Something strange.....



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Something strange.....

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Scytheshade
Member
Something strange..... DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Something strange.....   Something strange..... Icon_minitimedi 24 aug 2010 - 8:58

Scythepaw liep in het kleine bos een raar gevoel zat in hem, het was 2 dagen na zijn bijna dood door het slangengif. Hij voelde zich veel beter op het rare gevoel na. Hij voelde veranderd en had vaak 2 meningen een goede en een slechte. De afgelopen 2 dagen had hij de goede vaak uitgebracht en de slechte 1 keer alleen toen hoorde niemand hem. Hij keek in een plaswater dat er nog was van een regenbui en zag licht zijn weerspiegeling. Het was een apprentice met rode ogen, redelijk grote klauwen voor een apprentice en een vreemde blik alsof hij spottend glimlachte. Hij merkte toen hij wegkeken had pas dat hij niet had geglimlacht en helemaal niet spottend. Hij keek weer naar de pla en zag zichzelf en nu met een verbaaste blik, dat deed hij wel alleen hij had een vreemd gevoel. Ook had hij verwacht dat hij toen Blackpaw het vertelde een woede aanval zou krijgen maar niks. Al voelde hij wel een drang en iets in zijn hoofd dat hem dingen zei te doen. Hij keek in de plas regen en kreeg het vreemde gevoel ineens weer, het was nooit weggeweest. Alleen dit keer was er een strakkere greep op hem leek het alsof hij in zijn nek werdt vastgepakt. De stem in zijn hoofd fluisterde ´We zijn echt gek geworden´ Scythepaw keek om zich heen en riep "Wie zei dat!" De stem klonk in zijn hoofd ´Shadowstar, nou goed!. "Wie is daar!". ´Ik ben Scythepaw´ zei de stem. Scythepaw riep "Dat is mijn naam!" De stem klonk weer en fluisterde ´ONZE naam vergeet dat niet, zonder mij zijn we NIEMAND´ Scythepaw liep door en de stem fluisterde ´Maak haar af, scheur uit elkaar, proef haar bloed en drink het.´ Scythepaw voelde het gevoel weer. "Ik ga Purplepaw niet vermoorden, dan spring ik zo van een rots af!" De stem klonk bezorgd en zei ´Ik bedoelde Blackpaw! Trouwens als jij sterft sterf ik en als wij sterven is Purplepaw´s hard gebroken, ik geef ook om haar!´ Scythepaw liep door en zei "Blackpaw heeft ons gered en wat ben jij trouwens?" De stem klonk weer en zei ´Oke ze mag leven en ik ben jou en jij bent mij, het verschil ligt in dat ik de vechter in jouw ben, ik ben de vechter. Wij denken dan te samen. Verder zitten wij apart. Trouwens laat het idee om je hoofd te slaan tegen de boom tot ik weg ben! Ik ben jou en weet jou gedachten ook en inderdaad dit is een soort van vorm van je gestoordheid.´ Scythepaw liep verder en zei "Nou zal ik je dan Evil Scythe noemen...... Best een goed idee eigenlijk. Wij zullen wel goede vrienden worden."
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Something strange..... DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Something strange.....   Something strange..... Icon_minitimedi 24 aug 2010 - 18:36

Purplepaw zat te jagen. Ze hadt een dikke muis in het zicht en dook in de sluiphouding en liep erop af. Zo stil mogelijk liep ze stap voor stap en sprong. Ze belande recht op de muis en dode het snel door met haar tanden de keel door te bieten zonder dat de muis het kon uit piepen. Ze begroef de muis bij een dunne boom en lies verder. Toen ze een vogel op de loer hadt liep ze stil, lichjes en snel op de vogel af en rende op het laatste moment richting de vogel. Het was doodstil totdat Purplepaw een bekende stem hoorde. ''Wij zullen wel goede vrienden worden." De vogel draaide zig snel om en vloog als een speer weg. Purplepaw baalde maar richte haar aandacht op de stem maar hoorde niks meer. Ze keek door een bosje heen en zag een zwarte kater lopen, het was Scythepaw. Maar tegen wie praatte hij? Purplepaw sprong over het bosje heen en liep naar Scythepaw toen en zij. ''Hey lekker ding, tegen wie praatte je?'' Ze liep naast hem en gaf hem een liefdevol kopje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Something strange..... DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Something strange.....   Something strange..... Icon_minitimedi 24 aug 2010 - 19:09

Scythepaw draaide zich om en keek met flikkerende ogen haar aan en zei "Met Phantompaw, mijn nieuwe vriend. Hij praat tegen me maar valt niet te zien." Phantompaw sprak tot hem en zei ´Scythepaw, vertel haar over ons, over mij , over jou en over onze balans. Dan zal zij niet sterven door onze klauwen.´ Toen sprak Scythepaw met een zwaardere stem, die klonk als een kruising tussen zijn beide kanten. "Scythepaw, vertel haar over ons, over mij , over jou en over onze balans. Dan zal zij niet sterven door onze klauwen." Hij schudde met zijn hoofd en zei "Ik heb een andere kant in mij, die vecht voor mij, die moord voor mij en ik praat voor hem, leef voor hem en hou hem in leven. Ik en hij dragen 1 lichaam en 1 brein." Scythepaw liep naar haar toe en fluisterde in haar oor "Zijn naam is Phantompaw, hij draagt net als mij eenzelfde rang en wordt ouder op hetzelfde tempo vreemd genoeg. Hij weet wat ik denk en ik weet wat hij denkt." Hij liep om haar heen en ging toen liggen en wees met zijn staart naast hem als teken dat ze kon gaan liggen als ze wou.
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Something strange..... DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Something strange.....   Something strange..... Icon_minitimedi 24 aug 2010 - 20:14

"Ik heb een andere kant in mij, die vecht voor mij, die moord voor mij en ik praat voor hem, leef voor hem en hou hem in leven. Ik en hij dragen 1 lichaam en 1 brein." Scythepaw liep naar haar toe en fluisterde in haar oor "Zijn naam is Phantompaw, hij draagt net als mij eenzelfde rang en wordt ouder op hetzelfde tempo vreemd genoeg. Hij weet wat ik denk en ik weet wat hij denkt." Purplepaw keek verrast naar Scythepaw. ''Twee persoonlijkheden in een lichaam? Wat krijgen we nou, en hij noemt het Phantompaw. Toen ging hij liggen en deed een gebaar dat ze erbij mocht zitten, maar dat deed ze niet ze ging zitten en keek nog steeds verrast naar hem. ''Is dit een geintje ofzo? Probeer je me voor de gek te houden?'' Ze keek weg en haar blik verranderde in eenn gemeene. Probeerd hij mij nou voor de gek te houden?! hum....
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Something strange..... DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Something strange.....   Something strange..... Icon_minitimewo 25 aug 2010 - 16:27

''Is dit een geintje ofzo? Probeer je me voor de gek te houden?'' Scythepaw keek haar aan en zei "Dit is geen grap. Ik meen het hij zegt me dat ik het tegen jou moest zeggen voor als je ons nodig hebt." Scythepaw keek even met een glazige blik en de stem in zijn hoofdklonk "Laat het haar zien, laat mijn bloeddorst vrij, laat mij jagen, laat mij moorden als is het een muis, ik heb het nodig! Anders gelooft Purplepaw je nooit meer" Scythepaw´s blik was glazig en hij zei "Hoe dan, hoe?" De stem klonk zachter nu en zei "Laat je gedachten over aan mij, laat mij de macht over het lichaam nemen voor even." Scythepaw liet zijn geest even dwalen en hij zag weer alleen bewoog uitzichzelf hij liep niet iets anders beweegde zijn spieren en poten. Hij hoorde een grauw en voelde zijn poten rennen maar hij raakte niet vermoeid en voelde geen grond alsof hij sprong en niet viel. Hij zag zijn klauwen op en nee gaan op een muis nadat er een was gevangen hij zag de kaken in demuis gaan en zijn mond rood kleurd. De prooi bleef achter en zijn lichaam rende verder op zoek naar een volgende prooi en even later zag hij vanuit zijn ogen hoe zijn lichaam bruut een vogel uit elkaar scheurde en het bloed rond hem heen spoot. De vogel was dood maar zijn lichaam ging verder met moorden. Hj was helemaal rood gekleurd en aan zijn poten hingen ingewanden en zijnhoofd die ruig te keer was gegaan in de vogel´s ingewanden had stukjes van onbekende organen over zich. Hij ging terug naar Purplepaw en schaterde met een krakende stem. "Dus dit is jouw lieve Scythepaw... MUWAHHAAHHAAHHAA. Zijn krakende stem klonk in het bos. De vogel en de muis waren een klein stukje van mijn bloederige punten! IK BEN PHANTOMPAW MUWHAHAHAHHAA"


Laatst aangepast door Scythepaw op wo 25 aug 2010 - 19:14; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Something strange..... DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Something strange.....   Something strange..... Icon_minitimewo 25 aug 2010 - 18:48

"Dit is geen grap. Ik meen het hij zegt me dat ik het tegen jou moest zeggen voor als je ons nodig hebt." Purplepaw geloofde hem nog steeds niet en keek met een ongelovige blik naar hem. Toen zag ze een andere Scythepaw voor haar die wegrende en een muis ving en doodbeet en het bloed rondom zijn mond versprijde. Even later zag Purplepaw dat hij onder het bloed en organen. Ze liep een beetje achteruit en keek recht in de ogen van Scythepaw, die zagen er moordend, gemeen en anders uit dan de ogen daarvoor. "Dus dit is jouw lieve Scythepaw... MUWAHHAAHHAAHHAA.'' Ze deed nog een stap naar achteren. ''IK BEN PHANTOMPAW MUWHAHAHAHHAA" Toen hij dat zei verranderde haar blik in een beetje bange en ze deed nog een stap naar achter. Het was een tijdje stil totdat Purplepaw zei. ''Jij bent Scythepaw niet! Jij bent een bloeddorstige monster!'' Ze kon hem niet meer aankijken en rende weg, boos en bang voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Something strange..... DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Something strange.....   Something strange..... Icon_minitimewo 25 aug 2010 - 19:26

Purplepaw zei. ''Jij bent Scythepaw niet! Jij bent een bloeddorstige monster!'' Ze kon hem niet meer aankijken en rende weg, boos en bang voor hem. Scythepaw concentreerde zich en nam zijn lichaam weer terug. "Goed gedaan Phantompaw door jouw is ze weg, als ik niks had gezegd en jij niks gedaan dan was ze hier" De stem sprak tegen scythepaw "Luister naar me ze accepteert ons niet, ze weet ons geheim. MAAK HAAR AF! Ze wil ons niet en ze zal ons veraden de anderen voelen zich bedreigt en zullen ons vermoorden. Wil je vermoord worden. Raindrop, Ashpaw, Batpaw,Blackpaw ,Blacksky, Brokenstar, Foxheart en Purplepaw en de rest zullen ons vermoorden met plezier maak hun af voordat hun ons afmaken" Scythepaw liep door en ging terug naar de plas en zag zijn gelaat daar maar dan met donkerdere ogen en Scythepaw zei "Ik kan je niet geloven omdat ze wegging door jouw, je liegt en bent vreselijk en de clan zou mij nooit vermoorden" Bij de laatste twijfelde hij even. Hij was niet echt een model clankat. Hij ging richting het kamp en sprintte achter Purplepaw aan. Phantompaw probeerde hem om te praten met allemaal valse dingen hij had het over een complot tegen hem en dat ze allemaal hem zouden vermoorden maar toch rende Scythepaw door.
( hij is volledig gestoord geraakt, nu miss. nog onduidelijk maar later wel duidelijk)
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Something strange..... DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Something strange.....   Something strange..... Icon_minitimewo 25 aug 2010 - 20:26

Purplepaw rende snel weg totdat ze buiten adem kwam en stopte bij een omgevalle boom. Ze ging erop springen en keek naar haar poten. ''Ik geloof mijn ogen niet! Dat was Scythepaw niet!'' Ze liet een traan vallen. Toen hoorde ze geritsel in de bosjes en ze keek er meteen heen. Err kwam nog niks uit dus sprong ze erop af en sloop erheen.Wat als het Scythepaw is? Wat moest ze dan doen. Ze rook zijn geur niet, alleen zichzelf. Toen hoorde ze nog wat acher zich en draaide meteen om, maar zag niks. wat zou het nou zijn? Toen sloop ze naar de andere kant waar ze nog iets hoorde. Achter haar hoorde ze weer het geritsel, toen keek ze weer op en zij. ''Wie is daar!?.......Laat je zien!'' Maar er kwam niks. Toen ze zich weer omdraaide Zag ze een zwart-witte flits dat haar gezicht raakte. Purplepaw schoot een paar konijnelengtes weg en viel met een plof neer op de grond. Het bloed droop van haar gezicht en droop op de grond. Toen ze op keek kwam er een groote das op gaar afkomen met enorme nagels. Purplepaw rende weg maar niet snel genoeg en werdt geraakt in haar zij waardoor zo op de grond viel. Het waren drie groote sneeën die heftig bloedde. De das kwam weer met groote snelheid op haar af. Purplepaw sloot haar ogen en dacht dat het over en uit was met haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Something strange..... DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Something strange.....   Something strange..... Icon_minitimewo 25 aug 2010 - 20:39

Scythepaw zag nog net de das en hij zei "Phantompaw, sorry voor net maar ze heeft ons nodig ons niet jij we moeten samenvechten. Niet alleen ik of alleen jij" Scythepaw had het licht gezien hij kon zijn woede beheersen zolang hij maar de controle hield. "Akkoord, alleen jij zal nooit meer een kikker eten ik proef ze nog steeds wat smerig." Scythepaw ging er voor en kwam aanrennen. Hij wasboos en gebruikte nu zijn verstand in plaats van alleen brute domme aanvallen. De das stond boven Purplepaw gebogen en Scythepaw sprong op zijn nek en probeerde onhandig zijn ogen uit te krabben. De das grauwde en Scythepaw´s geblaas overstemde het. Nu was hij het zat. Dat beest moest van Purplepaw afblijven hij zag haar bloeden en zijn woede werdt groter. "Kalm aan Scythepaw, ik ben jou ik hou ook van haar. Concentreer je woede." zei Phantompaw. Scythepaw hield zich vast met zijn nagels in de das zijn schouderbladen. Scythepaw zei met een stem die niet licht en niet zwaar was. "Jij monster blijf van Purplepaw af." hij boorde zijn rechterklauw in de wang van de das. Woedend sloeg het beest Scythepaw achterover waar hij keihard met zijn achterhoofd tegen de boom knalde. Door de kracht van de das die er tegen aan sloeg maar net niet Scythepaw plette viel er een tak naar beneden op de das zijn hoofd. Scytepaw zag niksmeer en voelde niks meer alles was zwart. Hij was... Hij was..... bewusteloos gevallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Something strange..... DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Something strange.....   Something strange..... Icon_minitimewo 25 aug 2010 - 21:08

De das was weg dus opende Purplepaw snel haar ogen en zag dat Scythepaw bovenop de das stond en zei "Jij monster blijf van Purplepaw af." Ze stond snel op en wou gaan helpen maar de das ging zo te keer dat ze de kans niet kreeg. De das grauwde hefig dat je het door het hele bos kon horen. Toen Purplepaw da kans zag op bovenop de das te springen deed ze dat maar hij Liep net achteruit en sloeg met zijn scherpe klauw tegen haar lichaam aan. Ze schoot weer ver weg en lande hard tegen een steen aan. Ze zag hoe Scythepaw tegen een boom aanknalde en bewusteloos op de grond viel. De das hadt er blijkbaar genoeg van en liep weg en verdween in de bosjes. Purplepaw lag daar met twee groote, diepe sneeën in haar vlank en buik en ze hadt een groote open wondt op haar gezicht. Ze probeerde op te staan maar het deed te veel pijn. Toen begon het een beetje te regenen. Ze deed langzaam haar ogen dicht. een beetje bloed kwam uit haar mond en haar wonden bleven stromen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Something strange..... DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Something strange.....   Something strange..... Icon_minitimedo 26 aug 2010 - 17:03

Scythepaw werdt beduusd wakker en zag Purplepaw bloedend en al daar liggen. Door zijn duizeligheid zag hij haar niet meer bewegen. Hij werdt gek en rende keihard weg en ging zelfmoord plegen, terug naar zijn ouders en naar Purplepaw. Hij ging van een tak boven het donderpad springen. Hij rende snel weg voor een laatste keer. Purplepaw was dood dus wou hij ook dood. Hij had niemand meer. Niemand, behalve zijn schaduw. Hij was zelfs zichzelf verloren. Hij voelde zich ziek. Hij wou niet meer leven, hij had zijn wil opgegeven. Niemand zou hem troosten of hem helpen met tranen in zijn oog rende hij naar het Donderpad. Hij werd zwakker elke keer dat hij dichterbij het Donderpad kwam. Hij was moe en had geen wil om te leven. Vlak bij het Donderpad viel hij inslaap bij een grote eik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Something strange..... DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Something strange.....   Something strange..... Icon_minitimedo 26 aug 2010 - 20:16

Purplepaw werdt langzaam wakker en proefde bloed in haar mond. Ze stond moeizaam op en speugde het bloed uit. Ze keek naar de plek waar Scythepaw lag, maar hij was er niet meer. Ze liep lagzaam naar de plek toe en rook de verse geir in. Purplepaw wist precies wat ze moest doen, opzoek naar hem. Ze volgde de geur, het ging recht op het Donderpad af. Ze werdt ongerust en probeerde harder te lopen maar het deed te pijn. Toen ze langzaam het Donderpad in zicht kreeg raaste er net een monster over met groote ogen die neutraal keken. Toen ze bij de rand van het Donderpad was keek ze wild om zich heen maar zag Scythepaw niet. Ze volgde de geur en kwam uit bij een groote eik waar ze een zwarte pels zag. Ze liep erheen en duwde haar neus tegen die van hem aan, maar kreeg geen reactie terug. Ze zag zijn flank rijzen en dalen, dat was een teken dat hij nog leefde. Ze probeerde hem op te tillen, maar het deed te zeer dus pakte ze hem bij zijn nekvel en trok hem mee naar het kamp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Something strange..... DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Something strange.....   Something strange..... Icon_minitimevr 27 aug 2010 - 18:32

Scythepaw werdt wakker en zag Purplepaw hem meeslepen en hij herrinnerde zich nog dat ze dood was en hij richting Donderpad ging om zich zelf van kant te maken. Hij wist het, hij was in de sterrenclan en hij zag het kamp om zich heen hij zag alleen Purplepaw en hij zei "Purplepaw het spijt me dat we eerder naar de sterrenclan zijn gegaan, wat ziet het hiet vreemd uit net of het het schaduwclankamp is. Wat ben je aan het doen, het is hier sterrenclan. Laat me los. Het is niet bijzonder hier zeg. Ik had katten van vroeger verwacht" Hij keek om zich heen en over zijn schouder. Hij liep naar Purplepaw en gaf haar een kopje "Het spijt me dat we zo vroeg naar de sterrenclan gegaan zijn, ik wou gewoon bij je zijn vandaar dat ik naar het donderpad ging. Ik ben nu hier in de sterrenclan bij jouw." Hij gaf haar een lik en bleef haar kopjes uitdelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Something strange..... DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Something strange.....   Something strange..... Icon_minitimevr 27 aug 2010 - 18:49

Toen ze bij het kamp was aangekomen zag ze dat Scythepaw wakker werdt. "Purplepaw het spijt me dat we eerder naar de sterrenclan zijn gegaan, wat ziet het hiet vreemd uit net of het het schaduwclankamp is. Wat ben je aan het doen, het is hier sterrenclan. Laat me los. Toen hij dat zei liet ze hem los bij zijn nekvel en liep verder en wou net zeggen dat ze helemaal niet dood waren, maar hij was haar voor. "Het spijt me dat we zo vroeg naar de sterrenclan gegaan zijn, ik wou gewoon bij je zijn vandaar dat ik naar het donderpad ging. Ik ben nu hier in de sterrenclan bij jouw." Ze kreeg een lik en Scythepaw bleef haar maar kopjes geven. Ze gaf hem een lik en twee kopjes terug en zij. ''Scythepaw, we zijn niet dood. Anders waren en nu niet meer gewond. Je was in slaap gevallen vlak naast het Donderpad en ik heb je gevonden en hierheen gebracht.'' Ze gaf hem nog een kopje en een likje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Something strange..... DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Something strange.....   Something strange..... Icon_minitimevr 27 aug 2010 - 18:55

''Scythepaw, we zijn niet dood. Anders waren en nu niet meer gewond. Je was in slaap gevallen vlak naast het Donderpad en ik heb je gevonden en hierheen gebracht.'' Ze gaf hem nog een kopje en een likje. Hij keek haar aan ze moest wel gelijk hebben. "jammer ik wou me ouders weer zien. Ik wou voor eeuwig bij jou zijn. Maar je leeft nog!" Hij vloog op haar af en gooide haar om ver en gaf haar een leger kopjes en likjes. Hij was zo blij dat ze niet dood waren. Hij lag half over haar heen en legde zijn poot op die van haar en zei "Als jij zou sterven zou ik ook willen gaan, jij bent alles wat ik heb en ik wil niet hier allleen blijven. Ik wil bij jou zijn" Hij was heel erg blij en was vergeten om van haar af te gaan en bleef even zo liggen. Toen stond hij op en bloosde even. Ookal was het snel en vlug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Something strange..... DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Something strange.....   Something strange..... Icon_minitimevr 27 aug 2010 - 19:15

"jammer ik wou me ouders weer zien. Ik wou voor eeuwig bij jou zijn. Maar je leeft nog!" Hij sprong op haar af en gaf haar veel kopjes en likjes. Purplepaw was even de pijn vergeten en lachte. Ze hadt hem nog nooit zo blij gezien, alsof er een groote last van hem af was gegaan. Even lagen ze stil en stond Scythepaw op en bloosde heel even, ze hadt het net niet gezien. Toen stond ze ook op en kwam de pijn weer terug en likte ze snel het bloed weg. ''We moeten wel iemand vinden die ons medicijnen kan geven, anders gaan ze ondsteken.'' Ze likte het laatste beetje bloed weg en liep richting de Medicine Den.

(Deze is ook kleinD:)
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Something strange..... DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Something strange.....   Something strange..... Icon_minitimevr 27 aug 2010 - 22:06

''We moeten wel iemand vinden die ons medicijnen kan geven, anders gaan ze ondsteken.'' zei Purplepaw. Scythepaw´s gedachte kwamen weer op een rij en hij zei onzeker "Purplepaw,Ik heb respect gekregen voor medicijnkatten zonder katten met verstand van kruiden was ik allang dood. Dan zou ik bij de sterrenclan zijn, ik heb me afgevraagd of dat een teken is dat ik mijn leven moet wijden aan medicijnkat worden. Ik vraag het jou want het betekent ook dat we nooit partners kunnen worden. Alleen toen ik wakker werdt net had ik het gevoel dat ik me bloedlust en vechtlust ben verloren. Wat vind jij" Hij keek haar aan hij wist niet wat te doen het zou sneu zijn voor Purplepaw maar het kan ook juist beter voor haar zijn. Zij was Purplepaw mooi en een moordpoes. Hij was Scythepaw een parasiet, die ook nog eens vriendelijker was geworden. Misschien had een andere kater haar meer te bieden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Something strange..... DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Something strange.....   Something strange..... Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 16:59

Purplepaw,Ik heb respect gekregen voor medicijnkatten zonder katten met verstand van kruiden was ik allang dood. Dan zou ik bij de sterrenclan zijn, ik heb me afgevraagd of dat een teken is dat ik mijn leven moet wijden aan medicijnkat worden. Ik vraag het jou want het betekent ook dat we nooit partners kunnen worden. Alleen toen ik wakker werdt net had ik het gevoel dat ik me bloedlust en vechtlust ben verloren. Wat vind jij" Purplepaw stond meteen stil en kek verbaasd naar hem. ''Hoezo, je bloedlust en vechtlust verloren?'' Het was wel een beetje waar, hij gedroeg zich wel anders sind ze tegen die das hadden gevochten. ''En als je medicine Cat wil worden.....moet je dat doen.''Zij ze met een lusteloze stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Something strange.....
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Pinewoods-
Ga naar: