«««the hobbit an unexpected journey»»»{RPG}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 «««the hobbit an unexpected journey»»»{RPG}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Beau
Member
«««the hobbit an unexpected journey»»»{RPG} DPKsfdL
Stijn
178

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.ღ
Gender:
Rank:
Beau
BerichtOnderwerp: «««the hobbit an unexpected journey»»»{RPG}   «««the hobbit an unexpected journey»»»{RPG} Icon_minitimeza 16 feb 2013 - 20:36

the hobbit an unexpected journey

dit is het RPG topic van the hobbit an unexpected journey. nu een beetje uitleg.

Uitleg.
¶Orc's: naakte rimpelige katten met een vreselijk karakter, ze zijn altijd slecht.
¶Dwergen: kleine langharige katers en poesen het zijn echte vechters baasjes en houden van avontuur.
¶magiër: er zijn er maar 5 van ze hebben machtige krachten. de vijf magiër's zijn twee blauw grijzige een grijze een bruine en een witte.
¶hobbit's: simpele beesjes ze zijn klein en haten avontuur ze houden van goed eten en feesten.
¶Aardmannen: gore katten over het algemeen zijn ze bruin en wonen ze met hele kolonies onder de grond.

Plot.
de dwerg katten gaan oprijs samen met de grijze magiër en een hobbit. ze gaan opzoek naar de dwergen hun verloren huis de lonely mountain. de berg is overgenomen door de Orc's en aardmannen. de dwergen moeten eerst een grote weg af leggen door het bos en over de bergen. onder weg beleven ze vele avonturen en houden grote gevechten.


gelieve bovenaan je post te zetten waar je bent wie je bent en hoe je stemming is zoals:

Thorin~Bilbo's huis~denkerig


«««the hobbit an unexpected journey»»»{RPG} Beaus1
Beau stuff:


Laatst aangepast door DJ op zo 17 feb 2013 - 11:53; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashkit*
Member
«««the hobbit an unexpected journey»»»{RPG} DPKsfdL
Floriske
98

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender:
Rank:
Ashkit*
BerichtOnderwerp: Re: «««the hobbit an unexpected journey»»»{RPG}   «««the hobbit an unexpected journey»»»{RPG} Icon_minitimeza 16 feb 2013 - 22:22

Gandalf~Voor bilbo's deur~wachtend

Gandalf

Gandalf tikte met zijn poot op een ronde groene deur. "Is er iemand thuis?", bromde hij. Gandalf had een lage brommende stem. Er kwam geen antwoord. Hij bonkte nu op de deur. "Je mag eens drie keer raden wie er is, een goede vriend.", bromde hij wat harden. Hij schudde zijn kop, zijn lange grijze haren wapperden in de wind. Hij opende zijn kaken en bromde nog wat luider: "Bilbo jongen doe eens open." Hij werd het wachten beu. Hij keek door het groezelige raampje, er was wel beweging. Weer schudde Gandalf zijn kop.


«««the hobbit an unexpected journey»»»{RPG} Scaled.php?server=151&filename=meeneemsetje4ashpool


Laatst aangepast door Ashkit op do 21 feb 2013 - 19:57; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallpaw
Member
«««the hobbit an unexpected journey»»»{RPG} DPKsfdL
Daan.
120
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Fallpaw
BerichtOnderwerp: Re: «««the hobbit an unexpected journey»»»{RPG}   «««the hobbit an unexpected journey»»»{RPG} Icon_minitimedo 21 feb 2013 - 16:23

Bilbo || Thuis in The Shire || Vrolijk

Met een glimlach stond Bilbo op. Hij had honger, en net als altijd, was het eerste wat hij deed een ontbijt maken. In de kasten vond hij genoeg om een lekker maal van te maken. Goedgehumeurd dekte hij de tafel, en legde al het lekkere eten er netjes op. Tenslotte nog een klein houten bordje, en hij kon beginnen. Tevreden kauwde hij op een stukje spek. Buiten scheen het zonnetje, en hij hoorde de buren al rondscharrelen. Die waren over het algemeen altijd s'ochtends vroeg bezig. Bilbo at zijn ontbijt, en verlangde naar wat bessen. Na wat gerommel in de houten kastjes, vond hij een bakje met bosbessen van een goed jaar. Hij nam de helft mee, en bewaarde de rest als toetje voor vanavond. Net toen hij ging zitten met het bakje bosbessen, werd er geklopt op zijn ronde, groene deur. Bilbo twijfelde, open doen? Hij zat pas net, en had niet bijzonder veel zin in bezoek. Nu werd er weer geklopt, het klonk als een verstorend gebonk in de vrolijke Shire. Nu moest Bilbo wel opendoen. Lichtelijk geïrriteerd, baande hij zich stommelend een weg door zijn huisje. Hij opende de deur, en keek toen heel verbaasd op. 'G..gandalf? Nee maar, wat een verassing! Kom erin.' bracht hij verbaasd uit, en hield de deur open voor zijn oude vriend.


«««the hobbit an unexpected journey»»»{RPG} 48298900
It doesn't matter why you did, but how you did
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashkit*
Member
«««the hobbit an unexpected journey»»»{RPG} DPKsfdL
Floriske
98

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender:
Rank:
Ashkit*
BerichtOnderwerp: Re: «««the hobbit an unexpected journey»»»{RPG}   «««the hobbit an unexpected journey»»»{RPG} Icon_minitimedo 21 feb 2013 - 20:07

Gandalf~In Bilbo's huis(je)~Vriendelijk en Bedachtzaam

'G..gandalf? Nee maar, wat een verassing! Kom erin.' Gandalf glimlachte. "Ah, bedankt en goedemorgend trouwens.", bromde Gandalf vriendelijk. Ik zal maar zeker ineens ter sprake komen, dacht hij. Toen zag hij de bossbessen staan en liep er naartoe. Na een grondige besnuffeling stelde hij vast dat ze al een jaar vervallen waren. Hij draaide zich om. Door zijn grote botste hij tegen de kroonluchter. "Auw!", riep hij. "Nou Bilbo, zet je even wat wat ik nu ga vertellen zal je zo verbazen..." Hij moest zijn zin niet eens afmaken iedereen wist dat Gandalf verzot wat op reizen maken. "Dus, ik zou je willen vragen om mij samen met een paar dwergen te willen vergezellen op de reis naar hun verloren berg, land of hoe je dat ook noemt.", zei hij bedachtzaam.


«««the hobbit an unexpected journey»»»{RPG} Scaled.php?server=151&filename=meeneemsetje4ashpool
Terug naar boven Ga naar beneden
Undertaker
Member
«««the hobbit an unexpected journey»»»{RPG} DPKsfdL
Stijn.
239

CAT'S PROFILE
Age: 50 Moons
Gender:
Rank:
Undertaker
BerichtOnderwerp: Re: «««the hobbit an unexpected journey»»»{RPG}   «««the hobbit an unexpected journey»»»{RPG} Icon_minitimedo 21 feb 2013 - 20:27

Thorin~Bilbo's huis~denkerig

De warme middag zon scheen op mijn donkere haar. Ik wandelde over licht groen gras, rare hobbit beestjes keken me aan ze vroegen zich waarschijnlijk af wat een dwerg nou in hun vredige dorpje deed. Het boeide me eigenlijk helemaal niet. Ik liep recht door..aan het einde van het paadje ging ik links. De oude tovenaar gandalf had gezegd dat ik hier de hobbit Bilbo Balings zou ontmoeten. Ik had de hobbit nodig voor mijn missie ik wou mijn huis terug. Ik stond voor een ronde groene deur, ik klopte hard op de deur en wachtte tot hij werd opengedaan.


Terug naar boven Ga naar beneden
Acornpaw
Member
«««the hobbit an unexpected journey»»»{RPG} DPKsfdL
116

CAT'S PROFILE
Age: x 10 Moons old
Gender:
Rank:
Acornpaw
BerichtOnderwerp: Re: «««the hobbit an unexpected journey»»»{RPG}   «««the hobbit an unexpected journey»»»{RPG} Icon_minitimevr 22 feb 2013 - 22:24

| Smaug | The Lonely Mountain | A little bit sleepy |

Al jarenlang was zijn lichaam bedekt met munten en werd hij slechts af en toe wakker om wat te eten en te genieten van zijn overwinning. Ook nu, had hij zijn slaap tussen het goud gevonden, maar zijn rug was niet langer bedekt. Smaug opende zijn ogen en knipperde verbaasd, waarna hij om zich heen keek. Hij stond op, waardoor zijn grootte goed te zien was en zijn goed gebouwde lichaam zich weer tot 'leven' kon wekken. Hij vernauwde zijn ogen en tuurde om zich heen, zoekend naar de reden waarom hij gewekt was en zijn goud was verminderd. Hij kwam er al snel achter toen een stel gore creaturen de zaal binnen kwamen. Het waren er hoogstens twee, maar zij kaapten zijn goud. Smaug hees zich op tot hij volledig zichtbaar was en zwiepte nijdig met zijn staart heen en weer, waarna hij siste om de aandacht van de Orcs op zich te nemen. Al snel hadden de Orcs zijn aanwezigheid ontdekt en rende zij op hem af. Smaug ontblootte zijn tanden en ving de eerste Orc op, waarmee hij de ander goed kon afschudden en zo een deel van zijn wraak had genomen...




«««the hobbit an unexpected journey»»»{RPG} Acornpawsignature
| Stormfur | Splashwater | Acornpaw | Tailstorm |
«««the hobbit an unexpected journey»»»{RPG} BDuX2DvJzFRD6DuO0GZJ3

Terug naar boven Ga naar beneden
Firelion
Member
«««the hobbit an unexpected journey»»»{RPG} DPKsfdL
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender:
Rank:
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: «««the hobbit an unexpected journey»»»{RPG}   «««the hobbit an unexpected journey»»»{RPG} Icon_minitimedi 2 apr 2013 - 15:53

Bilbo || Thuis in The Shire || Verbaasd

Hij sloot de deur achter Gandalf en hoorde hem vriendelijk brommen. Hij keek even zorgelijk toen Gandalf naar zijn bessen liep, snel volgde hij de tovenaar. Bilbo zag dat de tovenaar tegen zijn kroonluchter aanbotste en "Auw!" riep. Hij keek vlug omhoog en zag dat zijn kroonluchter nog heel was. "Nou Bilbo, zet je even wat wat ik nu ga vertellen zal je zo verbazen..." Hij keek weer naar Gandalf. Zoals altijd zou Gandalf wel weer een reis gaan maken. Iedereen wist dat de tovenaar dol was op reizen en avontuur. In tegenstelling tot Hobbits, die dat juist haatte. "Dus, ik zou je willen vragen om mij samen met een paar dwergen te willen vergezellen op de reis naar hun verloren berg, land of hoe je dat ook noemt." Hij keek op naar Gandalf. Hij op reis met dwergen? Hij wou net zeggen dat hij niet mee wou toen er werd geklopt. "Wacht even" zei hij tegen Gandalf. Zonder al te veel haast liep hij door de gangen naar de deur. Toen hij deze open deed keek hij verbaasd op. Voor de deur stond een dwerg. Die daar zeker niet voor zijn plezier stond.

later ga ik een kader voor hem maken (:


«««the hobbit an unexpected journey»»»{RPG} 2y1ndcckqo

"The fire of the lions is shining bright upon me"
Terug naar boven Ga naar beneden
 
«««the hobbit an unexpected journey»»»{RPG}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: