|
|
261
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic za 29 okt 2011 - 16:52 | |
| Liefde is a nono Heb vriendinnen die vriendje achter vriendje hebben, crush na crush, maar ik niet. Zelfs leuk vinden is er niet. Ben ik nu raar of gewoon kieskeurig? |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic za 29 okt 2011 - 16:56 | |
| he was so much, everytime I saw him my heart jumped.. but now he is gone without saying goodbye daim wrm moest hij verhuizen >.< |
|
| |
Babs 183
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic za 29 okt 2011 - 18:25 | |
| Could it be true? Do I like you? |
|
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic za 29 okt 2011 - 18:56 | |
| hoe.. Babs in love?? ^^ XD omg, ik dacht dat ik niets meer voor je volelde Mensen ik moet evn iets kwijt. weten jullie hoe het voelt, om helemaal weg te zijn van iemand. ondersteboven? In de hemel, op de wolken. 2/3 jaar terug, ik had zo,n gevoel voor een jongen. Ik wist dat hij nu verkering heeft met een ander, op een andere school.. Dat acepteerde ik. Maar nu, ik zie een foto, op hyves. Hem zoenen met haar. Ik weet niet waarom, maar het doet toch pijn |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic za 29 okt 2011 - 18:56 | |
| Love is sterk uitgedrukt Stormtail x'D |
|
| |
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic za 29 okt 2011 - 21:06 | |
| Tja, mijn liefdesleven... Maandag is het vier weken uit geloof ik. Weet ik wel zeker, maar ik wil hem nog steeds terug en elke keer als ik tegen hem moet praten voel ik me ongemakkelijk en het liefst zou ik het hem vertellen, maar ik durf het niet, ik wil hem dolgraag vertellen waarom het mis is gegaan, alleen het lukt me niet. Waarom lukt het me toch niet? Hij zei dat hij vrienden wilde blijven en ik doe ook mijn uiterste best daarvoor, maar dat ongemakkelijke gevoel gaat maar niet weg. Dat is zegmaar hoe het bij mij eraan toegaat op het moment. |
|
| |
80
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic za 29 okt 2011 - 22:16 | |
| Winterstorm je liet me denken aan dit stukje gesprek;
''I wanna break up with you,'' ''okay.'' ''But I still wanna be friends, if that's okay with you.'' - Yeah that's absolutely fine, don't worry about my heart ripped in pieces, like if my life will get easier with seeing you all the time.
I really liked it ;p
Liefde voor mij begint een beetje, ik blijf terug vallen op 2 jongens. Het is echt erg >< |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic zo 30 okt 2011 - 12:52 | |
| Fuu.. ik begin het steeds zekerder te weten AND I DON'T LIKE IT ONE BIT D; |
|
| |
55
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic zo 30 okt 2011 - 16:49 | |
| 'k Heb zin om hem weer te zien. Al weet ik dat het zo onbereikbaar is. <3 |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic ma 31 okt 2011 - 21:42 | |
| Damn it, de laatste weken was ik min of meer gestelt op iemand geraakt, en dat is nog steeds, ik denk daar constant aan, en, damn -.-"
En dan spelen ze alleen maar lovesong's op de radio, juist als ik me het liefst wil verdrinken in hard metal -.-" |
|
| |
80
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic ma 31 okt 2011 - 22:13 | |
| - Vinca schreef:
- 'k Heb zin om hem weer te zien. Al weet ik dat het zo onbereikbaar is. <3
Dat heb ik dus ook altijd.. Dat ik hem gewoon wil zien ookal word het niks. Today he was checking me out.. Ik voelde me echt onconfertabel. Het ging echt als dit; FA (vriend) kijkt Smoest met FL (lover) FL kijkt Ik keek echt zo terug, recht in zijn prachtige blauwe oogjes<3 maar hij keek niet gemeen ofzo, juist heel lief. *Sigh* waarom is hij ook zo onbereikbaar. Perfectieee |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic ma 31 okt 2011 - 23:17 | |
| I feel empty x'D Tja dat krijg je als je een heel jaar iemand leuk hebt gevonden en nu niemand meer hebt om over te kwijlen x'D |
|
| |
55
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 1 nov 2011 - 7:18 | |
| - Mojave schreef:
- Vinca schreef:
- 'k Heb zin om hem weer te zien. Al weet ik dat het zo onbereikbaar is. <3
Dat heb ik dus ook altijd.. Dat ik hem gewoon wil zien ookal word het niks.
Today he was checking me out.. Ik voelde me echt onconfertabel. Het ging echt als dit;
FA (vriend) kijkt Smoest met FL (lover) FL kijkt
Ik keek echt zo terug, recht in zijn prachtige blauwe oogjes<3 maar hij keek niet gemeen ofzo, juist heel lief.
*Sigh* waarom is hij ook zo onbereikbaar. Perfectieee Das zo fijn hé ♥ |
|
| |
788
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic wo 9 nov 2011 - 18:13 | |
| Vandaag ... op mijn stage. Hij is niet een van de knapste, maar hij is net zoals ik .. Heel stil en verlegen, en nou ja- hij doet zelfs zoals ik. Ohmy, I'm in love |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 10 nov 2011 - 19:03 | |
| I like him, I like him so freaking much x'D... Maar ik maak echt geen kans. |
|
| |
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 10 nov 2011 - 19:08 | |
| I want to know if you still love me or is it just over and do I have to live with it? |
|
| |
315
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 11 nov 2011 - 16:10 | |
| *sluipt topic luid snikkend binnen* ik ben echt in luuuuvvvv op een jongen, maar hij heeft al een girlfriend!!! snik snik. *rent nog harder snikkend weg* |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic zo 11 dec 2011 - 19:18 | |
| Maybe I should just stop fooling myself? x).. |
|
| |
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic ma 12 dec 2011 - 9:25 | |
| I have no feelings for anyone anymore, but it feels so empty.. |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic ma 12 dec 2011 - 12:57 | |
| Sigh, hij is zo onberijkbaar <3 Ookal zit hij elke les achter me <33 Mimi's hartje gaat weer gebroken worden xD But I like it <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic | |
| |
|
| |
|