OviPets {Online spel}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 OviPets {Online spel}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Spottedleaf
StarClan
OviPets {Online spel} DPKsfdL
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.
Gender:
Rank:
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: OviPets {Online spel}   OviPets {Online spel} Icon_minitimewo 31 okt 2012 - 17:02

Eeyup, ik ben terug verslaafd geraakt aan een mega tof spel genaamd OviPets.
Het is een online spel waar je dieren kan adopteren, kweken en nog vele andere dingen.
Het zijn geen normale dieren, je hebt meerdere species.

- Lupus
-Catus
-Rangiver
-Rattus
-Gekko
-Lotor
-Avi
-Piscium
-Serpentes
-Feline
-Mustela
-Cryphus
-Draconis
-(Waarschijnlijk nog 1 of 2 rassen die ik vergeten ben of nog niet ben tegen gekomen.)

Het spel gaat ook deels over de kleuren van de dieren, je kan dus ook pure kleuren hebben. Ik ken die alleen van pure white, pure black & pure ruby
Pure white - 255 | 255 | 255 (#ffffff)
Pure black - 0 | 0 | 0 (#000000)
Pure ruby - 255 | 0 | 0 (#FF0000-

Je hebt nog andere pure kleuren, al ben ik die vergeten x'D Maar ja, het is zeer lastig om die te kweken, en als je er een hebt, eender welke soort kan je hier veel c (credits) voor krijgen. (Toch als er mensen zijn die er wel geld voor willen geven wat wel vaak het geval is.)
Uhm, de nieuwste soort is Gekko (althans, het is de bekendste en populairste soort nu x'D). Je kan friend requesten naar elkaar sturen users blocken als ze je lastig vallen en nog wat.. Het spel is gewoon zeer plezant, vind ik toch.

Ik ben daar Christy Sloeber (avatar is een springend paard in de sneeuw x'D)
Yup, ik ben nog vòòr ik op Wc zat daar begonnen, en zo heb ik leren Rpg'en, in de Engelse vorm. Al is het niet echt Rpg zoals jullie denken, 'Okay' *She said.* Is al genoeg xDD
Maar ja, hopelijk zie ik je nog terug ^^

Link => http://ovipets.com/
Terug naar boven Ga naar beneden
 
OviPets {Online spel}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Library-
Ga naar: