ι'll ĸeep oɴ lovιɴɢ yoυ <'З



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ι'll ĸeep oɴ lovιɴɢ yoυ <'З

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Arcticlight
Member
ι'll ĸeep oɴ lovιɴɢ yoυ <'З  DPKsfdL
Linn
588
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender:
Rank:
Arcticlight
BerichtOnderwerp: ι'll ĸeep oɴ lovιɴɢ yoυ <'З    ι'll ĸeep oɴ lovιɴɢ yoυ <'З  Icon_minitimema 4 feb 2013 - 20:11

Zoals velen van jullie vast al weten heb ik ook twee katten thuis rond hangen en een hond. Dit topic plaats ik hier om mijn grootste obsessie even aan jullie te showen. Ik geef echt enorm veel om mijn huisdieren, mijn telefoon staat er vol mee en ik het zou me niet verbazen als ik er nu al iets van 1000 foto's van op mijn pc heb staan. Nou ja, ik zou ze eerst even voorstellen aan iedereen.

Scruffy
Scruffy is mijn negen jarige hond, die ik al echt een hele lange tijd heb. Hij is een kruising tussen een boomer en een of andere terriër. Toch is hij een stuk groter geworden dan we verwachtten en is hij eigenlijk van wat een klein hondje moest zijn uitgegroeid tot een gemiddelde lengte. Hij heeft een witte kleur met bruine en zwart/grijze vlekken. Scruffy is echt een lieve hond en enorm beschermend als ik in de buurt ben. Hij heeft de grootste band met mijn vader en mij en kan dan ook niet echt zonder ons.

Ziva
Ziva is mijn 2,5 jarige ragdoll poes en de zus van Zoia. Ze is lynx point getekend en heeft mooie, lichtblauwe en heldere ogen. Ziva is meer de lompere versie van een kat, ik zie haar soms vaak meer als een hond aan dan een kat eigenlijk. Ze is breed en stevig gebouwd en wanneer ze echt kwaad is kan de andere poes rennen. Ook is ze niet goed in klimmen en springen en faalt ze daar vaak in. Bijvoorbeeld als ze van de tafel op de bank wil springen wat misschien net een halve meter is valt ze er nog steeds tussen. Ziva is een echte kalme en rustige poes die nooit echt kwaad zal doen.

Zoia
Zoia is ook een 2,5 jarige ragdoll poes en de zus van Ziva. Zij is tortie point getekend en heeft meer diepblauwe ogen, in ieder geval donkerder dan die van Ziva. Zoia is echt precies het tegenovergestelde van Ziva. Ze is enorm snel en lenig en springt het liefst buiten rond kijkend naar de vogeltjes die overvliegen. Ook is ze erg handig in springen en klimmen en is ze meer het actieve soort kat. Zoia noem ik soms wel een kleine autist, want ze heeft echt trekjes van een autistisch persoon. Ze wil áltijd dat het bakje waar haar eten gevuld is en komt mij altijd halen om te gaan slapen als ik niet voor elf uur in mijn bed te vinden ben. Ook slaapt ze op het kussen naast mij. Zoia is niet zo sociaal tegenover andere katten en wil vooral niets te maken hebben met mannelijke figuren die een erg zware stem hebben, ze vind het op de een of andere manier heel eng. Ze is wel erg nieuwsgierig en als we bezoek hebben komt ze na een tijdje toch echt kijken. Zoia heeft wel een erg goede band met mijn moeder, mijn zusje en vooral met mij.

Oké, nu jullie mijn lieverds een beetje beter kennen komen de foto's eraan. Heb je nou nog steeds vragen of ze kun je dat altijd stellen!


Scruffy:
Ziva:
Zoia:


I would give a million stars if you would take my hand
All the colors of the rainbow for a single smile

ι'll ĸeep oɴ lovιɴɢ yoυ <'З  Ao15xh
I could travel around the sun to reach you heart and then
I would walk across the moon to have your love again
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostlake
StarClan
ι'll ĸeep oɴ lovιɴɢ yoυ <'З  DPKsfdL
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Re: ι'll ĸeep oɴ lovιɴɢ yoυ <'З    ι'll ĸeep oɴ lovιɴɢ yoυ <'З  Icon_minitimema 4 feb 2013 - 21:40

Omg die laatste met die hanenkam is schattig!
Leuke diertjes :3


ᖴOᒪᒪOᗯIᑎG Tᕼᕮ ᖇIᐯᕮᖇ Oᖴ ᗪᕮᗩTᕼ ᗪOᗯᑎSTᖇᕮᗩᗰ, Oᕼ IS IT ᗩ ᗪᖇᕮᗩᗰ
ι'll ĸeep oɴ lovιɴɢ yoυ <'З  E1lONzZ
Tᕼᕮᖇᕮ'S ᗩ ᖴOG ᗩᒪOᑎG Tᕼᕮ ᕼOᖇIᘔOᑎ, ᗩ STᖇᗩᑎGᕮ GᒪOᗯ Iᑎ Tᕼᕮ SKY
Terug naar boven Ga naar beneden
Beautysoul
StarClan
ι'll ĸeep oɴ lovιɴɢ yoυ <'З  DPKsfdL
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: Re: ι'll ĸeep oɴ lovιɴɢ yoυ <'З    ι'll ĸeep oɴ lovιɴɢ yoυ <'З  Icon_minitimeza 9 feb 2013 - 12:01

Ziva is ECHT cuteeeeh <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Timefall
StarClan
ι'll ĸeep oɴ lovιɴɢ yoυ <'З  DPKsfdL
Cees C:
1120
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: Ageless :.
Gender:
Rank:
Timefall
BerichtOnderwerp: Re: ι'll ĸeep oɴ lovιɴɢ yoυ <'З    ι'll ĸeep oɴ lovιɴɢ yoυ <'З  Icon_minitimeza 9 feb 2013 - 13:01

Aww, Zoia is cute, net zoals Ziva en Scruffy <3

En Ziva lijkt op Arcticlight *Stares*


ι'll ĸeep oɴ lovιɴɢ yoυ <'З  T9gly0
klik:
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcticlight
Member
ι'll ĸeep oɴ lovιɴɢ yoυ <'З  DPKsfdL
Linn
588
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender:
Rank:
Arcticlight
BerichtOnderwerp: Re: ι'll ĸeep oɴ lovιɴɢ yoυ <'З    ι'll ĸeep oɴ lovιɴɢ yoυ <'З  Icon_minitimeza 9 feb 2013 - 13:06

Bedankt allemaal :3
En ja, Ziva lijkt inderdaad op Arcticlight. Ze hebben dezelfde kleur -seal lynx point- dus het zou wel moeten dat ze op elkaar lijken :'3 Misschien dat ik daarom zo'n goede band heb met Arctic xD


I would give a million stars if you would take my hand
All the colors of the rainbow for a single smile

ι'll ĸeep oɴ lovιɴɢ yoυ <'З  Ao15xh
I could travel around the sun to reach you heart and then
I would walk across the moon to have your love again
Terug naar boven Ga naar beneden
 
ι'll ĸeep oɴ lovιɴɢ yoυ <'З
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: