New life



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 New life

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Moonflow
Member
New life Mini-avatar-moonkit
204
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Moonflow
BerichtOnderwerp: New life   New life Icon_minitimema 23 jan 2023 - 23:03

Het is zo ver Moonflow is zwanger van 2 kits. Omdat dit haar eerste nest zal worden. Zelf is ze blue torti. Of te wel voor wie met deze woorden niet bekend is. Blauw met zwart en rood. Een 3 kleur.  Papa is een classic  brown tabby white.  Zijn oogkleur is groen die van Moon zijn geel en blauw. De kleur van de kittens kunnen hier tussen liggen. In vacht en oogkleur. Helaas wil de vader niets van de kittens weten. Ze hadden beide geen relatie en Moonflow zal de kits samen met de rest van de clan oplaten groeien. Wel is hun vader een schaduwclan er. En zullen de jonkies geen last dragen om half clan op te groeien.

Kitten 1: Rainkit
Kitten 2: Bloomkit


Laatst aangepast door Moonflow op zo 26 feb 2023 - 19:06; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
New life 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: New life   New life Icon_minitimedi 24 jan 2023 - 10:32



✧ Mousyvoice ✧


General

Name ✧ Mousykit
Future names ✧ Mousypaw, Mousyvoice
Reason
Mousy; ze heeft een lange muisgrijze vacht
-voice; om haar scherpe tong
Gender ✧ Female
Orientation ✧ Bi-romantic
Rank ✧ Kitten
Residence ✧ Shadowclan
Voice ✧ Sophie - Howls Moving Castle


Trivia

Hogwarts House ✧ Ravenclaw
Wand ✧ Pear wood with a unicorn core 10" and hard flexibility
Patronus ✧ Bastaardhond - Mongrel Dog
Zodiac ✧ Aquarius
Favourite Flower ✧ Helianthus annuus - Zonnebloem
Favourite Plant ✧ Urtica dioica - Netel
Favourite Planet ✧ Earth


Attributes

Charisma ✧ 60% ✦✦✧✧✧
Confidence ✧ 53% ✦✦✧✧✧
Intelligence ✧ 95% ✦✦✦✦✦
Kindness ✧ 71% ✦✦✦✧✧
Empathy ✧ 76% ✦✦✦✧✧


Battle

Fighting ✧ 62% ✦✦✧✧✧
Hunting ✧ 97% ✦✦✦✦✦
Speed ✧ 69% ✦✦✦✧✧
Swimming ✧ 12% ✦✧✧✧✧
Herb Knowledge ✧ 5% ✧✧✧✧✧


Traits

Openness ✧ 12% ✦✧✧✧✧
Optimism ✧ 20% ✦✧✧✧✧
Patience ✧ 84% ✦✦✦✦✧
Loyalty ✧ 72% ✦✦✦✧✧
Faith ✧ 30% ✦✦✧✧✧


Looks

Mousykit is een grijze dilute tortie. Ze is over het algemeen muisgrijs, met donkere poten, oren, staart en een donker hartvormig gezichtje. Mousy heeft alle mooie looks van mama gekregen en heeft prachtige wit-grijze manen. Haar ogen zijn leigrijs en onopvallend. In het midden van haar gezicht zit een zacht rode stervormig plukje vacht. Ditzelfde rood is ook te zien op haar rechterflank in hetzelfde soort stervormige vlekje. Mousykits bouw is als kitten rond en erg pluizig, maar naarmate ze ouder wordt groeit ze uit tot een slanke, elegante poes. Ze blijft vrij klein, waardoor ze meer geschikt is voor te jagen dan voor het vechten.  

Personality

Mousykit is best een verlegen persoon. Ze is heel emotioneel en empathisch aangelegd. Daardoor huilt ze veel als kind en is ze vaak erg somber als volwassene. Mousykit is verlegen en niet heel dapper. Ze kijkt liever naar wat er om haar heen gebeurt, naar de sterren en de natuur, dan echt op avontuur te gaan. De poes is voorzichtig in haar omgang met clangenoten en zeker met katten uit andere clans. Ze maakt niet snel vrienden en speelt liever alleen. Op latere leeftijd accepteert ze dat ze anders is en komt haar speelse en poëtische zelf wat meer naar boven.


Laatst aangepast door Carrioncough op wo 25 jan 2023 - 8:39; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Thawrage
Member
New life DPKsfdL
Freedje
455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Tunneler
Thawrage
BerichtOnderwerp: Re: New life   New life Icon_minitimedi 24 jan 2023 - 15:05

Naam: Rainkit
Reden naam: Haar grijze vacht doet wel een beetje denken aan de (donker)grijze hemel op een regenachtige dag.
Clan: ShadowClan
Ouders: ??? x Moonflow

Vachtkleur: Grijs
Patroon: Tabby
Postuur: Klein gebouwd
Oogkleur: Blauw
Details uiterlijk: Rain zal een grijze tabby poes zijn die kleiner gebouwd is dan de gemiddelde ShadowClanner. Ze zal blauwe ogen hebben die lijken op die van haar moeder. Haar tabbypatroon zal ze dan weer van haar vader hebben terwijl haar grijze vacht meer op die van haar moeder trekt. Het nadeel van haar kleine bouw zal ze kunnen compenseren als ze warrior is met haar scherpe geheugen, vindingrijkheid en intelligentie.

Details innerlijk: Rain zal eruitzien alsof ze niet veel voorstelt, maar anderen zullen er snel genoeg achter komen dat ze absoluut niet op haar mondje gevallen is. Ze heeft een behoorlijk temperament en kan dan ook nogal eens regelmatig uit haar slof schieten, zeker als ze iets verkeerd opvat. Ze is vindingrijk, slim en weet de nadelen van haar bouw meestal wel te compenseren met logica waardoor ze juist wel in het voordeel kan zijn (bv in een gevecht). Ze is loyaal aan haar Clan, maar ook avontuurlijk en nieuwsgierig, waardoor ze er alles aan zal doen om kennis te verkrijgen, ook als ze hiervoor met iemand van een andere Clan moet praten. Ze beschermend over haar siblings en moeder en zal, als ze er achter komt dat hun vader hun in de steek heeft gelaten, absoluut niks van hem moeten hebben.

Motivatie: Eigenlijk ga ik altijd redelijk snel overstag met het schrijven van een motivatie als het om ShadowClan draait, haha. Buiten dat lijkt het me ook wel leuk om de kitten van iemand te spelen die ik iets minder goed ken in de RPG; niks is leuker dan elkaar in de RPG te leren kennen, toch? Ik had dit karakter ook al een tijdje in mijn hoofd zitten. Meestal speel ik katers met dit soort karakter en eigenlijk niet veel poezen, dus ik ben best benieuwd om te ontdekken in de RPG hoe dit voor me uit zal draaien. Voor de rest wil ik je nog veel succes wensen met kiezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonflow
Member
New life Mini-avatar-moonkit
204
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Moonflow
BerichtOnderwerp: Re: New life   New life Icon_minitimevr 10 feb 2023 - 10:05

Jullie hebben nog tot 25 februari tot ik de kittens bekend maak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Poppyfield
Member
New life DPKsfdL
Esmee <3
67
Actief
NOOTNOOT

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Young Warrior
Poppyfield
BerichtOnderwerp: Re: New life   New life Icon_minitimedo 16 feb 2023 - 12:09

New life Bloom10
Name: Bloomkit
Name idea: When she was born and she opened her eyes, it was liked they bloomed.
Clan: ShadowClan
Parents: ??? x Moonflow

Fur color: Wit
Pattern: Underside tabby with a blaze
Posture: Klein gebouwd
Eye colow: Bright Blue

Persoonlijkheid: Bloom is a happy, cheery cat. She'll always accept people in her life at first, but as soon as they hurt her they will be locked out. She is not really forgiving, so don't hurt her. Although, she will never show that she is mad at you, for sure you will notice. Bloom will completely lock you out if you do something to her, but she will always defend her siblings. So, hurt them and you will have to deal with her.

Motivatie: eventjes in nederlands, hahah
Ik hou van de Shadowclan, en toen ik deze KS zag vond ik het best interessant. Qua kleur, en ook onbekende vader enzo. Ook ben ik zooo inactief de laatste tijd dus mss is dit wel een leuke terugkomer. Dus vandaar dat ik even mijn best heb gedaan op een aanmelding.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fernpaw.
Member
New life DPKsfdL
24
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: leerling
Fernpaw.
BerichtOnderwerp: Re: New life   New life Icon_minitimeza 25 feb 2023 - 14:53

Vandaag is de laatste dag voor om kittens te bedenken en hier neer te zetten☺ veel succes. 😉
Terug naar boven Ga naar beneden
Shaka
Member
New life DPKsfdL
Hendrieka
257
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shaka
BerichtOnderwerp: Re: New life   New life Icon_minitimeza 25 feb 2023 - 22:31

Naam: Sunkit - Sunpaw - Sunspark
Naam idee: sun staat voor zijn zonnige kleur, warm en gouden tonen komen in zijn vacht naar voren. Speciale meer omdat hij vlekken over zijn lichaam verspreiden heeft. En spark omdat hij vol energie zit en altijd wel iets wil leren.
Clan: Windclan
Ouders: Thawrage x Sorrelnose

Vacht kleur: Bruin, roestbruin, goudachtige tonen met zwart
Pattroon: Vlekken
Postuur: Ondanks de slechte start zal Sun toch nog uitgroeien tot een prachtige slanke en gespierde kater. Zijn lange poten en lichaam stellen Sun in staat om zich verder uit te strekken dan sommige andere van zijn clangenoten.
Oog kleur: Goud geel

Persoonlijkheid: Sun is een gedreven kater en zal zijn best doen om als beste van de clan te zijn. Dit zal als kitten zijnde 6 manen op zich moeten wachten, maar zodra Sun leerling wordt meer naar boven komen. Ondanks dat het eerst soms niets van zou kunnen, leert hij toch erg snel. Verder zal de clan en zijn ouders altijd voor op staan. En gevechten zal Sun ook niet snel uit de weg gaan, maar hij is niet zo dom om zich in gevechten te storten waar hij nooit van zal kunnen winnen. Ook is hij slim en probeert eerst verbaal een probleem op te lossen.

Motivatie:
Naam: Sunkit - Sunpaw - Sunspark
Naam idee: sun staat voor zijn zonnige kleur, warm en gouden tonen komen in zijn vacht naar voren. Speciale meer omdat hij vlekken over zijn lichaam verspreiden heeft. En spark omdat hij vol energie zit en altijd wel iets wil leren.
Clan: Windclan
Ouders: Thawrage x Sorrelnose

Vacht kleur: Bruin, roestbruin, goudachtige tonen met zwart
Pattroon: Vlekken
Postuur: Ondanks de slechte start zal Sun toch nog uitgroeien tot een prachtige slanke en gespierde kater. Zijn lange poten en lichaam stellen Sun in staat om zich verder uit te strekken dan sommige andere van zijn clangenoten.
Oog kleur: Goud geel

Persoonlijkheid: Sun is een gedreven kater en zal zijn best doen om als beste van de clan te zijn. Dit zal als kitten zijnde 6 manen op zich moeten wachten, maar zodra Sun leerling wordt meer naar boven komen. Ondanks dat het eerst soms niets van zou kunnen, leert hij toch erg snel. Verder zal de clan en zijn ouders altijd voor op staan. En gevechten zal Sun ook niet snel uit de weg gaan, maar hij is niet zo dom om zich in gevechten te storten waar hij nooit van zal kunnen winnen. Ook is hij slim en probeert eerst verbaal een probleem op te lossen.

Motivatie: kittens zijn schattig en ik wens iedereen succes
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonflow
Member
New life Mini-avatar-moonkit
204
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Moonflow
BerichtOnderwerp: Re: New life   New life Icon_minitimezo 26 feb 2023 - 19:05

De kittens zijn gekozen!

Rainkit - @Thawrage
Bloomkit - @ Poppyfield

Gefeliciteerd ik zal snel het geboortetopic aanmaken 😉
Terug naar boven Ga naar beneden
Thawrage
Member
New life DPKsfdL
Freedje
455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Tunneler
Thawrage
BerichtOnderwerp: Re: New life   New life Icon_minitimema 27 feb 2023 - 7:33

Dankjewel!! Ik maak haar zsm aan. Naar welke leeftijd mogen we ze zetten als ze geboren zijn? En hoe wil je de leeftijd verhogen aanpakken? Dan kan ik daar zeker rekening mee houden (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonflow
Member
New life Mini-avatar-moonkit
204
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Moonflow
BerichtOnderwerp: Re: New life   New life Icon_minitimema 27 feb 2023 - 9:01

Ze mogen straks op 1 maan leeftijd. Zelf doe ik normaal elke maand op de geboorte dag een maan verhogen, maar dat kan ik ook in dit topic blijven doen in vermelding van de leeftijd van de kittens ☺
Terug naar boven Ga naar beneden
Rainkit"
Member
New life DPKsfdL
Freedje
14
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon
Gender: She-cat ♀
Rank: Kitten
Rainkit
BerichtOnderwerp: Re: New life   New life Icon_minitimema 27 feb 2023 - 12:14

Moonflow schreef:
Ze mogen straks op 1 maan leeftijd. Zelf doe ik normaal elke maand op de geboorte dag een maan verhogen, maar dat kan ik ook in dit topic blijven doen in vermelding van de leeftijd van de kittens ☺

Oké, super!
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonflow
Member
New life Mini-avatar-moonkit
204
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Moonflow
BerichtOnderwerp: Re: New life   New life Icon_minitimema 27 feb 2023 - 19:57

Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
New life 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: New life   New life Icon_minitimewo 1 maa 2023 - 18:48

Gefeliciteerd <3 Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Shaka
Member
New life DPKsfdL
Hendrieka
257
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shaka
BerichtOnderwerp: Re: New life   New life Icon_minitimewo 1 maa 2023 - 22:07

Gefeliciteerd
Terug naar boven Ga naar beneden
 
New life
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: