Why did I leave you?

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Why did I leave you?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Whispersong
StarClan
Why did I leave you? E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Why did I leave you?   Why did I leave you? Icon_minitimedo 7 feb 2013 - 17:26

Met een hangende staart slofte Whispersong tussen de bomen door, ze dacht nog steeds na over haar beslissing of ze zich wel bij de BloodClan aan wilde sluiten. Eigenlijk wilde ze gewoon terug naar haar oude Clan, zeker nadat ze nog eens goed had nagedacht over hoe het leven in de BloodClan er uit zou zien. Ze had besloten om nog eens een kijkje te nemen in het territorium van de ThunderClan. Haar blauwgroene ogen staarden naar de grond, ze waren gevuld met tranen die langzaam naar beneden druipten. Alles, echt alles hier zag er zo bekend uit en als ze niet beter wist zou ze denken dat haar vertrek maar een droom was geweest. Waar was haar oude leven naartoe? Zouden haar Clangenoten haar nog wel aardig vinden? Ze wist het gewoon niet meer, maar ze wilde gewoon terug naar haar oude leven, het vertrouwde leven uit ThunderClan. Ze zuchtte even, haar leven was helemaal verpest, allemaal dankzij haar eigen veel te grote fantasie. Ze dook ineen toen de geur van de ThuderClan haar neus binnendrong, maar kwam overeind toen ze besefte hoe dicht ze bij het kamp was. Ze ging rustig zitten en keek vol verdriet en verlangen naar het kamp onderaan het ravijn...
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Member
Why did I leave you? DPKsfdL
Chi
544
Actief

CAT'S PROFILE
Hades
BerichtOnderwerp: Re: Why did I leave you?   Why did I leave you? Icon_minitimedo 7 feb 2013 - 19:00

De verse Newleaf geuren reikten zijn neus, en deden hem voor een paar seconden huiveren. Kon het niet gewoon winter blijven, het seizoen dat alles koud en verdord was? Hij schudde zijn kop en keek weer voor zich uit. Het goede aan het warme tijdperk dat voor de boeg lag was; Meer prooi. Niet dat hij anders elke dag lag te verhongeren, maar af en toe eens zondigen en genieten van het leven mocht, niet dan? Zijn massieve poten brachten hem tot aan het ravijn dat niet echt ver van het Thunderclan kamp vandaan lag. Nieuwsgierig keek hij rondom zich heen, maar merkte niets speciaals op. Alles zag er zoals altijd uit; Saai en belachelijk. De vogels begonnen ondertussen hun liederen alweer te zingen, en de knopjes die aan te toppen van de takken zichtbaar waren, kon je gewoon niet missen.

Een plotse, onverwachte geur drong zijn neusgaten binnen. Klaarwakker keek hij naar de blauwgrijze poes, eentje die hem nogal bekend voorkwam. Hij maakte zich groot, en stapte met grote passen naar de poes toe. "Kan ik je helpen?" Vroeg hij met een lichte sarcastische ondertoon, en keek de poes aan met een vragende blik in zijn ogen.

Whispersong
StarClan
Marieke
2130
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: Why did I leave you?   Why did I leave you? Icon_minitimedo 7 feb 2013 - 20:50

Whispersong werd wakker uit haar heimweegedachten toen ze een bekende geur rook, een zeer bekende geur zelfs. Ze zag een bruine kater uit het ravijn omhoogkomen en in haar richting komen. "Kan ik je helpen?" miauwde de kat licht sarcastich en keek haar vragend aan. "Niet echt..." zuchtte Whispersong terwijl ze haar hoofd richting Twirlfang draaide. "Ik heb spijt van mijn beslissing, ik wil terug in de Clan. Maar waarschijnlijk zien jullie me nu als een verrader en mag of kan dat niet..." Kon ze maar met Bluestar of Fireheart spreken, zij konden beslissen of ze weer terug mocht komen, wat waarschijnlijk niet zou mogen. Met verdriet in haar ogen keek ze de bruine tabby smekend aan, alsof hij haar verder kon helpen. Ze zuchtte weer, verdriet was ik haar stem te horen. "Ik wil terug naar huis, de plek waar ik ben opgegroeid... Het ThunderClan kamp..." miauwde ze na een lange stilte.
Hades
Member
Chi
544
Actief

CAT'S PROFILE
Hades
BerichtOnderwerp: Re: Why did I leave you?   Why did I leave you? Icon_minitimedo 14 feb 2013 - 23:46

Hij keek de blauwgrijze poes aan met zijn felle gele ogen en wachtte ongeduldig op een antwoord. "Niet echt..." Miauwde Whispersong en draaide haar hoofd in zijn richting. De kater haalde zijn schouders op alsof het hem niet interesseerde en liet zichzelf vervolgens zakken totdat hij in een zithouding terecht kwam. "Ik heb spijt van mijn beslissing, ik wil terug in de Clan. Maar waarschijnlijk zien jullie me nu als een verrader en mag of kan dat niet..." Het waren de vele woorden van de ex-Thunderclanner die hem even deden zuchten. "Volgens mij moet je dat niet tegen mij zeggen, maar tegen Bluestar of Fireheart." Sprak hij simpel en sloeg zijn staart over zijn poten heen. Het duurde eventjes voordat de poes daarop reageerde, maar eerlijk gezegd vond hij de stilte best aangenaam. "Ik wil terug naar huis, de plek waar ik ben opgegroeid... Het ThunderClan kamp..." Een geïrriteerde tinteling rolde over zijn ruggengraat. Whispersong was véél te gevoelig voor hem. Zeggen dat ze de Clan mistte zou al genoeg zijn, maar ze bleef er gewoon over doorzagen. "Waarom ben je dan in eerste instantie vertrokken?" Hij keek haar doordringend aan en liet een vragende blik tevoorschijn komen op zijn gelaat.
Whispersong
StarClan
Marieke
2130
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: Why did I leave you?   Why did I leave you? Icon_minitimezo 17 feb 2013 - 12:02

"Waarom ben je dan in eerste instantie vertrokken?" vroeg Twirlfang, hij keek Whisper vragend aan. "Nou..." begon ze. "Ik dacht dat StarClan mij een teken had gestuurd met daarin de boodschap dat ik een eigen Clan moest of mocht starten, maar dat teken was denk ik gewoon mijn fantasie... Maar, oké, ik vertrok dus uit de ThunderClan omdat ik geloofde dat het mijn lot was om een Clan leader te worden, maar na een tijdje besefte ik dat mijn zogenaamde Clan niet bestond en de katten die ik zag allemaal deel waren van mijn fantsie..." Ze pauzeerde even, maar ging al snel verder. "Daarna, na een gesprek met een paar BloodClankatten, bedacht ik me dat ik misschien het beste de BloodClan in kon gaan, maar daar ben ik nog niet zeker over, aangezien ik liever niet mijn oude Clan wil bevechten..." Ze wilde het liefst gewoon terug, maar ze wist dat dat net zo onmogelijk was als vliegende egels. Allerlei gedachten schoten door haar hoofd, goede en slechte en alles wat daar tussenin zat. Misschien was het toch het beste om haar oude leven te vergeten en met een schone lei te beginnen bij de BloodClan, hoe moeilijk dat ook zou kunnen zijn.
Hades
Member
Chi
544
Actief

CAT'S PROFILE
Hades
BerichtOnderwerp: Re: Why did I leave you?   Why did I leave you? Icon_minitimedi 19 feb 2013 - 19:37

Het duurde niet lang of Whispersong begon aan de tweede lading met woorden. "Ik dacht dat StarClan mij een teken had gestuurd met daarin de boodschap dat ik een eigen Clan moest of mocht starten, maar dat teken was denk ik gewoon mijn fantasie... Maar, oké, ik vertrok dus uit de ThunderClan omdat ik geloofde dat het mijn lot was om een Clan leader te worden, maar na een tijdje besefte ik dat mijn zogenaamde Clan niet bestond en de katten die ik zag allemaal deel waren van mijn fantsie..." De bruine tabby kater met ogen die een gele kleur hadden trok zijn wenkbrauw op en keek de poes aan met een vragende blik. Denken dat je uitgekozen bent om een Clan te leiden? Natuurlijk... Hij had wel eens vaker de geruchten gehoord dat Whispersong de Clan onbewust had verlaten, maar dat ze uiteindelijk ook nog waar waren...? Twirlfang schudde onopvallend zijn kop en keek de blauwgrijze poes die haar uitleg vervolgde weer aan. "Daarna, na een gesprek met een paar BloodClankatten, bedacht ik me dat ik misschien het beste de BloodClan in kon gaan, maar daar ben ik nog niet zeker over, aangezien ik liever niet mijn oude Clan wil bevechten..." Hij slokte een hap zuurstof naar binnen en begon met het reageren op haar zinnen. "Slimme, je willen aansluiten bij de Bloodclan? Waar zat of zit jij toch met je kop?" Snauwde hij haar toe. Ach, zo vreemd was het niet dat de kater haar begon af te blaffen, hij stond er nou eenmaal voor bekend...
Whispersong
StarClan
Marieke
2130
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: Why did I leave you?   Why did I leave you? Icon_minitimedi 26 feb 2013 - 17:16

"Slimme, je willen aansluiten bij de Bloodclan? Waar zat of zit jij toch met je kop? snauwde Twirlfang "Ik weet niet helemaal wat ik toen dacht, maar ik weet wel dat ik gewoon bij katten wilde zijn, in een Clan. Gewoon omdat ik niet eenzaam wil zijn." miauwde Whispersong, ze staarde naar haar poten. Misschien was er geen oplossing om terug te komen bij haar Clan, maar wel een oplossing om in een andere Clan te komen. Maar over die oplossing dacht ze liever niet na, want eigenlijk wilde ze dat helemaal niet doen. Die oplossing betekende dat ze dood moest, dan kon ze in StarClan leven, bij de katten van de vijf originele Clans. Haar ogen sloten zich langzaam. Ze wilde terug naar haar Clan, maar dat kon niet, niet als ze de warrior code niet wilde verbreken.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Why did I leave you?   Why did I leave you? Icon_minitime

Why did I leave you?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: