{RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Leafbreeze
Member
{RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!} TNjJbVr
Bo~
634
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons ~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leafbreeze
BerichtOnderwerp: {RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!}   {RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!} Icon_minitimedo 7 feb 2013 - 21:53



~~ P O R T A L ~~ I N D E X ~~ R E G I S T E R ~~ L O G I N ~~
Hallo en welkom hier op het forum The Wild Horses. Ik Starlight ben de Leader van The Stars. Er zijn nog 3 andere kuddes. Fadestar leid The Darks. Snowflake leid The Suns en Shadowstar leid The Moons. Verder zijn er ook nog paarden die Wild leven die wij eruit hebben gegooid ofzo. Maar dat doen wij nooit zonder een reden. Ook Hebben we hier de Nonhorses die wij Geen echte paarden vinden. Zij zijn in het bezit van de kleintjes. De kleintjes zijn rare figuren die een raar ding op je rug legt en op je gaat zitten. Dat vinden wij on paardlijk. Welnu jij bent hier nieuw? Als je dat niet bent zal ik me als ik jou was aanmelden en bij een van de kuddes komen. Vergeet niet dat in de RPG je eigenlijk altijd al in die kudde zit! Ik hoop je nattuurlijk in mijn kudde te zien!
Veel Hoefjes Starlight. Leader van The Stars


Normal lijstje:




{RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!} Unknown

Until the Leaf's stop falling~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
{RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!} DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!}   {RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!} Icon_minitimevr 8 feb 2013 - 8:54

Ziet er goed uit ^^

Alleen in de banner staat een foutje. Het is Live your dream in plaats van Live you're dream. (:


{RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!} J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafbreeze
Member
{RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!} TNjJbVr
Bo~
634
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons ~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leafbreeze
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!}   {RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!} Icon_minitimevr 8 feb 2013 - 16:43

Thanks ^^ Oh no Sh*t xD Ik had em al 3x over moeten maken door Foutjes :'3 Nu gaat ie lukken xD

EDIT; Er staat toch live you're dream of word ik gek xD


{RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!} Unknown

Until the Leaf's stop falling~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcticlight
Member
{RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!} DPKsfdL
Linn
588
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender:
Rank:
Arcticlight
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!}   {RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!} Icon_minitimevr 8 feb 2013 - 17:21

Dat bedoelt Maartje ook, er moet; Live your dreams, staan.
Want als je live you're dreams volledig uitschrijft is het; Live you are dreams.
Snap je? c:


I would give a million stars if you would take my hand
All the colors of the rainbow for a single smile

{RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!} Ao15xh
I could travel around the sun to reach you heart and then
I would walk across the moon to have your love again
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafbreeze
Member
{RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!} TNjJbVr
Bo~
634
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons ~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leafbreeze
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!}   {RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!} Icon_minitimevr 8 feb 2013 - 20:18

Ooowh haha :'3 Ik heb mijn bril nog niet dus ik lees snel iets anders dan wat er staat :'3
Aanpassen dan maar :'3


{RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!} Unknown

Until the Leaf's stop falling~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Desertpaw
Member
{RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!} DPKsfdL
224
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Desertpaw
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!}   {RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!} Icon_minitimeza 9 feb 2013 - 19:33

Leuke RPG!
Ik ga me meteen aanmelden :3


{RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!} 166i4c3
bedankt thornpaw, crowkit en zim! Smile:

Terug naar boven Ga naar beneden
Beautysoul
StarClan
{RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!} DPKsfdL
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!}   {RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!} Icon_minitimewo 20 feb 2013 - 10:23

~~ P O R T A L ~~ I N D E X ~~ R E G I S T E R ~~ L O G I N ~~
Hallo en welkom hier op het forum The Wild Horses. Ik Starlight ben de Leader van The Stars. Er zijn nog 3 andere kuddes. Fadestar leid The Darks. Snowflake leid The Suns en Shadowstar leid The Moons. Verder zijn er ook nog paarden die Wild leven die wij eruit hebben gegooid ofzo. Maar dat doen wij nooit zonder een reden. Ook Hebben we hier de Nonhorses die wij Geen echte paarden vinden. Zij zijn in het bezit van de kleintjes. De kleintjes zijn rare figuren die een raar ding op je rug legt en op je gaat zitten. Dat vinden wij on paardlijk. Welnu jij bent hier nieuw? Als je dat niet bent zal ik me als ik jou was aanmelden en bij een van de kuddes komen. Vergeet niet dat in de RPG je eigenlijk altijd al in die kudde zit! Ik hoop je nattuurlijk in mijn kudde te zien!
Veel Hoefjes Starlight. Leader van The Stars.

- Er is een nieuw systeem om de hoge rangen te kiezen! De leden zijn nu vrij om leden te nomineren voor 1 van onze hoge rangen!
http://thewildhorses.actieforum.com/t404-very-importanthet-hoge-rangen-nominatie-topic
- The Wild Horses bestaat alweer 1 Jaar! Ik ben blij dat het nog steeds actief is <3

Alle gebruikers hebben in totaal 5556 berichten geplaatst
We hebben 189 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Maddox

Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
{RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!} 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!}   {RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!} Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 18:28



UPDATE 05-03-2013
~~ P O R T A L ~~ I N D E X ~~ R E G I S T E R ~~ L O G I N ~~
Hallo en welkom hier op het forum The Wild Horses. Ik Starlight ben de Leader van The Stars. Er zijn nog 3 andere kuddes. Fadestar leid The Darks. Snowflake leid The Suns en Shadowstar leid The Moons. Verder zijn er ook nog paarden die Wild leven die wij eruit hebben gegooid ofzo. Maar dat doen wij nooit zonder een reden. Ook Hebben we hier de Nonhorses die wij Geen echte paarden vinden. Zij zijn in het bezit van de kleintjes. De kleintjes zijn rare figuren die een raar ding op je rug legt en op je gaat zitten. Dat vinden wij on paardlijk. Welnu jij bent hier nieuw? Als je dat niet bent zal ik me als ik jou was aanmelden en bij een van de kuddes komen. Vergeet niet dat in de RPG je eigenlijk altijd al in die kudde zit! Ik hoop je nattuurlijk in mijn kudde te zien!
Met Vriendelijke Groeten; Starlight. Leader van The Stars

Alle gebruikers hebben in totaal 5682 berichten geplaatst
We hebben 190 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Diamond.

- Er zijn nog steeds Hoge rangen vrij!
- Binnenkort worden alle Spelfouten van de site gehaald!
- Binnenkort word er een Healer-Meeting gedaan!
- De Kuddemeeting is nog steeds gaande, maar het topic sterft hellaas uit {Link hier

Mvg,

Starlight






Sucks don't it?
{RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!} Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
{RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!} 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!}   {RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!} Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 15:33

{RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!} Kaders

UPDATE 03-05-2013
~~ P O R T A L ~~ I N D E X ~~ R E G I S T E R ~~ L O G I N ~~
Hallo en welkom hier op het forum The Wild Horses. Ik Starlight ben de Leader van The Stars. Er zijn nog 3 andere kuddes. Moondancer leid The Darks. Snowflake leid The Suns en Shadowstar leid The Moons. Verder zijn er ook nog paarden die Wild leven die wij eruit hebben gegooid ofzo. Maar dat doen wij nooit zonder een reden. Ook Hebben we hier de Nonhorses die wij Geen echte paarden vinden. Zij zijn in het bezit van de kleintjes. De kleintjes zijn rare figuren die een raar ding op je rug legt en op je gaat zitten. Dat vinden wij on paardlijk. Welnu jij bent hier nieuw? Als je dat niet bent zal ik me als ik jou was aanmelden en bij een van de kuddes komen. Vergeet niet dat in de RPG je eigenlijk altijd al in die kudde zit! Ik hoop je nattuurlijk in mijn kudde te zien!
Veel Hoefjes Starlight. Leader van The Stars

- We hebben weer een nieuwe Lay-Out!
- Er is iets veranderd aan de Verhaallijn!
- We zoeken nog steeds hoge rangen!
- We gaan verder met de verhaallijn! Klik hier voor het nieuwe topic!

- Starlight/Bo





Sucks don't it?
{RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!} Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Lítill
Deceased
{RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!} 8p9AkY3
Bo ~
902
Actief
just being old and grumpy

CAT'S PROFILE
Age: 80 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lítill
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!}   {RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!} Icon_minitimedi 26 nov 2013 - 18:56

{RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!} Kaders


UPDATE 26-11-2013
~~ P O R T A L ~~ I N D E X ~~ R E G I S T E R ~~ L O G I N ~~
Hallo en welkom hier op het forum The Wild Horses. Ik Starlight ben de Leader van The Stars. Er zijn nog 3 andere kuddes. Moondancer leid The Darks. Snowflake leid The Suns en Shadowstar leid The Moons. Verder zijn er ook nog paarden die Wild leven die wij eruit hebben gegooid ofzo. Maar dat doen wij nooit zonder een reden. Ook Hebben we hier de Nonhorses die wij Geen echte paarden vinden. Zij zijn in het bezit van de kleintjes. De kleintjes zijn rare figuren die een raar ding op je rug legt en op je gaat zitten. Dat vinden wij on paardlijk. Welnu jij bent hier nieuw? Als je dat niet bent zal ik me als ik jou was aanmelden en bij een van de kuddes komen. Vergeet niet dat in de RPG je eigenlijk altijd al in die kudde zit! Ik hoop je nattuurlijk in mijn kudde te zien!
Veel Hoefjes Starlight. Leader van The Stars

- Er worden dingen veranderd aan de Lay-Out!
- Er komt Binnenkort iets gloednieuws!
- We zoeken nog steeds hoge rangen!
- Na lange tijd van Inactiviteit gooien we er weer ACTIVITEIT in!

Alle gebruikers hebben in totaal 7302 berichten geplaatst
We hebben 205 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Vanilla

- Starlight/Bo

 


{RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!} Os_zpsx5yyljap
Normal OS:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lítill
Deceased
{RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!} 8p9AkY3
Bo ~
902
Actief
just being old and grumpy

CAT'S PROFILE
Age: 80 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lítill
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!}   {RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!} Icon_minitimevr 6 dec 2013 - 20:56

{RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!} Kaders


UPDATE 06-12-2013
~~ P O R T A L ~~ I N D E X ~~ R E G I S T E R ~~ L O G I N ~~
Hallo en welkom hier op het forum The Wild Horses. Ik Starlight ben de Leader van The Stars. Er zijn nog 3 andere kuddes. Moondancer leid The Darks. Snowflake leid The Suns en Shadowstar leid The Moons. Verder zijn er ook nog paarden die Wild leven die wij eruit hebben gegooid ofzo. Maar dat doen wij nooit zonder een reden. Ook Hebben we hier de Nonhorses die wij Geen echte paarden vinden. Zij zijn in het bezit van de kleintjes. De kleintjes zijn rare figuren die een raar ding op je rug legt en op je gaat zitten. Dat vinden wij on paardlijk. Welnu jij bent hier nieuw? Als je dat niet bent zal ik me als ik jou was aanmelden en bij een van de kuddes komen. Vergeet niet dat in de RPG je eigenlijk altijd al in die kudde zit! Ik hoop je nattuurlijk in mijn kudde te zien!
Veel Hoefjes Starlight. Leader van The Stars

- Er worden dingen veranderd aan de Lay-Out!
- Achievements zijn toegevoegd!
- We zoeken nog steeds hoge rangen!
- De nieuwe Verhaallijn is geplaatst!
- Starlight aka Bo is van "admin" account gewisseld naar Joey!

Alle gebruikers hebben in totaal 7387 berichten geplaatst
We hebben 208 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Vanilla

- Het Team van TWH

 


{RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!} Os_zpsx5yyljap
Normal OS:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionbeat
StarClan
{RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!} Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Age: { E N D L E S S
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!}   {RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!} Icon_minitimedi 11 feb 2014 - 20:07

{RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!} Kaders


UPDATE 06-12-2013
~~ P O R T A L ~~ I N D E X ~~ R E G I S T E R ~~ L O G I N ~~
Hallo en welkom hier op het forum The Wild Horses. Ik, Snowflake, ben de Leader van The Suns. Er zijn nog 3 andere kuddes. Moondancer leid The Darks. Starlight leid The Stars en Shadowstar leid The Moons. Verder zijn er ook nog paarden die Wild leven die wij eruit hebben gegooid ofzo. Maar dat doen wij nooit zonder een reden. Ook Hebben we hier de Nonhorses die wij Geen echte paarden vinden. Zij zijn in het bezit van de kleintjes. De kleintjes zijn rare figuren die een raar ding op je rug legt en op je gaat zitten. Dat vinden wij on-paardlijk. Welnu jij bent hier nieuw? Als je dat niet bent zal ik me als ik jou was aanmelden en bij een van de kuddes komen. Vergeet niet dat in de RPG je eigenlijk altijd al in die kudde zit! Ik hoop je natuurlijk in mijn kudde te zien!
Veel Hoefjes Snowflake. Leader van The Suns

- Starlight heeft afstand gedaan van het forum, Snowflake & Braze zijn de nieuwe administrators!
- Wido, Healer van de Moons, is overleden door een Poema!


Alle gebruikers hebben in totaal 7732 berichten geplaatst
We hebben 218 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is bennochu

- Het Team van TWH

{Laatste update door Bo}

 
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Affiliations-
Ga naar: