I hope i meet someone...



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I hope i meet someone...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lightheart
StarClan
I hope i meet someone... DPKsfdL
~Nathalie/ Nath~
337

CAT'S PROFILE
Age: αgєℓєѕѕ
Gender:
Rank:
Lightheart
BerichtOnderwerp: I hope i meet someone...   I hope i meet someone... Icon_minitimevr 26 nov 2010 - 20:15

Lightpaw was op naar vierboom gegaan, of het mocht of niet, dat wist ze niet, ze was gewoon gegaan, eens zien of ze iemand kon ontmoeten. Lightpaw zag een muisje, mischien als het een goed idee is als ik een muis me neem, heb ik meteen een goede reden om te zeggen dat ik weg was gegaan Dacht ze in zich zelf. Ze ging meteen in sluiphouding en sloop naar voren, poot voor poot kwam ze dichter bij, onhandig was eht nog, want ze moest nog veel leren. Ze was nog maar net en staart lengte van het muisje af, Wow Mousefur zal trots op me zijn! En ze sprong, ze beet hem muisje dood en begroef het. Ze wsit dat veel leerlingen en krijgers zelfs hier heeng gingen voor een meeting maar dat was ook weer neit heel vaak, meestal af en toe. Lightpaw zag in de verte Vierboom al en ze ebgon te rennen, de bloed smaak zat nog in haar bek, ze kreeg er wel honger van maar de regen was, eerst de clan dan je zelf. Ze rende en rende en kwam steeds dichter bij, ze had mischien maar eén muisje, amar een bek vol staartjes verwachte je ook niet van een leerling die nog niet had leren jagen maar nu nog via ionstict deed. Uit andelijk kwam ze aan.

'Hallo? Is er iemand?' Vroeg Lightpaw rond, geen reactie, Lightpaw rende van boom naar boom, ze was hier nog nooit geweest maar in eht appretice den had ze hier wel is van gehoort en dat je gewoon de geuren van een hele groep katten moest volgens, Lightpaw had gedaan wat ze zeiden, en was zo heir gekomen. 'Hallo?' Toen hoorde Lightpaw wat, ze wist neit zeker,maar eht was neit van haar clan, nee ze wist eht wel zeker, de geur was onbekend, maar ze hoopte vooral enit dat eht een schadowclan kat was, of een krijger, als eht maar een leerling was.


I hope i meet someone... 28misnc
"She died when she was sad...
Now she lives as an angel..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
I hope i meet someone... DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: I hope i meet someone...   I hope i meet someone... Icon_minitimeza 27 nov 2010 - 19:36

Raindrop had vandaag zichzelf op patrouille gestuurd. Ze moest er even tussenuit, even ontspannen. Even weg van al het hectische gedoe in Shadowclan. Als Deputy van Shadowclan had ze heel wat te doen in Shadowclan. Een rustmomentje inbouwen was wat ze nodig had gehad. Haar staart zwiepte zachtjes achter haar heen en weer. Raindrop lette totaal niet op prooi. Ze had al gejaagd, haar kits en de Clan hadden al gegeten. Haar kits.. ze werden snel groot. Ze hoefde niet eens meer continu op ze te letten.. Soms miste ze dat wel, die intimiteit met haar kits, de liefde die ze nog onveranderlijk voor die kleine schavuiten voelde. Vierboom kwam in zicht. De Deputy glimlachte zachtjes. De Vierboom; een plaats van vrede en onveranderlijkheid. Een prachtige plaats. Katten van alle Clans mochten er komen. Ja, dit was een plaats om rust te zoeken vandaag.
Het gras wuifde zacht in een briesje terwijl ze rustig en ontspannen haar weg naar Vierboom maakte. Raindrop was er al een tijd niet geweest, sinds de laatste Clanmeeting al niet meer. Een plotselinge verse geur maakte dat ze alert om zich heen keek. 'Hallo. Is er iemand?' Een vreemde stem riep haar. Raindrop keek om zich heen en zag toen een Riverclanpoes, duidelijk nog een leerling. Raindrop glimlachte om de poes gerust te stellen. Ze mocht dan een ShadowclanWarrior zijn, Raindrop was een rustige en lieve poes. Ze zou nooit zomaar iemand aanvallen, behalve als diegene de Clan bedreigde. Maar dat deed deze Apprentice niet. 'Hallo, RiverclanApprentice,' groette Raindrop haar. 'Ik ben Raindrop, aangenaam.'


I hope i meet someone... 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightheart
StarClan
I hope i meet someone... DPKsfdL
~Nathalie/ Nath~
337

CAT'S PROFILE
Age: αgєℓєѕѕ
Gender:
Rank:
Lightheart
BerichtOnderwerp: Re: I hope i meet someone...   I hope i meet someone... Icon_minitimezo 28 nov 2010 - 19:20

'Hallo, RiverclanApprentice,' groette Raindrop haar. 'Ik ben Raindrop, aangenaam.' Zei een Schadowclan warrior poes, het was ouder dan ahar en een warrior, meost ze... Ja natuurlijk, respect tponen voor warriors was bloeed normaal! Lightpaw boog met respect haar kop, 'Ik ben Lightpaw' Zei ze verlegen. Ze had nog nooit een vreemde clan kat gezien of geroken, ja mischien wel, maar geen Schadowclan kat. Lightpaw keek naar haar, 'Schadow clan katten doen toch altijd bot, tegen anderen?' Probeerde Lightpaw, ze was van top tot teen nieuwgirig, zo kon ze mischien ook nog wel wat leren, dan kon ze haar mentor weer trots maken. Lightpaw keek verwondert naar de Schadowclan kat, en om zich heeng, het was duidelijk te zien aan haar diet ze hier nog nooit geweest was, de vier bomen, vol met bladeren en de mooie rivieren aan de kant van de Rivierclan, en de donderclan, veel bomen, de windeclan, je kon net zien dat daar veel open plekken waren, van daar vast de naam Windclan, want wat ze ook widt was dat op open plekken veel waaide. Ze richte zig weer op de Warrior. 'Is het leuk in deSchadowclan' Weer zo'n typishe leerling/kitten vraag, aan gezien dat Lightpaw pas leerling was, kon ze wel is kitten gedrag vertonen, en onozilige vragen stellen. Maar ja, de Warrior rook naar kittens, was ze een moeder kat? Vast wel, of ze kwam gewoon ent bij de kittens vandaan ofzo... Ze wist eht niet.


I hope i meet someone... 28misnc
"She died when she was sad...
Now she lives as an angel..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
I hope i meet someone... DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: I hope i meet someone...   I hope i meet someone... Icon_minitimema 29 nov 2010 - 18:52

'Ik ben Lightpaw,' antwoordde de Apprentice. Raindrop glimlachte en boog haar kop naar de Apprentice, die hetzelfde deed. Lightpaw leek nogal verbaasd. Misschien omdat Shadowclankatten altijd als gemeen en dergelijke bekend stonden. Haar aandacht werd naar Lightpaw toegetrokken toen ze sprak. 'Shadowclankatten, die doen toch altijd bot tegen anderen?' De nieuwsgierigheid straalde gewoon van het jonge katje af. Raindrop glimlachte warm. 'Zo staan we wel bekend. Ik weet van mezelf niet of ik bot ben tegen anderen, maar volgens mij valt dat best mee.' Raindrop kon het wel begrijpen. Vroeger dacht ze ook altijd dat Thunderclankatten alles overhadden voor hun zogenoemde eer en dat Windclankatten laf waren. Dat bleken er maar een paar te zijn. Lang niet iedereen voldeed aan het standaardmodel. De bomen om hen heen ruisten zachtjes. Het was Nieuwblad, dus zag alles er prachtig en nieuw uit. De jonge Apprentice zat nog in de Lente van haar leven; jong en onschuldig. Raindrop wist dat ze al in de zomer zat, maar nog niet in de herfst. Nee, haar leven voelde alsof het net zijn bladeren ontvouwen had. 'Is het leuk in Shadowclan?' vroeg Lightpaw toen. Raindrop dacht even na. 'Ja hoor. Mijn kits maken het goed, de Clan maakt het goed. Iedereen is er voor elkaar. Is het in Riverclan ook leuk?' Raindrop wist wel hoe ze met jonge katten om moest gaan. Ook met oudere trouwens. Velen vonden haar aardig, zelfs in Shadowclan, waar 'slechte' katten in zaten. Ach ja.. misschien kon ze Lightpaw laten merken dat niet iedereen van Shadowclan per definitie slecht was.


I hope i meet someone... 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightheart
StarClan
I hope i meet someone... DPKsfdL
~Nathalie/ Nath~
337

CAT'S PROFILE
Age: αgєℓєѕѕ
Gender:
Rank:
Lightheart
BerichtOnderwerp: Re: I hope i meet someone...   I hope i meet someone... Icon_minitimema 29 nov 2010 - 19:01

'Shadowclankatten, die doen toch altijd bot tegen anderen?' Vroeg Lightpaw supper nieuwsgirig. 'Zo staan we wel bekend. Ik weet van mezelf niet of ik bot ben tegen anderen, maar volgens mij valt dat best mee.' Lightpaw glimlachde, dus er bestopnden toch aardige Schadow katten. 'Is het leuk in Shadowclan?' vroeg Lightpaw toen. 'Ja hoor. Mijn kits maken het goed, de Clan maakt het goed. Iedereen is er voor elkaar. Is het in Riverclan ook leuk?' Vroeg Raindrop. 'Ooow ja hoor, het is er heel gezellig, al heb ik ook wel is straf gehat....' Zei Lightpaw, ze was een echte kwekker, praten vond ze supper gezellig, al kon ze ook supper verlegen en terug getrokken zijn, dat ze nu dus helemaal neit was, ze was nu van top tot teen nieuwsgirig. Lightpaw merkte op dat ze nu gewoon echt een aardige schadow poes had ontmoet, en nu geloofde ze ooke cht dat daar ook liefe katten waren.

(sorry voor korte post, moest van de pc af -.-)


I hope i meet someone... 28misnc
"She died when she was sad...
Now she lives as an angel..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
I hope i meet someone... DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: I hope i meet someone...   I hope i meet someone... Icon_minitimedi 30 nov 2010 - 16:41

'Ooow ja hoor, het is er heel gezellig, al heb ik ook wel is straf gehat....' begon Lightpaw te vertellen. Raindrop glimlachte breed en keek toen vragend naar Lightpaw. 'Waarvoor? Ik kan me niet voorstellen dat zo'n iemand als jij iets ernstigs doet. Deze poes zag er uit als iemand die van haar Clan hield. Dat waardeerde Raindrop altijd in iemand. Ze haatte verraders, Clangenoten of katten uit andere Clans. Als je trouw aan iemand had beloofd moest je dat ook nakomen, al wilde je dat niet. Dat was haar vaste overtuiging. Al zou Brokenstar alle andere leiders vermoorden, ze zou aan de kant van Shadowclan blijven staan. Raindrop zou hem zeker willen stoppen en er haar best voor doen. Als hij afgezet werd moest dat maar. Maar ze zou bij Shadowclan blijven, haar Clan. Ze was niet voor niets Deputy! Trouw stond op nummer één in haar eigenschappenlijstje. 'Dus, je hebt het gezellig? Zijn er veel Apprentices?' vroeg Raindrop. 'In Shadowclan zijn maar een paar Apprentices, maar binnenkort zullen mijn kits en de kits van Purplestorm wel Apprentice worden.' Ze glimlachte even gelukkig. Wat hield ze toch van haar kits! En van Blacksky, hun vader. Raindrop tilde haar poot op en begon die te likken, terwijl ze op antwoord wachtte van Lightpaw. Fourtrees moest wel een heleboel nieuwe indrukken voor haar meenemen. Al die geuren, een vreemde poes.. maar de Apprentice leek het goed aan te kunnen. Niet dat Raindrop daar aan twijfelde. Zolang ze goed verzorgd werden en er van ze gehouden werd, werd iedere Apprentice een goede kat. Met eigen karaktertrekjes en dergelijke, maar toch. Wat liefde wel niet met iemand kon doen!


I hope i meet someone... 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightheart
StarClan
I hope i meet someone... DPKsfdL
~Nathalie/ Nath~
337

CAT'S PROFILE
Age: αgєℓєѕѕ
Gender:
Rank:
Lightheart
BerichtOnderwerp: Re: I hope i meet someone...   I hope i meet someone... Icon_minitimedi 30 nov 2010 - 17:47

'Waarvoor? Ik kan me niet voorstellen dat zo'n iemand als jij iets ernstigs doet' Zei Raindrop. 'Ooow euhmm... Hihi' Begon Lightpaw verlegen, 'Mijn eerste tocht alleen, teon was ik met een andere appretice naar moedermuil ge gaan om te kijken... En ik wouw naar binnen, ik wist enit dat eht niet mocht, maar Crookedstar vond ons en zei toen iets en toen moest ik voor de moeder katten zorgen dat ze schoone bedden kregen.' Lightpaw glimlachde en voegde toe, 'MAar dat zal ik nooit weer deon hoor, zonder toesteming...' Lightpaw keek naar Raindrop, 'Heb jij ook wel is wat fouts gedaan?' 'Dus, je hebt het gezellig? Zijn er veel Apprentices?' vroeg Raindrop, 'Ja wel, en ik heb ok een supper goede vriendin, Silverpaw'. 'In Shadowclan zijn maar een paar Apprentices, maar binnenkort zullen mijn kits en de kits van Purplestorm wel Apprentice worden.' Zei Raindrop glimlachend, 'leuk, ik zal ze vast ontmoeten als ik is mee mag naar de groote vergadering' Zei Lightpaw.


I hope i meet someone... 28misnc
"She died when she was sad...
Now she lives as an angel..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
I hope i meet someone... DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: I hope i meet someone...   I hope i meet someone... Icon_minitimevr 3 dec 2010 - 16:07

'Mijn eerste tocht alleen, toen was ik met een andere apprentice naar moedermuil gegaan om te kijken... En ik wilde naar binnen, ik wist niet dat het niet mocht, maar Crookedstar vond ons en zei toen iets en toen moest ik voor de moeder katten zorgen dat ze schone bedden kregen.' Raindrop knikte. Moedermuil.. nee, daar mochten Apprentices niet naartoe. Crookedstar had goed gehandeld. Toen Raindrop vertelde over haar kits glimlachte Lightpaw en riep iets over de Grote Vergaderingen. Raindrop knikte. 'Ja, dat denk ik ook.' 'Heb jij ook wel eens wat fout gedaan?' Raindrop lachte even en dacht toen na. 'Jazeker. Iedereen doet wel eens wat fout. Met een vriendin ben ik als kit het kamp uitgeslopen, om de omgeving te verkennen. Toen we bij het Donderpad waren vonden de Queens ons. Dat is misschien maar beter ook..' mijmerde Raindrop even weg. Vlug knipperde ze met haar ogen. 'Ja, en mijn vriendin en ik hebben ons ook een keer verstopt.. iedereen was ongerust.' Nou ja, iedereen deed wel eens zoiets. Jong en dom heet dat, toch? Van die tijd leer je in ieder geval wel het meest. Raindrop ging even verzitten en sloeg haar staart netjes om zich heen. 'Dus, wat vind je van Fourtrees? Zoals je wel weet komen de Clans hier eens in de maand in vrede samen,' zei ze nog maar even. Anders klonk de vraag zo loos.


I hope i meet someone... 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I hope i meet someone...
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: