De bevalling van Sunpelt



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 De bevalling van Sunpelt

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sunpelt
Member
De bevalling van Sunpelt DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: De bevalling van Sunpelt   De bevalling van Sunpelt Icon_minitimedi 31 aug 2010 - 19:31

Sunpelt lag in de Nursery lekker te slapen. Ze lag er nu intussen al een hele tijd en de dagen waren voorbij gevlogen. Sunpelt lag nu al ongeveer 9 manen in de Nursery. ze was hoogzwanger en lag te dromen over hoe de kittens zouden zijn. ze had een prachtige droom de kittens waren gezond en ongelofelijk schattig ze kon ze bijna zien!. een heel donker een wat lichter en een heel licht en leek op haar moeder!!. maar Sunpelt kon het niet goed zien al was het zo dichtbij!. ze zag ze bijna maar er zat een waas voor. maar ze werd echt gelukkig van de gedachten ze draaide zich om en gelijk veranderde het beeld nog steeds wazig onbekende katten en veel onrust wat was dit?.
'' aaaa!!'' Sunpelt werd met een schok wakker wat eerst nog zoon vredige droom was geweest was uiteindelijk veranderd in een nachtmerrie.
ze keek om haar heen en zag alleen de kittens en de moeder katten met jongen niks aan de hand tenminste dat dacht ze..
oppeens kreeg Sunpelt een helse pijn, ze kromp ineen met een vertrokken gezicht '' aah!!'' '' ou!!!'' '' help, HELP!!!''.


De bevalling van Sunpelt 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Sorreltail
Member
De bevalling van Sunpelt DPKsfdL
27

CAT'S PROFILE
Age: 25 manen
Gender:
Rank:
Sorreltail
BerichtOnderwerp: Re: De bevalling van Sunpelt   De bevalling van Sunpelt Icon_minitimedi 31 aug 2010 - 19:42

Sorrelkit lag lekker te slapen in de nursery bij haar moeder en had een fijne droom over later en wie haar mentor zou worden en de gathering die er aan komt hoe dat allemaal zou zijn. Sorrelkit schrok wakker van een roep om hulp ' aah!!' ' ou!!!' ' help, HELP!!!'.
Sorrelkit stond op en richting de vreemde poes die al een tijdje in de nursery zat " hey ik ben Sorrelkit waarom heb je zo pijn? krijg je soms kittens nou ik denk van wel als je al een tijdje in de nursery lag" Sorrelkit rook is een keer aan die poes "ik ruik Steelfang en.... jij bent Sunpelt die was er ook bij toen die Schaduwclan kat mij aanviel". Sorrelkit rilde bij die herinnering "dat was vreselijk maar zal ik Steelfang voor je halen" voor dat Sunpelt antwoord kon geven sprinte Sorrelkit al weg naar de warriors den. Sorrelkit rende de warriors den binnen " STEELFANG STEELFANG " Sorrelkit gaf Steelfang kopjes om hem wakker te maken. " Steelfang Sunpelt is aan het bevallen vlug kom mee". Sorrelkit rende de warriors den uit naar Sunpelt die aan het bevallen was. "Steelfang kom er aan zei Sorrelkit hijgend.


De bevalling van Sunpelt >
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
De bevalling van Sunpelt DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: De bevalling van Sunpelt   De bevalling van Sunpelt Icon_minitimedi 31 aug 2010 - 19:51

Steelfang werdt wakker gemaakt door Sorrelkit en hoorde het toen Sunpelt ging bevallen snel sprintte Steelfang naar de medicijn den en zei "Doveheart, Sunpelt gaat bevallen ik ga alvast naar haar toe." Steelfang draaide zich om en rende richting de Nursery waar hij Sunpelt ineen zag krimpen, het zou vast en zeker pijn doen. Hij rende naar Sunpelt en zei "Alles komt goed, ik heb Doveheart al gezegd dat je gaat bevallen, Alles zal goed komen." Hij gaf haar een paar kopjes en likjes ter geruststelling. Alles zou goed komen, dat hoopte Steelfang tenminste en hij zei "Het zullen prachtige kittens worden, alles zal goed komen, blijf rustig tot Doveheart er is denk over de pluizenbollentjes waar we binnenkort voor gaan zorgen. De kleine snuitjes en de lieve koppies. Hun pluizige vachtje en hun schattige oortjes." Steelfang probeerde haar gerust te stellen.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

De bevalling van Sunpelt Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Doveheart
StarClan
De bevalling van Sunpelt DPKsfdL
Cynthia
79

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Doveheart
BerichtOnderwerp: Re: De bevalling van Sunpelt   De bevalling van Sunpelt Icon_minitimedi 31 aug 2010 - 20:04

Doveheart lag rustig in haar den te slapen toen een stem haar slaap onderbrak. Ze stak haar kop uit de steen en zag dat Steelfang in de medicine cat den stond. "Doveheart, Sunpelt gaat bevallen ik ga alvast naar haar toe." Zei Steelfang en verdween meteen weer. Doveheart pakte de juiste kruiden en rende ermee naar de nursery toe. Nieuwe kittens waren een goed teken voor de clan. Ook al had Starclan al een hele tijd niet meer tegen haar gesproken. Ze liep de nursery in en liep direct door naar Sunpelt. Ze legde de kruiden neer en bekeek Sunpelt even helemaal. Het moest goed gaan zolang ze niet te veel bloed zou verliezen. Doveheart ging rustig naast Sunpelt zitten en keek de poes rustig aan. "Alles gaat goed. Je moet rustig blijven en dan komt alles goed." Zei ze geruststellend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
De bevalling van Sunpelt DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: De bevalling van Sunpelt   De bevalling van Sunpelt Icon_minitimedi 31 aug 2010 - 21:03

Sunpelt lag te kronkelen van de pijn met haar poten op haar opgezwollen buik. het deed zoon zeer!!. opeens werd er een kit wakker en rende naar haar toe ze zei " Hey ik ben Sorrelkit waarom heb je zo pijn?. krijg je soms kittens? nou ik denk van wel als je al een tijdje in de nursery lag" Sunpelt keek op en de kleine kitten zei toen "ik ruik Steelfang en.... jij bent Sunpelt die was er ook bij toen die Schaduwclan kat mij aanviel" oja dacht sunpelt tusssen de pijn door dat was natuurlijk die ene kit van die ene keer met purplepaw maar voor sunpelt verder dacht schoot er weer een pijnscheut door haar heen '' aah!'' ze keek weer naar de kit die vervolgde "dat was vreselijk maar zal ik Steelfang voor je halen" steelfang? steelfang!! ja ga hem alsjeblieft halen!!, dacht ze ,, o alsjeblieft laat dit ophouden! de kitten schoot weg uit de nursy en kwam later weer trug hij zei hijgend dat steelfang er aan kwam en eenlater kwam hij ook aangerent en zei gelijk "Alles komt goed, ik heb Doveheart al gezegd dat je gaat bevallen, Alles zal goed komen." ,,gelukkig,, dacht sunpelt even later kwam dovehaert er ook bij ze zei dat alles goed zou komen als ze rustig zou blijven het was moeilijk maar sunpelt kalmeerde kalm en ademde in en uit in grote happen lucht , als dit nou maar goed zou komen.


De bevalling van Sunpelt 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedpaw
Member
De bevalling van Sunpelt DPKsfdL
83

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Spottedpaw
BerichtOnderwerp: Re: De bevalling van Sunpelt   De bevalling van Sunpelt Icon_minitimeza 4 sep 2010 - 18:33

Spottedpaw lag diep te slapen toen ze plotseling van een gil wakker werd. Ze schoot overeind en zag dat de gil van de nursery kwam. "Sunpelt!" , schreeuwde ze. Ze rende naar de nursery en zag dat Sunpelt op de grond lag, Doveheart en Steelfang stonden naast haar. "Wat is er gebeurd? Gaat het beginnen?" vroeg Spottedpaw.
En ging naast haar zusje zitten. "Gaat het zusje? Het komt alles goed hoor! Heel rustig!", stellde ze haar naar lucht happende zusje gerust.

Melientje, zorg je wel dat je 5 volle regels hebt ^^


De bevalling van Sunpelt Spottedleafsig
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
De bevalling van Sunpelt DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: De bevalling van Sunpelt   De bevalling van Sunpelt Icon_minitimewo 15 sep 2010 - 20:27

Sunpelt keek op en zag haar zusje Spottedpaw naar binnen rennen. ze was zo trots op Spottedpaw dat ze het had geschopt tot leerling medicein kat apperentices Sunpelt had het altijd wel leuk geleken, maar niet om zelf te doen ze zou liever gewoon krijger willen zijn samen met Steelfang en haar kittens die bezig waren om terwereld te komen ,opeens schoot er een pijnscheut weer door haar heen, en ja hoor daar was de eerste kitten het was prachtig en zo te zien ook gezond, dat hoopte Sunpelt van wel tenminste maar dat zal ook wel want haar moeder die aan de hemel toe keek paste op haar Sunpelt wist zeker dat het gezonde blije kittens zouden worden.


De bevalling van Sunpelt 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Shinekit
Member
De bevalling van Sunpelt DPKsfdL
Tineke (Tiny)
27

CAT'S PROFILE
Age: 6 manen
Gender:
Rank:
Shinekit
BerichtOnderwerp: Re: De bevalling van Sunpelt   De bevalling van Sunpelt Icon_minitimewo 15 sep 2010 - 21:47

Het was lekker warm in de buik van Sunpelt, maar ze was het nu wel zat. Ze wou eruit! kijken wat er buiten was. Na een klein tijdje werdt ze eruit gedrukt en lande zachjes op het warme mos. Ze was nat en kleverig, en kon niks zien of horen. Het was een lichtrode poes dat er beeldschoon uit zag, ookal was ze nog maar een paar minuten op de wereld. ''Wat, het is hier koud. Ik wil het warm hebben!'' dacht ze. piepte ze zielig, ze wou het warm hebben. Blindeloos kroop ze om zich heen en viel bijna van het mos af maar werdt voorzichtig tegen gehouden door een warme breede poot. Ze werdt bij een zachte, dikke, warme buik gezet. ''Hmmm, dit is wat ik noem warm! Maar ik heb best wel dorst.'' snel zocht ze iets waar drinken uit kon komen en vond verborgen door de warme vacht van haar moeder een tepel. Snel pakte ze het vast en zoog eraan. Het was zallige warme moedermelk dat in haar buikje stroomde. Toen ze genoeg hadt ging ze blindweg naar haar moeders kop kruipen en ging tussen haar keel en poot liggen. Het was nu wel tijd voor een dutje. Snel viel ze in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
De bevalling van Sunpelt DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: De bevalling van Sunpelt   De bevalling van Sunpelt Icon_minitimewo 15 sep 2010 - 22:00

Steelfang keek naar de kitten die werd geboren en hij zei "Sunpelt we zijn ouders vanaf nu, we hebben een kitten." Steelfang pakte de kitten op en likte die schoon nadat hij haar had neergeplaats bij Sunpelt. Hij zag hoe ze gulzig begon te drinken en kreeg een glimlach. Hij keek naar Sunpelt en gaf haar een kopje. "Sunpelt ze is prachtig net zo mooi als jij" Hij kreeg een warmgevoel vanbinnen dit zouden zijn ouders ook gevoeld hebben toen hij als enige overleefde. Hij moest huilen van Blijdschap en keek me tranen in zijn ogen naar Sunpelt en hij zei "Gaat het?" Hij vroeg het half bezorgd half nieuwsgierig. Hij was blij verdrietig en emotioneel tegelijk. Ze waren ouders. Vanaf nu hadden ze kittens. Hun zou niks overkomen. In stilte legde Steelfang een gelofte af. ´Ik zweer op het bloed van mij en mijn voorouders. Dat deze kittens niet sterven voordat ze warriors zijn. Als er iets met hun gebeurd ga ik erachter aan om ze te redden al kost het mij mijn leven. Sterrenclan geef me de kracht om hun te beschermen tot ze volwassen zijn. Dit is mijn eerste Bloedpact.´


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

De bevalling van Sunpelt Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedpaw
Member
De bevalling van Sunpelt DPKsfdL
83

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Spottedpaw
BerichtOnderwerp: Re: De bevalling van Sunpelt   De bevalling van Sunpelt Icon_minitimevr 17 sep 2010 - 17:59

Spottedpaw keek Sunpelt vol verwachting aan. Toen kwam het eerste kitten, het was een prachtige kitten, ze was oranje en had heele mooie ogen. 'Net zo mooie ogen als haar moeder!', dacht Spottedpaw en keek trots naar Sunpelt. Ze kon noch niet echt geloven dat ze de tante was van dit wonderschoone schepsel.
Spottedpaw keek de kitten prezies aan, het was echt een mooie. Ze herinnert me aan als de son scheint. Shinekit is echt de perfekte naam!


De bevalling van Sunpelt Spottedleafsig
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
De bevalling van Sunpelt DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: De bevalling van Sunpelt   De bevalling van Sunpelt Icon_minitimewo 29 sep 2010 - 18:41

Sunpelt keek naar de ligt gekleurde kit het was alsof zij en haar zusje de zelfde gedachte hadden en sunpelt zei '' we noemen haar Shinekit naar het schijnen van mijn zon'' trots keek ze naar het schepseltje dat aan haar tepel zoog.
"Sunpelt we zijn ouders vanaf nu, we hebben een kitten." zei Steelfang Sunpelt keek trots naar de kitten maar ze voelde het al aankomen er was er nog een en niet zo,n kleintje ook '' aaarrhhgg!! ou! '' daar was de kit hij was erg groot en had lange haartjes en was bruin gekleurd met hier en daar wat wit ondanks de pijn keek ze Steelfang aan met tranen in haar ogen van blijdschap pijn en trots de kit leek heel erg op Steelfang hij had lange haren en zou erg groot worden dat zag je zo al.


De bevalling van Sunpelt 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedpaw
Member
De bevalling van Sunpelt DPKsfdL
83

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Spottedpaw
BerichtOnderwerp: Re: De bevalling van Sunpelt   De bevalling van Sunpelt Icon_minitimezo 3 okt 2010 - 14:40

Spottedkit zag, dat Sunpelt gelukkig was, want haar ogen straalden. Sunpelt zij dat ze haar Shinekit wilde noemen, dat was de perfekte naam! 'Zussen hebben echt vaak dezelfde gedachtens!', dacht Spottedpaw.
Maar voordat ze zich Shinekit kon voorstellen, maakte Sunpelt weer een kreet.
En daar kwam het ook al! Het was ook een prachtige kitten en hij leek sprekend op Steelfang! Hij was bruin met lange haartjes. Spottedpaw keek trots naar Steelfang.
"En hoe zullen we hem noemen?", vroeg Spottedpaw zachtjes.


De bevalling van Sunpelt Spottedleafsig
Terug naar boven Ga naar beneden
Coarsekit
Member
De bevalling van Sunpelt DPKsfdL
2

CAT'S PROFILE
Age: 3manen
Gender:
Rank:
Coarsekit
BerichtOnderwerp: Re: De bevalling van Sunpelt   De bevalling van Sunpelt Icon_minitimezo 3 okt 2010 - 14:56

Coarsekit vond dat ie te lang in zijn moeders buik zat dus begon hij zich naar buiten te wringen. Coarsekit was buiten gekomen, het voelde koud en hij kon niks zien maar wel ruiken en wat ie rook was melk van zijn moeder. Coarsekit kroop rond zonder dat ie wat kon zien naar zijn moeder toe richting een tepel. Coarsekit deed zijn kleine mondje open en deed de tepel van zijn moeder erin. Coarsekit begon te drinken, lekkere warme melk van zijn moeder heerlijk was dat. Coarsekit was klaar met drinken , liet een klein mauwtje horen en kroop daarna in een klein rond pluize bolletje die ging slapen.


(sorry voor korte post wist niks meer)
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
De bevalling van Sunpelt DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: De bevalling van Sunpelt   De bevalling van Sunpelt Icon_minitimezo 3 okt 2010 - 15:03

Steelfang keek naar de tweede kleine die rondkroop. Hij viel snel in slaap nadat die gulzig gedronken had. "Coarsekit." Hij keek naar Sunpelt met een glimlach en begon zijn kleintje toen te te likken. Toen het Coarsekit schoon was tilde hij die in zijn slaap op en schoof hem dichterbij Sunpelt. "Ze zijn zo mooi, zo lief. Sunpelt, de sterrenclan heeft ons een paar wondertjes geschonken" Hij keek naar Spottedpaw en zei "Volgens mij ben je Tante geworden" Hij lachte vriendelijk naar zijn schoonzus. Hij keek toen weer naar Shinekit en Coarsekit. Hij was blij met hun. Twee kittens zijn heel leuk. Misschien dat er nog een derde zou komen. Steelfang bleef zitten en kijken naar de twee schattige kleine bolletjes voortgekomen uit liefde. Hij dacht aan hoe het voor zijn ouders was geweest maar dit zou anders zijn. Er zal geen kitten uit zijn nest sterven.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

De bevalling van Sunpelt Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedpaw
Member
De bevalling van Sunpelt DPKsfdL
83

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Spottedpaw
BerichtOnderwerp: Re: De bevalling van Sunpelt   De bevalling van Sunpelt Icon_minitimema 4 okt 2010 - 18:39

Spottedpaw keek vriendelijk naar Coarsekit, hij was echt een mooie kitten, net als Shinekit.
Ze keek naar Steelfang die Coarsekit begon te likken.
'Wat een mooi moment', dacht Spottedpaw. Toen Steelfang klaar was zij hij:" Ze zijn zo mooi, zo lief. Sunpelt, de sterrenclan heeft ons een paar wondertjes geschonken!"
Daarna zij hij tegen Spottedpaw:" Volgens mij ben je tante geworden!"
Spottedpaw glimlachte en zij toen:" Ja dat denk ik ook! Tante van twee wonderschone kittens, die sprekend op hun ouders lijken! Ze zijn zo mooi! Ik kan het noch helemaal niet geloven!" Shinekit en Coarsekit lagen als twee pluisige bolletjes op de grond, dicht bij hun moeder.


De bevalling van Sunpelt Spottedleafsig
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
De bevalling van Sunpelt DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: De bevalling van Sunpelt   De bevalling van Sunpelt Icon_minitimema 4 okt 2010 - 20:32

Het ging behoorlijk snel want daar was de volgende, met een laatste pijnscheut kwam de kitten eruit het was wit met wat donkerdere kleurtjes het was een mix en het leek niet speciaal op Sunpelt of Steelfang. het was een lief, schattig, neutraal kitentje het zag er lief uit mooi en fris gezond en gelukkig ze deed Sunpelt denken aan het douw dat altijd op het gras stond bij zonopkomst.
ze was schattig alleen voelde Sunpelt iets in haar moeder instinkt, dat deze kitten voor iets zou zorgen, nou zou zorgen ook weer niet maar in iederegeval zou ze er een grote rol in spelen dacht sunpelt, maar toen bedachte ze dat het een hele rare gedachte was en ze zette het van haar af en gaf de kitten een likje.
Dus deed de kit haar aan douw denken een perfecte naam, '' Dewkit, zo gaat ze heten''.
Het was voorbij Sunpelt voelde het ze hadden drie kittens gekregen en nog gezond ook ze was dolgelukkig hoe de kittens bij haar waren, Spottedpaw haar zusje, Dovehaert de vertrouwde medicijn kat en haar allerliefste partner Steelfang gelukkiger kon ze niet zijn.

'' het is voorbij allemaal ik weet het zeker, deze schepseltjes zijn de nieuwe leden van de Donderclan.'' zei ze plechtig met stralende ogen terwijl ze de trotsheid van haar moeder warm voelde.


De bevalling van Sunpelt 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedpaw
Member
De bevalling van Sunpelt DPKsfdL
83

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Spottedpaw
BerichtOnderwerp: Re: De bevalling van Sunpelt   De bevalling van Sunpelt Icon_minitimeza 9 okt 2010 - 17:49

Ze zag dat Sunpelt weer pijn had. Spottedpaw keek vol verwachting naar Sunpelt.
En de laatste kitten kwam snel, Spottedpaw voelde dat dat de laatste kitten was.
Het was een mooie kitten, net als de anderen twee, maar iets was anders, het leek heelemal niet op haar ouders, het was wit met donkere kleurtjes erdoor heen.
Het deed Spottedpaw denken aan het douw, Dewkit zou de perfekte naam zijn! En Sunpelt had prezies dezelfde naam in haar hoofd, want ze stelde het voor, Spottedpaw glimlachte.
Sunpelt zij " het is voorbij allemaal ik weet het zeker, deze schepseltjes zijn de nieuwe leden van de Donderclan." En toen geloofde ze pas, dat ze echt tante van deze wonderschone schepsels was.
"Ik ben zo trots op je! Ze zijn de mooiste kittens die ik ooit gezien heb!", zei Spottedpaw tegen Sunpelt. En lachte vriendelijk naar Sunpelt.


De bevalling van Sunpelt Spottedleafsig
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
De bevalling van Sunpelt DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: De bevalling van Sunpelt   De bevalling van Sunpelt Icon_minitimeza 9 okt 2010 - 18:09

Steelfang had een glimlach op zijn gezicht die al zijn blijdschap toonde. Hij was vader geworden, Zo had Ripred zich ook gevoeld en in gedachte zei hij ´Look what i have reached, all with your sacrifice´ Hij gaf Sunpelt een lik en zei "Dewkit is een leuke naam, Sunpelt de Sterrenclan heeft deze 3 wondertjes gegeven aan ons, ze konden uit iedereen kiezen, maar wij hadden het geluk" Steelfang keek naar zijn drie kittens en kreeg een kleine traan van geluk in zijn ooghoek, hij begreep zijn ouders offer nu, eindelijk konden zijn ouders voortleven in de sterrenclan. '' het is voorbij allemaal ik weet het zeker, deze schepseltjes zijn de nieuwe leden van de Donderclan.'' zei Sunpelt met stralende ogen. Steelfang knikte en keek weer naar hun kittens.

(.... moet Dewkit nu niet posten?)


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

De bevalling van Sunpelt Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Sealpaw
Member
De bevalling van Sunpelt DPKsfdL
18

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Sealpaw
BerichtOnderwerp: Re: De bevalling van Sunpelt   De bevalling van Sunpelt Icon_minitimeza 23 okt 2010 - 19:07

Dewkit voelde zich benauwd in de kleine plek. Het was aangenaam geweest, maar nu zij en haar zusje en broertje groter waren geworden, was ook de ruimte te klein geworden. Plots voelde ze een rilling en daarna werden de wanden van hun kamertje naar elkaar gedrukt. Dit gebeurde een paar keer, en uiteindelijk was ze alleen over. Dit was meer zoals het hoorde. Ruimte, warmte, alles. Maar het duurde niet lang, voor ook zij de wereld in kwam. De koude buitenlucht deed haar schrikken. Ze piepte even. Waar was het warme waar ze net was geweest. Deze wereld was koud en ze voelde zich kleverig. Vreemde stemmen zeiden wat. 'Dewkit, gaat deze heten' zei een warme stem. Was dat haar moeder. Ze voelde een warme tong en daarna werd ze naar haar moeders buik gedrukt. Instinctief begon ze te zoeken naar een tepel, die ze al snel vond en er gulzig aan begon te zuigen. De vloeistof die haar mond binnen stroomde voelde aangenaam warm en was nog lekker ook. Snel dronk ze verder, tot haar maagje vol was en ze bovenop haar zusje in slaap viel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
De bevalling van Sunpelt DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: De bevalling van Sunpelt   De bevalling van Sunpelt Icon_minitimeza 23 okt 2010 - 19:31

(dit is de laatste post van dit, niemand reageert nu meer na mij.)

Sunpelt keek naar de witte kitten die aan haar tepel zoog. Ze raspte met haar tong over het kleine lijfje dat ter wereld was gekomen. toen keek Sunpelt trots naar de drie kittens, ze was zo trots op zichzelf, op Steelfang, op haar kittens, op het gezinnetje, gewoon alles!
nooit was ze zo gelukkig geweest. Sunpelt glimlachte naar alle katten die om haar heen stonden ze zei '' Ga nu maar het is mooi geweest, Steelfang wil je bij me blijven slapen? ik neem aan van wel,'' ze keek naar de andere '' ga nu maar slapen wij redden het wel, ga maar naar jullie nesten bedankt voor jullie hulp''
toen iedereen weer weg was legde ze haar kop op haar pootjes en sloot haar ogen. De kits en Steelfang legen ook te slapen. het was weer rustig en vredig in het kamp maar Sunpelt wist dat er iets was iets dat stond te gebeuren, en op het punt stond om ook te beginnen...

En het kan beiginnen


De bevalling van Sunpelt 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De bevalling van Sunpelt
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Nursery-
Ga naar: