Sad and lonely. [open] - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Sad and lonely. [open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Kittytail
Member
Sad and lonely. [open] - Pagina 2 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Sad and lonely. [open]   Sad and lonely. [open] - Pagina 2 Icon_minitimedo 28 feb 2013 - 1:10

Mask vroeg twijfelend aan stone of ze konden wandelen en ontdekken. ''Ís goed hoor.'' zei stone. Stonepaw wou vragen wat de favoriete plek van mask was om te wandelen maar bedacht zich om steeds 100x te vragen waar zij wou doen en zo, zou ook irritant worden voor haar. ''Langs het bos weer? Als jij het goed vind. Ik vind het wel een leuke plek en goed om leuke dingen te ontdekken.'' zei stone uiteindelijk. Hopend of mask het goed vond. ''Ik vond daar laatst iets grijs wit glimmends met een zwart bandje ofzo er aan.'' vertelde stone. ''Het leek op een soort halsband of zo, met iets kleins zilvers er aan. Ik heb het begraven toen want ik wist niet wat ik er mee moest.'' Wat hij zei was wel waar, hij weet om een over andere reden nog waar hij het had begraven, in dat zelfde bos. Hoe dan ook hij was blij dat hij mask ontmoet had. Hij hoopte ook dat mask hem niet stom zou vinden omdat hij begint over tweebeen spull. ''Dus eh, eh zullen we daar heen gaan?'' hij hoopte echt dat hij niets stoms zei en keek naar mask. Wat zou de poes nou gaan zeggen?


Sad and lonely. [open] - Pagina 2 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Maskpaw*
Member
Sad and lonely. [open] - Pagina 2 DPKsfdL
Ana
77

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Maskpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Sad and lonely. [open]   Sad and lonely. [open] - Pagina 2 Icon_minitimevr 1 maa 2013 - 6:58

''Ís goed hoor.'' zei stone. Haar staart bewoog zachtjes en keek naar Stone, hij wou iets vragen maar bedacht zich blijkbaar. ''Langs het bos weer? Als jij het goed vind. Ik vind het wel een leuke plek en goed om leuke dingen te ontdekken.'' zei stone uiteindelijk. Hopend of mask het goed vond. ''Ik vond daar laatst iets grijs wit glimmends met een zwart bandje ofzo er aan.'' vertelde stone. ''Het leek op een soort halsband of zo, met iets kleins zilvers er aan. Ik heb het begraven toen want ik wist niet wat ik er mee moest.'' Toen Stonepaw dat zei bewogen haar oren van nieuwsgierigheid en toen ie klaar was spinde ze zachtjes. Z was wel nieuwsgierig geworden. ''Dus eh, eh zullen we daar heen gaan?'' Vroeg Stone en Mask glimlachte lichtjes en knikte ' Zeker weten! Ik kan niet wachten om dat ding te zien.' Zei ze opgewonden en sprong op terwijl ze rustig begon te lopen. Haar staart bewoog van nieuwsgierigheid heen en weer en ze was echt opgewonden.


Sad and lonely. [open] - Pagina 2 53315091&trans=1
Pet's name: Mask
Terug naar boven Ga naar beneden
Stonepaw**
Member
Sad and lonely. [open] - Pagina 2 DPKsfdL
marijn
924
Actief
''I can guarantee I will do evil things.''

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stonepaw**
BerichtOnderwerp: Re: Sad and lonely. [open]   Sad and lonely. [open] - Pagina 2 Icon_minitimeza 2 maa 2013 - 1:26

Mask leek nieuwsgierig. ''Oké laten we gaan dan.'' ze liepen samen het kamp uit. Terug het bos in waar stone mask had ontmoet. Terwijl ze liepen hoordde stone een kraai. Hij landde op een tak en maakte vreselijke lawaai. Stone keek naar de kraai toen het zwarte diertje dat in de gaten had vloog hij weg. Stone keek weer terug naar de weg. ''Daar had ik het begraven, daar ergens.'' zei stone en stopte. Hij liep een staartlengte verder en begon te graven. Hij zag al een stukje van het raarre ding. Hij haalde het uit de kuil die hij had gegraven en legde het neer. ''Raar hé? Ik denk dat twolegs dit achter hebben gelaten.'' zei hij terwijl hij naar het ding keek. (ketting met bedeltje maar dat weten katten vast niet) ''Twolegs hebben allemaal rare dingen.'' Hij schrok even bij de gedachtte dat er misschien wel twolegs op shadowclan territorium zijn geweest! Hoe konden ze anders dit achter laten? Maar ze konden ook al lang weg zijn. Misschien waren er twolegs toen hij nog een kitten was of eerder! Of niet. Ach stone zal het nooit weten. Hij richtte zich op mask die nieuwsgierig naar het tweebeen ding keek.


Sad and lonely. [open] - Pagina 2 Wrm0jHt
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Maskpaw*
Member
Sad and lonely. [open] - Pagina 2 DPKsfdL
Ana
77

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Maskpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Sad and lonely. [open]   Sad and lonely. [open] - Pagina 2 Icon_minitimezo 3 maa 2013 - 11:29

Mask liep achter Stone aan odmat ie wist waar hij het rare ding had begraven. Toen een kraai op de tak landne en vreselijk veel lawaai maakte maakte Mask er niet zoveel zorgen om. Het was maar een kraai. maar dat ding hield op toen Stone er naar keek. 'Daar had ik het begraven, daar ergens.'' zei stone en stopte. Hij liep een staartlengte verder en begon te graven. Mask ging zitten, wachten tot Stone het er uit had gegraven. Toen dat was gebeurd trippelde ze er nieuwsgierig naar toe en bekeek hem goed. Wat een vaag ding. . ''Raar hé? Ik denk dat twolegs dit achter hebben gelaten.'' Mask knikte terwijl ze zich wat naartoe boog en het goed bekeek, vaag ding was het. Ech heel vaag. ''Twolegs hebben allemaal rare dingen.'' Weer knikte ze en ging toen zitten en gaf een lik over haar borst 'Het is een heel vaag ding 'Het ziet er raar uit, dat is het zeker maar hoe komt ie hier ooit?' dat was het vraag die aan haar knaagde.


Sad and lonely. [open] - Pagina 2 53315091&trans=1
Pet's name: Mask
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
Sad and lonely. [open] - Pagina 2 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Sad and lonely. [open]   Sad and lonely. [open] - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 maa 2013 - 21:55

(sorry verkeerde account weet niet waar switch accounts staat meer ^^)

'Het is een heel vaag ding.' zei mask. Stone ging ook even zitten en luisterde naar mask terwijl hij even zijn poot een paar stevige likken gaf en het rare ding even op het gras liet liggen. 'Het ziet er raar uit. dat is het zeker maar hoe komt het hier ooit?' vroeg Mask. Maar Stonepaw had ook geen flauw idee. '''Misschien zijn er twolegs op het territorium geweest. Of waren ze dat, het kan hier ook al een tijdje liggen.'' Antwoordde stone. ''Maar ik weet het niet zeker.'' Hij gaf zijn poot een laatste lik met zijn roze ruwe tong, en zette hem op het donkere gras. De zon scheen door de donkere bladeren en het scheen op het zilveren ding waardoor het glinsterde. Stone's vacht werd een beetje warm, en hij keek even naar mask. Zij zag er zo mooi uit in dit zonlicht, dacht stone. Wel vreemd, een tijdje geleden regende het nog. Helaas ging de zon alweer onder maar het zag er wel mooi uit. De vacht van Maskpaw zag er nog mooier uit. ''Misschien kunnen we maar beter terug gaan.'' zei stone uiteindelijk. ''Het word al donker.'' Hij ging staan en keek even naar de ogen van mask en miauwde ''Mask ik ben blij dat ik jou heb ontmoet, als jij er niet was zat ik nu nog in het donkere bos nog steeds verdrietig. Maar sinds ik jou heb ontmoet had ik veel plezier gemaakt en een vriend erbij, als je dat wilt.. En we zijn ook beter in jagen geworden. Ik heb gezien hoe goed jij kon jagen. Bedankt, Mask.'' Hij hoopte dat hij het goede miauwde, naar maskpaw. Hij begroef het zilveren ding weer.

- zullen we nu het topic uit laten zijn als ze het kamp in zijn en slapen ofzo? Anders word het eindeloos xD Maar misschien nog later een topic met stone en mask dan? Aangezien het anders zielig is voor Stone die z'n crush nooit meer ziet xD -


Sad and lonely. [open] - Pagina 2 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Maskpaw*
Member
Sad and lonely. [open] - Pagina 2 DPKsfdL
Ana
77

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Maskpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Sad and lonely. [open]   Sad and lonely. [open] - Pagina 2 Icon_minitimevr 8 maa 2013 - 17:03

Maskpaw zag van uit haar ooghoeken hoe Stone ene paar stevige likken aan zijn poot gaf en een klein glimlach krulde op haar lippen. ''Misschien zijn er twolegs op het territorium geweest. Of waren ze dat, het kan hier ook al een tijdje liggen.'' Antwoordde stone. ''Maar ik weet het niet zeker.'' Mask knikte alleen maar en voelde hoe de zon op haar lichte vacht scheen. Ze sloot haar ogen om even te genieten. Hoewel ze haar lichte huid haten had ze er ook voordelen mee, ze had het nooit te heet in de zomer. Mask opende haar ogen en zag Stone in het licht, zijn vacht schen mooi en ze keek hem aan, probeerde alle details te onthouden. ''Misschien kunnen we maar beter terug gaan.'' zei stone uiteindelijk. ''Het word al donker.'' Hij ging staan en keek even naar de ogen van mask en miauwde ''Mask ik ben blij dat ik jou heb ontmoet, als jij er niet was zat ik nu nog in het donkere bos nog steeds verdrietig. Maar sinds ik jou heb ontmoet had ik veel plezier gemaakt en een vriend erbij, als je dat wilt.. En we zijn ook beter in jagen geworden. Ik heb gezien hoe goed jij kon jagen. Bedankt, Mask.'' Maskpaw stond zelf op en trippelde naar Stone toe en spinde zachtjes 'Bedankt voor de dag Stone.' Zei ze zachtjes en boog naar hem toe en gaf een lik over zijn wang met haar ruwe roze tong en trok zich terug 'Geef je niet zo snel gewonnen, je zult zien dat alles goed komt!' Zei ze voor ze zich omdraaide en weg trippelde, het bos in naar de kamp.

(Ja hoor ^^ Het is wel grappig om deze 2 katten samen te zien)


Sad and lonely. [open] - Pagina 2 53315091&trans=1
Pet's name: Mask
Terug naar boven Ga naar beneden
Stonepaw**
Member
Sad and lonely. [open] - Pagina 2 DPKsfdL
marijn
924
Actief
''I can guarantee I will do evil things.''

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stonepaw**
BerichtOnderwerp: Re: Sad and lonely. [open]   Sad and lonely. [open] - Pagina 2 Icon_minitimevr 8 maa 2013 - 19:20

''Bedankt voor de dag, stone.'' zei maskpaw tegen stonepaw. Met haar roze ruwe tong kreeg stone een lik over zijn wang. ''Geef je niet zo snel gewonnen je zult zien dat alles goed komt!'' zei ze, voordat ze zich omdraaide en het bos in trippelde op weg naar het kamp. Stone keek haar na. De zon ging onder en het zag er heel mooi uit. Mask liep in de richting waarin de zon onder ging. Stone sloot even zijn ogen en genoot er van. Toen liep hij ook terug, met een goed gevoel.

-kort sorry-
- Einde topic -


Sad and lonely. [open] - Pagina 2 Wrm0jHt
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sad and lonely. [open]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Pinewoods-
Ga naar: