar haar houding vroeg wel naar hem, zelfs al waren ze niks meer dan vreemde. Misschien was dat juist het veilige eraan, het feit dat ze niks waren voor elkaar.


there's no justice here. Only Starclan.
Unwanted Jua1rYR
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
Unwanted 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: Unwanted   Unwanted Icon_minitimezo 11 sep 2022 - 9:46

Carrioncoughs lip trilde. Hij schudde zijn hoofd zachtjes. Hij had haar zwanger gemaakt... De realisatie drong tot hem door en toch betrapte hij zichzelf op andere gedachten. Hopende dat het misschien van iemand anders zou zijn. Hij schraapte zijn keel. "Ik ook niet." Het spijt me klonk misschien zo gemeen. Ergens wilde hij het kleine stukje rivier oversteken om naar haar te gaan, haar vast te houden en te zeggen dat alles goed kwam. Hij twijfelde even en waadde toch de rivier in. Er was een klein stukje waar hij niet kon staan, maar met zijn oren plat in zijn nek gedrukt ging hij naar haar toe. De aantrekkingskracht was er nog steeds. Ze was bloedmooi en haar ogen droegen blauwe poelen van wijsheid. Carrioncough schudde zijn druipende vacht uit en neusde tegen haar oor. Nu hij zo dichtbij stond kon hij een kit zien wentelen in haar buik. Ze was al ver, het paste perfect bij wanneer hij haar voor het laatste had gezien. Met een frons keek hij naar haar. "Ben je oké?"
carrioncough


Unwanted B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Sacredwish
Member
Unwanted YSprui8
120
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☆ 62 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ☆ Senior Warrior - Moorrunner
Sacredwish
BerichtOnderwerp: Re: Unwanted   Unwanted Icon_minitimezo 11 sep 2022 - 12:42

Ze kon de avond nog zo goed voor zich brengen. Avonden, eigenlijk. Nu ze hem daar zag staan trokken haar gedachtes terug naar de koele nacht die hadden verwarmd met elkaar. Ze was nooit een heilige geweest. Ze had altijd geloofd dat ze moest doen wat haar gelukkig maakte. En dít had nooit moeten gebeuren. Manen van haar leven had ze geprobeerd om kittens te krijgen. Manen had ze alles eraan gedaan om jongen te dragen. En nu, nu ineens? En niemand had haar ooit vertelt hoe verschrikkelijk dit was. Ze zeiden altijd de mooie verhalen over hun gevulde buik en hun moederlijke liefde. Ze voelde het niet. Ze voelde enkel de pijn, de verwarring- Ze was niet langer zichzelf. Sacredwish roerde zich niet, bang om nog meer van zichzelf te verliezen aan deze ziekte mocht ze bewegen. Enkel toen de kater dichterbij kwam en contact maakte, drukte ze haar eigen neusje terug tegen zijn wang, een gebaar dat overliep in een kopje. Ze ontspande iets bij hem, simpelweg omdat ze samen die intimiteit hadden gedeeld, omdat ze elkaar op een manier beter kende dan een clangenoot. “Nee” Klonk er eerlijk vanuit de poes. “Het is niet- Het is niet zo mooi als dat ze zeggen Carrioncough. Het maakt me gék. Ik ben niet meer mezelf” Ze klonk bang, niet wetende of er ooit een einde kwam uit deze hell. “Ik weet niet waarom ik dit ooit wilde” fluisterde ze zachtjes, de misplaatsing hoorbaar ondanks dat het meer naar zichzelf was bedoeld.


there's no justice here. Only Starclan.
Unwanted Jua1rYR
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
Unwanted 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: Unwanted   Unwanted Icon_minitimeza 17 sep 2022 - 15:04

Hij zuchtte zachtjes en sloeg zijn dunne staart beschermend rond haar. Hij wist ook niet hoe hij haar moest helpen en daar kon hij van uit zijn vlooienvel springen. Hij haatte het zo dat ze geen kattin was van Riverclan die hij kon ondersteunen, kon wassen als het moeilijk ging of prooien brengen. Zijn oortjes wiebelde dus een beetje ongemakkelijk. "Iedereen maakt een zwangerschap anders mee denk ik, misschien als de kittens er zijn dat het beter gaat?", miauwde hij op een hoopvolle toon.
carrioncough


Unwanted B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Sacredwish
Member
Unwanted YSprui8
120
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☆ 62 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ☆ Senior Warrior - Moorrunner
Sacredwish
BerichtOnderwerp: Re: Unwanted   Unwanted Icon_minitimeza 17 sep 2022 - 19:47

Ze had dit zo graag gewild. Naast haar eigen genot was dit de reden geweest waarom ze zichzelf zo open had gezet voor mannelijk gezelschap. Ze had gehoopt op jongen, jongen waarvan ze niet eens de vader hoefde te kennen… zolang ze maar kinderen had gekregen. Een hoop die ze al manen geleden had opgegeven toen het tot niks leek uit te komen. En nu ineens… nu ineens dit. “Ik hoop het..” Zuchtte ze naar de kater, het gebaar vol met zorgen terwijl ze haar vermoeide lijf voelde trillen. Ze stond op klappen maar haar kop kon er maar niet bijkomen. “Wat als het niet zo is?” Ze probeerde zijn ogen te ontmoeten zonder hun contact te verbreken. Wat als dit nooit meer over ging?


there's no justice here. Only Starclan.
Unwanted Jua1rYR
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
Unwanted 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: Unwanted   Unwanted Icon_minitimezo 18 sep 2022 - 15:12

Het duizelde van gedachten in Carrioncoughs zijn hoofd. Toch schraapte hij al zijn breincellen bij elkaar om een deftig antwoord te formuleren. "Als het niet lukt kan je ze altijd afstaan aan een Queen van Windclan?" Of een Queen van Riverclan, maar dan moest hij het aan meer katten uitleggen en hij keek er al zo hard tegenop.
carrioncough


Unwanted B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Sacredwish
Member
Unwanted YSprui8
120
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☆ 62 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ☆ Senior Warrior - Moorrunner
Sacredwish
BerichtOnderwerp: Re: Unwanted   Unwanted Icon_minitimezo 18 sep 2022 - 15:41

Ze wist het niet. Alles leefde langs haar heen en ze wist het niet meer. Ze wilde dat alles terugging naar hoe het was. Ze wilde dit niet. Maar zelfs nu voelde ze haar lichaam samenkrimpen bij een nieuwe pijnscheut van kramp. Je kon de natuur niet stoppen, maar ze was verdomd goed bezig om de natuur op haar te laten wachten. Haar ziekte was misschien rijp, maar zij nog niet. Op de manier hoe je wond met rust zou moeten laten maar toch niet kon laten om het te blijven likken. “… Ja… misschien” Mompelde ze terwijl ze haar kop zacht tegen zijn borst duwde. Misschien was dat het beste. “Vertel me iets” Vroeg ze aan hem, duidelijk in pijn. Ze wilde zijn stem horen, ze wilde het idee hebben dat ze niet alleen was en dat iemand haar steunde. Misschien wilde ze ook meer van hem weten, Sacredwish kon het zelf niet zeggen terwijl ze meer in elkaar kromp bij de scherpe krampen. Ze vocht ertegen met alles wat ze had. Ze kon dit niet.


there's no justice here. Only Starclan.
Unwanted Jua1rYR
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
Unwanted 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: Unwanted   Unwanted Icon_minitimezo 18 sep 2022 - 16:26

Hij drukte zijn lange lichaam wat dichter tegen hem aan. Een omhelzing als deze had tot alles geleid. Carrioncough gaf een lik over haar kop. Hoewel hij misschien nooit verliefd zou kunnen worden op Sacredwish, voelde hij wel een grote hoop genegenheid. Hij liet zijn adem zachtjes over haar wang glijden. "Ik ehm ben als apprentice in de Rivier beland samen met een vriendin van mij. Toen ben ik zo dichtbij de verdrinkingsdood gekomen dat ik eigenlijk niet meer durf te zwemmen. Erg hé, een Riverclanner met watervrees," lachte hij een beetje gespannen. Hij probeerde haar blik te vangen, maar ze keek angstig voor zich uit, helemaal ineen gekrompen. Was er iets? Was het misschien al begonnen? Hij knarste met zijn tanden. "Ik heb ook altijd kittens gewild, ik heb zelfs namen bedacht: Reedkit, Minnowkit, Troutkit, Salmonkit, Volekit, Streamkit en Magpiekit." Hij liet een nerveuze hoge giechel horen. "Maar misschien is dat niet helemaal gepast voor Windclan?"
carrioncough


Unwanted B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Sacredwish
Member
Unwanted YSprui8
120
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☆ 62 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ☆ Senior Warrior - Moorrunner
Sacredwish
BerichtOnderwerp: Re: Unwanted   Unwanted Icon_minitimezo 18 sep 2022 - 16:40

Contact hielp. Ze wilde zo dicht mogelijk tegen hem aan kruipen. Het deed haar denken aan toen ze jong was. Als klein meisje volgde ze haar moeder en vader overal naar toe en ze kon helemaal in hun pels kruipen, enigskind dat ze was. Al was dat dit niet gebleven voor lang, met haar vaders vele bastaarden. Carrioncough vervulde haar verzoek en begon te praten. Het gaf haar iets om op te luisteren, iets om haar aandacht op te verleggen. Hij was bang om te zwemmen. Zij zelf niet. Ze hielt van water. Sinds ze een warrior was bezorgd ze zo vaak als dat ze kon het water. Het koude gevoel leek haar altijd een nieuw leven te geven. “Ik hou van zwemmen” Kreunde ze van de pijn. Maar ze zou niet werpen, niet hier, niet nu. Ze weigerde. En zo begon de pijn weg te ebben, tergend langzaam. “Mijn vader was half Riverclan” Deelde ze terug. Een poging tot contact terwijl ze al zijn handelingen en gebaren ontarmde. Ze vond zijn aanwezigheid prettig, het was een troost. Ze had haar ogen gesloten terwijl ze diep ademhaalde, luisterend naar alle namen die hij noemde. Ergens vond ze het lief, dat hij namen had bedacht. Typische Riverclan namen. “Ik vind Minnowkit mooi, en Reedkit, voor een tom” Stemde ze in, misschien omdat de klank overeenkwam met meadow. Nog een diep teug adem, en de spieren in haar lichaam ontspande zich meer. “Ik wilde ook altijd kittens, maar het lukte nooit” Ze was niet iemand die gelukkig was met een partner, dat hielp zeker niet. “Dovekit, Canyonkit…” Haar gedachtes vonden het moeilijk. “Swiftkit. Rainkit. Cloudkit.” Ze keek nu weer op naar hem. “Of iets naar mijn moeder”  


there's no justice here. Only Starclan.
Unwanted Jua1rYR
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
Unwanted 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: Unwanted   Unwanted Icon_minitimezo 18 sep 2022 - 19:08

Hij luisterde naar haar verhalen en zijn snorren wiebelde terwijl een lachje over zijn gezicht speelde. Waarschijnlijk gingen hun kits ook van zwemmen houden dan, want voor dat hij bijna verdronken was vond hij het heerlijk. Hij hield haar lichaam in het oog, maar Carrioncough had geen idee over kittens of bevallingen. Vragen durfde hij niet, bang om haar er weer attent op te maken. Ze ontmoeten elkaars blik. "Wie was je moeder?" Hij kende eigenlijk haar historie niet goed.
carrioncough


Unwanted B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Sacredwish
Member
Unwanted YSprui8
120
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☆ 62 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ☆ Senior Warrior - Moorrunner
Sacredwish
BerichtOnderwerp: Re: Unwanted   Unwanted Icon_minitimezo 18 sep 2022 - 21:31

Ze wisten niet veel van elkaar, het was nooit nodig geweest voor wat hun waren. Maar nu vond ze er troost in. Sacredwish wist alles over haar clanmates, ze was een clankat door en door. Windclan was haar alles, ze leefde en ademde het. En toch waren ze zo gekomen. “Dinfur” Zei ze zacht. “Ze was een donkere she-cat, is overleden toen ik nog heel jong was. Maar ze was de perfecte warrior. Mijn vader en zij hielden veel van elkaar.” Haar vader zou het vast fijn vinden, als een van de kittens naar haar waren vernoemd. “Misschien een naam met wat donkers, als we een donkere kit hebben” Dit leek een moment te zijn waarin ze weer helderder was, haar toon krachtiger en haar woorden weer intelligent. "Als je graag vader wilt zijn... mag je ook een kit nemen naar Riverclan?" Bood ze aan. Neem ze allemaal, dacht een deel van haar. Maar haar intenties hier waren goed. Ze wilde hem ook niet ontnemen wat hij had gewenst, en er was zeker geen dwang in deze woorden. Het leek eerder te zijn uit een soort schuldgevoel.    


there's no justice here. Only Starclan.
Unwanted Jua1rYR
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Unwanted
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries :: Gorge-
Ga naar: