Dromen.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Dromen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Mousefur
Member
Dromen. DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Dromen.   Dromen. Icon_minitimewo 27 okt 2010 - 16:59

Rustig liep Mousefur met grote passen door de Hoglanden. Het was hier altijd lekker rustig. De zon scheen fel, op het gras met dauwdruppels. Zonder enig probleem liep de poes er door heen. Het was een prachtige dag vandaag. Mousefur had het kamp even verlaten, om hier uit te kunnen rusten. Mousefur zocht een boom op, en ging er onder liggen. Het was best heet hier. Maar de zon bracht koele schaduw. De zwart witte poes legde haar kop op haar poten, en deed haar ogen even dicht. Mousefur droomde. Vrolijk liep Mousefur door de zonnige Hooglanden heen. Ze huppelde over alle bloem bedden, die daar lagen. Een andere kat had haar gevolgd, maar Mousefur dacht daar even niet over na. Ze ving snel een muis, en lande zachtjes neer in een bed van bloemen. Het was een erg vreugdevolle droom. Er kwam een kater op haar af springen. Het was Stormtail. Mousefur werd voorzichtig wakker. Ze dacht even na over haar droom. Waarom kwam Stormtail voor in haar droom. Ze dacht er even niet meer over na, en liep met wijde passen weer door het hoge gras van de Hooglanden. Opeens hoorde Mousefur een takje breken. Haar oren schoten naar achteren, en Mousefur draaide zich sierlijk om. Iemand was haar dus gevolgd! 'Hallo!' Zei Mousefur vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormwise
StarClan
Dromen. Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I run trough the stars with Starclan now
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: Dromen.   Dromen. Icon_minitimewo 27 okt 2010 - 17:23

Stormtail had mMousefur het kamp uit zien gaan. en Stormtail liep een paar vossen lengtes van haar af en hij dacht ,,Waarom voel ik me toch steeds tot haar aangetrokken? waarom is dit,, hij dacht aan de nacht dat hij voor het eerst echt met haar in contact was gekomen hij had telkens een vreemd gevoel als hij haar zag, het was warm,grappig maar ook eng en spannend, maar hij vond het geweldig en hij wilde niks liever dan bij haar zijn. hij zag dat ze ergens stopte en ging liggen onder een boom terwijl de zon fel op haar vacht scheen. Mousefur legde haar kop op haar poten en sloot haar ogen ,, wat zou ze dromen?,, dacht Stormtail bij zichzelf en kwam nieuwsgierig naderbij maar per ongeluk trapte hij op een takje dat brak onder zijn gewicht. Stormtail keek vlug weer naar Mousefur die opkeek en vriendelijk zei ''hallo!'' Stormtail verborg zich niet langer meer en kwam uit het struikgewas van lange slierten gras vandaan. Stormtail liep naar Mousefur toe en hij ging voor haar zitten hij antwoordde toen ook vriendelijk '' hey Mousefur, mooie dag vandaag niet?'' rustig maar toch ook een beetje zenuwachtig keek hij neer op Mousefur die daar lag en hij wachtte op haar reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
Dromen. DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Dromen.   Dromen. Icon_minitimewo 27 okt 2010 - 17:34

'Hey Mousefur, mooie dag vandaag niet?' Sprak Stormtail een beetje zenuwachtig.. Stormtail kwam voor haar zitten. 'Ja zeker, daarom ging ik hier ook heen, het is hier altijd wel zonnig,' Spinde ze. De zon scheen fel op haar gevlekte vacht, en de zwarte delen glansde diep. Daar had ze het ook het warmst. Mousefur keek voorzichtig naar de rook kleurige kater. Hij was groot, sterk, en had een kleur die ze nog nooit had gezien. Op een of andere manier voelde ze zich een beetje tot hem aangetrokken. Ze was bijna de enige die met Stormtail omging. Alleen de kater klonk een beetje zenuwachtig. Mousefur had soms ook een beetje kriebels als ze hem zag. Maar waarom...? Stormtail kwam zelf voor in haar dromen. Mousefur had telkens als ze hem zag een soort gevoel... Ze dacht er even niet meer over na. 'Toevallig dat jij hier ook was,' Spinde ze vrolijk. Ze keek even in de amberkleurige ogen van de grijzige kater. Mousefur keek weer weg, en wachtte op misschien komend antwoord.

-Sorry, inspiratie was op Razz-
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormwise
StarClan
Dromen. Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I run trough the stars with Starclan now
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: Dromen.   Dromen. Icon_minitimeza 15 jan 2011 - 17:11

'Toevallig dat jij hier ook was,' Stormtail keek haar nieuwsgierig maar ongemakkelijk aan en zei '' eh.. ja, ik was aan het wandelen en aan het genieten van het heerlijke weer. en opeens ving ik je geur op. ik kon het niet laten om je even gedag te zeggen.''
Hij kon toch niet zomaar bekennen dat hij haar gevolgd had? of wel. bedacht vertrok zijn gezicht een beetje, hij was misschien wijs, hij was misschien dan een grote sterke warrior.. alleen wat moest hij nou doen? wat was er aan de hand met hem. Hij kon toch niet verliefd zijn?! en zo snel, hij kende haar amper. en ze had al zo veel aan haar hoofd. de dood van Willowkit was een schok voor haar geweest. misschien kon liefde haar wat blijer maken? hij wist het echt niet. en zenuwachtig sloeg hij met z,n staart. maar toen dacht hij aan z,n vader en moeder wat hun er van hadden gezegd. ze zouden het alleen maar mooi en leuk voor hem vinden dus waar maakte hij zich zorgen over? Hij werd alleen maar warm van de gedachte om bij haar te zijn. dus Stormtail waagde het er op en ze zouden het altijd.. nog kunnen veranderen, het het het, hij wist het niet. maar wat hij wel wist in deze korte tijd dat hij van Mousefur hield. ze had hem als enige opgevallen in de clan. ze ze ze was anders, als een warme zomerbries in de zomer, het boeien van de bloemen en als het light dat door de takken scheen die het bos verlichte. '' Hey Mousefur. ehhhh,, ehm. dit komt misschien heel erg snel en heel erg onverwacht en heel raar over... Maar ik heb een gevoel hier binnen in mij, en het brand als vuur het verwarmd en verward zolang ik leef. ik heb dit gevoel nog nooit gevoeld. ik weet niet wat het is en ik weet niet of jij het ook voeld, maar ik denk wel dat ik weet wat het uiteindelijk is.. ik heb het gevoel telkens als ik je zie, want als ik je zie dan is het alsof de sneeuw smelt voor e zon de vogeltjes plots beginnen te zingen en mijn hart opvlamd. ik denk Mousefur.. ik denk dat ik verliefd ben mousefur, en niet zomaar verliefd. ik denk dat ik verliefd ben.. op jou... Ik vraag je dit nederig en als je mijn vraag weigert.. vind ik mijn leven niks meer waard zal ik weglopen naar de hoogstenen en zal ik sterven aan onbeantwoorde liefde...
Mousefur, wil jij mijn partner zijn?''


(Eindelijk XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
Dromen. DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Dromen.   Dromen. Icon_minitimeza 15 jan 2011 - 19:15

'Eh.. ja, ik was aan het wandelen en aan het genieten van het heerlijke weer. en opeens ving ik je geur op. ik kon het niet laten om je even gedag te zeggen,' Zei Stormtail. Zijn gezicht vertok een beetje, en hij keek bedenkelijk. Mousefur moest haar glimlach onderdrukken. Uit ervaring wist ze dat hij nu aan het nadenken was. Ergens, van binnen voelde Mousefur een soort gevoel. En dat kwam steeds weer als ze naar hem keek. Ze gaf een klein zenuwtrekje met haar mond, en keek in zijn ambere ogen. Zijn staart bewoog een beetje zenuwachtig op de grond. Wat was er met hem? De poes trok even met haar snorharen. Stormtail was overduidelijk over iets aan het denken. Zijn ogen schoten soms naar Mousefur, en dan weer weg. Mousefur voelde de warmte weer iets in zich opwellen. Stiekem vond ze Stormtail wel heel leuk... Maar dat had ze nog aan helemaal niemand laten merken. Zelfs niet aan haar vrienden die wel eens vroegen of ze iemand leuk vond. Haar antwoord was dan altijd een blozende 'nee'. Maar.. Maar wie zei dat hij haar ook leuk zou vinden? Opeens keek Stormtail haar aan, en begon een lang verhaal te vertellen. 'Hey Mousefur. Ehhhh,, ehm. Dit komt misschien heel erg snel en heel erg onverwacht en heel raar over... Maar ik heb een gevoel hier binnen in mij, en het brand als vuur het verwarmd en verward zolang ik leef. Ik heb dit gevoel nog nooit gevoeld. Ik weet niet wat het is en ik weet niet of jij het ook voeld, maar ik denk wel dat ik weet wat het uiteindelijk is.. Ik heb het gevoel telkens als ik je zie, want als ik je zie dan is het alsof de sneeuw smelt voor e zon de vogeltjes plots beginnen te zingen en mijn hart opvlamd. ik denk Mousefur.. ik denk dat ik verliefd ben Mousefur, en niet zomaar verliefd. Ik denk dat ik verliefd ben.. op jou... Ik vraag je dit nederig en als je mijn vraag weigert.. vind ik mijn leven niks meer waard zal ik weglopen naar de hoogstenen en zal ik sterven aan onbeantwoorde liefde... Mousefur, wil jij mijn partner zijn?' Zijn lange toespraak klonk wonderlijk en wijs. Als een soort gedicht van William Shakespeare. Mousefur was sprakeloos. Ze voelde haar hard bijna haar ribbenkast uit bonzen, en bloosde diep. Ze trok heel voorzichtig een poot op, en zette hem weer neer. Ze keek Stormtail diep aan. 'Ik.. Ik.. Eh.. Ik hou ook van jou!' Mousefur barstte het zomaar uit. Ze keek even om zich heen. 'En ik zou graag jouw partner willen worden!' Mousefur stond op, en liep op hem af. Haar staart zwiepte zachtjes om haar heen, en ze gaf Stormtail een liefdevolle lik over zijn rechterschouder. Daarna wendde ze weer terug, en wachtte op de reactie van Stormtail. Mousefur voelde zich gelukkig. Heel gelukkig. Ze had nog nooit écht gevoeld hoe liefde was. Als leerling was ze wel eens verliefd geweest, maar niet zo!
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormwise
StarClan
Dromen. Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I run trough the stars with Starclan now
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: Dromen.   Dromen. Icon_minitimeza 15 jan 2011 - 20:48

'Ik.. Ik.. Eh.. Ik hou ook van jou!' Verbaast keek Stormtail naar Mousefur. Had ze dat nou echt gezegd?! hij kon het niet geloven. dit was meer waard dan een lange groenblad maand zonder regen en alleen maar geluk, want op dit moment was hij werkelijk gelukkig. hij had zich Altijd ellendig gevoeld waardoor hij het leven anders was gaan zien. en daarom, was hij nu wijs recht door zee en rechtvaardig. loyaal en zou hij alles geven voor zijn clan. hij had geleerd dat er meer was in het leven dan jezelf, maar dat er ook andere waren die je hulp nodig hadden. met hebzucht arrogantie en zelfzucht. je moet de liefde en vriendschap pakken die je gegeven word, alleen als kit en apperentice was Stromtail erg verlegen en hij was altijd wel weg in de bossen waardoor hij niet veel leden leerde kennen. 'En ik zou graag jouw partner willen worden!' *(even andere kleure sorry XD)* '' echt waar?!'' Stromtail,s ambere ogen werden groot en keken helder in die van Mousefur. '' Ik had het niet verwacht Mousefur, maar ik voel me echt verliefd. en ik heb dat nooit gevoeld, ik vind het fijn maar ook eng en het kriebelt.'' Mousefur kwam naar heb toe en haar vacht glinsterde in het zonlicht ze had practige ogen en ze ze was gewoon.. alles wat Stormtail wilde in een poes. ze was knap slim lief en mooi. ( *Slijm slijm * XP)
Stromtail stond op en raakte haar neus aan en keek haar met half dichte ogen aan hij vergat waar hij was hij vergat wie hij was en lette alleen maar op haar op haar en aleen maar haar. Vanaf nu ben je mijn engel en ik laat je nooit meer los. ik hou van je met heel mijn hart en de Sterrenclan heeft mijn pad bepaald, ik zal jou pad leiden naar de weg die je lopen zal.'' de wijze liefdevolle woorden stroomde als een warme zomervloed uit zijn mond. alsof de Sterrencaln toekeek kwam er een warme harde waai op en wapperde mooie bladeren op die om hun heen cirkelde, Z,n vacht en ook die van haar wapperde en schenen in het light. de zon scheen een oranje gloed uit en de romantiek was ingegoten. Stormtail was nooit zo gelukkig geweest als op dit moment en hij zou dit moment ook nooit vergeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
Dromen. DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Dromen.   Dromen. Icon_minitimeza 15 jan 2011 - 21:08

Nadat Mousefur haar woorden had uitgebracht, keek Stormtail verbaasd. Alsof hij dat nooi had verwacht. De poes voelde dat ze bloosde. Nog nooit had ze het gevoel van liefde gehad. Maar nu wist ze hoe het écht voelde. Haar ademhaling werd iets sneller. Ze voelde zich echt gelukkig hier. Mousefur had Stormtail nog nooit zo gezien. Ze was wel samen met hem opgegroeid, maar hij was erg verlegen. Er was zelfs een gerucht dat hij nooit een mentor had.. Mousefur voelde een steek van medelijden. Maar nu leek dat totaal verdwenen. Stormtail had zijn liefde aan haar getoond. Mousefur was nog steeds een beetje sprakeloos. Mousefur dacht na, maar werd weer wakker geschud door Stormtail. 'Echt waar!?' Wist de kater uit te brengen. 'Ik had het niet verwacht Mousefur, maar ik voel me echt verliefd. En ik heb dat nooit gevoeld, ik vind het fijn maar ook eng en het kriebelt,' Zei Stormtail. Mousefur keek in zijn ogen. Hij meende het echt. Stormtail stond op, en liep naar haar toe. Zachtjes raakte hij haar neus aan, en Mousefur begon te spinnen. 'Vanaf nu ben je mijn engel en ik laat je nooit meer los. ik hou van je met heel mijn hart en de Sterrenclan heeft mijn pad bepaald, ik zal jou pad leiden naar de weg die je lopen zal.' De wijze worden vloeide zachtjes uit zijn mond. Mousefur keek hem verwonderd aan. Er waaide een warme bries wind door hun vachten, en om hun heen cirkelde zachtjes een paar blaadjes. Ook de zon scheen nu een oranje gloed uit. Het was alsof de StarClan mee keek. De 2 katten bleven elkaar maar aanstaren. 'Jouw woorden.. Ze zijn zo wijs, en romantisch,' Fluisterde Mousefur. Haar ogen sprankelde zachtjes. Dit was de mooiste avond van haar leven. Dolgelukkig was ze. Mousefur stond op, en leunde tegen hem aan. Samen vielen ze neer in het zachte gras. Mousefur lachte zachtjes.

[Volgensmij is er nog nooit zo'n romantisch topic geweest x'D]
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormwise
StarClan
Dromen. Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I run trough the stars with Starclan now
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: Dromen.   Dromen. Icon_minitimezo 16 jan 2011 - 11:00

(luister deze erbij: https://www.youtube.com/watch?v=i_UxQ8lOYVU&feature=related)

Stormtail sloeg z,n staart om haar heen en keek dromerig in Mousefur,s ogen. het was na zonshoog en de lucht was prachtig oranje. ,, Nooit heb ik me zo gevoeld, ik voel me zo gelukkig. ik wil voor altijd bij haar zijn.,, terwijl het warme gevoel door hem woelde bleef hij naar haar kijken. Twee blauwe vogeltjes kwamen bij het Donderclan gebied vandaan. zo vlogen ze samen het mannetje boven en het vrouwtje onder. het was een prachtig gezicht en de vogeltjes wierpen schaduwtjes over de twee katten. even keek Stormtail naar de twee vogeltjes die overvlogen. het ene vrouwtje leek heel even haar evenwicht te verliezen, maar het mannetje had het snel in de gaten en kwam onder haar waardoor ze weer vertrouwen kreeg, en samen vlogen de twee het light tegemoet. daarna keek Stormtail met een verliefde blik naar Mousefur. '' Ik zal jou ook beschermen en vast houden als die twee, ik zal altijd bij je zijn waar je me nodig hebt, in goede en in slechte tijden zal ik over je waken en je hand vast houden.'' Hij gaf haar een liefdevol kopje en spinde rustgevend. '' Vanaf nu, waar je ook heen gaat zal ik altijd bij je zijn. en ik zal altijd op je wachten'' en hij trok z,n staart op hij raakte met z,n staart haar borst waar haar hart klopte van liefde. ''Hier, in je hart. Waar de liefde altijd vandaan komt.'' hij gaf haar een lik en langzaam bereikte de zon het laatste punt om onder te gaan, en de lucht leek nog nooit zo mooi en romantisch te zijn.

[inderdaad XD ik heb veel met Steelfang meegemaakt maar nooit zo romantisch! XD.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
Dromen. DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Dromen.   Dromen. Icon_minitimezo 16 jan 2011 - 15:20

Stormtail keek dromerig in haar ogen. Mousefur voelde haar hartslag weer sneller worden. Ze voelde weer een zachte blos opkomen. Dit was waar ze altijd al van had gedroomd. Een liefde voor het leven. In de verte zag Mousefur twee blauwe vogeltjes opkomen. Het was een prachtig gezicht. De beestjes vlogen voor de ondergaande zon, en vlogen omhoog, en weer omlaag. Ook een koppel zo te zien. Het mannetje beschermde het vrouwtjes ook nog, als je goed keek. Het was een mooi gezicht. Mousefur was niet van plan deze nu te scheiden door er één te vangen. Voor het eerst wist ze pas wat liefde betekende. 'Ik zou jou ook beschermen en vast houden als die twee, ik zal altijd bij je zijn. Waar je me ook nodig hebt, in goede en in slechte tijden zal ik over je waken en je hand vast houden.' Stormtail gaf haar een liefdevol kopje. 'Wat praat je toch mooi.. En ik zal jou ook altijd beschermen.' Terwijl de poes dat zei, sloeg ze haar staart om die van Stormtail. 'Vanaf nu, waar je ook heen gaat zal ik altijd bij je zijn. En ik zal altijd op je wachten.' Mousefur was bijna ontroerd. Nog nooit had iemand zoiets gezegd tegen haar. Hij sloeg zijn staart omhoog, en legde het tegen de borst van Mousefur. Haar hartslag was nu erg hoog. Stormtail gaf haar een lik. Mousefur strekte zich uit, en gaf hem een lik terug. Samen keken ze naar de mooie, rode zonsondergang. Mousefur hadde lucht nog nooit zo mooi, en romantisch gezien. Het was alsof de StarClan hun nu zag, en een prachtige, romantische lucht maakte. 'Stormtail, ik hou echt van jou.. Nog nooit heeft iemand zulke dingen tegen mij gezegd,' Fluisterde Mousefur. Ze keek de kater diep aan, en haar ogen gaven een kort sprankeltje.

[Haha, met dat muziekje :'3]
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormwise
StarClan
Dromen. Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I run trough the stars with Starclan now
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: Dromen.   Dromen. Icon_minitimezo 16 jan 2011 - 17:00

'Stormtail, ik hou echt van jou.. Nog nooit heeft iemand zulke dingen tegen mij gezegd,' Stormtail keek haar liefdevol aan en grinnikte '' Dankje, niemand heeft me daar op aangesproken. Ik was altijd maar de gene die links lag, de gene die niet werd opgemerkt. maar dat heeft mij de dingen geleerd die ik nu weet. en ik ben blij met wat ik NU heb'' De zon zakte langzaam achter de horizon en het laatste light liet de vachten van de twee katten verlichten. '' Mousefur. Ik heb dit nog nooit zo prachtig gevoeld en ik wil het ook nooit meer kwijt. ik zou het voor niks en niemand in ruilen, Jij bent mijn Engel.'' En op het woord Engel verdween de zon en aan de andere kant liet de maan nu een wit light stralen die hen verlichte ''Ik hou ook van jou, want weetje Mousefur. Alles is liefde, en liefde is alles dat heb je als enige nodig.'' '' Wherever you go, wherever you do i wil be here whaiting for you'' Hij sloot zijn ogen en genoot van de stemming en liefde.
Opeens trok de lucht op het werden prachtige kleuren. fantastisch was het, groen paars rood oranje blouw, en kleuren die hij nog nooit had gezien. het was het hemellicht. en een machiche stemming belande tussen de twee '' I will always be with you '' zei Stormtail met een warme stem. ''ik zal altijd van je houden met heel mijn hart. ik voel mijzelf als ik bij je ben.'' hij keek haar recht in haar ogen aan en merkte op dat ze heel erg bloosde waardoor Stormtail een gemoedelijke glimlach kreeg en zijn ogen straalde.

(Het is Stormtail,s stem Wink)
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
Dromen. DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Dromen.   Dromen. Icon_minitimezo 16 jan 2011 - 18:10

Stormtail keek de poes liefdecol aan, en grinnikte zachtjes. 'Dankje, niemand heeft me daar op aangesproken. Ik was altijd maar de gene die links lag, de gene die niet werd opgemerkt. Maar dat heeft mij de dingen geleerd die ik nu weet. En ik ben blij met wat ik NU heb.' Mousefur keek hem even lief aan, en staarde naar de hemel. Het begon al donker te worden. De ondergaande zon zakte langzaam weg, en het was al begonnen met schemeren. Hun vachten kregen nog een laatste oranje gloed.'Mousefur. Ik heb dit nog nooit zo prachtig gevoeld en ik wil het ook nooit meer kwijt. Ik zou het voor niks en niemand in ruilen, jij bent mijn Engel.'' Na die woorden zakte ze zon weg, en maakte het plaats voor de maan, en duisternis. Mousefur had nog steeds niets gezegd. Ze staarde Stormtail alleen maar hopeloos verliefd aan. 'Ik hou ook van jou, want weetje Mousefur. Alles is liefde, en liefde is alles dat heb je als enige nodig. Wherever you go, wherever you do I wil be here waaiting for you,' Na die woorden kreeg Mousefur toch echt een brok in haar keel. Nog nooit was iemand zó tegen haar geweest. Als het moest, zou ze haar leven wel willen opgeven voor haar nieuwe partner.. Opeens kreeg de lucht allemaal bijzondere kleuren. De scheiding tussen zon, en maan. Verwonderd keek Mousefur daarnaar. 'I will always be with you,' Zei Stormtail met een warme stem. 'ik zal altijd van je houden met heel mijn hart. Ik voel mijzelf als ik bij je ben.' Mousefur keek hem warm aan. 'Ik hou ook van jou, en laat je nooit gaan.' Met die woorden kroop Mousefur wat dichter bij Stormtail, en gaf hem een lik over zijn neus. Zachtjes bloosde ze weer, waardoor Stormtail een glimlach kreeg.
Het was alweer een tijdje later, en de maan scheen nu een zilver licht over hun pelzen. Nog steeds keken de katten elkaar liefdevol aan. 'Stormtail, misschien moeten we straks maar weer terug naar het kamp. Ik denk dat we anders een beetje laat komen,' Giechelde Mousefur. De poes ston dop, en gaf een lik over haar pels. Ze keek de kater even in zijn ogen. Er verscheen een zachte glimlach op Mousefur's snoet. Ze waren inderdaad een beetje aan de late kant.. Waarschijnlijk lagen de meeste Warriors al in hun nest. Mousefur ging even zitten, en keek om zich heen. Wat was de nacht toch prachtig..

[Ow lol, Razz]
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dromen.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Highlands-
Ga naar: