Lonely...



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Lonely...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dawnclaw
StarClan
Lonely... DPKsfdL
50

CAT'S PROFILE
Age: Passed away
Gender:
Rank:
Dawnclaw
BerichtOnderwerp: Lonely...   Lonely... Icon_minitimevr 3 dec 2010 - 21:14

Dawnclaw liep maar wat rond door het bos. Ondanks dat het bos over het algemeen klein was, voelde ze zich hier toch niet heel groot. Heel klein, eerder gezegd. Ze wist niet precies wat ze hier nou eigenlijk aan het doen was. Misschien kon ze wat jagen, de clan kon nou eenmaal altijd wel een prooi gebruiken, toch? Maar alleen jagen? Dawnclaw was niet anders gewend. Al haar hele leven was ze alleen geweest, ze had zich alleen gevoeld, althans. Ondanks de clan, had ze toch een leeg gevoel. De gedachten dat ze nooit echt ouders had gehad, misschien veroorzaakte dat die lege plek. Ze wist het niet. Nog nooit had ze familie, vrienden of een partner gehad. Ze had er zelfs niet eens aan gedacht. Ze had er niet aan willen denken. Ze kon het zich niet voorstellen, zijzelf in een grote groep met katten die ze kende. Ze was altijd alleen geweest, en dat had haar gemaakt tot wie ze was. Als ze wel familie en vrienden had gehad, hoe was ze dan geweest? Open in plaats van gesloten, was ze dan nu gezellig met een groep aan het jagen geweest? Waarschijnlijk wel. Maar dat maakte niet uit. Ze was wie ze was, en ze vond het tot nu toe redelijk goed gaan. Al zou een vriend of vriendin vast goed voelen. Ze stapte wat verder door het bos, op zoek naar een geschikte prooi. Haar blauwe ogen vielen op een grijze muis, hoe moeilijk kon dat nou zijn? Ze had al een tijd niet meer gejaagd, maar ondanks dat dacht ze er makkelijk over. Met haar gedachten was ze er alleen niet helemaal bij. Dawnclaw bukte wat, en sloop langzaam naar de muis toe. Opeens hoorde ze gekraak achter zich, de muis schrok en vluchtte meteen. Of er kwam eindelijk een clanlid dat gewoon even met haar kon praten en wat jagen, of het was een indringer. Dawnclaw draaide zich om om te kijken welk van de twee scenario's het was geworden.


Lonely... Sddbmv
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowclaw
Member
Lonely... DPKsfdL
62

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 2 manen
Gender:
Rank:
Yellowclaw
BerichtOnderwerp: Re: Lonely...   Lonely... Icon_minitimema 6 dec 2010 - 18:53

Yellowclaw joeg wat rond. Hij was ondertussen ook een geschikte plek aan het uitzoeken voor de training van zijn apprentice. Het was een mooie dag vond Yellowclaw en hij had daar inderdaad enigzins gelijk in: de zon straalde vrolijk tussen de bladeren door en weerkaatste op de bosgrond. 'Veel prooi dus!' grijnsde hij bij zichzelf. Toen hoorde hij gekraak. Met een snel tempo liep hij richting het geluid. Maar hij had niet door dat hij het nu was die ook kraakgeluiden zat te maken. Onderweg zag hij een muis wegschieten. Toen zag hij Dawnclaw zitten. 'Hallo Dawnclaw! Volgens mij heb ik jou nog niet eerder gesproken. Ik ben Yellowclaw.' grijnsde hij. Betrouwbaar keek hij in de blauwe ogen van de poes. 'Sorry, trouwens dat ik je muis heb weggejaagd.' zei hij biechtend.


Lonely... Yellowclaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnclaw
StarClan
Lonely... DPKsfdL
50

CAT'S PROFILE
Age: Passed away
Gender:
Rank:
Dawnclaw
BerichtOnderwerp: Re: Lonely...   Lonely... Icon_minitimema 6 dec 2010 - 20:04

Dawnclaw draaide zich om en haar hemelsblauwe ogen gleden over een bruine kat met zwarte stippen. Haar hemelsblauwe ogen, waarvan ze geloofde dat ze die aan de rivier had te danken. Haar ogen waren net zo helder, zuiver en diep als de rivier was. Één van de weinige dingen waarop ze echt trots was geweest, dat was ze nu nog steeds. Dawnclaw knikte even vriendelijk naar de kater voor haar. Ze herkende hem wel, het was Yellowclaw. Één van de Warriors uit de RiverClan. Ze kende hem, maar had nog nooit met hem gesproken. Maar met wie uit de Clan had ze nou wél gesproken? Dawnclaw was altijd al meer op zichzelf geweest. Niet een eigenschap waar ze blij mee was, maar het was nou eenmaal zo. "Hallo Dawnclaw! Volgens mij heb ik jou nog niet eerder gesproken. Ik ben Yellowclaw," grijnsde de kater. Zijn ogen stonden betrouwbaar en vriendelijk naar haar. Iets wat haar meer op haar gemak deed voelen. Dawnclaw stond daar met haar mond vol tanden. Ze had nooit echt goede sociale vaardigheden gehad, die had ze nog steeds niet. "Sorry, trouwens dat ik je muis heb weggejaagd," vulde Yellowclaw zichzelf aan op biechtende toon. Dawnclaw haalde haar schouders op. "Maakt niet uit," zei ze zachtjes. Ze keek even opzij, en haar oog viel op een andere muis. Ze wenkte naar het beestje. Misschien konden ze die te pakken krijgen, dan hadden ze tenminste nog een beetje prooi.


Lonely... Sddbmv
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lonely...
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Small Forest-
Ga naar: