Waiting For Ya . Honeyfur



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Waiting For Ya . Honeyfur

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cloudwalker
Member
Waiting For Ya . Honeyfur DPKsfdL
Lyra..
53

CAT'S PROFILE
Age: 20 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Cloudwalker
BerichtOnderwerp: Waiting For Ya . Honeyfur   Waiting For Ya . Honeyfur Icon_minitimeza 9 jun 2012 - 21:35

Waiting For Ya . Honeyfur 25zplvs

Cloudwalker trippelde door de grassprietjes. Het was een mooie dag. De zon scheen fel op de aarde en verwarmde zijn zwart-witte vachtje. Hij keek om zich heen. Waar bleef Honeyfur? Hij droomde van zijn grote liefde; De prachtige honingkleurige poes. Hij zag ze al helemaal voor zich, met z'n tweeën, en drie kleine pluizebolletjes eromheen. Wát wilde hij dat graag! Hij zou zeker ooit aan Honey vragen of zij dat ook wilde. Hij trippelde verder en verder. Hij had het kleine helderblauwe meertje al in het oog. Met opgeheven kop trippelde hij erheen. Daarna boog hij zijn kop, en dronk uit het meertje. Het water smaakte zoet. Verrukkelijk. Toen zag hij een konijn, zonk snel in sluiphouding en drukte zich tegen de grond. Het was hier zo stil, dat hij de hartslag van het konijntje hoorde.Voetje voor voetje sloop hij richting het diertje. Dichter en dichterbij... Met een soepele sprong zat hij er bovenop. Hij zette zijn tanden in het vlees van het dier en doodde het. En snelle, onpijnlijke dood.Hij nam het beestje tussen zijn kaken en sleepte het mee een boom onder, waar hij het begroef. Stilletjes wachtte hij af of Honey nog zo komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfur.
Member
Waiting For Ya . Honeyfur DPKsfdL
Merell
97

CAT'S PROFILE
Age: 20 мσσиѕ
Gender:
Rank:
Honeyfur.
BerichtOnderwerp: Re: Waiting For Ya . Honeyfur   Waiting For Ya . Honeyfur Icon_minitimeza 9 jun 2012 - 21:54

justify]
Waiting For Ya . Honeyfur 1z16a37
Honeyfur liep met ruime passen over het gras. Haar ogen zochten naar CloudWalker. Ze bleef zoeken tot ze een zwart-witte kater zag. Snel rende ze naar de kater toe. "CloudWalker!" zei Honeyfur opgewonden. Ze glimlacht, en kijkt toe hoe hij een konijn begraaft. Ik leg het konijn erbij dat ze onderweg had gevangen. Vanuit haar ooghoeken zag ze een konijn zijn hol uitkomen. Honeyfur zakte in jachthouding, en besloop het konijn. Toen ze een vosselengte van hem af was, besprong ze hem, en zette haar tanden in het diertje. Honeyfur nam het levenloze diertje in haar bek, en bij CloudWalker liet ze het vallen, en begroef het snel.
[/justify]
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudwalker
Member
Waiting For Ya . Honeyfur DPKsfdL
Lyra..
53

CAT'S PROFILE
Age: 20 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Cloudwalker
BerichtOnderwerp: Re: Waiting For Ya . Honeyfur   Waiting For Ya . Honeyfur Icon_minitimewo 13 jun 2012 - 18:43

Waiting For Ya . Honeyfur 25zplvs

Cloudwalker zag Honeyfur een konijn bij zijn vangst gooien en vervolgens nog een vangen. "Snelle vangst! prijsde hij. "Zo hoort het" Cloud draaide zenuwachtig een rondje nadat hij de prooi van hem en Honey bedekt had met aarde. Ik moet het nu zeggen, ik moet het nu zeggen! Wel tig van die zinnen flitsten door zijn hoofd. "Honeyfur..." begon hij voorzichtig "Zou jij ooit kits met mij willen?" Opgelucht dat hij het had gezegt zuchtte hij, en wachtte vervolgens op Honey's antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfur.
Member
Waiting For Ya . Honeyfur DPKsfdL
Merell
97

CAT'S PROFILE
Age: 20 мσσиѕ
Gender:
Rank:
Honeyfur.
BerichtOnderwerp: Re: Waiting For Ya . Honeyfur   Waiting For Ya . Honeyfur Icon_minitimewo 13 jun 2012 - 19:02

Waiting For Ya . Honeyfur 1z16a37
De wind waaide precies Honeyfur's gezicht in. "Snelle vangst!" prees Cloudwalker haar. "Zo hoort het." Honeyfur glimlachte. Ze keek in Cloud's ogen, en zag diep in zijn ogen dat hij iets wilde zeggen. Ze rook een konijntje in de buurt, maar Cloud wou iets zeggen, dat ging nu voor. "Honeyfur..." begon hij. "Zou jij ooit kits met mij willen?" vroeg hij. Bij het woord kits schoot van alles door haar hoofd, positieve, maar ook negatieve dingen. Uiteindelijk kwam er 1 antwoord uit: Ja!. "Tuurlijk wil ik dat!" zei ik opgewonden. Ooit kits met Cloud? Die kans zal ze nooit aan zich voorbij laten gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudwalker
Member
Waiting For Ya . Honeyfur DPKsfdL
Lyra..
53

CAT'S PROFILE
Age: 20 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Cloudwalker
BerichtOnderwerp: Re: Waiting For Ya . Honeyfur   Waiting For Ya . Honeyfur Icon_minitimezo 17 jun 2012 - 20:34

Waiting For Ya . Honeyfur 25zplvs

Cloudwalker schrok van haar enthousiaste antwoord. 'Tuurlijk wil ik dat!' Hij dacht na. Hij zou het nu wel willen....! Hij zag de donzige pluizebolletjes al helemaal voor zich. "Wij zijn voor elkaar gemaakt..." stamelde hij voor zich uit. Zelf werd hij ook opgewekt van het fijne idee ooit kits te hebben met haar. Wanneer...? dacht hij hardop. Hij keek wegzinkend in haar prachtige ogen. Wat hield hij van haar! Zoveel dat hij, dat hij, op het donderpad zou gaat zitten, wachtend op het dodelijke monster. Zoveel hield hij van haar. Voordat hij haar ontmoet had hij geen leven gehad. Ze was alles wat hij nodig had. Ze was alles wat hij wilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfur.
Member
Waiting For Ya . Honeyfur DPKsfdL
Merell
97

CAT'S PROFILE
Age: 20 мσσиѕ
Gender:
Rank:
Honeyfur.
BerichtOnderwerp: Re: Waiting For Ya . Honeyfur   Waiting For Ya . Honeyfur Icon_minitimezo 17 jun 2012 - 20:53

Waiting For Ya . Honeyfur 1z16a37
Honey zag 3 kleine pluizebolletjes voor zich, lijkend op haar en Cloudwalker. Zacht gesnor in haar keel kon zich niet bedwingen. "Wij zijn voor elkaar gemaakt..." zei de zwart witte kater. "Ja, dat zijn wij." antwoorde ze met een zoete stem. De wind waaide door de vacht van de honing kleurige vacht van de poes. "Wanneer...?" Van die vraag schrok Honeyfur. Wanneer? Ze probeerde niets van de onrust te laten merken over die vraag. "Ee-eehm.." stotterde Honeyfur. Ze probeerde zich te bedwingen om niet te gaan ijsberen. Honeyfur wist niet hoe ze Cloudwalker moest duidelijk maken, wat voor gevoel ze kreeg bij de vraag 'Wanneer...?' "I-ik weet niet wanneer." stamelde ze dus maar. Ze staarde naar de de grond, waar ze de grassprietjes met de wind mee zag waaien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudwalker
Member
Waiting For Ya . Honeyfur DPKsfdL
Lyra..
53

CAT'S PROFILE
Age: 20 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Cloudwalker
BerichtOnderwerp: Re: Waiting For Ya . Honeyfur   Waiting For Ya . Honeyfur Icon_minitimewo 20 jun 2012 - 16:06

Waiting For Ya . Honeyfur 25zplvs

Cloudwalker zag een angstige blik in Honey's ogen. 'Ee-eehm' stotterde ze. 'Ik, ik weet niet wanneer' "Sorry, ik wilde je niet bangmaken..." zei hij rustig "Het spijt me. Ik dacht weer eens hardop" Honey staarde naar de grond. Hij volgde haar blik en keek haar verlangend aan. Als ze ooit kits zouden krijgen... Wie weet wat er zou kunnen gebeuren? "Als ik ooit sterf, aan wat dan ook, en we hebben kits, is er tenminste nog iets van me over..." Hij keek haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfur.
Member
Waiting For Ya . Honeyfur DPKsfdL
Merell
97

CAT'S PROFILE
Age: 20 мσσиѕ
Gender:
Rank:
Honeyfur.
BerichtOnderwerp: Re: Waiting For Ya . Honeyfur   Waiting For Ya . Honeyfur Icon_minitimedo 21 jun 2012 - 16:26

Waiting For Ya . Honeyfur 1z16a37
De honingkleurige poes richtte haar oren op Cloudwalker, maar bleef naar de grond staren, toen hij begon te praten. "Sorry, ik wilde je niet bangmaken..." hoorde ze hem rustig zeggen. Honeyfur wachtte tot hij verder ging. "Het spijt me. Ik dacht weer eens hardop" Honeyfur hief haar kop weer, en keek de kater diep in zijn ogen. "Het geef niet." begon ze zachtjes. "Jij kan er ook niks aan doen dat je hardop denkt, dat heeft iedereen wel eens." ging ik zachtjes verder. "Als ik ooit sterf, aan wat dan ook, en we hebben kits, is er tenminste nog iets van me over..." zei hij. "Maar je mag niet sterven! Nooit!" riep Honeyfur gefrustreerd. Ze drukte zich tegen hem aan. "Je kan me niet alleen laten Cloud.." murmelde ze zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudwalker
Member
Waiting For Ya . Honeyfur DPKsfdL
Lyra..
53

CAT'S PROFILE
Age: 20 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Cloudwalker
BerichtOnderwerp: Re: Waiting For Ya . Honeyfur   Waiting For Ya . Honeyfur Icon_minitimeza 30 jun 2012 - 16:17

Waiting For Ya . Honeyfur 25zplvs

Cloudwalker keek Honeyfur aan. "Het spijt me. Ik dacht weer eens hardop" Honeyfur hief haar kop weer, en keek hem diep in zijn ogen. "Het geef niet." begon ze zachtjes. "Jij kan er ook niks aan doen dat je hardop denkt, dat heeft iedereen wel eens." ging ze zachtjes verder. "Als ik ooit sterf, aan wat dan ook, en we hebben kits, is er tenminste nog iets van me over..." zei hij. "Maar je mag niet sterven! Nooit!" riep Honeyfur gefrustreerd. Ze drukte zich tegen hem aan. "Je kan me niet alleen laten Cloud.." murmelde ze zachtjes. "Ik zal je niet alleen laten. Ik zal altijd bij je zijn, ook al ben ik dood. Vanuit Zilverpels zal ik over je waken" Hij keek Honey diepin haar helderbruine ogen. Ik zal je niet verlaten. Maar ik zal voor je sterven. Als dat nodig is."
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Waiting For Ya . Honeyfur
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Small Lake-
Ga naar: