We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
Season
Season
Newleaf, 5 °C - 18°C
Bloemen, lammetjes en kleine konijntjes. Wat een vrolijkheid!
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No Current Event
Check the Updates page to see what's happening in the clans!
No current event. Enjoy your peace... While it lasts.
Onderwerp: Re: [Game] [PC] Sims 3 di 27 aug 2013 - 16:16
Er komt een awesome nieuw uitbereidingspakket uit, het heet Vooruit in de tijd. Er zijn ook al dingen bekendgemaakt over de Sims 4, die me ook erg awesome lijkt <3
De sims 3 is awesome :3 *ziet stapel sims 3 doosjes naast zich liggen* Ik heb:
Vooruit in de tijd (limited edition) Exotisch eiland Ambities Levensweg Bovennatuurlijk Wereldavonturen Showtime Na middernacht Jaargetijden Beestenbende.
Ik heb wel alleen Exotisch eiland en Vooruit in de tijd geïnstalleerd op dit moment :3 *nieuwe computer, nog geen tijd gehad om alles te installeren xD*
Onderwerp: Re: [Game] [PC] Sims 3 za 1 feb 2014 - 11:50
Neh, dubbelpost D:
Ik heb een Clan op sims gemaakt met katjes :3 Heb alleen geen naam voor de Clan. ^^''
En ze zijn aan het verhongeren, want die prooi vult weinig van dat balkje met honger xd En we hebben ook nog 2 nieuwe kittens die moeten eten x.x De Deputy is eigenlijks beter in jagen dan de leider o.O
Other:
] Stamps Brightkit - Winterwolf - Musicheart - StonepawKittypaw - Sparklez - Phanter - Halfsight - Dawnheart - Forestkit. Gemaakt door iemand op een andere sité Gemaakt door Babs! Door San aka Auora! Ook door San ^^ Setje door Kate
Ik ben eergister ook een Clan begonnen, maar dan laat maar zeggen ThunderClan xD Tot nu toe heb ik; - Jaystar; Leader - Tom - Tabby Maine Coon met fel rode ogen - Mate; Fireheart :') - Fireheart; Warrior - She - kort haar rooie maine coon met fel groene ogen - Mate; Jaystar - Smokebreath; Deputy - Tom - Zwart-witte kater met gelige ogen - Mate; none - Shysong; Medicine Cat - She - Abbessijn - Mate; None
Smokebreath & Shysong heb ik uit het adoptie center, dat vond ik beter en leuker om te doen xD En er zijn kittens op komst tussen Jaystar & Fireheart :')
Screenshot van de Clan stuur ik misschien nog wel c:
You were everything, everything that I wanted. We were meant to be, supposed to be but we lost it. And all of the memories, so close to me, just fade away. All This time you were pretending. So much for my happy ending