I've got wonderfull news for you... [&Oddeye]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I've got wonderfull news for you... [&Oddeye]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Beautysoul
StarClan
I've got wonderfull news for you... [&Oddeye] DPKsfdL
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: I've got wonderfull news for you... [&Oddeye]   I've got wonderfull news for you... [&Oddeye] Icon_minitimeza 9 feb 2013 - 23:31

Ze keek naar haar prachtige kittens, oh wat waren ze mooi. De kittens van haar en Oddeye. Ze waren prachtig! Oddeye liep de nursery waar ze zat binnen. ''Ze zijn prachtig, net zoals jij." murmelde Oddeye tegen haar. Ze kon alleen maar glimlachen.

Ze werd rustig wakker. 'waar is oddeye?' ging er door haar hoofd. Maar ze besefte al snel dat Oddeye in de Skyclan zat, niet in de Riverclan, zoals ze hoopte. Haar blauwe zachte ogen keken naar haar buik, het was zeker, ze was in verwachting van prachtige kittens. Oddeye moest het zeker weten! Hij zou hun vader worden! Maar toen ze snel wou opstaan ging ze alweer snel liggen. De kittens zouden nooit weten dat Oddeye de vader was. Ze zuchtte maar ze wist dat Oddeye dit moest weten, het waren immers zijn kittens! Beautysoul stond weer snel op knikte naar wat warriors die haar vriendelijk begroetten. Ze stapte stevig door, ze kon haast niet wachten tot ze Oddeye dit prachtige nieuws kon vertellen. Al snel stond ze bij de vierboom, waar ze ging zitten. Hopelijk zou ze Oddeye vinden. Het moest gewoon, het moest!

[&Oddeye]
Terug naar boven Ga naar beneden
Oddeye
Member
I've got wonderfull news for you... [&Oddeye] DPKsfdL
Viktor
382
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Oddeye
BerichtOnderwerp: Re: I've got wonderfull news for you... [&Oddeye]   I've got wonderfull news for you... [&Oddeye] Icon_minitimevr 15 feb 2013 - 11:30

Zijn twee verschillend kleurige ogen openden zich en keken recht voor zich uit. Vandaag zou weer een verschrikkelijk saaie dag gaan worden, hij zou op jacht vertrekken, en tegen de avond thuiskomen. Het zelfde liedje als iedere dag. Geërgerd ging hij opstaan en trippelde richting de open plek van het SkyClan camp. Oddeye nam een klein muisje van de prooistapel en schrokte dat naar binnen. Hij dacht terug aan die prachtige dag, die dag dat een paar dagen geleden was. Hij ontmoette zijn grote liefde terug. Bij the Fourtrees. Een verlangen kwam op in het witte, pluizige lichaampje. Oddeye zag het grijze lichaam van de RiverClan poes voor zich, met de prachtige blauwe ogen. Als hij klaar was met eten, ging hij opstaan en likte zijn lippen af, daarna stapte hij met matige passen naar de uitgang van het kamp.

Met twee muizen in zijn bek groef de kater een kuiltje om ze er vervolgens te laten inglijden. Zijn ogen keken recht voor zich uit, Oddeye bedacht zich dat hij met twee muizen in het camp kon komen zonder raar aangekeken te worden, dus ging hij maar eens naar the Fourtrees. Met een beetje geluk, kon hij daar de grijze poes zien waaraan hij dag en nacht dacht.

Met grote passen stapte Oddeye op het veld af, de vertrouwde boom stond daar, de boom waar ze altijd te samen kwamen met middernacht. Hij verkalmdde zijn passen en stapte dan voorzichtig verder. Als hij hier zou worden betrapt, zouden de andere SkyClan katten wel eens dingen van hem kunnen vermoeden. Hoe dichter hij daar in de buurt verplaatste, kwamen er geuren van alle clans te samen. "Beautysoul?" vroeg hij stilletjes. 'Beautysoul?' zei hij nu iets luider terwijl hij naar de kant van het Riverclan territorium verplaatste.

Ik had dit topic nooit gezien O.o



I've got wonderfull news for you... [&Oddeye] Oddeyeos
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Beautysoul
StarClan
I've got wonderfull news for you... [&Oddeye] DPKsfdL
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: Re: I've got wonderfull news for you... [&Oddeye]   I've got wonderfull news for you... [&Oddeye] Icon_minitimevr 15 feb 2013 - 12:38

•´*•.¸(*•.¸¸.•*´)¸.• *´•,
♡ ♡« Beautysoul


Haar Blauwe ogen staarden naar de Vierbomen. ''Starclan, alsjeblieft. Laat Oddeye hiernaar toekomen.'' ze had het net uitgesproken toen ze een bekende stem hoorde. 'Beautysoul?' Dat... Dat was Oddeye! Je zag nog niks aan haar buik, maar ze wist het wel zeker. ''Oddeye!'' Riep ze en stond rustig op. Ze moest het wel langzamer aan doen, anders kon er misschien iets misgaan met de kittens. Ze begon in de richting van waar het geluid vandaan kwam te lopen. Het was Oddeye! Dat wist ze zeker! Ze begon het tempo iets op te bouwen en uiteindelijk zag ze hem. ''Oddeye! Hier ben ik!'' Riep ze blij en liep rustig door naar hem. Ze begroette hem met een kopje tegen zijn wang. ''Ik heb je gemist Oddeye'' murmelde ze zacht. Wat had ze hem veel te vertellen. ''Oh Oddeye, Ik heb zo'n geweldig nieuws.'' murmelde ze tegen hem. Ze ging wat naar achter, zodat Oddeye haar goed kon zien. ''Je Word vader Oddeye.'' Murmelde ze tegen hem en likte hem op zijn wang. ''Gefeliciteerd'' Murmelde ze en kroop tegen hem aan.
Note; Mwoehahahaha Lekker snel >'D
Words; -Niet geteld-
Status; Trots
Song topic; -
Voice; Le voice à la Beautysoul
Theme;Le theme à la Beautysoul
»♡ ♡
'•.¸.•*(¸.•*´`*•.¸)*•.¸.•'




Terug naar boven Ga naar beneden
Oddeye
Member
I've got wonderfull news for you... [&Oddeye] DPKsfdL
Viktor
382
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Oddeye
BerichtOnderwerp: Re: I've got wonderfull news for you... [&Oddeye]   I've got wonderfull news for you... [&Oddeye] Icon_minitimevr 15 feb 2013 - 20:00

'Oddeye!' De witte kater keek rond om zich, het was Beautysoul haar stem, dat wist hij zeker. Hij zou de RiverClan poes overal kunnen herkennen. 'Oddeye! Hier ben ik!' De witte kater draaide zich om, en zag daar de grijze poes, de poes waar hij zo dol op was. Als ze te samen waren gekomen, gaf ze een kopje tegen zijn witte kaak en vervolgens miauwde ze 'Ik heb je gemist Oddeye' zei ze. 'Je kan je niet voorstellen hoeveel ik jou heb gemist!' antwoordde hij toen hij haar een vriendelijke lik gaf over haar grijze vacht. Daarna zei Beatysoul 'Oh Oddeye, ik heb zo'n geweldig nieuws.' Oddeye keek haar vriendelijk aan, hij wilde het nieuws graag weten, want aan de manier dat de RiverClan poes het zei, wist hij dat ze het zeker meende. 'Je wordt vader Oddeye' miauwde ze dan. Oddeye keek haar goed aan, de witte kater wist niet wat hij er moest van vinden. Nadat hij een lik op zijn wang had gekregen van de poes, miauwde ze 'Gefeliciteerd' Hij voelde hoe ze naast hem kwam gekropen, Oddeye wist dat hij de poes zeker moest steunen nu, dus miauwde hij 'Het is bijna ongelofelijk.' zijn twee verschillend kleurige ogen keken haar liefdevol aan. Vanbinnen zat hij vol met vragen, hoe moest het door, wat moest de poes zeggen tegen de medicine cat. Het zou opvallend zijn als er kittens bij waren met twee verschillende ogen, er waren niet veel andere katten die hij kende die eruit zagen net als hem. In stilte hoopte de kater dat hij zo snel mogelijk de kittens zou kunnen zien. Hij drukte zijn kop tegen haar aan om aan te tonen dat hij volledig achter haar stond, dat was de bedoeling volgens hem. 'Ik wilde dat ik bij jou in de RiverClan zat, om te de kittens zo vaak mogelijk te zien' murmelde hij vriendelijk tegen haar, ookal kon de kater het zich met moeite voorstellen, in een andere clan, toch, wilde hij dat het nu kon.



I've got wonderfull news for you... [&Oddeye] Oddeyeos
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Beautysoul
StarClan
I've got wonderfull news for you... [&Oddeye] DPKsfdL
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: Re: I've got wonderfull news for you... [&Oddeye]   I've got wonderfull news for you... [&Oddeye] Icon_minitimema 18 feb 2013 - 13:35




'Je kan je niet voorstellen hoeveel ik jou heb gemist!' antwoordde hij toen hij haar een vriendelijke lik gaf over haar grijze vacht. Ze vertelde hem het nieuws, waarop Oddeye antwoorde. 'Het is bijna ongelofelijk.' zijn twee verschillend kleurige ogen keken haar liefdevol aan. 'Ik wilde dat ik bij jou in de RiverClan zat, om te de kittens zo vaak mogelijk te zien' murmelde hij vriendelijk tegen haar. ''Ze zijn er nog niet eens gekkie'' Murmelde ze en gaf hem een kopje tegen de kater. Eigenlijk wilde ze dat ook. Kon dat maar. ''I wish you could join the Riverclan...'' Murmelde ze tegen hem. ''Oddeye... Hoe moet het tussen ons?'' murmelde ze zacht. ''Als ze ontdekken dat jij de vader bent.. Dan... Dan kunnen ze onze kittens iets aandoen!'' zei ze zacht tegen hem.


Terug naar boven Ga naar beneden
 
I've got wonderfull news for you... [&Oddeye]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: