Wait, is this Riverclan ??



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Wait, is this Riverclan ??

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Leafstorm
StarClan
Wait, is this Riverclan ?? DPKsfdL
Daan :3
737
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Forever 28 moons
Gender:
Rank:
Leafstorm
BerichtOnderwerp: Wait, is this Riverclan ??   Wait, is this Riverclan ?? Icon_minitimezo 19 aug 2012 - 15:15

Wait, is this Riverclan ?? Kdq549

Leafstorm dwaalde wat rond. Haar hersens kraakten van het denken en voor de zoveelste keer die ochtend verliet een zucht haar mond. Het hoofd van de witte poes zat vol met nare gedachten. Ze zat in de problemen, en niet z'n beetje ook. Haar hart was gebroken omdat Fearlightning haar in de steek had gelaten, en wel net toen ze een nestje kittens van hem had gekregen. Leafstorm wist dat ze er echt helemaal alleen voor stond nu. Want ja, niemand kon haar eigenlijk helpen. Maar ze had nog een probleemtje naast haar liefdesleven. Ze was namelijk benoemt tot mentor van Mintpaw, en die had ze nog niet kunnen trainen door haar zwangerschap. En nu de kittens eindelijk ter wereld waren kon ze die ook moeilijk vaak alleen laten in de nursery, dat zou hun band geen goed doen en Leafstorm vond het al erg genoeg dat ze zonder vader zouden opgroeien, en als zij de training van Mintpaw toch doorzette zouden ze ook nog eens opgroeien zonder moeder. De witte poes slikte even en merkte dat ze een droge keel had, ze had namelijk heel de dag nog niks gedronken en het was nogal warm. Vanochtend vroeg was ze het Windclan kamp uit gepiept om even rustig na te denken. Nouja, rustig kon ze toch niet helemaal zijn, want daarvoor had ze weer veel te veel zorgen. Na een tijdje stopte de poes even om te kijken waar ze nu precies was. Leafstorm haalde diep adem en drukte haar neusje toen tegen de grond, ze rook geen Windclan, hoe kon dat nou ? Verward keek ze om zich heen. He, dit stuk kende ze helemaal niet. Weer drukte ze haar neusje tegen de grond en ze rook weer. Dit keer rook ze wel wat, namelijk de verse geur van Riverclan katten. Ze zou toch niet.. Leafstorm raakte een beetje in paniek en hulpeloos keek ze rond. Er was niemand om haar te beschermen. En als ze zelf zou moeten vechten zou dat nooit lukken. De witte poes was namelijk erg verzwakt omdat ze niet had kunnen trainen vanwege de kittens, nog een minpunt trouwens. Ze besloot dat ze nu gewoon om zou gaan keren en terug lopen, hopend dat ze dan zo het Riverclan gebied uitliep. Maar net op dat moment drong de sterke geur van een Riverclan kat haar neus binnen. Ze hoorde een stem, een stem waarvan ze gehoopt had die alleen maar bij de Vierboom te horen..

Alleen Stormstar, en ik heb toestemming.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormwise
StarClan
Wait, is this Riverclan ?? Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I run trough the stars with Starclan now
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: Wait, is this Riverclan ??   Wait, is this Riverclan ?? Icon_minitimedi 21 aug 2012 - 10:15



Stormstar zat naast de rivier, zijn blik was dromerig. Hij kuchtte even, en voelde de wind langs zijn neus gaan. Zijn staart lag over zijn poten, terwijl hij daar zat. De ogen van Storm waren op de rivier gericht. Hij werd geconcentreerder terwijl hij aan de rand zat, wachtend. Hij keek even op, en zag een vogel voorbij vliegen. Hij zag de vogel op de wind wiegen, glijdend door de lucht. Zijn ambere ogen, wijs en geduldig gleden van boven weer naar de rivier. De aarde was nog iet wat vochtig van de dauw, waardoor zijn poten wat viezer waren. Hij sloot zijn ogen, en slaakte een rustige zucht. Toe hij ze opende waren ze opnieuw naar de rivier gericht. Er sprak beheerste rust over Stormstar zijn lichaam, terwijl hij een bewegend object observeerde. Het was een kleine, jonge karper. Zijn bewegingen waren soepel, het water wentelde om de vis heen. Stormstar's ogen waren vol op de vis gericht. Hij zat er nu al een tijdje, waardoor hij niet meer opviel voor de vissen. Het was een manier van vissen, waarvoor je gedult nodig had. Héél veel gedult, je moest je beheersen en gekalmeerd zijn. Door deze techniek, kwamen de vissen veel dichterbij. Dus, als de vissen dichterbij kwamen was je vang kans veel groter. Het kwam vaak voor, dat een vis weg schoot voordat een kat er nog maar naar keek. Stormstar kwam rustig, langzaam naar voren. Hij had zich deze techniek al jong aangeleerd, al was het moeilijk geweest. Vele keren had hij gefaald, en soms deed hij dat nog. Maar omdat hij zoveel had geoefend, kwam dat steeds minder voor. Hij vroeg zich af, of hij het Stormpaw en Breakingpaw kon leren. Breaking zou er waarscheinlijk te weinig zelf vertrouwen voor hebben. Maar ze had wel gedult, dus er zat een kans in. Stormpaw? Die kon nog moeilijk geen tien seconden stil zitten. Hij had er waarscheinlijk geen gedult voor, en na vier seconden vragen wat hier het praktisch nut van was. Hij lachtte in zijn gedachtte. Hij vond de jonge kater heel erg aardig en blij, en Breaking erg lief. Toen ging zijn aandacht weer naar de vis, die zijn kant op zwom. Hij zag wat waterplanten onder in de oever. Waarscheinlijk dacht de vis daar een lekker hapje te halen. Maar dit keer, was hij zelf het lekkere hapje, als Storm hem wist te vangen. Rustig telde hij af, verder.. verder.. Tot de vis dichtbij genoeg was. Toen schoot de rechter klauw van Stormstar het water in. In het water sloeg hij zijn grote klauwen uit, en stak die in het schubben dek van de vis. De karper wist niet wat hem overkwam. Het beest wilde wild wegzwemmen, maar zat vast in de ijzere greep van Stormstar. Een sluw lagje verscheen op het gezicht van de leader. Hij trok met kracht en snelheid zijn poot terug -Plus vis- Storm gooide het beest op de kant, dat wild spartelde. Hij stond op, en sloeg met zijn staart. Zijn klauw ging opnieuw naar de vis, hij drukte het dier tegen de grond. Hij beet fataal in de kop van de karper, tot het absoluut dood was. '' Ik dank Starclan voor het leven van deze vis. Ik ben verdeerd deze vis te mogen vangen, voor mijn clan. Hij zal zorgen voor een ander leven.'' Stormstar sprak naar de Starclan in gedachten. Hij keek op, en slikte bloed van zijn kin. Hij rook een andere geur.. Het zal toch niet waar zijn he? Snel spoelde hij zijn poten en kin af. Hij verstopte de vis achter een van de stenen. Daarna sloeg hij geiriteerd met zijn staart. Hij trippelde naar wat varens verderop,-Een grens punt- en liet daar een verse geur mark achter. Hij volgde de geur, verder zijn territorium in. Uiteindelijk, zag hij een witte vacht. Het was de rug van een witte Windclan poes, jippie. Hij schraapte zijn keel. Ik denk dat jij je op verkeerd territorium bevind, jonge dame.'' Zijn stem was treng en beheersd.





Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstorm
StarClan
Wait, is this Riverclan ?? DPKsfdL
Daan :3
737
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Forever 28 moons
Gender:
Rank:
Leafstorm
BerichtOnderwerp: Re: Wait, is this Riverclan ??   Wait, is this Riverclan ?? Icon_minitimedi 21 aug 2012 - 10:47

Wait, is this Riverclan ?? Kdq549

''Ik denk dat jij je op verkeerd territorium bevind, jonge dame.'' Zei een beheersde stem en langzaam draaide Leafstorm zich om. Voor haar stond een grote gestalte. Zijn amberkleurige ogen keken nu recht in haar felgroene ogen. Leafstorm voelde van binnen dat ze zenuwachtig en bang werd, want deze kater hier voor haar kon haar natuurlijk zo doden. Zei was maar een zwakke Queen op het territorium van een ander. En deze kater voor haar was leider van Riverclan, veel sterker en gespierder en het was zijn gebied. Ook kende ze het gebied niet en ze wist niet waar ze was. Met een kleine angstige blik in haar ogen keek ze weer naar de langharige, grijze kater voor haar. Ze besloot dat ze maar beter mee kon werken met deze kater, anders was ze er zeker wel geweest. Leafstorm wilde sorry zeggen voor haar stomme gedrag, maar er kwam geen woord uit haar keel. ''Ssss sss sorry..'' Stotterde de witte windclan poes wat angstig en ze dook een beetje ineen. ''Iiik wist niet dat dit Riverclan gebied was..'' Verontschuldigde ze zich weer. Ze keek weer even omhoog naar de grijze kater en ze wachtte af. Stel dat hij haar gevangen ging nemen, dan kon ze niet meer terug naar Summerkit, Rhytmkit, Whisperkit en Timekit! De witte poes slikte moeizaam en ze keek weer naar het gras. Niemand wist waar ze heen was gegaan, dus niemand kon haar helpen. En op Fearlightning hoefde ze al helemaal niet te gaan rekenen, de zak. Hij had haar gewoon in de steek gelaten. Weer voelde ze in haar maag een gevoel van boosheid en somberheid op borrelen. Even deed ze een stapje naar achteren zodat er wat meer ruimte tussen haar en Stormstar zat. Ze bekeek de grijzige kater eens even en ze zag dat hij nat was, blijkbaar had hij net gevist. Ze rook vaag het bloed van een vis en ze keek naar de kater. Leafstorm zag er eigenlijk slecht uit. Ze was vermagerd omdat ze bijna geen tijd had gehad om te eten. Ze stond er alleen voor om de kittens dag en nacht te verzorgen, aangezien haar 'partner' haar na de geboorte van de vier kittens had verteld dat hij niet meer bij haar wilde zijn, dat het over was.. Leafstorm zag nu eigenlijk pas in wat voor'n grote fout ze had begaan, zomaar op de eerste de beste de kater vallen en daar kittens mee krijgen. Ook vond ze het vreselijk dat de vier nu zonder een vader opgroeiden, op een dag zou ze het toch aan hen moeten vertellen, maar hoe. Weer zaten er allemaal gedachten in haar hoofd en ze was Stormstar een klein beetje vergeten..
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormwise
StarClan
Wait, is this Riverclan ?? Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I run trough the stars with Starclan now
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: Wait, is this Riverclan ??   Wait, is this Riverclan ?? Icon_minitimewo 22 aug 2012 - 20:29



Stormstar keek kalm naar de jonge poes. Hij zag haar langzaam omdraaien, in haar ogen kon hij iets van angst ontrafelen. Dat was ook niet erg gek, Stormstar was niet een kater waar je graag ruzie mee had. Hij was een robuuste kater, met brede kop. In zijn lichaam hadden zich sterke speiren ontwikkeld, en zijn uiterlijk gaf zijn ervaring in de strijd aan. Hij kuchtte even, en sloeg met zijn staart. ''Ssss sss sorry..'' Stotterde de witte windclan poes wat angstig en ze dook een beetje ineen. Stormstar keek haar enkel strak aan, ze was van een andere vijandelijke clan. Dus zijn vriendelijke en goedhartige kant was niet zichtbaar. Hij trok wat ongeduldig met zijn oor. ''Iiik wist niet dat dit Riverclan gebied was..'' Volgendsmij was de geur markering voldoende genoeg, hoe kon ze dat nou niet weten? ''Dan denk ik, dat je erg in de war bent,..'' Zijn toon was vragend, doelend op haar naam. Misschien zou hij haar nogmaals tegenkomen, op een moment dat hij haar nodig had. Hij snoof de lucht op, er waren niet meer Windclan katten, alleen zij. Hij besloot iets aardiger te doen. Wat scheelt er? Ik zie in je ogen dat er wat is.'' De vraag was vrij direct, en waar het op stond. Hij draaide nergens om heen, en ging meestal gelijk door ze. Misschien, zou de poes hem niet geloven, dat hij wist dat er iets was. Maar een van Stormstar's kwalitieten wasdat hij kon zien aan een enkele blik van iemand, dat die gene wat dwars zat. Het was een erg belangrijk element van hem, als leader. Hj wist met dezelfde methode ook gelijk, of iemand loog of bedroog. Hij hield zeker niet van leugenaars, eerlijk duurt het langst had hij geleerd.
''Wees niet bang, ik zal je geen kwaad doen. Als je dat wil, kun je verhaal kwijt, als je daarna het Riverclan territorium verlaat. Stormstar keek haar rechtvaardig aan, zijn houding wat meer ontspannen. Hij ging rustig zitten, sloeg zijn staart om zijn poten, en wachtte op antwoord. Hij keek omhoog naar de bomen, zag de bomen wiegen in de wind, bladertjes vallen van de takken. Hij hoorde de rivier stromen, een stromend organisme. Hij dacht aan verschillende dingetjes, en net als hij leek de poes even zijn aanwezicheid te zijn vergeten. Hij knipperde even eenmaal met zijn ogen, en keek de poes weer aan. ''Spreek, ik zal niet bijten''

Srry, weinig inspiratie ^^''



Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstorm
StarClan
Wait, is this Riverclan ?? DPKsfdL
Daan :3
737
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Forever 28 moons
Gender:
Rank:
Leafstorm
BerichtOnderwerp: Re: Wait, is this Riverclan ??   Wait, is this Riverclan ?? Icon_minitimema 27 aug 2012 - 9:36

Wait, is this Riverclan ?? Kdq549

''Dan denk ik, dat je erg in de war bent,..'' Zei de leider van Riverclan vragend en ze slikte. ''Wat scheelt er? Ik zie in je ogen dat er wat is.'' Vroeg hij daarna wat aardiger en ze sloeg haar ogen neer. ''Wees niet bang, ik zal je geen kwaad doen. Als je dat wil, kun je verhaal kwijt, als je daarna het Riverclan territorium verlaat.'' Sprak de grijze kater en Leafstorm zuchtte, hier kwam ze niet meer onderuit. ''Spreek, ik zal niet bijten'' Zei hij na een tijdje en de witte Windclan poes knikte gehaast. ''Mijn naam is Leafstorm. Ik kom dus uit Windclan.'' Begon ze wat ongemakkelijk, maar dat tweede had hij wel geroken. Ze dacht even na en besloot hem toch alles te vertellen. ''Sins pas heb ik een nestje kittens gekregen, samen met Fearlightning, mijn partner toen.'' Weer dacht de witte poes na en ze zuchtte voor de zoveelste keer, dit was gewoon zo moeilijk te vertellen. ''Maar een aantal dagen geleden kwam hij naar me toe, de kittens zijn net 1 moon geworden.'' Leafstorm voelde de tranen al komen, maar ze mocht niet huilen, ze mocht niet zwak lijken. ''Hij vertelde me dat we niet bij elkaar passen, ik snapte het niet. Maar hij liet me in de steek, zomaar, voor niks...'' Die laatste woorden waren bijna niet hoorbaar omdat er een brok in haar keel lag. ''Nu weet ik gewoon niet meer wat ik moet doen..'' Er druppelde langzaam een traan uit haar ooghoek, gevolgd door steeds meer tranen. Ze schokte een beetje van het huilen en ze keek weer naar de grond.

Flutjes hoor..
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wait, is this Riverclan ??
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory-
Ga naar: