[EVENT] I'm ready now



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [EVENT] I'm ready now

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Falconstrike
Member
[EVENT] I'm ready now SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: [EVENT] I'm ready now   [EVENT] I'm ready now Icon_minitimedo 8 dec 2022 - 21:54

Hij werd wakker met tranen op zijn wangen, waarna hij naar de steen keek met een trillerige ademhaling. Hij voelde zich meer alleen dan dat hij zich ooit had gevoeld en liet zich voor een moment compleet breken voordat hij zijn nieuwe leven zou beginnen. Gesnik verliet zijn bek, zijn nagels diep in de grond onder hem om iets van houvast te hebben. Hij had altijd StarClan bij hem gehad, Routnose, Gorse… Alles was zo ver weg en hij liet zichzelf eindelijk breken nu hij geen verantwoordelijkheden meer had. Zijn lichaam deed pijn, zijn hart voelde zwaar, hij kon niet meer. Hij weet niet hoelang hij daar lag, maar zijn tranen waren op een gegeven moment op. En nadat hij nog even naar de steen keek, haalde hij even diep adem, waarna hij zijn lichaam voorzichtig omhoog hees. Dit was het. Zodra hij de grot uit liep was dit het einde. ”Bedankt voor alles.” fluisterde hij zachtjes. ”Dit is niet jouw fout. Ook niet de mijne. Dit was niemands fout.” sprak hij tegen de steen, alsof Gorse hem zou gaan horen. Hij hoopte dat Gorse hem hoorde. ”Bedankt voor deze kans, StarClan.” fluisterde hij met een hese stem, waarna hij zijn rug omkeerde naar de steen en naar de uitgang liep.

De reis was weeral lang, maar onderweg maakte hij nog even een korte stop om zijn vacht schoon te maken van het opgedroogde bloed van de rogue en om het spinnenrag te vervangen van zijn eigen wonden. Daarna vervolgde hij zijn weg naar het kamp van WindClan. Klaar om zijn clangenoten te laten weten wat er mis is gegaan. Dat hij zijn rang per direct bij StarClan had neergelegd.

Toen hij het kamp binnen strompelde liep hij meteen door naar waar Blazestar altijd had gestaan, zonder ook maar iets te zeggen tegen één van de katten van zijn clan. Dit was iets wat iedereen tegelijk te weten zou gaan komen. ”Katten van WindClan!” klonk zijn hese stem door het kamp heen, waardoor hij even kort zijn keel schraapte. Hopende dat zijn hese stem iets normaler zou gaan klinken. Hij wachtte even een moment terwijl de katten bij elkaar kwamen, waarna hij naar zijn clangenoten keek. Alles of niets. ”Winterpaw en ik zijn aangevallen door een rogue net buiten het territorium.” sprak hij luid naar zijn clangenoten. Zijn hart bonsde luid in zijn keel. Zouden ze dit accepteren? Zouden ze hem de clan uit sturen? Zeggen dat hij hetzelfde was als zijn moeder? ”In dit gevecht heb ik de rogue vermoord.” hij was even stil om de woorden in te laten zakken bij zijn clangenoten. ”De reden waarom ik niet meteen terug ben gegaan naar het kamp en Winterpaw terug is gekomen…” hij keek even kort naar zijn jongere broertje, waarna hij zijn blik weer richtte op de rest van de Clan. ”Is omdat ik mijn rang bij StarClan per direct heb neergelegd als medicine cat.” Hij slikte even, waarna hij zijn rug wat meer rechtte. ”Ik kan niet langer jullie medicine cat zijn, wetende dat ik een kat heb vermoord. Daarom heb ik direct de beslissing genomen om af te treden. Ik heb Storkpaw al mijn kennis doorgegeven de afgelopen manen en ik heb volledige vertrouwen in haar dat ze de rol van medicine cat perfect zal vervullen.” sprak hij terwijl zijn ogen naar zijn apprentice zochten. Het speet hem dat ze haar niet eerder kon informeren, dat ze haar hierop voor kon bereiden. StarClan, wat had hij dat graag gewild. ”Vanaf vandaag hoop ik dat ik net zoals ieder ander van jullie kan zijn, een warrior van WindClan. Dat was alles.” sprak hij, waarna hij voorzichtig van de plek weg begon te gaan en trillerig adem haalde. Hij was er klaar voor. Dit was het begin van een nieuw tijdperk voor WindClan en voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandgorse
Member
[EVENT] I'm ready now DPKsfdL
Cynthia
117
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner (Young warrior)
Sandgorse
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] I'm ready now   [EVENT] I'm ready now Icon_minitimedo 8 dec 2022 - 22:53

Hij merkte het vrijwel meteen toen zijn broer het kamp binnen was gekomen, duidelijk gehavend. Maar voor hij de kans kreeg om ook maar te vragen wat er was gebeurd, stapte Falconstrike naar de plek waar Blazestar normaal de clan toesprak. Hij wilde weten wat er was gebeurd, maar het leek erop dat de hele clan het tegelijk te horen zou krijgen. Eenmaal zijn broer begon te spreken wist hij dat er iets mis was gegaan. Anders zou Falconstrike niet op deze manier praten. Met elke zin die gezegd werd begon hij zichzelf af te vragen waarom hij er niet bij geweest was. Dan had hij ze kunnen helpen en zou zijn oudere broer nu niet deze keuze moeten maken. Hij had een rogue gedood uit zelfverdediging, waarom betekende het dat hij meteen zijn rang neer moest leggen? Dit was totaal anders dan wanneer het een kat was die niet terug kon vechten of het puur om het moorden geweest was. Maar het was duidelijk dat Falconstrike zijn keuze gemaakt had en deze was niet meer terug te draaien. Hij wist dat hij van alles kon zeggen, maar dat het meeste geen nut had. Dus stapte hij naar zijn broer toe. "Je hebt het goed gedaan," Begon hij. Hij had geen idee hoe de andere warriors erover zouden denken, maar hij ging zijn broer niet alles alleen laten doen hierin. "Zullen we een nest voor je gaan regelen in de warriors den?"[/b] Het was het minste waar hij hulp bij kon bieden en misschien was het beter om hun nesten bij elkaar te hebben voor het geval de anderen er niet zo makkelijk over deden dat Falconstrike nu bij hun in de den zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blazestar
Moderator
[EVENT] I'm ready now 1706e310
Sannemander
912
Actief
All my troubles on a burning pile

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Oppas
Blazestar
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] I'm ready now   [EVENT] I'm ready now Icon_minitimeza 10 dec 2022 - 16:44


[EVENT] I'm ready now D2zpmmg-8d797d24-3340-46af-8aac-1dafa9e20062.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2M2YmFlMTg4LTJmYjctNDUwMy04ZTkzLTFlZGIzMGZmZWNmZFwvZDJ6cG1tZy04ZDc5N2QyNC0zMzQwLTQ2YWYtOGFhYy0xZGFmYTllMjAwNjIuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0
Oh I'm like a kid who just won't let it go
Twisting and turning the colours in rows


Hij had geen seconde weg van de medicene cat den door bracht. Geen moment had hij gespendeerd aan iemand anders dan Winterpaw. De apprentice was gewond terug gekeerd van zijn wandeling met Falconstrike en enkel half had hij vernomen wat er gebeurd was. Een rogue, Falcon- meer kreeg hij er niet uit voordat Storkglide hem de de deur wees. En hoewel hij wist dat er geen fout bij hem lag, was er toch een bepaald gevoel van verantwoordelijkheid bij de mentor van het joch. Had hij niet genoeg vecht training gegeven? Had hij ergens op moeten letten? En waar was zijn medicine cat?

En bij starclan, wat een lange, onzekere wacht was het geweest voordat de oranje kater zijn gezicht weer in het kamp had durven te tonen. Want na ongeveer 3 zoek patrouilles er op uit te hebben gestuurd, stond hij daar toch echt, boven op de rots waar gewoonlijk Blazestar zijn plekkie had. De kleine leader hief abrupt zijn kop op bij het zien van de medicine cat wiens stand noch gelaat zijn zekerheid en kracht verloren leek te zijn. Blazestar slikte, en luisterde met een zwaar hart naar de kater zijn woorden. En hoe meer hij te horen kreeg, hoe meer bloot kwam te liggen, hoe harder hij terug wilde schreeuwen. Want wat dacht die idioot wel niet?! Zijn verdomme rang opgeven voor het verrichten van een heldendaad? Woest sloeg de leader zijn nagels kort de grond in. Starclan kon oprotten als ze et van de knaap hadden ge-eist. Starclan kon ruzie met hem komen zoeken als et zo hadden willen zien gaan. Echter-

Zelf gekozen. Blazestar slikte en keek verbaard op toen Falcon uitbracht er zelf voor gekozen te hebben. Toen aan het licht kwam dat hij inet zou kunnen leven als medicne cat, wetende dat hij bloed aan zijn klauwen had hangen. De rode tabby kat zuchtte waarna hij zich op zijn poten hief en naar de jonge knul toe stapte, inmiddels staande aan de rand van de rots "Falcon" mauwde hij warm. Hij wilde hem smeken te blijven op de rang waar hij gezeten had. Hij wilde hem dwingen weer medicine cat te worden en hem op het hart leggen dat hij een leven gered had. Maar de kater was moe, hij zag het aan hem. " Bedankt. Voor alles, en het redden van je broertjes leven" ging hij verder "Windclan is je meer dan dankbaar. Weet dat"

Terug naar boven Ga naar beneden
Storkpaw
Med. cat apprentice
[EVENT] I'm ready now DPKsfdL
Aimée
363
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Med Cat App
Storkpaw
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] I'm ready now   [EVENT] I'm ready now Icon_minitimeza 10 dec 2022 - 22:39

Het was een hoop gedoe geweest, eigenlijk was het nog steeds een hoop gedoe en haar mentor was nergens te bekennen. Winterpaw lag bij haar in de den, duidelijk gewond in een gevecht waarbij Falconstrike iets gedaan had voor zover ze uit hem gekregen had. Zijn vader was trouwens het grootste probleem, de arme man wou gewoon niet weggaan. Hij liep behoorlijk in de weg. Uiteindelijk was Storkpaw het zat geworden en had ze hem eruit gegooid. Zo kon ze toch niet werken? Maar goed, ondanks dat het een pijnlijke ervaring moest zijn geweest zou Winterpaw het overleven. De grote vraag die resteerde was over de verdwijning van Falconstrike, een vraag die voor nu nog even niet opgelost zou worden.

Totdat hij opeens weer in het kamp stond. Ze stapte naar buiten toe toen ze zijn stem hoorde, duidelijk het kamp bij elkaar roepend. Nou, wat was er allemaal gebeurt in vredesnaam dat meneer besloten had ze allemaal in de steek te laten. Hij draaide er niet lang om heen en zodra hij de woorden zei voelde ze de grond zo ongeveer onder haar poten in elkaar zakken. Vermoord. De Medicine Cat had iemand vermoord. Was het de juiste keuze geweest toen? Winterpaw was gered, maar dan nog steeds. Blijkbaar had Falconstrike er wel meer dan genoeg spijt van, gezien hij opeens zijn rang er bij neer legde. De grond die redelijk hersteld was onder haar poten was opeens weer erg wankel. Ze schudde verbaasd met haar kop, niet wetend wat ze hoorde. Dat betekende dus dat...Hij opeens weg was van de den en ze alles alleen zou moeten oplossen. Ze wist dat die dag ooit zou komen, maar niet zo vlug. Niet zonder een verdomde waarschuwing. Ja, als hij dood gegaan was in dat gevecht zou ze er meer begrip voor hebben dan deze aankondiging. Gewoon kamp in lopen en dat er even uitgooien. Niet eens er over na denken dat het misschien handig was om het even te bespreken. Nee hoor, meneer was zo dramatisch dat hij gewoon Winterpaw had laten terugkeren terwijl hij even in geheim naar Starclan ging. Terwijl iedereen het de gewoonste zaak leek te vinden, bleef Storkpaw daar dan maar zitten in verbazing. Wel, ze gokte maar dat dit betekende dat zij nu ook eens de reis naar Starclan moest maken. Tenslotte verwachtten ze dat vast wel van hier en sinds het helaas moest had ze er verdraaid weinig keuze in. Ze stond op en liep naar haar mentor toe. Nee wacht, ex-mentor. ''Dan ga ik maar ook die kant op''vertelde ze hem simpelweg, waarna ze naar Blazestar keek. "Winterpaw gaat oké zijn, maar hij heeft wel zijn rust nodig. Ik probeer zo snel mogelijk terug te keren'' ze was een stuk aardiger tegen hem, dat was wel duidelijk. Ze draaide zich om, zonder er een woord aan vuil te maken en verdween uit het kamp. Ze wou dit zo vlug mogelijk afhandelen, dus iemand meenemen betekende voor haar onnodige vertraging. Bovendien, hij mocht wel zijn afgestapt, als er iets gebeurde terwijl ze weg was kon Falconstrike prima nog zijn kennis toepassen. Dat was wel het minste wat hij nog kon doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
[EVENT] I'm ready now SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] I'm ready now   [EVENT] I'm ready now Icon_minitimema 12 dec 2022 - 16:01

Hij wist dat hij misschien eerst terug had moeten komen, maar hij had zijn clangenoten niet onder ogen kunnen komen op die manier. Wetende dat hij fout had gezeten. Een Medicine mocht nooit moorden, nooit. Dat had hij van Routnose geleerd en dat zou hij ook altijd bij zich dragen. Misschien snapten sommigen katten dat niet, misschien waren anderen katten wel weer boos op hem omdat hij gemoord had, hij wist het niet. Maar hij moest doen wat goed voor hem was. Dit was een grote wake up call voor hem geweest. Hij was moe, uitgeput. Hij had al zijn energie gestoken in een goede medicine cat zijn en daardoor geen ruimte voor zichzelf gelaten om zijn emoties te kunnen verwerken. Hoe hij als apprentice was geweest was ook al niet gezond geweest. Hij wilde meer tijd voor zijn familie. Vooral nu zijn familie steeds kleiner en kleiner werd. Hij had zo weinig tijd voor ze gehad als medicine cat.. Sandgorse kwam eerst naar hem toe, zeggende dat hij het goed had gedaan en of ze samen een nest voor hem zouden gaan regelen in de warriors den. Het was wel weer even een steek, een realisatie momentje. Hij zou niet meer in de medicine cat den slapen natuurlijk. Niet meer omgeven door de kruiden die hij zo als zijn thuis had beschouwd. Hij knikte even rustig, waarna hij met een zachte glimlach naar de kater keek. ”Graag, dankje Sand.” sprak hij met een warme stem tegen de kater. Blaze kwam vervolgens naar hem toe, die hem begroette met een warme stem. StarClan, hij hoopte niet dat de kater teleurgesteld in hem was. Dat hij zijn beslissing begreep. Hij had de rode kater vertrouwd, ook als een vriend gezien, hij hoopte dat hiermee daar niks was veranderd. De kater bedankte hem, voor het redden van Winters leven en dat WindClan hem meer dan dankbaar was. Falcon richtte zijn ogen even kort op de grond terwijl hij zacht glimlachte. ”Ik heb niets anders gedaan dan mijn taak vervullen…” sprak hij zachtjes. ”Ik ben dankbaar voor de manen die ik als medicine cat heb kunnen dienen voor WindClan.” sprak hij terwijl hij zijn ogen weer op de kater richtte. ”Maar goed dat ik nog heb leren jagen en vechten.” sprak hij met een zacht lachje. Dan kon hij meteen in het leven van een warrior in stromen, hoe moeilijk het ook was. Toen hij de stem van Storkpaw hoorde draaide hij even zijn kop naar haar toe. Ze zou de reis naar StarClan maken, het was kort. StarClan, hij snapte dat ze boos op hem zou zijn. Hij wilde haar meer uitleg geven, maar dat zou komen zodra ze terug was. Hij wilde haar zeggen dat het hem speet, maar na de woorden over Winterpaw was ze alweer weg. Hij zuchtte zachtjes, terwijl hij zijn oren wat liet hangen. Hij had wel een beetje gefaald als mentor, of niet? Routnose was het waarschijnlijk beter af gegaan dan dit, dat was wel duidelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandgorse
Member
[EVENT] I'm ready now DPKsfdL
Cynthia
117
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner (Young warrior)
Sandgorse
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] I'm ready now   [EVENT] I'm ready now Icon_minitimedo 15 dec 2022 - 13:37

Hij wist dat het niet makkelijk kon zijn geweest voor zijn broer om dit op te geven. Hij wist niet of hij zelf hetzelfde gedaan zou hebben, maar hij hoopte ook niet ooit in zo'n situatie terecht te hoeven komen. Ook al wist hij dat hij de rogue mogelijk ook om het leven gebracht zou hebben als hij erbij was geweest. Dat was iets dat hij wel zou doen voor zijn familie, daar was geen twijfel over mogelijk. Storkpaw en Blazestar waren ondertussen ook naar Falconstrike toegekomen en hij besefte dat een aantal misschien eerst met hem wilden praten. "Laat me maar weten wanneer je hier klaar bent, dan kunnen we kijken voor een nest." Sprak hij naar zijn broer met een kleine glimlach. Als hij nu wilde gaan, dan konden ze nu gaan, als hij nog wilde wachten dan kon dat ook. Het was zijn keuze.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[EVENT] I'm ready now
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: