If you dare {OPEN}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 If you dare {OPEN}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Heartdestroyer
Member
If you dare {OPEN} DPKsfdL
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: If you dare {OPEN}   If you dare {OPEN} Icon_minitimedi 26 maa 2013 - 20:52


Heart
destroyer

Emotieloze ogen staarde over het landschap heen. Er stonden vier grote bomen op de plek waar de cyperse kater zich nu bevond. Hier hielden de clans hun vergaderingen waar ze in vrede bij een kwamen om belangrijke dingen te overleggen. Heartdestroyer kon niet begrijpen waarom ze dingen moesten bespreken, waarom zou je dingen willen bespreken met je vijanden? Zo ver hij clanmormels kende wilde ze juist hun enemies ontwijken en ze van hun territorium af jagen. Hij schudde spottend zijn hoofd, ooit zat hij in de WindClan daarom zou je denken dat hij zulke dingen wel zou begrijpen. Meer dan andere Elite katten. Maar in tegen deel, hij snapte er helemaal niets van. De forse kater spitste zijn oren en keek aandachtig voor zich uit. Een lichte bries streelde het gras voor zijn poten waardoor het zachtjes op een neer deens. Evenals zijn vacht die vrolijk mee deed. Verbaasd draaide hij een oor naar achteren toen hij enkele geluidstrillingen zijn oor voelde bereiken. Hij draaide stug zijn kop om en keek licht geïrriteerd naar het landschap en wachtte tot een dier of kat zich bloot stelde. Als ze dat überhaupt wel durfde aangezien hij er niet uitzag als de liefste.



[/size]
Terug naar boven Ga naar beneden
Hate
Member
If you dare {OPEN} DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Re: If you dare {OPEN}   If you dare {OPEN} Icon_minitimewo 27 maa 2013 - 18:09

Hate zag Heartdestroyer vanuit het Camp weggaan. Hij besloot hem te volgen. Stil als de wind sloop hij achter de oud WindClanner aan. Hij ging naar de Vierboom!
Toen Heartdestroyer bij zijn bestemming aankwam zag Hate hem rondkijken. Hij weet dat ik er ben, dacht Hate. Ik kan me beter laten zien, anders wordt hij écht boos... Hij stapte uit de schaduwen van een paar struiken. `Hey, Heartdestroyer, wat doe jij hier?' riep hij de kater toe. Hate wachtte even en vervolgde: `Wat brengt jou hier naar Vierboom?'



If you dare {OPEN} EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartdestroyer
Member
If you dare {OPEN} DPKsfdL
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: If you dare {OPEN}   If you dare {OPEN} Icon_minitimevr 29 maa 2013 - 22:16


Heart
destroyer

Zijn oren bewogen enkele keren en wachtte geduldig af op wat komen zal. Als de kat over beest zich niet snel tevoorschijn zal komen zal hij er op af gaan. Hij hield niet van het feit gevolgd te worden door iets of iemand. Al gauw kwam er een zwarte kater die de naam Hate droeg. Heartdestroyer legde zijn oren in zijn nek, het kon niet anders dat hij hem gevolgd had. Het zal anders wel erg toevallig zijn dat hij hier ook precies op dit moment was en ook nog van zijn clan. `Hey, Heartdestroyer, wat doe jij hier?' sprak de kater. Heartdestroyer kneep zijn ogen tot spleetjes. `Wat brengt jou hier naar Vierboom?' verbeterde hij waarschijnlijk zin omdat het vorige nogal vijandig klonk in plaats van vragend. "Er zijn hier altijd wel zwakke katten te vinden die je een kop kleiner kan maken." antwoordde hij kalm. Dat was wat hij hier altijd deed. "Maar je bent mij gevolgd is het niet?, waarom eigenlijk." zei hij scherp tegen hem en ging zitten waarna hij vervolgens zijn staart over zijn voorpoten legde en geduldig wachtte op zijn antwoord. Als een kat vroeg of hij mee mog gaan met hem dan had hij er geen problemen mee. Maar achtervolgen, dat is toch een heel ander verhaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hate
Member
If you dare {OPEN} DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Re: If you dare {OPEN}   If you dare {OPEN} Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 17:18

`Maar je bent mij gevolgd, is het niet? Waarom eigenlijk?' vroeg Heartdestroyer. Hate keek de kater aan. Bijna onmerkbaar knikte hij. `Ik verveelde me. In het Camp was niets te doen en jagen... daar krijg je al snel genoeg van. Dus ik dacht: misschien gaat Heartdestroyer iets interressants doen,' antwoordde Hate. Hij keek onverschrokken naar de veel oudere kater. `En je zei dat hier wel eens zwakkere katten zijn?' vroeg Hate geïnterresseerd. Misschien kon hij er een paar overmeesteren. Onwillekeurig keek hij om zich heen, zoekend naar een Clankat.

(beetje kort, sorry)
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartdestroyer
Member
If you dare {OPEN} DPKsfdL
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: If you dare {OPEN}   If you dare {OPEN} Icon_minitimema 1 apr 2013 - 13:53


Heart
destroyer

De zwarte kater tegenover hem trok zijn mond open om te antwoorden. `Ik verveelde me. In het Camp was niets te doen en jagen... daar krijg je al snel genoeg van. Dus ik dacht: misschien gaat Heartdestroyer iets interressants doen,' antwoordde Hate. ZIjn blik keek onverschrikken naar de donkergestreepte kater die tegenover hem zat. `En je zei dat hier wel eens zwakkere katten zijn?' vervolgde de zwarte kater geïntresseerd en keek om zich heen in de hoop dat er toevallig een clankat kwam aanwandelen. "Vandaar." zei hij tegen hem om te bevestigen dat hij zijn reden accepteerde. "En ja, er zijn er wel eens clankatten. Soms een patrol die de grensen controleren." Sprak hij kalm. "Maar soms zijn er ook wel allenige katten, en die kan je gemakkelijk overmeesteren." vervolgde Heartdestroyer zijn zinnen en bleef Hate strak aankijken.

OOC: Kort maakt niet uit, je post had inhoud en daar gaat het om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hate
Member
If you dare {OPEN} DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Re: If you dare {OPEN}   If you dare {OPEN} Icon_minitimema 1 apr 2013 - 18:21

`En ja, er zijn wel eens Clankatten. Soms een patrol die de grenzen controleren. Maar soms zijn er ook wel allenige katten, en die kan je gemakkelijk overmeesteren,' zei Heartdestroyer. Hij keek strak naar Hate. Hate knikte. `En hoe weet je of er maar één kat is, of meerdere?' vroeg hij. `Ik ben nog maar een leerling,' voegde hij er snel aan toe, alsof dat alles goedmaakte. Hij keek om zich heen, maar zag geen katten. Hij wendde zich weer naar de oudere kat. `Kan je me leren doden?' vroeg Hate ineens. Hij schrok ervan dat hij dat er zomaar uitflapte. Hij begon een beetje schuldig te kijken. Dit kon je toch niet zomaar aan een Warrior vragen! Ongemakkelijk schoof Hate heen en weer.



If you dare {OPEN} EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartdestroyer
Member
If you dare {OPEN} DPKsfdL
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: If you dare {OPEN}   If you dare {OPEN} Icon_minitimedo 4 apr 2013 - 13:47


Heart
destroyer

¬Hij bleef de kleine zwarte kater recht aankijken. Benieuwd welke woorden er zo meteen over izjn tong heen zouden rollen. `En hoe weet je of er maar één kat is, of meerdere?' vroeg hij ten eerste. Heartdestroyer kon het niet onderdrukken om te rollen met zijn ogen, iedere kat wist dat je kon ruiken aan de geur of het één of meerdere waren. Zelfs de kleinste clankitten zal dat nog begrijpen, maar goed. `Ik ben nog maar een leerling,’ vervolgde de apprentice er nog snel achteraan. Blijkbaar was hij er zelf ook achter gekomen dat zijn vraag nogal dom had geklonken. “Iedere kat kan dat ruiken aan de geuren die ze meedragen, zelfs de kleinste clankitten weet dat nog. Ik zal je schamen als ik jouw was.” Zei hij met een lichte grom in zijn stem te horen waardoor het iet wat dreigend overkwam. Nee hij hield niet van achterlopende young one’s die onzinnige vragen aan hem stelden. Als hij hem was zou hij beter maar zijn bek houden met vragen. `Kan je me leren doden?' vroeg de amberogende kater voor hem. Verbaasd bij de vraag over doden trok hij zijn wenkbrauw op en keek hem aan. Doden was hetzelfde als vechten maar dan niet stoppen als je tegenstander op het randje van de dood zit. “Doden is net zoals vechten maar dan doorgaan als je tegenstander op het randje hangt.” zei hij met een zucht benieuwd wat voor soort vragen er nu zouden gaan volgen. “En doden kan je niet leren, je kan het of je kan het niet” vervolgde hij met een wat botte ondertoon in zijn stem.


Terug naar boven Ga naar beneden
Hate
Member
If you dare {OPEN} DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Re: If you dare {OPEN}   If you dare {OPEN} Icon_minitimedo 4 apr 2013 - 18:21

`Iedere kat kan dat ruiken aan de geuren die ze meedragen, zelfs de kleinste clankitten weet dat nog. Ik zal je schamen als ik jouw was,' zei Heartdestroyer. Hate voelde woede opborrelen. Hij moest zich tegenhouden de oudere kat niet aan te vliegen. `Doden is net zoals vechten maar dan doorgaan als je tegenstander op het randje hangt,' ging Heartdestroyer verder. Hate knikte. Hij was nog steeds woedend. `En doden kan je niet leren, je kan het of je kan het niet.' Het was alsof Icy persoonlijk tegen hem had gezegd dat hij zich als een Kittypet gedroeg. Hate werd verscheurd door ingehouden woede, gemengd met een diep verdriet dat een oudere kat zo over hem dacht. Met trillende stem van woede vroeg hij: `Heb je nog tips om te vechten?' Dat was het enigste wat hij kon uitbrengen. Echt, als die gast slaapt vermoord ik hem! dacht Hate. Maar dat zou hij nooit kunnen doen. Dan zou hij zeker uit de BloodClan worden gezet.



If you dare {OPEN} EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartdestroyer
Member
If you dare {OPEN} DPKsfdL
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: If you dare {OPEN}   If you dare {OPEN} Icon_minitimezo 14 apr 2013 - 19:17


Heart
destroyer

`Heb je nog tips om te vechten?' sprak de zwarte young one voor zijn neus. Heartestroyer maakte een zwiep met zijn staart omdat hij zonder twijfel een blik van haat en irritatie in de ogen had gezien. "Welke technieken kan je al." sprak hij nors uit, hij moest eerst weten wat de kater allemaal al kende voordta hij hem tips gaf. Anders gaf hij hem waarschijnlijk tips die hij al lang had gehoord. Strak keek de cyperse kater hem aan en wachtte vervolgens geduldig op antwoord. Waarschijnlijk dacht het katertje nu na over wat hij allemaal al geleerd had en welke tips hij had meegekregen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Hate
Member
If you dare {OPEN} DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Re: If you dare {OPEN}   If you dare {OPEN} Icon_minitimema 15 apr 2013 - 19:29

`Welke technieken ken je al?' vroeg Heartdestroyer. Hate aarzelde even. `Ehm... de buik is het zachtste deel van de kat, dus daar kan je hem gemakkelijk openrijten en een kat kan je de keel doorbijten,' zei hij aarzelend. Hij hoopte dat het goed was. Hij keek naar de oudere kat. `O, en als je een kat hard genoeg in zijn poot bijt, kan hij zijn poot niet meer bewegen,' vervolgde Hate. Hij dacht na of er nog iets anders was, maar kwam op niets nieuws. Hij ging zitten en keek aandachtig naar Heartdestroyer. Toen schoot hem nog iets te binnen. `Dat laatste was fout... het doet alleen flink pijn om te krabben,' verbeterde Hate zichzelf. Ik hoop dat ik niets verkeerds heb gezegd, dacht hij. Ik wil niet nog meer kritiek...
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartdestroyer
Member
If you dare {OPEN} DPKsfdL
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: If you dare {OPEN}   If you dare {OPEN} Icon_minitimeza 20 apr 2013 - 13:28


Heart
destroyer

`Ehm... de buik is het zachtste deel van de kat, dus daar kan je hem gemakkelijk openrijten en een kat kan je de keel doorbijten,' sprak de kater met een aarzelende toon in zijn stem. Heart knikte hem toe dat het goed was. “Maar je keel wordt niet doorgebeten als je weet wat je doet.” corrigeerde hij hem weer en keek de zwarte kater met amber kleurige ogen strak aan, benieuwd wat die nog meer ging zeggen. `O, en als je een kat hard genoeg in zijn poot bijt, kan hij zijn poot niet meer bewegen,' zei hij er nog snel achteraan. Afkeurend schudde de donkerbruin gestreepte zijn hoofd en trok zijn mond open om hem te verbeteren. Net voordat de woorden uit zijn mond zouden rollen verbeterde de kleine kater zichzelf. “Goed..” sprak hij uit. Hij stond op en liep naar Hate toe. Razendsnel ging zijn voorpoot onder de zijne door waardoor hij vervolgens met ene klap op de grond viel. Razendsnel zette Heartdestroyer zijn poot op zijn borstkast en zette daar een aardige druk op. “Je moet altijd voorbereid zijn op een aanval.” sprak hij emotieloos.

Terug naar boven Ga naar beneden
Hate
Member
If you dare {OPEN} DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Re: If you dare {OPEN}   If you dare {OPEN} Icon_minitimema 22 apr 2013 - 17:30

Hate voelde hoe hij op de grond werd gesmeten en dat Heartdestroyer vervolgens tegen hem zei: `Je moet altijd voorbereid zijn op een een aanval.' Hate probeerde te knikken, maar dat mislukte. Hij voelde zich machteloos. Hij tilde zijn poot op en probeerde in de buik van de oudere kat te klauwen. Het resultaat was alleen een beetje geschaaf. Toen liet hij zich verslappen om daarna een verrassingsaanval te proberen. Maar hij kwam nog niet onder de drukkende poot vandaan. Wild trapte de jonge kater met zijn achterpoten. Dat leek te helpen, hoewel het ook Heartdestroyer kon zijn die genoeg had van het spelletje. Hate keek hem woedend aan. `Waarom deed je dat?!' riep hij. Zijn ogen spoten vuur. Hij rende naar de oudere kater toe en tackelde hem.

(sorry voor de latigheid, ik was naar de EFF)

Terug naar boven Ga naar beneden
Heartdestroyer
Member
If you dare {OPEN} DPKsfdL
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: If you dare {OPEN}   If you dare {OPEN} Icon_minitimedo 25 apr 2013 - 14:57


Heart
destroyer

Je zag de vuur in de jonge kater zijn ogen brandden. Heartdestroyer verminderde de druk op zijn poot zodat de zwarte kat er onder verdaan kon glippen, wat die ook snel deed. `Waarom deed je dat?!' riep hij kwaad naar hem toe, zijn staart duidelijk zwiepend van woede. Je kon aan zijn houding zien dat hij elk moment aan kon vallen waardoor Heart er ook op voorbereid was. “Jij was degene die vroeg voor technieken, dus ik liet er één zien.” siste hij naar hem toe. Eerst zwiepte het uiteinde van zijn staart heen en waar maar dat veranderde al snel genoeg tot het midden en later de hele staart. Een zacht gebrom rees op uit zijn keel toen hij de young one op hem af zag stormen. Heart ontweek de aanval en kwam wat uit balans maar stond al snel weer op zijn poten. “Als je slim bent ga je geen gevecht met me aan, als je in je kop denkt dat je een voltraind member kan verslaan dan is daarbinnen iets goed mis.” vervolgde hij zijn woorden sluw.

OOC: Ga maar niet haasten, ik ben een geduldige wachter dus don't panic about it (':

Terug naar boven Ga naar beneden
Hate
Member
If you dare {OPEN} DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Re: If you dare {OPEN}   If you dare {OPEN} Icon_minitimedo 25 apr 2013 - 17:57

Heartdestroyer ontweek met gemak. `Als je slim bent ga je geen gevecht met me aan, als je in je kop denkt dat je een voltraind member kan verslaan dan is daarbinnen iets goed mis,' zei hij. Hate keek op. Zijn ogen spoten vuur. `ER... IS... NIETS... MIS... MET... MIJ!' riep hij woedend. Hij draaide zich weer om om de oudere kat aan te vallen, maar stopte net op tijd. `Laten we het uitvechten in woorden!' riep hij. Had ik iets dommers kunnen verzinnen? dacht hij. Maar hij liet niet merken wat hij dacht. Sterk blijven, dan kan je die idioot wel aan!



If you dare {OPEN} EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartdestroyer
Member
If you dare {OPEN} DPKsfdL
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: If you dare {OPEN}   If you dare {OPEN} Icon_minitimevr 26 apr 2013 - 12:01


Heart
destroyer

De kleine kat was woest, dat was aan zijn houding te zien maar ook aan zijn ogen die onderhand vuur leken te spuiten. `ER... IS... NIETS... MIS... MET... MIJ!' riep hij woedend naar de donkerbruin gestreepte kater. Hij kon een grinnik niet onderdrukken toen hij zag hoe het kleintje zich helemaal groot maakte. `Laten we het uitvechten in woorden!' riep hij vervolgens naar hem. Bij die woorden trok Heartdestroyer vrebaasd zijn wenkbrauw op. “Uitvechten in woorden.” herhaalde hij hoofdschuddend. En keek Hate recht aan, “Kan jij überhaupt wel een mentor krijgen, je tript al als je op de grond word geslagen om je aandacht te testen.” zei hij spottend naar de kater toe zijn staart licht heen en weer zwaaiend waardoor de uitgebloeide paardenbloemen hun pluisjes verloren in de wind en zo op zoek gingen naar een andere plek om zich te vestigen. De zon scheen door de vier grote eiken op hun pelsen maar boden er verder niet veel aandacht aan. Strak gericht op elkaar verloren ze elkaar geen moment uit het oog.

Terug naar boven Ga naar beneden
Hate
Member
If you dare {OPEN} DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Re: If you dare {OPEN}   If you dare {OPEN} Icon_minitimevr 26 apr 2013 - 14:48

`Uitvechten in woorden,' herhaalde Heartdestroyer hoofdschuddend. Hij keek Hate recht aan. `Kan jij überhaupt wel een mentor krijgen, je tript al als je op de grond wordt geslagen om je aandacht te testen,' zei hij . Hate siste woedend. `Ja, natuurlijk kan ik dat! Als het maar geen mentor is die zo egoïstisch is als jij bent vind ik het goed!' riep hij. `En ik ben beter dan je denkt! Ik heb wel eens een hond én twee Twolegs tegelijk verslagen!' Hate wou indruk maken. Maar dat mislukte. En eigenlijk had hij de hond alleen maar flink pijn gedaan en was hij toen gevlucht. En de twee Twolegs had hij ook alleen maar geklauwd en gebeten zodat hij weg kon rennen. Maar dat zei hij maar niet tegen de oudere kat.



If you dare {OPEN} EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartdestroyer
Member
If you dare {OPEN} DPKsfdL
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: If you dare {OPEN}   If you dare {OPEN} Icon_minitimewo 10 jul 2013 - 16:18


Heart
destroyer

Kalm keek hij naar de zwarte kat voor hem die helemaal aan het freaken was, alleen maar door het feit dat zijn poten onder hem uit waren geslagen. Een grijns stond op de cyperse kater zijn gezicht terwijl hij Hate recht aankeek. `Ja, natuurlijk kan ik dat! Als het maar geen mentor is die zo egoïstisch is als jij bent vind ik het goed!” Riep hij. `En ik ben beter dan je denkt! Ik heb wel eens een hond én twee Twolegs tegelijk verslagen!' vervolgde de kater schreeuwend tegen hem. Een zucht verliet Heartdestroyer zijn longen, “Als je in de Bloodclan zit moet je maar accepteren dat die grotendeels uit egoïsten bestaat.” Sprak hij uit terwijl hij het puntje van zijn staart liet zwiepen, helemaal niet gevend om het feit dat hij egoïst genoemd was. “Maar hoe groot was die hond?” zei hij en hield zijn poot op tot hij ongeveer bij de lengte van een chihuahua was. “Een chihuahua?” grinnikte hij vervolgens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hate
Member
If you dare {OPEN} DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Re: If you dare {OPEN}   If you dare {OPEN} Icon_minitimewo 10 jul 2013 - 18:02

`Maar hoe groot was die hond?' zei Heartdestroyer terwijl hij zijn poot op de hoogte van een chihuahua hield. `Een chihuahua?' ginnikte hij. Hate keek boos naar de oudere kater. `Hij was twee keer zo groot als ik. Ja, zo'n jachthond,' beet hij hem toe. Maar ook dat was niet helemaal waar. De hond was hoogstens een paar centimeter groter dan Hate geweest. Hij gromde. Ik ben blij dat hij niet bij die aanval was geweest, dacht hij. Dan kan ik het verhaal nog lekker aandikken. `En de klauwen van die hond, zo groot,' vertelde hij verder. Hij gaf aan met zijn poten hoe dik de poten geweest waren. `Ha, dat kan geen chihuahua geweest zijn, hè?'



If you dare {OPEN} EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartdestroyer
Member
If you dare {OPEN} DPKsfdL
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: If you dare {OPEN}   If you dare {OPEN} Icon_minitimeza 20 jul 2013 - 15:41


Heart
destroyer

`Hij was twee keer zo groot als ik. Ja, zo'n jachthond,' De bruine cyperse kater rolde zuchtend met zijn ogen toen hij dat zei, niet echt gelovend dat zo’n klein katje tegen een grote jachthond op kan die bijvoorbeeld ook vossen om het leven bracht `En de klauwen van die hond, zo groot,’ lulde hij zijn verzin verhaal verder en  gaf vervolgens aan met zijn poten hoe dik de poten geweest waren. `Ha, dat kan geen chihuahua geweest zijn, hè?' vervolgde de zarte kater trots. “Wat leuk dat je dat gedroomd heb” zei hij met een glimlach op zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hate
Member
If you dare {OPEN} DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Re: If you dare {OPEN}   If you dare {OPEN} Icon_minitimedo 25 jul 2013 - 15:01

`Wat leuk dat je dat gedroomd hebt' zei Heartdestroyer met een glimlach. Hate keek de kater aan. `Dat heb ik niet gedroomd,' zei hij zacht en dreigend. `Je kan het gaan navragen bij de Twolegs. Maar ja, dat durf je niet, hè? Zo'n klein katje als jij. Zo slap ook, trouwens,' ging hij verder. Hij keek recht in de ogen van de andere kat en siste. `Stomme. Kat.' Hij draaide zich om en wou weglopen. Maar één ding hield hem tegen. `Oh, en als je me nu gaat aanvallen, is dat het teken dat je nog slapper bent dan een kitten van een Kittypet.' Hij zwiepte uitdagend met zijn staart, snorde vermaakt en liep weg.



If you dare {OPEN} EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
If you dare {OPEN}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: