To drink my blood like medicine



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 To drink my blood like medicine

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Crowpaw,
Member
To drink my blood like medicine Avacrowmixer
Jazzy
387
Actief
"Here comes a hurricane, trouble is her middle name!"

CAT'S PROFILE
Age: 10 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Boos
Crowpaw,
BerichtOnderwerp: To drink my blood like medicine   To drink my blood like medicine Icon_minitimezo 5 jun 2022 - 20:43

Crowpaw
I'm going to hell with all of my traitors
And losing my mind in all of this anger
En daar zat ze dan. Met haar ogen gefixeerd op het gebied voor haar liet ze enkel een zucht horen. Ze had nog nooit een wezen zoals dat gezien. Het moest een vogel voorstellen, zoveel was ze zeker van... Maar het vreemde geluid dat het maakte;.. Kwak... kwak... Kwak. Wat een vreemde geluiden. Het beest schudde zijn kop af en toe en had zijn oranjekleurige bek naar zijn vleugel gebracht. Ze kantelde dan ook haar kopje wat en bestuurde het wezen verder. Zijn veren glansden opmerkelijk. Was dat van het water... of iets anders? Immers was zijn kop groen... Aangevuld door een witte ring die uiteindelijk overging op de bruine borst. Aanvullend was zijn asgrijze lichaam die af en toe een streep had. Langzaam kantelde ze haar kop de andere kant op. Zou het zo snel zijn als een fazant...? Ze zou het niet kunnen testen, immers zat het aan de andere kant van de gorge... Op Riverclan terrein.

- Blossomhail
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossomhail
Member
To drink my blood like medicine DPKsfdL
Freedje
161
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Blossomhail
BerichtOnderwerp: Re: To drink my blood like medicine   To drink my blood like medicine Icon_minitimema 6 jun 2022 - 12:42

Blossomhail onderdrukte een vermoeide zucht. Tot zover haar loyaliteit naar haar Clan. Ze had een buitenstaander binnenin de Clan gebracht en had deze vervolgens, samen met Icecream, proberen te verdedigen. Het vonnis was nog niet uitgesproken, maar Blossomhail was er vrij zeker van dat ze een fikse straf kon verwachten. Rimekit was boos op haar en misschien stak dat nog wel het meeste van alles. Ze hield van kittens en ze kon het niet goed hebben als ze boos op haar waren, al wist ze dat het emoties waren die net zo snel weer over konden gaan als dat ze op kwamen zetten. Toch begon Rimekit op een leeftijd te komen dat ze alles wel goed begon te begrijpen, maar haar papa was heilig voor haar en het feit dat Blossomhail hem er op de één of andere manier toe had aangezet om Rosepaw te verdedigen, viel natuurlijk niet goed bij haar. Ze had het idee dat zij de slechterik was in dit verhaal en ze was dan ook maar het kamp uitgegaan om onder de beschuldigende blikken uit te komen, al vond ze nog altijd niet dat ze slecht gehandeld had. Ze was niet zeker waarom ze naar the Gorge liep, maar hier was ze dan. Haar blik ging naar de overkant, naar een apprentice die naar iets aan het kijken was op haar territorium. Blossomhail volgde haar blik en zag een eend. ”Dat is een eend,” zei ze dan ook koeltjes tegen de apprentice. ”Ben je niet een beetje ver van je kamp afgedwaald?” Ze fronste. Dit was geen plek voor een apprentice om alleen te zijn. Blossomhail vroeg zich af of Blazestar geen betere controle over zijn apprentices had dan dit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowpaw,
Member
To drink my blood like medicine Avacrowmixer
Jazzy
387
Actief
"Here comes a hurricane, trouble is her middle name!"

CAT'S PROFILE
Age: 10 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Boos
Crowpaw,
BerichtOnderwerp: Re: To drink my blood like medicine   To drink my blood like medicine Icon_minitimedi 7 jun 2022 - 21:57

Crowpaw
I'm going to hell with all of my traitors
And losing my mind in all of this anger
Een stem liet haar meteen opkijken. Nu pas merkte ze dat ze de geur van riverclan veel eerder al had geroken, maar haar zintuigen waren zo op het vreemde wezen gericht geweest dat ze... Er niet echt op in was gegaan. Wel meteen knipperde ze even vluchtig, verrast, voordat haar neutrale expressie terug kwam op haar gelaat. Een eend hm? Wat een vreemde naam. De ander ging verder met praten en Crowpaw zette rustig een pasje verder, waarna ze wel meteen terug omkeek naar deze eend... En toen weer naar de vreemde poes. "Ik ben een bijna volleerde apprentice," sprak ze dan ook klaar en duidelijk uit. "De grenzen controleren is deel van mijn training," de geuren herkennen, zien en ervaren wat een ander minder goed kon. Het waren haar sterke punten. Onbewust was ze steeds verder aan het gaan, haar grenzen verleggen en zoeken naar dat ene die ervoor zou zorgen dat ze haarzelf kon bewijzen. "Ben jij niet-" ze keek even snel rond, haar houding sterk houdende. "Ook ver van het kamp..." haar zin langzaam afstervende in een vraag, was er weinig kracht achter haar woorden dan ze initieel had gedacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossomhail
Member
To drink my blood like medicine DPKsfdL
Freedje
161
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Blossomhail
BerichtOnderwerp: Re: To drink my blood like medicine   To drink my blood like medicine Icon_minitimeza 25 jun 2022 - 16:20

Een vrij sceptische blik verscheen in haar ogen toen ze de woorden van de apprentice hoorde. Een bijna volleerde apprentice? Blossomhail kon vanaf deze afstand haar leeftijd niet inschatten, maar ze dacht niet dat de apprentice ouder dan negen moons kon zijn. Dat was haar naar idee niet de definitie van een volleerde apprentice zijn. ”Zelfs een apprentice die bijna zijn warrior leeftijd heeft bereikt, doet er goed aan om hier niet alleen te zijn,” sprak ze koeltjes uit. Haar mentor had haar altijd op het hart gedrukt om nooit alleen naar the Gorge te gaan omdat het er gevaarlijk was en omdat één verkeerde pootstap haar over de richel kon brengen. Ze kneep dan ook haar ogen lichtjes samen toen ze de apprentice steeds verder naar de rand zag bewegen. ”Ik ben een volleerde warrior. Ik heb net wat meer ervaring dan jou,” sprak ze koeltjes uit, al was de scherpte uit haar stem verdwenen. ”Is er een reden waarom dat je hier bent zonder mentor?” Was het nieuwsgierigheid? Was het ambitie? Was het die ontdekkingsdrang die alle apprentices, inclusief zijzelf, allemaal leken te bezitten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowpaw,
Member
To drink my blood like medicine Avacrowmixer
Jazzy
387
Actief
"Here comes a hurricane, trouble is her middle name!"

CAT'S PROFILE
Age: 10 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Boos
Crowpaw,
BerichtOnderwerp: Re: To drink my blood like medicine   To drink my blood like medicine Icon_minitimezo 26 jun 2022 - 19:22

Crowpaw
I'm going to hell with all of my traitors
And losing my mind in all of this anger
Iets in haar zei haar dat ze ergens gelijk had, maar ze zou Crowpaw niet zijn als ze tegen al die instincten inging. De ander begon weer te praten en kort lichtte de gevlekte poes haar kopje wat, haar ogen vernauwende op wat de ander zei. "Dan kan ik hetzelfde voor jou zeggen niet?" zei ze dan ook snel terug op wat de riverclanner haar als eerste had gezegd. Maar de ander ging verder. Volleerde warrior, meer ervaring. "En je bent van een vijandige clan," vulde ze dan ook rustig aan. "Ik ga mooi niet terug als jij hier bent, want dat betekend dat jij iets aan het plannen bent!" conclussies trekkende op hetgeen dat vast niet waar was, maar het gaf haar een solid reden te blijven waar ze was. Een voldane grijns streek over haar gelaat heen. Heh, wat nu dan hm? Was er een reden dat ze hier was? "Dat zei ik toch al," zei ze, haar stem een octaaf hoger brengende waarbij ze even haar kop schudde zodat haar in piekende opstaande haar wat beter viel. "Grenzen controleren is deel van mijn training," En daarvoor had ze geen mentor nodig die aan haar zijde stond. Immers kon ze mooi dingen alleen doen. Daar was ze oud genoeg voor, vond ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossomhail
Member
To drink my blood like medicine DPKsfdL
Freedje
161
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Blossomhail
BerichtOnderwerp: Re: To drink my blood like medicine   To drink my blood like medicine Icon_minitimedo 30 jun 2022 - 15:01

Blossomhail bewoog met haar oortjes. Ze zou het eens leuk vinden als ze een apprentice tegen zou komen van een andere Clan die wisten hoe dat ze een warrior aan moesten spreken met respect. ”Ik ben bijna twee keer zo oud als jou. Ik denk niet dat ik mezelf hoef te verantwoorden,” zei ze koeltjes tegen de apprentice. Ze had er ergens een hekel aan om haar leeftijd als argument te gebruiken, maar in dit geval was het wel waar. Ze zuchtte zachtjes toen dat de apprentice haar woorden sprak. ”Dat is een behoorlijke beschuldiging,” zei ze met een frons tegen de apprentice. ”Ik hoop dat je beter weet dan dat soort beschuldigingen tegen iedereen te uiten die je tegenkomt.” Voedde WindClan zijn apprentices echt niet beter op dan dit? Blossomhail zou met haar eigen toekomstige apprentice een hartig woordje spreken als ze zichzelf zo zou uitlaten bij een grens tegen iemand die wel wat meer respect verdiende dan dit. ”Gehoorzaamheid is ook een deel van je training,” merkte ze koeltjes op. ”Ik weet zeker dat je mentor het niet leuk vindt als hij of zij weet dat je hier alleen bent, zo dichtbij de rand.” Ze knikte naar de voorpoten van de apprentice. ”Ga op zijn minst wat verder van de richel af staan. We verstaan elkaar prima zo.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowpaw,
Member
To drink my blood like medicine Avacrowmixer
Jazzy
387
Actief
"Here comes a hurricane, trouble is her middle name!"

CAT'S PROFILE
Age: 10 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Boos
Crowpaw,
BerichtOnderwerp: Re: To drink my blood like medicine   To drink my blood like medicine Icon_minitimedi 30 aug 2022 - 0:14

Crowpaw
I'm going to hell with all of my traitors
And losing my mind in all of this anger
Ze gebruikte haar leeftijd als argument en de kleine gevlekte poes rolde met haar ogen. "ja ja sure, ik kan heus wel zien dat je een oma ben, dat hoef je niet uitdrukkelijk te zegguh-" zei ze met een zuchtje terwijl ze even wat heen en weer ijsbeerde, haar ogen naar de hemel geslaan, voordat ze grijnzend terug keek naar de oudere dame. Ze begon verder te gaan dat het nogal een beschuldeging was en even vernauwde Crowpaw haar ogen. "Oh ja? Ik heb eerder een Riverclan kat op ons terrein betrapt. 's Nachts nog wel. Als dat geen indicatie is dat jullie iets van plan zijn dan weet ik het ook niet," zei ze, ergens bluffende dat ze deze informatie nog niet had doorgespeeld aan haar vader. "In tegendeel, ik ben zeker dat hij trots zal zijn," zei ze met een grijns. "In tegenstelling tot wat jullie leren, leren wij om zelfstandig te kunnen functioneren en denken," Again, bluf, maar ze ging er niet op ingaan. De zelfzekerheid die van haar afkwam was voldoende in haar ogen. Ze knipperde even toen de ander sprak dat ze best verder ging staan. Nou, nu ging ze zeker niet verder zitten. Sterker nog, ze plantte haar kont vlak naast de klif. Suck it.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
To drink my blood like medicine
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries :: Gorge-
Ga naar: