''Twilight''



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ''Twilight''

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Darkfire
Member
''Twilight'' Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Age: 95 moons of my dark and cold life.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: ''Twilight''   ''Twilight'' Icon_minitimema 8 nov 2010 - 19:16

hey mensjes hier Wink.

zoals jullie al aan de titel hebben gezien gaat dit topic over twiligt ik heb de film net gezien en vond hem erg mooi en leuk spannend wat je ook maar nog meer kan verzinnen.
nu heb ik de vraag wat vonden jullie van de film? Wink
je hebt 3 films, Twilight dus, new moon en de nieuwste is, Eclipse. ik kan niet wachten om het 2de en 3de deel te zien.

Twilight
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRtvrEszsiPF_EONBtaqhnp9t7gjpkamTF7bg6AZnPCQ_7kyJY&t=1&usg=__w2zofMBU3Nh2a09K8wFdeOEe708=

New Moon.
http://froy.files.wordpress.com/2010/06/twilight-new-moon-teaser-movie-poster.jpg

Eclipse
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR-XwHiV20ZkxWbWHrEuGsdlL_QLfA35xZcq48tORFJqzR9sP0&t=1&usg=__p02XmVD_KHxeOobiwn3SWg_34eQ=

groeten Darkpaw. Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
''Twilight'' DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: ''Twilight''   ''Twilight'' Icon_minitimema 8 nov 2010 - 19:34

Lol, mijn vriendinnen zijn er totaal gek van!!
Ik heb de films nog niet gezien, maar dat ga ik zeker nog doen! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Wrenpaw
Member
''Twilight'' DPKsfdL
114

CAT'S PROFILE
Age: 8 Manen.
Gender:
Rank:
Wrenpaw
BerichtOnderwerp: Re: ''Twilight''   ''Twilight'' Icon_minitimema 8 nov 2010 - 19:56

Hmmz.
Misschien willen de meesten mijn mening negeren,
Heb ik vrede mee xd
Maar ik vraag niet om een discussie!
Nou; Ik vind Twilight dus ehh...
Crap, om het zachtjes uit te drukken.
Vindt hun kijk op vampiers niet leuk
PEOPLE DON'T SHINE IRL D;<
En mijn oom zei; Vond de eerste film goed,
Maar ze zijn te lang doorgegaan.
*stemt in, zonder een enkele film ervan te hebben gezien*
Plus, het enige goede ervan was;
VAMPIRES SUCK XD
Maarja, moest het eventjes kwijt;
Ik word gek van die hele Twilight obsessie van iedereen,
Rlly; it's only a movie xd
En ik word ermee geterroriseert op school o_o...

Mvg,
-Wrenny.
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
''Twilight'' DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: ''Twilight''   ''Twilight'' Icon_minitimema 8 nov 2010 - 22:52

Ik het mee eens zijn met Wrenkit D: Mn vriendinnen zijn er ook gek op x3

Ik zeg dit ff: I dunn really care. Ik ben geen fan. Ik ben geen hater. Heb de eerste twee films gezien, vond het wel leuk maar toch wel een beetje overrated.... hun kijk op vampiers en weerwolven past gewoon niet bij mij x3

Waren leuke films, mooi gemaakt, het verhaal beetje overrated en ideeen ook, kortom: goeie film hoor, maar kijk liever andere x3 ZOALS INCEPTION! EPIC MOVIE! Of The hitchhikers guide to the galaxy! so funny x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Madiebo
Member
''Twilight'' DPKsfdL
Gail
580

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: ''Twilight''   ''Twilight'' Icon_minitimedi 9 nov 2010 - 8:44

ik vind een leuke film ik heb alleen eclips gezien maar derest ga ik ook nog kijken.

(jullie moeten underworld een keer zien die is cool vind ik)
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
''Twilight'' Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: ''Twilight''   ''Twilight'' Icon_minitimedi 9 nov 2010 - 14:02

YAAAAY TWILIGHT!!! x'D

Sorry maar de BOEKEN, zijn AWSOME.
De films zijn ook leuk hoor Wink
Meer hoef ik niet te zeggen denk ik. Mijn Accountje op Ws is dus ook Alice..
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfclaw
Member
''Twilight'' DPKsfdL
Amy But cal me AA
61
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22 Manen.
Gender:
Rank:
Wolfclaw
BerichtOnderwerp: Re: ''Twilight''   ''Twilight'' Icon_minitimevr 17 dec 2010 - 16:47

Lol, late reactie Razz
Ik heb net Twilight en New Moon uit!! :'D
Ik had ze in 2 dagen allebei al uit!
Geweldige boeken!! Ik ben compleet verslaafd x'D
Ik ren morgen even naar de winkel voor Eclipse ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldfuzz
Member
''Twilight'' DPKsfdL
137

CAT'S PROFILE
Age: 9 maanden
Gender:
Rank:
Goldfuzz
BerichtOnderwerp: Re: ''Twilight''   ''Twilight'' Icon_minitimevr 17 dec 2010 - 17:49

ook late reactie

Heb allevier de boeken gelezen in twee dagen. Heb zowat 6 liter redbull achterovergekapt ^^
Heb de films liggen, ze zijn best ok, maar het gaat wat traag, in de dialogen enzo.
maar echt, Vampires Suck is hilarisch ^^
Die zijn we met de hele klas gaan kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedpaw
Member
''Twilight'' DPKsfdL
83

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Spottedpaw
BerichtOnderwerp: Re: ''Twilight''   ''Twilight'' Icon_minitimeza 18 dec 2010 - 13:18

Ik heb ook alle boeken gelezen en ik krijg de film Eclipse voor kerst!
Terug naar boven Ga naar beneden
Indi
Member
''Twilight'' DPKsfdL
Damien
524
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yr
Gender:
Rank:
Indi
BerichtOnderwerp: Re: ''Twilight''   ''Twilight'' Icon_minitimeza 18 dec 2010 - 14:22

Ik heb de boeken zelf nog niet gelezen, maar alledrie de films heb ik liggen. Ze zijn gewoon AWESOME dat ik ze al alledrie meerdere keren achter elkaar bekeken heb. Ben gewoon zwaar verslaafd aan die films/serie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenpelt
StarClan
''Twilight'' DPKsfdL
42

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen.
Gender:
Rank:
Goldenpelt
BerichtOnderwerp: Re: ''Twilight''   ''Twilight'' Icon_minitimeza 18 dec 2010 - 17:45

Whaha, ik ben net begonnen in het boek Eclipse. HYPER-VERSLAVING xD Ga ergen in de vakantie nog de films kijken :'D

(Ben ook Wolfclaw ;3)
Terug naar boven Ga naar beneden
Indi
Member
''Twilight'' DPKsfdL
Damien
524
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yr
Gender:
Rank:
Indi
BerichtOnderwerp: Re: ''Twilight''   ''Twilight'' Icon_minitimeza 18 dec 2010 - 17:50

De boeken wil ik zelf ook wel lezen, voor op school, maar ik heb er nooit het geld ervoor.
Voor de mensen die de boeken films nog niet gelezen/gezien hebben, echt een aanrader.
Terug naar boven Ga naar beneden
Greeneye
Member
''Twilight'' DPKsfdL
9

CAT'S PROFILE
Age: 32 manen
Gender:
Rank:
Greeneye
BerichtOnderwerp: Re: ''Twilight''   ''Twilight'' Icon_minitimeza 8 jan 2011 - 15:41

Ik ben het hartstikke eens met Wrenkit, met als enige verschil dat ik de film wel heb gezien. Ik vind alleen de weerwolf leuk, die is gewoon goed gemaakt, maar Edward en Bella zijn zooo stom. Sorry voor de mensen die het wel leuk vinden, maar ik vind het gewoon iets onmogelijks. Hoeveel dorpjes kom je tegen waarin én weerwolven wonen én vampiers? En inderdaad, Vampire suck is wel melig en goed gemaakt (beter in ieder geval). M'n zus is er helemaal gek van, een aantal vriendinnen ook, maar ik blijf het gewoon rotzooi vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
''Twilight'' DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: ''Twilight''   ''Twilight'' Icon_minitimeza 8 jan 2011 - 15:55

xD
Ik vind het niet echt rotzooi :'D
Ik heb nu net alle delen uit, en ik ben nog steeds hyper-verslaafd. Ik denk steeds: WAAROM IS ER GEEN DEEL 5 D: Echt.. x'D
Maar ik vind de boeken echt geweldig. De films zijn iets minder, maar nog steeds heel gaaf x3 In de boeken heb je meer uitleg, gedachtes en details.
Maarja xD

Lol
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
''Twilight'' DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: ''Twilight''   ''Twilight'' Icon_minitimeza 8 jan 2011 - 16:29

x3 Mijn zus is helemaal fan van Twilight
persoonlijk ben ik het met Wrenny en Night eens
en met Night nog eens eens: INCEPTION is coool! (@Night: Arthur!)
Mijn vriendinnen zijn er ook gek van
maar één van mijn vriendinnen en ik zijn vampire sucks gaan kijken
Dat was eigenlijk wel melig Very Happy
Anyway.. het is niet echt geweldig ^^ maar dat is mijn mening
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyankit
Member
''Twilight'' DPKsfdL
8

CAT'S PROFILE
Age: Ongeboren
Gender:
Rank:
Cyankit
BerichtOnderwerp: Re: ''Twilight''   ''Twilight'' Icon_minitimeza 8 jan 2011 - 20:14

Ik ben dus echt een HUGE fan van de hele Twilight-Saga ;D
Ik heb alle boeken gelezen en ik vind ze echt geweldig! Als ik eenmaal aan het lezen ben kan ik het boek gewoon niet meer dicht doen, echt een dikke aanraader voor iedereen die ze overweegd te lezen! En ik vind het echt super jammer dat deel 5 niet meer komt... Ik wil weten of Renesmee kindjes krijgt met Jacob en of er nog iets shockings gaat gebeuren! =D
Van de films ben ik iets minder fan... Ik vind ze te langdradig en Bella is in mijn ogen anders in de film dan in het boek. In het boek vind ik haar een leuker karakter hebben en alles... Btw heb ik Twilight deel één in stukjes op youtube voor het eerst gezien XD &Vampire Suck is gewoon ge-wel-dig! Iedereen die een melige film zoekt en iets weet van de Twilight Saga moet gewoon die film zien. Ik heb echt de hele tijd zitten lachen; van het begin tot aan het eind... ;3 OhMyGod, die liedjes die op Bella's mp3 stonden in Vampire Suck XD


''Twilight'' 114274
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonstripe
Member
''Twilight'' DPKsfdL
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yrs
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: ''Twilight''   ''Twilight'' Icon_minitimeza 23 apr 2011 - 14:11

Ik vind Twilight een mega leuke serie, alleen ben ik niet z'on fan van New Moon maar de rest is kei tof!
Ik heb alle delen uit en toch blijf ik ze lezen... Smile
Mijn vriendinnen zijn er ook gek van en dat is grappig want eigelijk houden ze allemaal niet zo van lezen... Neutral

Maar iedereen zijn eigen mening...
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
''Twilight'' DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: ''Twilight''   ''Twilight'' Icon_minitimeza 23 apr 2011 - 14:56

Lol, ik heb hier al iets te vaak gepost, maarja xD

Twilight is gewoon té gek.
En ik vind New Moon zo zielig!! Ik werd er zelf helemaal depri van.. O.o'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenfur
Member
''Twilight'' DPKsfdL
46

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Ravenfur
BerichtOnderwerp: Re: ''Twilight''   ''Twilight'' Icon_minitimeza 23 apr 2011 - 15:04

Ik heb alle boeken al een stuk of 5 keer gelezen ^.^"
het is gewoon zo verslavend ! Een hele muur van mijn kamer wordt in geslag genomen door allerlij Twilight posters ;D ik heb zelfs een mega kartonnen uitsnijding van Edward, bella en jacob xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucy
Member
''Twilight'' DPKsfdL
Gail
952

CAT'S PROFILE
Age: Arround 30 moons I guess..
Gender:
Rank:
Lucy
BerichtOnderwerp: Re: ''Twilight''   ''Twilight'' Icon_minitimezo 29 mei 2011 - 9:39

de boeken zijn geniaal
(morgenrood (600 bladzijden) in 4 dagen I love you )
maar ik ben zelf niet zo fan van de films
Terug naar boven Ga naar beneden
 
''Twilight''
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Library-
Ga naar: