[FP - Topic 1] We've reached the Fever Pitch... - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [FP - Topic 1] We've reached the Fever Pitch...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Thrushdive
StarClan
[FP - Topic 1] We've reached the Fever Pitch... - Pagina 2 DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: [FP - Topic 1] We've reached the Fever Pitch...   [FP - Topic 1] We've reached the Fever Pitch... - Pagina 2 Icon_minitimeza 9 maa 2013 - 20:28

Met een doffe blik staarde de jonge, toch wel sterke apprentice naar buiten. Hij haatte het om in de Medicine cat den te liggen. Hij wou trainen, hij wou vechten, hij wou jagen, hij wou mee met patrols, hij wou doen wat elke normale apprentice deed, en nu was hij ziek. Randrop en Brokenstar hadden hem for sure aan gestoken, en dat haatte hij. Maar het kon net zo goed een andere zieke kat zijn. Een zucht rolde over zijn lippen. Maar een zware stem deed hem op kijken. Wat was dit?

"Laat alle katten oud genoeg om hun eigen prooi te vangen zich onmiddellijk hier verzamelen." Thrushpaw hees zich zelf overeind terwijl hij de Medicine cat den uit strompelde. Zijn doffe ogen staarde naar de medicine cat die daar stond. Hij vernauwde zijn ogen. "Waarom staat hij daar?" Vroeg hij half aan zich zelf. Hij staarde zijde links naar zijn moeder, hij was niet vergeten wat ze had gezegd een paar dagen geleden. Een zucht rolde over zijn lippen, zij was zijn moeder, en echt boos op haar kon hij niet wezen. "Ik breng jullie bedroevend nieuws. Zowel Brokenstar als Raindrop hebben vanmiddag zich bij de Starclan gevoegd, de ziekte heeft hun leven geclaimd." Zijn ogen gingen wagenwijd open. Wat? Waarom? "Zolang die ziekte mijn leven maar niet neemt," murmelde hij. Zoals gewoonlijk faalde hij in het uiten van emotie. Natuurlijk vond hij het rot, maar door zijn kleine beetje arrogantie en eigendunk gedrag kon hij wel eens koud overkomen. "Waarom doet Starclan dit ons aan, hoe zwak moet Shadowclan wel niet worden?" Gromde hij waarna hij zich weer omdraaide. De blikken die hem toegeworpen werden had hij eigenlijk geen zin in. De medicine cat den voelde nu toch wel beter aan.


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

[FP - Topic 1] We've reached the Fever Pitch... - Pagina 2 6IRKqVA[FP - Topic 1] We've reached the Fever Pitch... - Pagina 2 MKN7vHE[FP - Topic 1] We've reached the Fever Pitch... - Pagina 2 IfBu3av[FP - Topic 1] We've reached the Fever Pitch... - Pagina 2 PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostlake
StarClan
[FP - Topic 1] We've reached the Fever Pitch... - Pagina 2 DPKsfdL
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Re: [FP - Topic 1] We've reached the Fever Pitch...   [FP - Topic 1] We've reached the Fever Pitch... - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 maa 2013 - 10:33

Frostlake werd die morgen vroeg wakker. Zijn hoofd voelde zwaar aan. Rustig bleef de zwarte kater liggen en waste zijn vacht grondig. Gisteren had hij een goede jacht gehad. Eventjes moest hij denken aan verschillende katten. Brightpaw, de poes die hij had gered van een vos. Polarbear, die hij had uitgescholden. Brokenstar, die hem zijn warriornaam had gegeven. Ivyleaf, die hij naar Smokebreath had gebracht toen ze stikte in haar eten. Al deze gedachten leken verouderd, weg te zijn. En dan had je nog wat andere katten uit ShadowClan die hij kende.. Toen schalde er een stem door het kamp, het was Smokebreath. Nieuwsgierig klom hij uit de den en zag dat de kater op het plekje van Brokenstar stond, wat was dat nou? Hij kwam dichterbij. Toen hij hoorde dat zowel Brokenstar als Raindrop zich bij starclan hadden gevoegd zuchtte hij eventjes. ''Wat moet er nu nog van deze clan worden.'' Zei hij en schudde zijn hoofd


ᖴOᒪᒪOᗯIᑎG Tᕼᕮ ᖇIᐯᕮᖇ Oᖴ ᗪᕮᗩTᕼ ᗪOᗯᑎSTᖇᕮᗩᗰ, Oᕼ IS IT ᗩ ᗪᖇᕮᗩᗰ
[FP - Topic 1] We've reached the Fever Pitch... - Pagina 2 E1lONzZ
Tᕼᕮᖇᕮ'S ᗩ ᖴOG ᗩᒪOᑎG Tᕼᕮ ᕼOᖇIᘔOᑎ, ᗩ STᖇᗩᑎGᕮ GᒪOᗯ Iᑎ Tᕼᕮ SKY
Terug naar boven Ga naar beneden
Undertaker
Member
[FP - Topic 1] We've reached the Fever Pitch... - Pagina 2 DPKsfdL
Stijn.
239

CAT'S PROFILE
Age: 50 Moons
Gender:
Rank:
Undertaker
BerichtOnderwerp: Re: [FP - Topic 1] We've reached the Fever Pitch...   [FP - Topic 1] We've reached the Fever Pitch... - Pagina 2 Icon_minitimema 11 maa 2013 - 14:44

ik lach voor de warrior-den mijn ogen waren tot spleetje's getrokken en mijn hoofd steunde op mijn voorpoten.
ik dacht aan de laatste paar dagen er waren verschillende katten ziek of gedood door een vreselijke ziekte. elke avond bad ik tegen de starclan om de katten uit mijn geliefde clan te sparen maar veel kreeg ik er niet van.
toen ik opkeek zag ik Smokebreath de medicine cat op de plek van de leader staan. de zwarte kater vertelde dat Brokenstar en Raindrop de ziekte niet hadden overleeft ze waren nu bij de starclan. ik keek naar de grond en zij tegen mezelf ''als u ons zo erg haat starclan..waarom vermoord je ons niet gewoon allemaal.'' ik was eerst behoorlijk boos hoe hadden ze dit kunnen laten gebeuren! later realiseerde ik me dat ik behoorlijk 'stom' deed zelfs de Starclan zelf kon hier niks aan doen... ik was getreurd om de leader en de deputy. ik wist dat het niet bij hun zou blijven meerdere zullen ziek worden. ik dacht na..nu is er geen leader of deputy wie zal de volgende worden? ik besefte dat er veel meer problemen uit zouden kunnen komen...


Terug naar boven Ga naar beneden
 
[FP - Topic 1] We've reached the Fever Pitch...
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: