Put your paws in the air!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Put your paws in the air!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Irisflower
Member
Put your paws in the air! DPKsfdL
Chi <'3
106
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 12 moons
Gender:
Rank:
Irisflower
BerichtOnderwerp: Put your paws in the air!   Put your paws in the air! Icon_minitimevr 22 maa 2013 - 13:58

Nieuwsgierig verliet ze de warme nursery, en betrad ze de open plek van het Windclan kamp. Meerdere grote katten, waarvan ze wist dat het Warriors waren, keken haar even aan, maar gingen nadien weer verder met wat ze bezig waren. Een betreurde blik kwam op haar gelaat te staan, en niet veel later trok ze een pruillip. "Ik ga het kamp uitlopen hé!" Riep ze met haar zachte stemmetje, waarna ze zich naar de kamp uitgang voort bewoog. Waarschijnlijk had ze nu wel de aandacht getrokken van enkele katten. Tenminste, dat hoopte ze toch...

+Honeyblossom.


Put your paws in the air! A2rk0m
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyblossom
Member
Put your paws in the air! DPKsfdL
Lis
453
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ○25 moons
Gender:
Rank:
Honeyblossom
BerichtOnderwerp: Re: Put your paws in the air!   Put your paws in the air! Icon_minitimevr 22 maa 2013 - 14:09

Honeyblossom was net klaar met haar jacht, en had voor het eerst in grote tijd een groter aantal prooien gevangen, waarvan ze er nog een paar moest ophalen. Ze wandelde met een konijn in haar bek het kamp binnen, en wandelde rustig naar de prooistapel, met haar staart hoog in de lucht. Normaal gesproken was ze niet echt blij na de jacht, ze vond jagen niet erg leuk, maar vandaag was ze toch wel trots. Ze legde het dier op de prooistapel en draaide zich om. "Ik ga het kamp uitlopen hé!" hoorde ze en stemmetje piepen, en even keek ze geschrokken om zich heen, maar snel daarop viel een jonge kitten haar op, die dat waarschijnlijk had geroepen om wat aandacht te krijgen. Ze haastte zich naar de kitten, want soms zeggen kittens dingen, die ze daarop ook echt menen, want ik het ThunderClan territory zijn ook twee kittens gedood door buitenstaanders, en dat moest de WindClan niet hebben. Ze liep naar het poesje. "Hallo," miauwde ze, rillend, denkend aan de gedachte dat er tegenwoordig ook BloodClanners op je territorium rondliepen, maar zo waren ze wel. "Je gaat toch niet het kamp uit, nu ik er ben, of op z'n minst niet zonder mij," miauwde de poes, ergens wel nieuwsgierig en ze keek naar de kitten. "Hoe heet jij?" vroeg de poes vriendelijk en ze keek naar de kitten.


If there ever comes a day
when we can't be together
Put your paws in the air! 15gxdo2
keep me in you're heart
I'll stay there forever

                   - Winnie the Pooh
Terug naar boven Ga naar beneden
Irisflower
Member
Put your paws in the air! DPKsfdL
Chi <'3
106
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 12 moons
Gender:
Rank:
Irisflower
BerichtOnderwerp: Re: Put your paws in the air!   Put your paws in the air! Icon_minitimevr 22 maa 2013 - 14:27

Algauw zag ze, zoals ze had gehoopt, een Warrior naar haar toe lopen. Ze keek de poes aan met twinkelende amberkleurige oogjes en ging een tikkeltje uit balans op haar achterwerk zitten. "Hallo," Miauwde de poes waarvan ze de naam niet wist. Ze leek te rillen, maar waarom? "Hey!" Zei ze speels en luid terug, op een grappige toon. Met haar pootjes kneedde ze de aarde samen, en algauw sprong ze weer overeind. Net zoals de meeste kittens, kon ze niet blijven stilzitten. "Je gaat toch niet het kamp uit, nu ik er ben, of op z'n minst niet zonder mij," Ze zette even een nadenkende frons op haar voorhoofd, en dacht na over de woorden van de poes, hopende dat ze alles kon begrijpen. "Dus ik mag het kamp uit, als jij meegaat?" Vroeg ze met oogjes die even groot waren geworden als de maan. "Hoe heet jij?" Vroeg de poes vriendelijk terwijl ze Iriskit aankeek. "Weet jij mijn naam dan niet?" Een verontwaardigde toon was hoorbaar in haar stem toen ze dat vroeg.


Put your paws in the air! A2rk0m
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyblossom
Member
Put your paws in the air! DPKsfdL
Lis
453
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ○25 moons
Gender:
Rank:
Honeyblossom
BerichtOnderwerp: Re: Put your paws in the air!   Put your paws in the air! Icon_minitimevr 22 maa 2013 - 14:35

"Hey!" miauwde de kitten speels, en luid, het klonk erg grappig. De kitten ging zitten, maar algauw stond hij weer op. "Je gaat toch niet het kamp uit, nu ik er ben, of op z'n minst niet zonder mij," miauwde de poes, en de kitten dacht even over haar woorden na. "Dus ik mag het kamp uit, als jij meegaat?" miauwde de kitten, met grote oogjes. De warrior knikte. "Tuurlijk, maar niet te ver, en alleen als je het zelf wilt." zei ze, en ze keek naar het poesje. "Hoe heet jij?" vroeg de warrior vriendelijk, en ze zag dat de kitten verontwaardigd keek. "Weet jij mijn naam dan niet?" miauwde de kitten. De poes dacht even na, voor ze weer iets verkeerds ging zeggen. "Iriskit, toch?" miauwde ze nadenkend, ze zou nog erger de kitten 'kwetsen' als ze de verkeerde naam zei, dus gauw ging ze verder. "Weet jij mijn naam dan wel?" miauwde ze en ze keek de kitten speels aan.


If there ever comes a day
when we can't be together
Put your paws in the air! 15gxdo2
keep me in you're heart
I'll stay there forever

                   - Winnie the Pooh
Terug naar boven Ga naar beneden
Irisflower
Member
Put your paws in the air! DPKsfdL
Chi <'3
106
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 12 moons
Gender:
Rank:
Irisflower
BerichtOnderwerp: Re: Put your paws in the air!   Put your paws in the air! Icon_minitimevr 22 maa 2013 - 18:50

Nog steeds keek ze verontwaardigd naar de poes die voor haar stond. haar mond half open, en haar oren naar achter gelegd. Zou ze haar naam echt niet weten? Maar dat was toch niet mogelijk! Ze schudde lichtjes haar kopje en keek de Warrior met een schuin hoofd aan toen die weer sprak. "Iriskit, toch?" Een glimp van plezier was te zien in haar ogen, maar ze wist die algauw weer te laten verdwijnen. "Nee!" Miauwde ze, hopende dat de poes haar plezierige ondertoon niet had gehoord. Ze hield ervan om katten in de maling te nemen, vooral als het oudere katten waren dan haar. "Weet jij mijn naam dan wel?" Mauwde de poes, terwijl ze haar speels aankeek. Ze zwiepte even met haar staart, en schudde daarna wild met haar hoofdje als teken dat ze haar naam niet wist. "Bonylosson?" Waagde ze een gokje, terwijl ze de spierwitte poes die één zwart vlekje had boven haar ogen nieuwsgierig aankeek.


Put your paws in the air! A2rk0m
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyblossom
Member
Put your paws in the air! DPKsfdL
Lis
453
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ○25 moons
Gender:
Rank:
Honeyblossom
BerichtOnderwerp: Re: Put your paws in the air!   Put your paws in the air! Icon_minitimeza 23 maa 2013 - 15:39

"Nee!" piepte de kitten, teleurgesteld toen de poes blijkbaar de verkeerde naam zei. Haar ogen werden troebel van de schrik toen ze het verontwaardigde en teleurgestelde blik van de kitten zag. "Ooh, sorry," miauwde ze en ze zag een paar warriors haar met een strenge, boze blik aankijken. "Weet jij mijn naam dan wel?" vroeg de poes daarop, en de kitten dacht na, waarna ze heftig met haar hoofd schudde, als nee teken. "Bonylosson?" vroeg de kitten, met een nieuwsgierige blik in haar ogen. "Bijna," miauwde de poes nog steeds een beetje bang dat de kitten haar niet meer aardig zou vinden. "Honeyblossom." miauwde ze terwijl ze de kitten aankeek.


If there ever comes a day
when we can't be together
Put your paws in the air! 15gxdo2
keep me in you're heart
I'll stay there forever

                   - Winnie the Pooh
Terug naar boven Ga naar beneden
Irisflower
Member
Put your paws in the air! DPKsfdL
Chi <'3
106
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 12 moons
Gender:
Rank:
Irisflower
BerichtOnderwerp: Re: Put your paws in the air!   Put your paws in the air! Icon_minitimeza 23 maa 2013 - 15:49

Ze zag dat ze de poes een tikkeltje bang had gemaakt, bang dat Iriskit haar niet meer aardig zou vinden. Een winnaars grijns kwam tevoorschijn op haar gezichtje toen ze enkele keren rond de Warrior sprong. "Ik ben Iriskit!" Beaamde ze dan toch na een tijdje, haar zinnen gezet op de Warrior die haar misschien mee naar buiten zou nemen. "Bijna," Ze hield op met het springen, en keek met een pruillip naar de poes. Had ze haar naam dan toch fout gegokt? "Honeyblossom." Een glimlach daagde op op haar gelaat. "Dan noem jij vanaf nu Bonylosson!" Grapte ze al grijnzend terwijl ze de poes genaamd Honeyblossom aankeek.


Put your paws in the air! A2rk0m
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyblossom
Member
Put your paws in the air! DPKsfdL
Lis
453
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ○25 moons
Gender:
Rank:
Honeyblossom
BerichtOnderwerp: Re: Put your paws in the air!   Put your paws in the air! Icon_minitimeza 23 maa 2013 - 15:58

De poes grijnsde een beetje, en nu wist de warrior dat ze haar in de maling had genomen. "Ik ben Iriskit!" miauwde de kitten na een tijdje. "Hmm." miauwde ze, een beetje verontwaardigd, maar haar gezicht liet geen stemming zien. "Dan noem jij vanaf nu Bonylosson!" piepte de kitten als grapje, en de poes glimlachte. "Aangenaam kennis te maken, Iriskit, ik ben Bonylossom." miauwde ze speels, maar ook serieus en ze keek naar de kitten. "Heb je al gegeten?" vroeg ze toen maar, na een onaangename stilte en ze keek naar de jonge, grijsgecyperde kitten. Ze had ook bijna de leeftijd bereikt om apprentice te worden.


If there ever comes a day
when we can't be together
Put your paws in the air! 15gxdo2
keep me in you're heart
I'll stay there forever

                   - Winnie the Pooh
Terug naar boven Ga naar beneden
Irisflower
Member
Put your paws in the air! DPKsfdL
Chi <'3
106
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 12 moons
Gender:
Rank:
Irisflower
BerichtOnderwerp: Re: Put your paws in the air!   Put your paws in the air! Icon_minitimeza 23 maa 2013 - 16:07

Verwachtingsvol keek ze naar de Warrior. "Aangenaam kennis te maken, Iriskit, ik ben Bonylossom." Ze grinnikte, en wierp een speelse blik op haar. Het was fijn dat de poes meeging in haar spel, anders zou ze weeral niks te doen hebben. Want saaie, en té serieuze Warrior waren er ook. Die mocht ze niet, aangezien ze er altijd straf van kreeg. "Aangenaam!" Miauwde ze op een speelse toon. "Heb je al gegeten?" Een twijfelende blik was zichtbaar in haar amberkleurige oogjes. "Eh, nee! Maar ik heb geen honger!" Verklaarde ze terwijl ze zich trots opmaakte. "Gaan we nu naar het territorium?" Vroeg ze nadien, half smekend.


Put your paws in the air! A2rk0m
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyblossom
Member
Put your paws in the air! DPKsfdL
Lis
453
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ○25 moons
Gender:
Rank:
Honeyblossom
BerichtOnderwerp: Re: Put your paws in the air!   Put your paws in the air! Icon_minitimeza 23 maa 2013 - 16:31

"Aangenaam kennis te maken, Iriskit, ik ben Bonylossom." miauwde poes speels, en ze keek naar haar. "Aangenaam!" miauwde Iriskit speels. "Heb je al gegeten?" vroeg de poes, die volgens Iriskit Bonylossom heet. "Eh, nee! Maar ik heb geen honger!" miauwde de kitten, en de poes knikte. "Oke," zei de poes bevestigend, en de kitten ging door met het volgende onderwerp. "Gaan we nu naar het territorium?" zei ze smekend. "Misschien kunnen we ook vechttraining doen, ook dat is leuk." miauwde de poes, en ze vervolde gauw. "Eigen keuze." zei ze en ze begon rustig haar pootjes te likken.


If there ever comes a day
when we can't be together
Put your paws in the air! 15gxdo2
keep me in you're heart
I'll stay there forever

                   - Winnie the Pooh
Terug naar boven Ga naar beneden
Irisflower
Member
Put your paws in the air! DPKsfdL
Chi <'3
106
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 12 moons
Gender:
Rank:
Irisflower
BerichtOnderwerp: Re: Put your paws in the air!   Put your paws in the air! Icon_minitimeza 23 maa 2013 - 17:14

Met grote oogjes keek ze naar de poes genaamd Honeyblossom...Bonylosson. "Oke," Miauwde ze. Iriskit wiebelde even met haar oortjes en gunde haar borstkas enkele vlugge likjes. "Misschien kunnen we ook vechttraining doen, ook dat is leuk." In een fractie van een seconde werden haar oogjes nog groter, en keek ze ongelovig naar Honeyblossom. "Maar ik ben een kitten, en kittens mogen nog niet getraind worden!" Piepte ze een tikkeltje verbaasd. "...toch?" Vervolgde ze, nog altijd even verbaasd en nieuwsgierig als voorheen.


Put your paws in the air! A2rk0m
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyblossom
Member
Put your paws in the air! DPKsfdL
Lis
453
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ○25 moons
Gender:
Rank:
Honeyblossom
BerichtOnderwerp: Re: Put your paws in the air!   Put your paws in the air! Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 12:43

"Misschien kunnen we ook vechttraining doen, ook dat is leuk." miauwde de poes en de ogen van de kitten werden ineens heel groot. "Maar ik ben een kitten, en kittens mogen nog niet getraind worden!" miauwde de kitten n de poes schudde haar hoofd. "Ik bedoel gewoon rustig en voor de lol." "...toch?" miauwde de kitten. "Als je het niet wilt vindt het ook oké, maar ik zal je toch niet aanvallen." miauwde ze lachend. "Wat wil jij gaan doen," miauwde ze toen maar, ze wist niets anders e vragen.


If there ever comes a day
when we can't be together
Put your paws in the air! 15gxdo2
keep me in you're heart
I'll stay there forever

                   - Winnie the Pooh
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Put your paws in the air!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: