:: Woah! ::



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
Season
Season
Newleaf, 5°C - 15°C
Na een korte vorstperiode ontdooit de rivier. De prooidieren komen weer uit hun schuilplaats en het kan niet lang meer duren voordat deze nestjes jongen krijgen. De vogels fluiten uitbundig en kondigen een nieuwe Newleaf aan.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
In-Game Event
Prophecy given by Starclan
"Heed the darkness that creeps near.
Heed the purge that will begin
Seeping into the forest slowly.
Poisoning the clans from within

Blood will turn the forest red.
Lie low in order to thrive
Stay aware of who your allies are.
Or none of the clans will survive"
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
TRIBE OF RUSHING WATER
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Admin
Admin
Editor
Editor
foundr
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT



Deel
 

 :: Woah! ::

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
:: Woah! :: DPKsfdL
> Lyan
192

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank: Warrior
Splashwater
BerichtOnderwerp: :: Woah! ::   :: Woah! :: Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 14:23


De horizon kleurde bloedrood toen de zon haar eerste licht naar het woud bracht. De energieke Apprentice, Thornpaw, voelde de koele ochtendbries door zijn bruine vacht gaan. Genietend sloot hij zijn ogen en wachtte hij tot het waterige door het kamp drong. Vandaag, zou hij Winterpaw meevragen op een jacht, maar niet zomaar een jacht... Thornpaw had bedacht om een slang te gaan vangen bij de Snakerocks. De kater opende zijn ogen en sprong op, hij zou gaan kijken of Winterpaw al wakker was. Vrolijk trippelde hij naar het hol van de Apprentices en tuurde hij naar binnen. De meeste Apprentices waren zichzelf buiten aan het verzorgen en zich aan het klaarmaken voor de training, maar hij had Winterpaw niet gezien. Zoekend naar de witte poes liet hij zijn blik door he hol gaan. Daar lag ze, de mooie witte poes. Haar flank rees en daalde terwijl Thornpaw voorzichtig een stap in het hol zette. Geruisloos liep hij naar de slapende poes. Toen hij haar bereikte, liet hij een zachte miauw horen. 'Winterpaw, ben je wakker?' Fluisterde hij zacht. Hopelijk had hij haar nu niet in een slecht humeur gebracht. Eigenlijk, had hij haar nog nooit in een slecht humeur gezien... Hij porde zacht met zijn snuit in haar zachte, witte vacht. 'Winterpaw?' Miauwde hij nog zachter dan de eerste keer. Hij keek even over zijn schouder en zag dat het licht al wat helderder was geworden. Ze zouden nu eigenlijk al op pad moeten gaan...

+Winterpaw

Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
:: Woah! :: DPKsfdL
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 40 manen
Gender:
Rank: Senior Warrior
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: :: Woah! ::   :: Woah! :: Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 14:51



Winterpaw opende langzaam haar ogen een paar zonnestralen kwamen door de wanden van de den heen en dat zou dan waarschijnlijk ook de reden zijn waarom ze wakker was geworden, alleen ze had nog geen zin om op te staan. De meeste apprentices om haar heen waren ook nog niet bezig met de den uit te gaan en zelf besloot ze om hetzelfde te gaan doen. Ze sloot haar ogen weer en het duurde niet al te lang voor ze weer in slaap viel.
Het was voor haar gevoel niet veel later toen ze iemand van dichtbij hoorde fluisteren. "Winterpaw, ben je wakker?" Ze opende langzaam haar ogen en liet ze rusten op de kat die bij haar stond. Ze knipperde een paar keer met haar ogen om aan het licht gewend te raken dat in de den scheen en het duurde na dat niet al te lang voor ze de kater herkende die bij haar stond, het was Thornpaw. Doordat de kater zijn snuit in haar duwde, merkte ze dat ze nog niet gereageerd had op de vraag. "Winterpaw?" hoorde ze Thornpaw vragen. "Ja, ik ben wakker." Antwoordde ze uiteindelijk. Ze stond langzaam op vanuit haar nest en strekte haar lichaam even uit. "Waarom kwam je me halen?" Vroeg ze de kater rustig. Hij zou waarschijnlijk gekomen zijn om haar te vragen om te gaan jagen of misschien om gewoon een wandeling te maken, dat waren de meest logische opties en nu ze naar de hoeveelheid licht keek dat de den in scheen, merkte ook wel dat het tijd was om iets te gaan doen. Als je te lang wachtte kreeg je misschien op je kop van de warriors dat je niks uitvoerde en dat wilde ze nou ook weer niet hebben en samen jagen was nou eenmaal een beter idee dan in je eentje gaan jagen.




:: Woah! :: Z0IYPct

:: Woah! :: W0qAlxR:: Woah! :: MKN7vHE:: Woah! :: 7iLZ7FI:: Woah! :: PS18GM0

:: Woah! :: Xs4

:: Woah! :: AAyQp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
:: Woah! :: DPKsfdL
> Lyan
192

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank: Warrior
Splashwater
BerichtOnderwerp: Re: :: Woah! ::   :: Woah! :: Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 15:13


Winterpaw was opgestaan. "Waarom kwam je me halen?" De stem van de poes klonk kalm en rustig. Dat kalmeerde hem ook wel een beetje. 'Ik wilde graag met je gaan jagen... Op slangen.' Vertelde hij rustig. Thornpaw keek vrolijk, hij wilde graag meteen op pad gaan, maar hij zou eerst iets met Winterpaw gaan eten. 'Kom op, we hebben geen haast, zullen we nog iets gaan eten voordat we gaan?' Hij keek de witte poes vriendelijk aan. Wat hij ook tegen haar zou zeggen in de toekomst, het zou nooit gemeen zijn bedoeld. Thornpaw keek weer even over zijn schouder en zag een Warrior binnenkomen die boos zijn Apprentice wakker porde. Hij moest zich inhouden om niet in lachen uit te barsten, dus keek hij weer in de blauwe ogen van Winterpaw.

Kort + Flut x3

Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
:: Woah! :: DPKsfdL
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 40 manen
Gender:
Rank: Senior Warrior
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: :: Woah! ::   :: Woah! :: Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 15:53



"Ik wilde graag met je gaan jagen... Op slangen." Jagen leek haar wel een goed idee, alleen op slangen, dat was iets waar ze nog niet helemaal zeker over was of het wel zo'n goed idee was, maar ze had ook geen zin om aan Thornpaw te laten merken dat ze zich er zorgen over maakte. Er zou vast niks gebeuren, het zou vast allemaal wel goed gaan en ze zou zich vast zorgen maken om niks. Ze schudde de gedachte uit haar hoofd weg toen ze Thornpaw nog iets hoorde zeggen. "Kom op, we hebben geen haast zullen we nog iets gaan eten voordat we gaan?" Het leek haar wel een goed idee om eerst wat te gaan eten voor ze zouden gaan jagen, want anders zou ze de prooien nog wegjagen met haar rommelende maag en dat leek haar niet zo'n goed idee. Dat lijkt me wel een goed idee." Zei ze met een glimlach. Ze had de warrior binnen zien komen en zijn apprentice wakker zien porren en ze spinde er even door. Ze was blij dat het haar niet was overkomen, want dan zou ze zich echt geschaamd voor het feit dat haar mentor haar wakker was komen maken. "Bedankt voor het wakker maken." Zei ze tegen de kater. Ze was blij dat hij haar had wakker gemaakt voor een warrior dat had kunnen doen. "Laten we dan maar naar de prooistapel gaan." Zei ze en liep richting de uitgang van de den en daarna eruit. Ze was blij dat het niet meer zo koud was als het in Leafbare was geweest, maar ergens miste ze de sneeuw ook wel. Ze liep naar de prooistapel toe en koos een muis uit voor haarzelf, daarna liep ze naar een plekje toe en ging daar liggen om haar muis op te eten.




:: Woah! :: Z0IYPct

:: Woah! :: W0qAlxR:: Woah! :: MKN7vHE:: Woah! :: 7iLZ7FI:: Woah! :: PS18GM0

:: Woah! :: Xs4

:: Woah! :: AAyQp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Stormfur
Member
:: Woah! :: DPKsfdL
> Lyan
160
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: 18 Moons ::
Gender:
Rank:
Stormfur
BerichtOnderwerp: Re: :: Woah! ::   :: Woah! :: Icon_minitimezo 20 jan 2013 - 14:51


"Dat lijkt me wel een goed idee." Miauwde Winterpaw. Haar glimlach deed hem ook glimlachen, Winterpaw kon gewoon geen slecht humeur hebben. Hij werd uit zijn gedachten gehaald bij het horen van een spinnende kat, Winterpaw. "Bedankt voor het wakker maken." Miauwde de witte poes. Thornpaw knikte. "No problem." Zei hij met een glimlach. Hij gaf de poes een vriendschappelijk kopje voordat ze weer wat uitsprak. "Laten we dan maar naar de prooistapel gaan." Thornpaw knikte en volgde de witte poes richting de opening in de den. Eenmaal buiten zag hij overal Warriors en Apprentices rondlopen, als ze het kamp uit wilde sneaken, moesten ze snel zijn. Hoe dan ook, hij zou Winterpaw de tijd geven om haar muis, die ze had uitgekozen, op te eten. Zelf koos hij een merel uit en liep richting de plaats die Winterpaw had gekozen om haar prooi op te eten. Hij knikte haar vriendelijk toe voordat hij naast haar ging zitten en de veren uit de vogel begon te plukken. Zelf had hij ook nog niet gegeten, maar heel veel honger had hij niet.

"Weet je..." Hij keek Winterpaw aan en glimlachte. "Als je het geen goed idee vind om een slang te gaan vangen, kunnen we ook gewoon op andere prooi gaan jagen." Hij keek even naar de uitgang van het kamp voor hij zijn verhaal vervolgde. "Eerlijk gezegd heb ik zelf ook nog nooit op slangen gejaagd en... Misschien is het wel slim om de eerste keer een Warrior mee te nemen." Hij grinnikte even. "Toen ik nog een kitten was maakte de Elders me altijd wijs dat slangen je met een zwiep van hun staart konden verlammen. Maar ik denk niet dat de slangen bij de rotsen echt groot zijn.." Hij zuchtte, aan de ene kant had hij er wel zin in, omdat hij dan samen met Winterpaw was, maar aan de ene kant wilde hij geen ongelukken veroorzaken...

Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
:: Woah! :: DPKsfdL
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 40 manen
Gender:
Rank: Senior Warrior
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: :: Woah! ::   :: Woah! :: Icon_minitimezo 20 jan 2013 - 15:28



Ze begon rustig van haar muis te eten. Ze wist dat ze wel een beetje op moest schieten, want anders zouden andere katten doorhebben dat ze het kamp uit wilden gaan en dat zouden de warriors vast niet goedkeuren. Maar dat maakte haar niet heel veel uit, het was haar al zo vaak gelukt om het kamp in haar eentje uit te gaan, één kat extra zou niet meer problemen op moeten leveren. Alleen ze hadden nu nog wel het voordeel dat de meeste katten nog druk waren in het kamp en ze zouden het dan niet merken als ze het kamp uit zouden sluipen. Toen ze eenmaal haar muis op had, wachtte ze tot Thornpaw ook klaar was om te gaan.
"Weet je..." Begon de kater. "Als je het geen goed idee vind om een slang te gaan vangen, kunnen we ook gewoon op andere prooi gaan jagen." Ze had misschien wel het gevoel dat ze liever niet op slangen ging jagen, maar het feit dat er een kleinere kans was dat ze gesnapt zouden worden als ze op slangen gingen jagen was er ook. Bij de slangenrotsen zouden ze minder snel katten tegenkomen en daardoor ook minder kans hebben om op hun kop te krijgen van de warriors. "Eerlijk gezegd heb ik zelf ook nog nooit op slangen gejaagd en... Misschien is het wel slim om de eerste keer een warrior mee te nemen." Het was misschien een beter idee om een warrior mee te nemen, maar voor alles was er een eerste keer, dus waarom niet vandaag die eerste keer maken? En er hoefde niet per se een warrior mee, ze konden ook wel zelf gaan uitvogelen hoe ze een slang moesten vangen, het kon toch nooit zo moeilijk zijn? "Toen ik nog een kitten was maakte de elders me altijd wijs dat slangen je met een zwiep van hun staart konden verlammen. Maar ik denk niet dat de slangen bij de rotsen echt groot zijn..." Thornpaw had gelijk, ze konden nooit zo groot zijn. "Voor alles moet er een eerste keer zijn, dus laten we het gewoon gaan proberen. Zo gevaarlijk kan het nou ook weer niet zijn en er zullen minder snel warriors komen die ons kunnen betrappen voor het kamp uit te gaan zonder hun toestemming." Besloot ze uiteindelijk te zeggen. Het was misschien niet een slimme zet, maar dat zouden ze pas uitvinden als het ook verkeerd zou gaan en wat was nou de kans dat het verkeerd zou gaan? Die kans was vast niet groot. "Oke, laten we gaan. We moeten nu alleen nog ongemerkt het kamp uit zien te geraken." Zei ze. Alleen daar maakte ze zich niet al te veel zorgen over, ze had dat al vaak genoeg gedaan en ze wist dat als je het precies op het juiste moment deed, dat je gemakkelijk het kamp uit zou kunnen.



:: Woah! :: Z0IYPct

:: Woah! :: W0qAlxR:: Woah! :: MKN7vHE:: Woah! :: 7iLZ7FI:: Woah! :: PS18GM0

:: Woah! :: Xs4

:: Woah! :: AAyQp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Liam
Member
:: Woah! :: DPKsfdL
Lyan Payne |
74

CAT'S PROFILE
Age: x 18 Moons x
Gender:
Rank:
Liam
BerichtOnderwerp: Re: :: Woah! ::   :: Woah! :: Icon_minitimezo 27 jan 2013 - 11:45


Hij twijfelde niet langer meer bij de woorden van Winterpaw. "Voor alles moet er een eerste keer zijn, dus laten we het gewoon gaan proberen. Zo gevaarlijk kan het nou ook weer niet zijn en er zullen minder snel warriors komen die ons kunnen betrappen voor het kamp uit te gaan zonder hun toestemming." Hij knikte vastberaden. "Oke, laten we gaan. We moeten nu alleen nog ongemerkt het kamp uit zien te geraken." Hij lachte. Dat zou geen probleem zijn, jarenlang hadden Apprentices dat geoefend. Warriors zouden het niet meer merken, het was grappig. Sommige Apprentices vonden het heel moeilijk terwijl vele er geen moeite mee hadden om illegaal in het territorium te zijn. Thornpaw knikte naar Winterpaw en wandelde vooruit. Dichterbij de uitgang van het kamp begon hij zachter te lopen en keek hij rond. Een andere Apprentice kwam aanhuppelen, met twee Warriors achter zich aan die met elkaar aan het praten waren. Thornpaw ging met de Apprentice mee het kamp uit en verschool zich in de dichtstbijzijnde struiken voor de Warriors die voorbij kwamen. Toen zij voorbij waren kwam hij weer uit de struiken en wachtte hij rustig op Winterpaw.




:: Woah! :: Iaza18975097994600

:: Woah! :: 11uf7mu

Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
:: Woah! :: DPKsfdL
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 40 manen
Gender:
Rank: Senior Warrior
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: :: Woah! ::   :: Woah! :: Icon_minitimevr 1 feb 2013 - 12:59



Winterpaw keek even hoe Thornpaw als eerste wegliep en volgde hem daarna. Ze zouden vast en zeker niet gesnapt worden, want ze wist precies hoe het zou moeten, maar als ze tegelijkertijd probeerden het kamp uit te komen viel het misschien meer op, dus ze wachtte even tot ze Thornpaw niet meer kon zien en het kamp en ging toen zelf rustig naar de uitgang toe. Ze deed eerst alsof ze niet van plan was om het kamp uit te gaan, maar eenmaal bij de kampingang, zag ze een goede kans om achter een patrol aan te lopen en met hun het kamp uit te gaan, alleen eenmaal buiten het kamp hield ze in en het duurde niet lang voor ze Thornpaw zag staan en ze naar hem toeliep. "Dat was niet echt moeilijk." Zei ze met een glimlach. "Zullen we dan maar richting de slangenrotsen gaan?" Vroeg ze aan de kater.



:: Woah! :: Z0IYPct

:: Woah! :: W0qAlxR:: Woah! :: MKN7vHE:: Woah! :: 7iLZ7FI:: Woah! :: PS18GM0

:: Woah! :: Xs4

:: Woah! :: AAyQp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Stormfur
Member
:: Woah! :: DPKsfdL
> Lyan
160
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: 18 Moons ::
Gender:
Rank:
Stormfur
BerichtOnderwerp: Re: :: Woah! ::   :: Woah! :: Icon_minitimevr 8 feb 2013 - 16:20


Ongeduldig tuurde de kater in de richting van de kampingang, het duurde echter niet lang of de witte poes verscheen. Het deed zijn snorharen vrolijk trillen en een glimlach verscheen op het gezicht van Winterpaw. "Dat was niet echt moeilijk." Thornpaw knikte en miauwde instemmend. "Zullen we dan maar richting de slangenrotsen gaan?" Vervolgde Winterpaw. "Natuurlijk," Hij glimlachte en liep rustig vooruit. Hij hoopte maar dat Winterpaw meeliep, maar hij twijfelde er niet aan. Hij wist zelf ook wel dat Winterpaw niet snel bang was, misschien was hij wel de bangste hier...

Na niet heel lang gelopen te hebben naderden de twee katten de slangenrotsen. Thornpaw huiverde even bij de plotselinge koele wind door zijn vacht. Hij keek Winterpaw vervolgens vrolijk aan en naderde voorzichtig de rotsen. Slangen waren sneaky en snel, wist hij. Dit was allemaal niet uit eigen ervaring, logisch als je de eerste keer hier bent...



:: Woah! :: Efpczm
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
:: Woah! :: DPKsfdL
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 40 manen
Gender:
Rank: Senior Warrior
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: :: Woah! ::   :: Woah! :: Icon_minitimeza 16 feb 2013 - 10:56



"Natuurlijk." Kreeg Winterpaw als antwoord op haar vraag. Thornpaw liep alvast voor haar uit en ze volgde hem bijna meteen. Het was alleen de vraag wat ze zouden aantreffen bij de slangenrotsen, maar er was natuurlijk ook een kans dat ze helemaal niks tegen zouden komen en misschien zouden ze niet eens een slang tegenkomen. Maar er zou vast niks gebeuren en de risico's waren waarschijnlijk ook niet zo groot.
Na een tijdje kwamen ze aan bij de slangenrotsen. Een koele windvlaag ging door haar vacht heen en het liet haar even trillen, maar al snel schudde ze het van haar af. Ze mocht niet laten merken dat ze überhaupt bang was voor wat er kon gebeuren. Ze had nu gezegd dat ze meewilde en nu was ze er en zou ze er ook blijven tot ze hadden bereikt wat ze voor kwamen. Ze volgde de kater toen hij voorzichtig de rotsen begon te naderen. Ze had geen idee hoe ze een slang moest vangen, maar het zou haar vast wel lukken.



:: Woah! :: Z0IYPct

:: Woah! :: W0qAlxR:: Woah! :: MKN7vHE:: Woah! :: 7iLZ7FI:: Woah! :: PS18GM0

:: Woah! :: Xs4

:: Woah! :: AAyQp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
 
:: Woah! ::
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Snakerocks-
Ga naar: