Ik ben het maar



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ik ben het maar

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Violetkit
Moderator
Ik ben het maar CKNu1Y
Bunny
26
Actief
Torn apart, unraveled at the seams

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Kitten
Violetkit
BerichtOnderwerp: Ik ben het maar   Ik ben het maar Icon_minitimeza 18 feb 2023 - 14:20



Violet
Violetkit zat in een hoekje van het camp en keek naar een groepje spelende kittens. Ze leken zo veel plezier te hebben met elkaar. Ergens was ze daar jaloers op. Ze probeerde het spelletje te snappen dat ze aan het spelen waren, maar de regels leken nergens op te slaan en elke seconde te veranderen. Een poesje kloeg dat ze niet mochten slagen naar elkaar, maar deed het een seconde later toch zelf. Wat voor logica was dat? Een groter deel van Violetkit was blij dat ze er niet tussen zat. Vanop een afstandje begreep ze er al niets van, laat staan als ze er middenin zou zitten. Hier, in haar eenzame maar rustige hoekje, was alles tenminste verstaanbaar en logisch en comfortabel.
@ Parsnipkit
Terug naar boven Ga naar beneden
Parsnipkit
Member
Ik ben het maar Boo-boo-boo-boo-the-fool
Kipperoni
9
Actief
Lie to the liars & steal from the thieves!!

CAT'S PROFILE
Age:
Gender: Tomcat ♂
Rank: ❧ Big ol' boss
Parsnipkit
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben het maar   Ik ben het maar Icon_minitimeza 18 feb 2023 - 14:46


Ik ben het maar Dbkx6qi-1946cedd-a09d-427d-8b92-fbce4efc444f.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2I5MTM4MGE4LTMzN2MtNDE4ZS05MzI2LTA5NmQyYzExYTZmMFwvZGJreDZxaS0xOTQ2Y2VkZC1hMDlkLTQyN2QtOGI5Mi1mYmNlNGVmYzQ0NGYuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0

Nu ze ietsjes ouder waren, en meer de kans hadden om de nursery te ontdekken, had Parsnip de tijd van zijn leven. Er waren zoveel katten, zoveel kittens van verschillende leeftijden, zoveel geurtjes! Hij drentelde maar al te graag overal rond, tot zorgen van zijn moeder en groot vermaak van zijn vader. Nu werd zijn aandacht echter getrokken door een stel wildebrassen die uitgebreid aan het spelen zijn. Even overwoog hij om mee te doen, maar de laatste keer dat hij dat had geprobeerd hadden ze van hem gewonnen, en vervolgens uitgelachen toen hij naar zijn moeder was gerend. Nee, ze waren veel te groot en sterk voor hem. Wie dat niet was, echter, was zijn zusje Violet. Met vrolijke, nog lompe passen kwam hij op haar af. "Hoooooooi!" hij keek haar met geïnteresseerde ogen aan. Violet dacht altijd veel na, begon hij het idee te krijgen. Hij vroeg zich af wat ze nu aan het denken was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Violetkit
Moderator
Ik ben het maar CKNu1Y
Bunny
26
Actief
Torn apart, unraveled at the seams

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Kitten
Violetkit
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben het maar   Ik ben het maar Icon_minitimeza 18 feb 2023 - 22:13



Violet
Comfortabel, dat was wel iets, nietwaar? Het was makkelijk. Maar Violetkit wist niet helemaal of ze daar wel helemaal blij mee was. Ze verlangde om daar bij die kittens te kunnen zijn, om deel uit te maken van hun verwarrend spelletje en de regels ook te snappen. Net toen ze zichzelf de moed ingesproken had om op hen af te gaan, werd ze onderbroken door haar luidruchtigere broertje. Hij begroette haar met een luide "hooooi" en een vrolijke, geïnteresseerde blik. Violetkit keek hem aan, recht in de ogen. "Hey", antwoordde ze, veel rustiger en serieuzer dan hij was geweest. Zo was ze nu eenmaal: rustig, serieus, niet direct openlijk nieuwsgierig hoewel er honderden vragen brandden in haar hoofd. Zoals waarom hij haar kwam verstoren en niet bij de drukke kittens was, waar hij vast veel meer thuishoorde dan hier in haar rustige hoekje.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik ben het maar
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: