Funny quotes



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Funny quotes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Frostspots
Member
Funny quotes DPKsfdL
421
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {50 Moons}
Gender:
Rank:
Frostspots
BerichtOnderwerp: Funny quotes   Funny quotes Icon_minitimeza 23 maa 2013 - 20:33

Klein ideetje C:

Hier kun je quotes dumpen van je eigen karakters of van andere mensen die je grappig vindt. Ik heb eigenlijk niet zo heel erg veel om te vertellen eroverxD

Lemme start

""Vertel me alsjeblieft niet dat je ziek bent geworden." In dat geval, verdrink jezelf alsjeblieft. Voegde hij er stilletjes in gedachte aan toe"-Smokebreath

"’’Ach jongen toch. Dit zal wel wat helpen!’’ zei ze liefkozend tegen hem, haar lach amper onderdrukkend. '"-Brindlepool


Funny quotes 5Z3r5kt
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossompaw
Member
Funny quotes DPKsfdL
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ȣ мσσηѕ
Gender:
Rank:
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Funny quotes   Funny quotes Icon_minitimeza 23 maa 2013 - 21:10

"Hij maakte dan ook een mentale notitie dat hij niet meer zo snel zich ging laten bijten door een doorn."-Frostkit*


Funny quotes 32znv9f
Funny quotes 34xhx6s
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Funny quotes DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Funny quotes   Funny quotes Icon_minitimevr 2 aug 2013 - 14:46

Shrewstar: "Laat ik maar direct op mijn punt komen, ik denk dat ik de perfecte Apprentice voor je heb gevonden."
Smokebreath: "Afgewezen."
Uit: Got some news for you


Funny quotes T4W3e3N
Stamps
Funny quotes PS18GM0Funny quotes W0qAlxRFunny quotes EjrsROFFunny quotes FWu1gsfFunny quotes D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Smellbelly
Member
Funny quotes DPKsfdL
Anna/Duckface
460
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Smellbelly
BerichtOnderwerp: Re: Funny quotes   Funny quotes Icon_minitimevr 2 aug 2013 - 15:05

--
"Zeg maar hallo tegen de StarClan"
Skullfur
--
"Kan ik je helpen?"
Smellpaw
--


Funny quotes 288m64l
~Feel my breath
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
Funny quotes DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Funny quotes   Funny quotes Icon_minitimevr 2 aug 2013 - 15:58

Muhahaha!!! (nep-gemene lach)
-Owlkit


Funny quotes 25jw4cj
Funny quotes ZZu0jir Funny quotes LcrIgCQFunny quotes MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Member
Funny quotes DPKsfdL
Chi
544
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 70 мσσиѕ
Gender:
Rank:
Hades
BerichtOnderwerp: Re: Funny quotes   Funny quotes Icon_minitimevr 2 aug 2013 - 16:47

Wolftail: 'Wie zit er nou niks te doen? Kom maar mee dan kunnen we de grenzen gaan patrouilleren.'
Silverpaw (nu Silversnow): 'Plots zo vrolijk Wolf?'


Funny quotes OAHlxlQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafheart
StarClan
Funny quotes DPKsfdL
Sarah
296
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Leafheart
BerichtOnderwerp: Re: Funny quotes   Funny quotes Icon_minitimevr 2 aug 2013 - 19:08

Hij liep naar het meertje en zag nog net een doorweekte kat op de kant klimmen en proberen het water van haar vacht te schudden. hij herkende haar als leafhart. lachend trippelde hij naar haar toe. "Niet echt het beste weer om te gaan zwemmen." zei hij, nog steeds vriendelijk lachend. -Cornkit


Funny quotes Dmpleh
Funny quotes Upiw
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Funny quotes
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: