[Hypokits] Als ik kittens had met...



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Hypokits] Als ik kittens had met...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Inkmask
StarClan
[Hypokits] Als ik kittens had met... DPKsfdL
Babs
962

CAT'S PROFILE
Age: x Passed away (36 moons)
Gender:
Rank:
Inkmask
BerichtOnderwerp: [Hypokits] Als ik kittens had met...   [Hypokits] Als ik kittens had met... Icon_minitimema 23 apr 2012 - 15:19

Disclaimer: Dit is niet serieus bedoelt Razz

Welkom bij Hypokits! In dit topic kun je -voor de grap- kittens verzinnen voor bepaalde paartjes. Ze hoeven niet eens te bestaan! Het is puur hypothetisch en voor de lol. =p Let's laugh~

Eventjes als voorbeeld, met Sparkkit(Voor als hij ouder is natuurlijk xD), sorry slachtoffers~:

Als ik kittens had met... Leopardkit(Flare)
Male: Voltkit(Voltflare), Voltflare is een bengaalse kater met heldere, goudkleurige ogen.
Voltflare is een opvliegend, druk katertje die niet wil toegeven dat hij geen gelijk heeft. Hij is heel erg van de wilde spelletjes, maar heeft wel een hart van goud en heeft altijd enorme spijt als hij agressief wordt.
Female: Spottedkit (Spottedbird), Spottedbird is een bruine gevlekte tabby poes met wit en groene ogen.
Spottedbird is een verlegen poes die heel erg in zichzelf gekeerd is. Ze voelt zich erg geïntimideerd door haar agressieve vader en is enkel vredelievend ingesteld.

Als ik kittens had met... Sealpaw (Whisker)
Male: Splashkit (Splashdive), Splashdive is een blauwe seal point kater met een lenige bouw.
Splashdive is vrolijk, een echte grappenmaker. Hij houd ervan om andere katten te plagen en het is moeilijk om hem iets serieus te laten nemen.
Female: Littlekit (Littlepool), Littlepool is een tortie point poes met een lange, pluizige staart en mooie lichtblauwe ogen.
Littlepool is een kalme poes zoals haar moeder, die zich niet snel van haar poten laat blazen en erg evenwichtig is ingesteld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wintersong
Member
[Hypokits] Als ik kittens had met... DPKsfdL
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 40 manen
Gender:
Rank:
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met...   [Hypokits] Als ik kittens had met... Icon_minitimema 23 apr 2012 - 16:40

Laat ik dan maar Winterpaw proberenXD

Als ik kittens had met… Acornpaw(shell/fall)
Male: Wildkit(Wildpool), Wildpool is een brown tabby kater met wit en blauwe ogen.
Wildpool is een rustige kater en denkt vaak eerst goed na voor hij iets doet. Soms laat hij een andere kant van zichzelf zien, een iets meer speelse kant.
Female: Snowkit(Snowmoon), Snowmoon is een witte poes met hazelaar kleurige ogen.
Snowmoon is een beetje in haarzelf getrokken, maar als ze iemand eenmaal begint te vertrouwen wordt ze ook wel meer open. Alleen als je haar vertrouwen eenmaal schaad, dan zal ze het je niet snel vergeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
[Hypokits] Als ik kittens had met... O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met...   [Hypokits] Als ik kittens had met... Icon_minitimema 23 apr 2012 - 17:03

Lets try!

(Als ik kittens had met... Moonstripe)Geld voor Brightpaw
Male:Greatkit(soul) een stevige kater. Een mooie grijze Bengaalse kat met dikke zwarte vlekken. Hij is moedig en sterk, maar er rust een klein duiveltje in zijn hart. Dat betekend dat hij niet altijd even braaf zou zijn.

Female: Lingerkit(spirit) een verlegen oranje kittentje, ook bengaal met helder groene ogen. Ze is klein voor haar ras. Maar heeft een groot hart. Ze is lief en betrouwbaar. Maar ze is ook kwetsbaar, net als haar moeder. Ze is dol op haar broer, ook ondanks zijn slechte aard.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inkmask
StarClan
[Hypokits] Als ik kittens had met... DPKsfdL
Babs
962

CAT'S PROFILE
Age: x Passed away (36 moons)
Gender:
Rank:
Inkmask
BerichtOnderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met...   [Hypokits] Als ik kittens had met... Icon_minitimeza 4 aug 2012 - 20:22

Let's try this again x'D Voor Inkmask~

Als ik kittens had met... Hollystar
Male: Cinnamonkit(Cinnamonscent) ~ Cinnamonscent is een langharig katertje met amberkleurige ogen en een donkere pels. Hij heeft nog wel pointed markings, maar ze zijn niet meer zo goed zichtbaar. Hij is dapper en wil zo veel mogelijk dingen uitproberen
Female: Rosykit (Rosylight) ~ Rosylight is een lichtkleurig poesje met chocoladebruine pointed markings, een lange pels en blauwe ogen. Ze is ietwat verlegen maar heel erg vriendelijk.

Als ik kittens had met... Snowleaf
Male: Ternkit (Ternsong) ~ Ternsong is een zwart met wit gevlekt katertje. Zijn ogen zijn apart, ze zijn namelijk odd-eyed. Eén oog is groen en het andere is blauw. Hij is opstandig, maar heeft wel een hart van goud.
Female: Frostkit(Frostberry) ~ Frostberry is een verstandige, sneeuwwitte poes met crèmekleurige vlekken, haar pels is kort en haar ogen zijn ijsblauw

Als ik kittens had met... Scatteredrose
Male: Moonkit (Moonshard) ~ Moonshard is een lichtgekleurde pointed kater met een korte vacht. Hij kan beschreven worden als 'sneaky'. Hij houdt zich altijd laag bij de grond, laat nooit van zich horen en zegt al helemaal niet waar hij aan denkt. Hierdoor wordt hij soms gewantrouwd, want je kan duidelijk aan zijn houding zien dat hij niet verlegen is.
Female: Bubblekit (Bubbleblast) ~ Een klein kopietje van Scatteredrose qua uiterlijk. Bubbleblast is een impulsief poesje die maar wat graag nieuwe dingen uit probeert en zich absoluut geen blad voor de mond neemt.

Als ik kittens had met... Amberpool
Male: Cloudkit (Cloudwhirl) ~ Cloudwhirl is een langharig katertje met amberkleurige ogen. Om het op z'n zachtst uit de drukken, Cloudwhirl vind het lastig om met z'n emoties om te gaan. Soms zit hij de bulderen van het lachen en het volgende moment weer te huilen, toch is het een schat van een kat.
Female: Blossomkit (Blossompuddle) ~ Blossompuddle is een tortoiseshell point kat met blauwe ogen. Ze is gevoelig en zachtaardig, ze zou nooit een vlieg kwaad doen. Eigenlijk zou ze graag een medicine cat willen worden, maar omdat de rang al bezet is traint ze toch als een warrior.

Als ik kittens had met... Shrewleap (Moest gedaan worden x'D)
Male: Rockkit (Rockroll) ~ Rockroll is een zwarte kater met blauwe ogen. Hij heeft alleen één wit vlekje op z'n borst zitten en hij heeft een lange pels. Zijn bouw is zeker een windclanbouw, licht en hoog op de poten. Hij is rustig, maar heeft af en toe impulsieve buien.
Female: Shadekit (Shadeflower) ~ Shadeflower is een erg donkere pointed poes met verschrikkelijk lichte ogen, die extra opvallen dankzij de duisternis van haar pels. Ze is driftig en schiet snel uit haar slof.
Terug naar boven Ga naar beneden
Softcream
Member
[Hypokits] Als ik kittens had met... DPKsfdL
1176
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Softcream
BerichtOnderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met...   [Hypokits] Als ik kittens had met... Icon_minitimezo 5 aug 2012 - 13:46

Even voor Softcream >D
Als ik kittens had met.. Bluestar XD

Frozenkit/heart; Frozenheart is een witte kattin met even felle ogen als Bluestar. Haar pels is gemiddeld lang, en dik. Frozenheart is een kat die niet echt veel om anderen geeft. Al hoewel ze toch zeer verlegen kan worden bij andere katten in de buurt.

Shinekit/stone; Shinestone is een kattin met dezelfde kleur vacht als Softcream, maar de zelfde kleur van ogen als Bluestar. Haar vacht is lang, en zijdezacht. Haar karakter is echter het omgekeerde als dat van Frozenheart. Shinestone is een aardige kattin, die veel geeft om anderen. Ze is totaal niet verlegen, en heeft dus ook veel in petto.

Burstkit/claw; Het enigste katertje is Burstclaw. Hij is een blauwgrijze kater, en heeft felle blauwe ogen. Zijn karakter is helemaal hetzelfde als dat van Softcream.

-Lolz, inspi op xD-
Terug naar boven Ga naar beneden
Fury
Member
[Hypokits] Als ik kittens had met... DPKsfdL
noem mij maar: Fury
434

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender:
Rank:
Fury
BerichtOnderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met...   [Hypokits] Als ik kittens had met... Icon_minitimezo 5 aug 2012 - 17:00

Oks nu Fury.
Als ik kittens had met.....Matrix.

Dragon; Dragon is een zwartte kat met op zijn neus een witte vlek. Een van de ogen is groen en de andere is grijs met een tikkeltje blauw erin. Later word hij nogal onaardig tegen de andere katten maar kan ook nogal flink door blijven kletsen over zijn verleden.

Sonja; Dit is het zusje van Dragon. Ze heeft een bruine vacht met een lange bruine pluizige staart. Haar linkeroor heeft een witte bovenkant en haar rechter een zwarte. Als ze ziet wat Dragon met de andere katten doet word ze nogal bang voor de rest. Ze zat er al lang over te denken om Dragon te doden maar heeft het nog niet gedaan. Als alle katten bij haar komen om te klagen over Dragon word ze het zat. Toen Sonja groter werd,werd ze een moordlustige kat en wilde Dragon uit de weg ruimen!

Zal toch niet gebeuren maar goed ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverleaf
StarClan
[Hypokits] Als ik kittens had met... DPKsfdL
Chi
380

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {17 moons when she died}
Gender:
Rank:
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met...   [Hypokits] Als ik kittens had met... Icon_minitimeza 15 sep 2012 - 19:48

Voor Spottedleaf ~
Als ik kittens had met .. Blowsoul

Dotkit :: Dotpaw :: Dotpelt :: Dotkit is de jongste van al. Ze is de kleinste van het nest en heeft een gespikkeld vachtje van allerlei kleuren zoals; Bruin, zwart, wit.. En haar ogen hebben een gewone lichte gele kleur. Ook al is de kattin niet de grootste en de sterkste, ze heeft duidelijk de liefde van het rennen te pakken. Voor de rest is ze zeer speels, leergierig en enthousiast.
Haar warrior naam zal Dotpelt worden.

Rosekit :: Rosepaw :: Roseblossom :: Rosekit is de oudste van allemaal en heeft een lichte bruine tabby pels. Haar ogen hebben dezelfde felle groene kleur als Spottedleaf, maar de bouw heeft ze helemaal van haar vader. Integendeel dan Dotkit is Rosekit helemaal niet leergierig en haat de trainingen. Alsnog gaat ze een sterke en wijze warrior worden.
Haar warrior naam wordt Roseblossom.

Growlkit :: Growlpaw :: Growlhunt :: En dan het enige katertje. Growlkit is de kitten die niet laatst is geboren, maar ook niet eerstes. Zijn pels toont een zeer donkere kleur zo goed als zwart/grijs, met een zwarte tabby print erin. De oogkleur is eerder olijf groenig. Growlkit wordt een sterke en robuuste kater. Hij is niet asociaal, maar ook weer niet sociaal. Eerder sluw.
Zijn warrior naam is Growlhunt.

Tadaam xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Raisingsun
Member
[Hypokits] Als ik kittens had met... DPKsfdL
Bo~
254
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Raisingsun
BerichtOnderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met...   [Hypokits] Als ik kittens had met... Icon_minitimeza 15 sep 2012 - 20:15

Dit is voor Snowface c:
Als ik kittens had met Graystripe;
PRETENDKIT;FEMALE; Pretendkit is een kitten die graag als iemand voordoet, positief of negatief. Ze doet graag Bluestar na, die tegen Stormstar vecht en zij verliest. Of Ze doet Bluestar na die verliefd is op Stormstar. Ze is een kitten met wie je veel lol kunt beleven
RECKONKIT;MALE; Reckonkit is een denkertje. Hij is een 'brave' kitten die niet snel iets stouts doet zonder er 10x over na te denken. Hij is het slimste van het stel, maar ook het sterkste.
TROUBLEKIT;MALE; Troublekit is ECHT een trouble, Hij sneakt vaak het kamp uit, gaat te ver in het stoeien, Beledigt Warriors en Elders, Enzovoorts. Hij is erg irritant en hij Is erg op zichzelf.

Gehehehehehehe
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
[Hypokits] Als ik kittens had met... R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met...   [Hypokits] Als ik kittens had met... Icon_minitimeza 15 sep 2012 - 20:30

Geld voor Innerpaw
Blackkit-paw-rose: Blackkit is een stoer poesje. Ze is de oudste van het nest en neemt graag de leiding.Haar postuur is klein, maar haar karakter is groot. Ze is zwart met blauwe ogen, kort om de exacte kopie van Inner.

Cinderkit-paw-light: Cinderkit is een lief poesje. Ze is begripvol en helpt graag anderen. Maar ze laat niemand over dr heen lopen. Ze maakt graag vrienden en doet ook graag dingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Phantom
Member
[Hypokits] Als ik kittens had met... DPKsfdL
354

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender:
Rank:
Phantom
BerichtOnderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met...   [Hypokits] Als ik kittens had met... Icon_minitimeza 15 sep 2012 - 20:41

Ik ga niks meer over persoonlijkheden zeggen, alleen maar over uiterlijk (;

Voor Strawberry
Als ik kits had met... Fireheart
Emberkit (Shimmer) - Female - Embershimmer is een donkerbruine poes met kleine, rode vlekjes als gloeiende sintels.
Pinekit (Cone) - Male - Pinecone is een donkerbruine kater met groene ogen. Hij heeft een klein wit vlekje op z'n borst en is een stevige bouw.
Blazekit (Leap) - Male - Blazeleap is een donkere rode kater met witte aftekeningen en heldere, blauwe ogen


Als ik kittens had met... Graystripe
Clearkit (Stream) - Female - Clearstream is een lighte grijze poes met witte aftekeningen en blauwe ogen en een lange, zijdezachte pels.
Ternkit (Feather) - Male - Ternkit is een donkerbruine, bijna zwarte kater met amberkleurige ogen. Hij heeft een korte pels, maar een pluizige staart die bijna op een veer lijkt. Vandaar de naam Ternfeather.
Tawnykit (Bird) - Female - Tawnybird is een grijze met lichtbruine tortoiseshell poes met witte aftekeningen en een korte pels. Haar ogen zijn amberkleurig
Snowkit (Rabbit) - Male - Snowrabbit is een klein wit katertje met één amberkleurig en een blauw oog. Alleen zijn oren zijn de kleur van Graystripe's pels.


Als ik kittens had met... Rippleclaw
Tidekit (Pool) - Male - Tidepool lijkt een kleine kopie van zijn vader. Hij heeft alleen wel de mooie blauwe ogen van zijn moeder.
Owlkit (Call) - Female - Owlcall is een donkerbruine poes met lichtere bruine en witte aftekeningen. Ze heeft groene ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whispersong
StarClan
[Hypokits] Als ik kittens had met... E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Age: 3 years and 6 moons, forever now
Gender: She-cat ♀
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met...   [Hypokits] Als ik kittens had met... Icon_minitimeza 15 sep 2012 - 21:04

Voor mijn lieve Whispersong <33

Als ik kits had met... Earthwalker:

Deepkit - Deepthought - ♂ - Grijze tabby kater met mintgroene ogen.

Daykit - Daydream - ♀ - Blauwgrijs poesje met donkerdere vlekken en groene ogen, droomt ook over een Clan waarvan zijzelf de leider is.

Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[Hypokits] Als ik kittens had met... Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met...   [Hypokits] Als ik kittens had met... Icon_minitimeza 15 sep 2012 - 22:49

Phantom schreef:
Ik ga niks meer over persoonlijkheden zeggen, alleen maar over uiterlijk (;

Voor Strawberry
Als ik kits had met... Fireheart
Emberkit (Shimmer) - Female - Embershimmer is een donkerbruine poes met kleine, rode vlekjes als gloeiende sintels.
Pinekit (Cone) - Male - Pinecone is een donkerbruine kater met groene ogen. Hij heeft een klein wit vlekje op z'n borst en is een stevige bouw.
Blazekit (Leap) - Male - Blazeleap is een donkere rode kater met witte aftekeningen en heldere, blauwe ogen


Als ik kittens had met... Graystripe
Clearkit (Stream) - Female - Clearstream is een lighte grijze poes met witte aftekeningen en blauwe ogen en een lange, zijdezachte pels.
Ternkit (Feather) - Male - Ternkit is een donkerbruine, bijna zwarte kater met amberkleurige ogen. Hij heeft een korte pels, maar een pluizige staart die bijna op een veer lijkt. Vandaar de naam Ternfeather.
Tawnykit (Bird) - Female - Tawnybird is een grijze met lichtbruine tortoiseshell poes met witte aftekeningen en een korte pels. Haar ogen zijn amberkleurig
Snowkit (Rabbit) - Male - Snowrabbit is een klein wit katertje met één amberkleurig en een blauw oog. Alleen zijn oren zijn de kleur van Graystripe's pels.


Als ik kittens had met... Rippleclaw
Tidekit (Pool) - Male - Tidepool lijkt een kleine kopie van zijn vader. Hij heeft alleen wel de mooie blauwe ogen van zijn moeder.
Owlkit (Call) - Female - Owlcall is een donkerbruine poes met lichtere bruine en witte aftekeningen. Ze heeft groene ogen.

Amazing names as always Babs :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
[Hypokits] Als ik kittens had met... DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met...   [Hypokits] Als ik kittens had met... Icon_minitimema 17 sep 2012 - 10:05

Voor Phantom
Als ik kittens had met... Icy
Enigma - Enigma is een lichtgekleurd poesje met hele vage strepen en metaalachtig blauwe ogen. Ze is slank gebouwd en heeft een lange, pluizige pels
Torrent - Sneeuwwit katertje met een lange pluizige vacht en blauwe ogen.
Riddle - Een klein poesje dat exact op haar moeder lijkt, op de zilveren ogen na.
Beef - Een massieve witte kater met blauwe ogen. Heeft niet zo'n hoge intelligentie maar is wel sterk


Als ik kittens had met... Ziva
Salmiak - Een wit katertje met een heleboel zwarte vlekjes op zijn pels en met zilverkleurige ogen.
Albino - Een wit poesje met rode ogen en een dikke pels.


Als ik kittens had met... Chikita
Charcoal - Een wit met rood poesje met groene ogen en een kleine bouw.
Cryptic - Een wit katertje met groen-gele ogen en een sterke bouw

Ik verveel me tijdens GS
Terug naar boven Ga naar beneden
Cristiano
Member
[Hypokits] Als ik kittens had met... DPKsfdL
Tadić
574

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender:
Rank:
Cristiano
BerichtOnderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met...   [Hypokits] Als ik kittens had met... Icon_minitimema 17 sep 2012 - 18:05

Voor Hawkscream c:
Als ik kittens had met.. Petalpaw

Tumblekit || Tumblefall
- Grijze tabby kater met ambere ogen, kleine bouw.
Seakit || Seagull - Lichtbruine poes met licht groene ogen en grijze pootjes.


Voor Shrewleap xD
Als ik kittens had met.. Timesong >3

Dizzykit || Dizzyswipe
- Bruine tabby poes met grasgroene ogen en witte pootjes.
Flarekit || Flareleap - Zwartwitte poes met ambere ogen en witte poten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Passionkit
Member
[Hypokits] Als ik kittens had met... DPKsfdL
Passionfull Tazz
28

CAT'S PROFILE
Age: I'm about... 1 moon?
Gender:
Rank:
Passionkit
BerichtOnderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met...   [Hypokits] Als ik kittens had met... Icon_minitimema 17 sep 2012 - 20:23

Met Destinyscar :3
Als ik kittens had met... Saxon
Redoc ~ Man Een tabby kater met hier en daar wat witte vlekken. Hij heeft een sterke bouw, net zoals zijn vader. Hij heeft groene ogen met een ijzige tint in het.
Tang ~ Women Een witte poes die een bruine poot heeft. Ze heeft een slanke bouw maar heeft sterke poten. Ze heeft ijsblauwe ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Softcream
Member
[Hypokits] Als ik kittens had met... DPKsfdL
1176
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Softcream
BerichtOnderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met...   [Hypokits] Als ik kittens had met... Icon_minitimezo 30 sep 2012 - 11:00

Voor Wolftail.
Als ik kittens had met, Faithmind.

Seekkit-paw-chest Seekkit is een zilvergrijs kattin met amber/gele ogen. Haar Warrior naam is vernoemd naar haar speelse karakter, en de witte opvallend vlek op haar borstkas.

Acornkit-paw-leap Acornkit heeft een lichte kastanje bruine vacht met een iets donkere tabby print erin. De jongste kater is gemiddeld van hoogte, maar heeft een ontzettend grote kracht.

Truthkit-paw-pelt Truthkit is een klein, fragiel poesje. Anders dan beide ouders draagt ze een spierwitte vacht en heeft ze felle blauwe ogen. Aangezien zij de pech moest hebben en in plaats van doof, is ze blind geboren. Ze zou nooit echt een warrior worden, maar toch krijgt ze haar warrior naam Truthpelt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
[Hypokits] Als ik kittens had met... R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met...   [Hypokits] Als ik kittens had met... Icon_minitimezo 30 sep 2012 - 11:18

Als ik kittens had met Wildpaw.
Voor Lightpaw*

Emberkit-paw-sight;
Emberkit is een stoer poesje, ze heeft een felle rode vacht zonder ook maar enig wit er in. Ze is tenger gebouwd maar toch sterk, ze is snel en lenig. Ze heeft een pittig karakter net als haar moeder en toont niet snel angst. Pure loyaliteit voelt ze ook niet voor de clan, ook allemaal dankzij haar moeder.

Cinderkit-paw-Cinderflame;
Cinderkit is daar in tegen toch weer het tegenovergestelde van haar zus Emberkit. Cinderkit is een lief poesje maar weet ook niet precies waar haar hart licht, toch is ze aardig rustig en begripvol, ook is ze heel voorzichtig met wat ze doet, in keuzes maken is ze heel slecht, maar een mietje is ze zeker niet. Cinderkit is ook tenger gebouwd en is niet heel groot, sterk is ze nou ook niet echt, maar ze is wel degelijk snel en lenig, en weet daarom ook makkelijk gevaarlijke dingen van zich af te schudden.

Scrapekit-paw-claw;
Scrapekit is een pittige kater, en alles behalve goed, toch is hij wel loyaal aan zijn familie, maar daar blijft het bij. Hij lijkt meer op zijn vader, en is ook gek op z'n vader. Scrapekit is stevig gebouwd en een echt type dat graag de gevechten op zoekt, en creëert.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summerkit,
Member
[Hypokits] Als ik kittens had met... DPKsfdL
Lyraah.
1084

CAT'S PROFILE
Age: 6 мσσηs
Gender:
Rank:
Summerkit,
BerichtOnderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met...   [Hypokits] Als ik kittens had met... Icon_minitimezo 30 sep 2012 - 16:37

Voor Cloudwalker
Als ik kittens had met.. Hollystar :3
Emberkit // Emberlights // Male // Hyperactieve kitten, but heel verlegen.
Littlekit // Littlebird // Male // Kleinste van de drie, maar wel de sterkste.
Bunnykit // Bunnysoul // Female // Brutale en avontuurlijke kitten, die graag wil leren.

Voor Zayn
Als ik kittens had met.. Yaisia :3
Ripper // Male // Zachtaardige kitten, kleine tinten van zijn moeders uiterlijk.
Emi // Female // Sprekend haar vader, but evil.
Cold // Female // Harteloos persoontje, die nooit met iemand meeleeft.
Minesta // Female // Bitchy kitten, sprekend haar mams.
Struggle // Male // Lijkt op geen van beide ouders, heeft vaak stemmingswisselingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
[Hypokits] Als ik kittens had met... R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met...   [Hypokits] Als ik kittens had met... Icon_minitimedi 2 okt 2012 - 16:10

Voor Innerpaw,
Als ik kittens had met Mockingpaw;
Blackkit-paw-flake: Blackkit is een kleine zwarte kitten met ijs blauwe ogen, haar vacht is lang. Als kitten is ze nieuwsgierig en altijd uit op avontuur, en dat zou ook zo zijn wanneer ze Blackpaw zou zijn, ze doet er alles aan om alle dingen goed te leren en later een fantastische warrior te zijn. Wanneer ze haar naam Blackflake zou ontvangen zou ze helemaal veranderen van een speelse kitten/apprentice tot een kille warrior. Ze is meer van het vechten en dat kan je ook zien aan haar forse bouw. Gevechten gaat ze maar al te graag aan, en anders zorgt ze zelf wel voor een gevecht. Maar toch is ze loyaal aan haar clan.

Shotkit-paw-fight: Shotkit is een gemene kitten, hij daagt graag de anderen uit voor een gevecht en brengt ze ook graag in problemen. Hij heeft graag alle aandacht en zou daar dus ook alles in doen, zich zelf in problemen brengen als anderen de schuld te geven. Wanneer hij zijn apprentices naam krijgt, Shotpaw, zou hij ook zeker een moeilijke apprentice zijn, hij vecht het liefst en laat het jagen helemaal vallen. Maar ondanks zijn gemene karakter is hij toch dol op zijn zusje Blackkit/paw/flake. Wanneer hij toch warrior word zal hij de naam Shotfight dragen. Hij is vaak er op uit en bevind zich ook vaak dicht bij de Borders om elke kat die te dicht bij is aan te vallen, helemaal loyaal is hij niet, maar gehecht aan zijn clan dus wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyspots
StarClan
[Hypokits] Als ik kittens had met... RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Age: ⚜ 67 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: [Hypokits] Als ik kittens had met...   [Hypokits] Als ik kittens had met... Icon_minitimedi 2 okt 2012 - 17:34

Voor Emberpaw,
Als ik kittens had met Ashpaw;
Mistkit > Mistpaw > Mistgaze
Mistgaze is een asgrijs poesje met gifgroene ogen. Ze is een beetje een stille maar is enorm slim. Ze durft vaak niet haar gevoelens uit te spreken, bang om dom over te komen maar als ze het eenmaal doet komen er altijd goede dingen van. Ze is een beetje sceptisch dat haar moeder een Medicine cat is en geloofd niet echt in StarClan. Ze kijkt erg tegen haar vader op die ze respecteert en erg sterk vind, ze wil later net zo sterk als hem worden wat ook gebeurd. Ze word een steelse en snelle jager met een uitmuntende aanleg voor het gebruik van haar klauwen.

Poppykit > Poppypaw > Poppydash
Poppydash is een echte kit naar haar moeder. Ze is enorm snel en loopt altijd een paar passen voor zichzelf uit. Ze is niet sterk gebouwd maar erg klein en tenger zoals haar moeder. De ogen heeft ze echter van haar vader. Ze vind dat haar kleine zusje een beetje te stil is en probeert heel vaak met haar op te trekken maar al snel ontdekt ze dat ze niets met haar heeft en groeien ze een beetje uit elkaar ook al zijn het nestgenootjes.

Dustkit > Dustpaw > Dustsmoke
Dustsmoke is een vrij grote, breedgeschouderde kit die erg op zijn vader lijkt. Qua gedrag en qua uiterlijk. Hij is erg koppig en gooit zichzelf maar al te graag in een gevecht. Hij is blij dat hij de looks van zijn vader heeft en pronkt er heel vaak mee. Hij denkt af en toe ook dat hij een beetje beter is dan andere en kan dus heel arrogant en soms zelfs enorm vervelend overkomen. Diegene die hem kennen weten gewoon dat hij probeert om iedereen te overtreffen. Later zal hij een bekwame vechter worden en veel overwingen op zijn naam hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Hypokits] Als ik kittens had met...
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Game Board-
Ga naar: