First training with me [Dreampaw]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 First training with me [Dreampaw]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Stormclaw
Member
First training with me [Dreampaw] DPKsfdL
71

CAT'S PROFILE
Age: x~13~x
Gender:
Rank:
Stormclaw
BerichtOnderwerp: First training with me [Dreampaw]   First training with me [Dreampaw] Icon_minitimedi 20 nov 2012 - 13:38

DStormclaw werd gaapend wakker. Hij knipperde een paar keer met zijn ogen, om de restjes slaap weg te jagen. Het was al morgent. Overal was vogelzang te horen, ondanks het feit dat het leaffall was. Alles was gekleurd met een tapijt van gele, groene rode en oranje bladeren. Ja, wat hiepd Stormclaw toch van Leaffall. Hij stond op en schudde het mos van zich af. Hij keek naar buiten. De zon was net opgekomen, en een paar Warriors waren al wakker. Hij werd blij bij het gedachte dat hij vandaag voor het eerst een apprenrice, zijn apprentice Dreampaw zou trainen. Hij zou echt zijn best doen! Hij dacht dat het tijd voorde training was, en ging naar de apprentice den. Hij stak zijn snuot erin en riep zachtjes: " Dreampaw, training time! "


First training with me [Dreampaw] 11trbba
Dankje Stormstar!
Stormclaw & Willowbliss <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreampaw,
Member
First training with me [Dreampaw] DPKsfdL
lili ✗
64
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Dreampaw,
BerichtOnderwerp: Re: First training with me [Dreampaw]   First training with me [Dreampaw] Icon_minitimewo 21 nov 2012 - 14:06

Het was al licht in het apprenrice hol, sommigen katten lagen nog in diepe slaap. Een Koud briesje kwam door het hol heen. Dreampaw voelden een rilling door haar lichaam. Ze krulden haar nog meer op van kouten . Toen ze 1 oog opende zag ze dat het al licht was. Snel sprong ze haar mos nest uit. Ze ging op het bruinen zant zitten en begon zicht te wassen. Ze begon met haar staart, die was het koudst. " Dreampaw, training time! " riep haar mentor. Met een schok dacht ze aan gister. De Ceremonie was voor bij en ze had een mentor. Snel kroop ze overeind van een ongemakkelijk houding. '' Ik ben er'' Riep ze hard. Ze durfde bijna niet haar hol uit.Dreampaw stapten over een ander slapen poes, En struikelden over haar staart. '' OEPS!'' snel nam ze haar houding weer aan , haar kop hoog de lucht in en haar staart ook. Ze kwam het hol uit en zag stormclaw al staan wachten. Heel beleeft hier ze haar kop op '' goede dag Stomclaw'' miauwde ze zacht.


First training with me [Dreampaw] J9q5mw
Terug naar boven Ga naar beneden
Stripe
Member
First training with me [Dreampaw] DPKsfdL
Maria
150

CAT'S PROFILE
Age: i'm 11 moons now.
Gender:
Rank:
Stripe
BerichtOnderwerp: Re: First training with me [Dreampaw]   First training with me [Dreampaw] Icon_minitimedo 22 nov 2012 - 16:30


Stormclaw kon zijn glimlach niet inhouden toen zijn apprentice hem ongemakkelijk begroette. '' goede dag Stomclaw'' miauwde ze zacht. Stormclaw glimlachte en miauwde:"Jij mag gerust hallo tehen mij zeggen, hoor." Hij keek even naar het kampingang. "Jij hebt niet gegeten? Dan gaan we eerst jagen. Jij kan dat al, denk ik?"


First training with me [Dreampaw] Ru4pw5
my accounts <3:

Van Lauren voor me <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreampaw,
Member
First training with me [Dreampaw] DPKsfdL
lili ✗
64
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Dreampaw,
BerichtOnderwerp: Re: First training with me [Dreampaw]   First training with me [Dreampaw] Icon_minitimema 17 dec 2012 - 23:13

Bladkaal was aangebroken en het was een koude dag. De mooie lapjes poes hielt zicht groot, hoewel ze het liefst terug wilden renen naar haar most nest. Haar mentor stond al voor het ingat van haar hol. Haar haren gingen overeind staan van schamen toen ze haar mentor begroet had en hij zei "Jij mag gerust hallo tehen mij zeggen, hoor.". Ze streek met haar voor been over de grond om zo min mogelijk in de ogen van Stormclaw te kijken. Even daarna zei hij nog iets, en ze spitste haar oren en keek in de mooie blauwe ogen van storm. "Jij hebt niet gegeten? Dan gaan we eerst jagen. Jij kan dat al, denk ik?" mauwden hij. '' Uhm'' ze wist niet wat ze moest zeggen, want het inigen wat zei als kitten had gevangen was haar eigen broertje perrongelijk. Ze slikten en ging recht op haar poten staan. '' Oke, dan weet ik dat voor de volgende keer als ik je begroet. ik heb al ooit gejacht ja'' antwoorden ze heel moeizaam en vond zicht zelf nogal overtuigend klinken.


First training with me [Dreampaw] J9q5mw
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormclaw
Member
First training with me [Dreampaw] DPKsfdL
71

CAT'S PROFILE
Age: x~13~x
Gender:
Rank:
Stormclaw
BerichtOnderwerp: Re: First training with me [Dreampaw]   First training with me [Dreampaw] Icon_minitimedi 18 dec 2012 - 10:32


Stormclaw dacht dat Dreampaw al kon jagen, omdat ze al een mentor had gehad. '' Uhm,'' hoorde hij de lapjespoes miauwen. Hij merkte dat ze wat zenuwachtig was. Eerste training met een nieuwe mentor, kan allemaal, dacht Stormclaw. '' Oke, dan weet ik dat voor de volgende keer als ik je begroet. ik heb al ooit gejacht ja.'' vervolgde ze. "Dan is alles in orde!" Stormclaw stond op en dacht even na waar ze het best zouden kunnen jagen. "Ik dacht dat we bij de Stream wat vis konden vangen," miauwde hij. "Wat vind je?"


First training with me [Dreampaw] 11trbba
Dankje Stormstar!
Stormclaw & Willowbliss <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreampaw,
Member
First training with me [Dreampaw] DPKsfdL
lili ✗
64
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Dreampaw,
BerichtOnderwerp: Re: First training with me [Dreampaw]   First training with me [Dreampaw] Icon_minitimeza 22 dec 2012 - 21:38

Een goud golf lucht raasden over het kamp heen, bladkaal was een leuk speeltje, soms lag er overal wit spul maar soms was het ook zo koud dat de river vol met ijs was. Dreampaw kreeg een rilling over haar lijf, "Ik dacht dat we bij de Stream wat vis konden vangen," miauwde hij. "Wat vind je?" had haar mentor gezegd. Ze vroeg zicht af of je met deze kou wel vis zou kunnen vangen. Natuurlijk was ze al ooit als kitten het kamp uit gegaan met 2 van haar vriendjes en waren ze gaan vissen, Het was een regel recht ram geworden Ze was in het water gevallen en was bang. Ze hoef haar kop, ze moet niet zo denken maiuweden ze in haar hooft, ze was nu een apprentice, ze was aan het leren om een grote krijger te worden. '' Ja stormclaw dat lijkt me leuk, maar is het water niet bevroren met deze kou?'' Ze spitsten haar oren en wil wilden aandacht luister was hij daar op te zeggen had.


First training with me [Dreampaw] J9q5mw
Terug naar boven Ga naar beneden
 
First training with me [Dreampaw]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory-
Ga naar: