Trage tijd.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Trage tijd.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sparrowpelt
Member
Trage tijd. DPKsfdL
138

CAT'S PROFILE
Age: 16 maanden.
Gender:
Rank:
Sparrowpelt
BerichtOnderwerp: Trage tijd.   Trage tijd. Icon_minitimezo 5 dec 2010 - 10:17

Een poes van negen maanden oud, liep moe naar de vierboom. En zakte in.

Sparrowpaw keek om zich heen, ze had geen flauw idee waar ze was. Ze was doorgerent, omdat een vos achter haar zat. Gelukkig was die weg, maar waar Sparrowpaw nu was. Wist ze niet, ze keek omzich heen. De weg hier naar toe was moeilijk, maar Sparrowpaw merkte er niks van. Het water stak ze moeiteloos over, blubber was ook geen probleem. Opeens wist Sparrowpaw waar ze was, de Vierboom! De plaats waar de Clans bijeen kwamen. Mocht Sparrowpaw hier wel zijn? Sparrowpaw dacht van niet, dus wou ze terug. Maar een geur drong haar neus binnen, konijn! Sparrowpaw stond op, en volgde de geur. Al vlug kwam ze bij het beest uit. Het konijn zat om zich heen te kijken, en Sparrowpaw dook naar beneden. Ze sloop langzaam op het konijn af, dat haar in de gaten had. Het rende weg, Sparrowpaw sprong op. En rende er achterna, het konijn nam moeilijke bochten. Maar Sparrowpaw hield het vol, uiteindelijk kreeg ze een recht stukje. En kon ze haar snelheid opbouwen. Zodat ze dichter bij het beest kwam, toen ze heel vlak bij was. Sprong Sparrowpaw, ze lande op het beest. En beet het dood. Sparrowpaw pakte het op, en wou er mee weg lopen. Tot ze iets hoorde, Sparrowpaw liet het konijn vallen. "Wie ze daar?'' vroeg ze aan de struiken. Een kattegeur drong haar neus in. Sparrowpaw legde vlug haar poot op het konijn. En wachtte op de kat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakewhisper
Member
Trage tijd. DPKsfdL
209

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Snakewhisper
BerichtOnderwerp: Re: Trage tijd.   Trage tijd. Icon_minitimezo 5 dec 2010 - 10:24

- Mag ik? -

Snakekit was het zat! Hij was het zat om steeds de zwakste en de teleurstellende van de familie te zijn. Al zijn broerjtes en zusjes leken veel fun te hebben, maar hij voelde zich rot. Dit kwam vooral ook door de blik die zijn vader soms op hem wierp, of het geroddel van zijn vader als hij er niet was. Hij had zijn vader wel is zien praten met die nieuwe kitten bij hun, Darkkit, die dan vervolgens zijn richting inkeek en een valse grijns wierp. Snakekit wist wel dat de liefde van zijn vader die keer bij zijn zelfmoordpoging de laatste keer was. Nu was hij gewoon weer de rottigste van de familie. Hij wou dood! Hij wou weg! Hij wou naar een andere Clan. Hij wou een excuus hebben om zijn vader als krijger aan te vallen. Hij wou, als zijn vader hem terug kwam halen, hem in zijn gezicht krabben en hem smijten tegen de grond, voor alle liefde die hij gekregen had. Hij zag de teleurstelling in zijn dromen. Zijn vader, die hem aankeek met zijn grote, rode, gemene ogen. Hij die zichzelf dan niet goed voelde en te min voor de Clan. Wat deed hij er eigenlijk nog? Soms dacht Snakekit echt dat hij gewoon verkeerd geboren was. Een geur van WindClan trok zijn aandacht. Het rook scherp naar WindClan. Snakekit landde op zijn zachte pootjes vanuit een hoge boom, kwam neer en keek rustig rond. Zijn ogen ontmoette die van een prachtige, oude poes. Snakekit liep er op af. 'Geen zorgen, ik ben maar een kitten. Snakekit is de naam,' zei Snakekit en hij ging voor de poes zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Trage tijd. DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Trage tijd.   Trage tijd. Icon_minitimezo 5 dec 2010 - 10:38

Scytheshade had een heerlijk konijn gezien en rende erachteraan. Alleen net voordat hij kon springen rende het konijn weg als achtervolgd door de duivel, maar hoe kon dat hij had nog niet eens gesprongen. Hij zag een poes snel het konijn achter aan rennen. Hij had hem kunnen pakken als die idioot het konijn niet had weggejaagd. Hij zou het konijn terugpakken goed schiks of slecht shiks. Hij sprong in een boom en achtervolgde de poes via de takken en zag toen nog net hoe het konijn werd vermoord. Scytheshade kraakte een takje en toen riep de poes "Wie ze daar?' Scytheshade bewoog niet en keek van boven naar de poes onder hem. Toen liep Snakekit uit het niets naar de poes en stelde zich voor. Scytheshade zuchtte alleen bleef alert wanneer die poes Snakekit iets aan zou doen dan zou hij dan zou hij *censuur*(wegens bloederige gedachten en wraakzuchtige plannen)*censuur*. Hij was alert en keek naar het tweetal. Misschien haatte hij Snakekit niet meer toch bleef zijn uitdrukking hetzelfde, het was een scytheshade ding, al veranderde hij zijn lichaamsuitdrukking bleef vaak hetzelde ookal veranderde zijn gevoelens. Scytheshade keek naar Snakekit, bang voor een stommiteit die hem het leven kon kosten. Hij zou in ieder geval helpen als het gevaarlijk werd.


Trage tijd. 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowpelt
Member
Trage tijd. DPKsfdL
138

CAT'S PROFILE
Age: 16 maanden.
Gender:
Rank:
Sparrowpelt
BerichtOnderwerp: Re: Trage tijd.   Trage tijd. Icon_minitimezo 5 dec 2010 - 10:40

(Oud? Ik ben in de bloei van me leven)

Sparrowpaw keek naar de kitten die voor haar stond, ''Hoi, Snakekit,'' zei ze, ''Mij naam is Sparrowpaw,'' Stelde ze zich voor. Ze bekeek de kitten voor haar. Blij zag het niet uit. Sparrowpaw vroeg zich af waarom. Misschien had hij hetzelfde probleem als Sparrowpaw. Sparrowpaw keek naar Snakekit. Misschien zal hij een goede Aanwingst voor de Windclan zijn. Sparrowpaw scheurde een stukje konijn af, en legde het voor de kitten. ''Waar kom jij vandaan?'''vroeg ze aan Snakekit. ''En wil je misschien in de Windclan?'' Vroeg ze ook. Rare vraag misschien. Maar volgens Sparrowpaw moest de Windclan groeien. "Jammer dat ik nog niet mag eten,'' zei ze. ""Eet maar op'' Sparrowpaw schoof het stuk vlees wat meer naar Snakekit toe. Blij keek ze naar de kitten. En liep er naar toe. En begon het te likken, haar tong gleed langzaam over de vacht van Snakekit. "Je mag mee hoor,'' zei ze onder het likken door. Ze was meteen veroverde door de kitten. Opeens drong nog een geur haar neus binnen. Vlug liep ze erop af. En zag een Andere kat. Sparrowpaw kreeg moederinscinkt. En rende boos op de kat af. Om het aante vallen. Sparrowpaw lande op de rug van de kat, en boorde haar tanden in de nek, ''Laat ons met rust,'' zei ze. Toen ze de kat zag, had Sparrowpaw het behaagelijk gevoel gekregen. Dat het geen vriendelijke was, en wou ze Snakekit beschermen. Even stopte ze met bijten, en krabde de kat op de rug. "Ga weg,'' Haar stem klonk boos.

Hoe zie je eruit? Je kat) (Ik kan geen foto,s zien)
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Trage tijd. DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Trage tijd.   Trage tijd. Icon_minitimezo 5 dec 2010 - 10:55

Scytheshade werd aangevallen met enkele kleine irritante aanvallen die wel schade deden. "HET IS MIJN ZOON EN JIJ NEEMT HET NIET MEE IN STERRENCLANS NAAM." Scytheshade´s ogen waren nu rood gloeiend en niet zo rood als normaal maar nu leken ze al het haat, woede en kracht uit te stralen van de afgelopen gevechten. Scytheshade was nu echt over de rooien hij is berserk gegaan. Hij haalde volop uit met zijn rechterklauw de klauw die al een kat te veel was geworden na een voltreffer bij de keel. Alleen nu wou hij niet moorden alleen verwonden of ernstig verminken. Scytheshade beet toen in de nek en zette veel druk op zijn kaken waardoor zijn tandvlees ging bloeden maar zijn tanden ook dieper drongen. Hij haalde ondertussen met zijn linkerklauw uit zonder te kijken probeerde hij de buik open te halen. "Blijf van Snakekit af of ik ******(censuur, grof taalgebruik en bloederige zinnen)¨****** Scyhteshade was uit op 1 ding. Hij wou dat zijn zoon wist dat hij hem niet haatte maar ook van hem hield. Scytheshade boorde zijn nagels vast waar zag hij niet maar deze daad zou niet ongestraft worden.


Trage tijd. 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Snakewhisper
Member
Trage tijd. DPKsfdL
209

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Snakewhisper
BerichtOnderwerp: Re: Trage tijd.   Trage tijd. Icon_minitimezo 5 dec 2010 - 10:58

Snakekit keek naar de lieve poes voor zich. Ze was meteen al erg lief. En ze heette Sparrowpaw. Zijn hart ging sneller kloppen. Ondanks dat hij twee manen oud was, vond hij haar wel al meteen erg aardig. Maar hij was niet verliefd. Duh! 'Ik ben afkomstig van SchaduwClan,' beantwoordde hij haar vraag. Toen hij haar vraag hoorde, dacht hij na. 'Ik denk niet dat dat meteen mag van jullie leider. Ik ben in jullie ogen misschien een vijand. Alhoewel... Ik ben niet gelukkig in SchaduwClan,' stortte hij zijn hart uit, niet wetend dat zijn vader recht boven hem keek en hij alles kon horen van wat Snakekit zei. Toen hij een stuk vlees kreeg toegeschoven, begon hij voorzichtig van de prooi te eten. Het smaakte heerlijk. Zou Sparrowpaw die in WindClan hebben gevangen? Als Snakekit ook Apprentice was, zou hij ook graag als Sparrowpaw zijn. Aardig. Maar hij mocht niet aardig zijn, in zijn familie. Hij moest kwaad en evil zijn. Een van de redenen waarom hij weg wou. Maar Sparrowpaw was gelukkig lief voor hem. Toen voelde hij de warme likken. Geschrokt keek hij haar aan. De kleine, zwarte kater met stukjes wit, spon zachtjes. Hij vond het stiekem wel fijn. Het waren hele andere likken dan dat zijn vader en zijn moeder deden bij hem. Hij keek richting Sparrowpaw en spon. Hij zag haar opeens voor hem springen en een aanval plagen op iets of iemand. Ook Snakekit's rug en vacht gingen omhoog, klaar om Sparrowpaw te helpen. De stem die daarna klonk, klonk als zijn vader en Snakekit schrok van de woorden. Zijn vader mocht hem dan niet haten, maar toch. Hij bleef de teleurstelling goed zien in de ogen. Hij zag hoe Sparrowpaw er slecht aan toe werd gebracht. Hij piepte en probeerde zijn vader te stoppen. Zijn kleine staartje ging nerveus heen en weer. 'Papa, laat haar los!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Trage tijd. DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Trage tijd.   Trage tijd. Icon_minitimezo 5 dec 2010 - 11:12

Scytheshade hoorde de woorden van zijn kitten en was woedend en nu wist hij het zeker. Hij liet los en draaide zich om. Snakekit was geen blik meer waard. "Jij ondankbare dassengal. Ik heb gemoord voor jouw, om je te beschermen, ik heb dingen gedaan om je broertje en zusje te beschermen. Ik probeerde te veranderen en nu doe je dit, hoog verraad, denk maar na, de sterrenclan zal je nooit opnemen, veraders gaan daar niet naartoe, ga dood. GA DOOD EN STIK IN JE VERRAAD, BRAND, LIJD EN GA DOOD, OP EEN DAG ZIEN WE ELKAAR OP EEN SLAGVELD EN DAN MAAK IK JE AF, JE MOEDER´S HART HEB JE GEBROKEN, DIE VAN JE BROERTJE EN VAN JE ZUSJE. JIJ BENT NIETS MEER WAARD DAN EEN PIJNLIJKE DOOD!!! het mooie is nou dat je iedereen teleursteld, het mooie is dat ik wel bij de sterrenclan kan komen ookal heb ik allemaal kleine zonden, niks tegen de warriorcode heb ik gedaan, maar dit dit is er tegen. Jij zal naar de Darkforest gaan en daar voor de eeuwigheid lijden. Hiervoor wouden ik en je moeder je behoeden, maar ja, ik zie je in de eeuwige duisternis, vanuit de sterrenclan." Scytheshade draaide om en liep weg. Zijn gezicht onzichtbaar, een traan over zijn gezicht een kleine traan, de enige traan om deze reden. Scytheshade liep weg.


Trage tijd. 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowpelt
Member
Trage tijd. DPKsfdL
138

CAT'S PROFILE
Age: 16 maanden.
Gender:
Rank:
Sparrowpelt
BerichtOnderwerp: Re: Trage tijd.   Trage tijd. Icon_minitimezo 5 dec 2010 - 11:39

Sparowpaw stond op, en keek naar de pikzwarte kat die wegliep. ""Ga,'' zei ze nog. En keek toen naar Snakekit, ''Je vader is boos,'' zei ze. "Ga niet terug naar de Shadowclan.'' Waarschuwde ze. ''Én het geeft niets, dat je Shadowclankitten bent,'' Ze gaf een kopje aan de kitten, ''Je gaat gewoon mee,'' zei Sparrowpaw, ''De Windclan zou jou niet als vijand zien,'''probeerde ze. Maar Sparrowpaw wist niet zeker. Shadowclan was geen grote vriend van de windclan. Maar Sparrowpaw pakte de kitten toch maar op, en liep er mee weg. Naar de Windclan. Deze kitten zal een nieuw leven krijgen. En als Tallster hem niet wou. Zal Sparrowpaw hem gewoon verzorgen, ''We gaan,'' zei ze. En verdween tussen de bomen door. Een reis naar de windclan kon beginnen.

(Topic uit)(Dus Snakekit ook)
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Trage tijd.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: