iedereen mag meedoen en tips zijn welkom



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 iedereen mag meedoen en tips zijn welkom

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Swiftfur
Member
iedereen mag meedoen en tips zijn welkom Wjdn2p
Dagmar
255
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Swiftfur
BerichtOnderwerp: iedereen mag meedoen en tips zijn welkom   iedereen mag meedoen en tips zijn welkom Icon_minitimedi 16 apr 2013 - 17:29

Swiftfur liep op de vlakte ze had al een halve maan amper nog iets gevangen.Hoe hard ze ook probeerde ze was nooit snel genoeg om een konijn te pakken.Maar nu ging ze het proberen totdat ze er één had.Ze stond stil want ze rook een konijn dichtbij. Ze liet zich zakken in jachthouding en sloop muisstil dichterbij totdat ze maar een paar meter van het konijn was."Dit is mijn kans"dacht ze.Ze maakte zich klaar voor de grote sprint en schoot vooruit recht op het konijn af.Maar het konijn was haar te snel af.Hij was veel te dicht bij zijn hol om hem te kunnen pakken."Waarom heb ik daar niet aan gedacht"dacht ze gefrustreerd.Ze bleef een paar minuten rusten en ging toen teleurgesteld en moe weer naar het kamp zonder prooi.Eenmaal toen ze aankwam in het kamp kreeg ze al commentaar door de andere warriors.Het was al niet eenvoudig in leafbare eten te vinden en dan ving ze zelf al helemaal niks.Ze hadden al heel de tijd als ze zonder prooi terug kwam geklaagd maar nu werd het haar echt allemaal teveel al huilend liep ze naar de kampingang."Waarom kan ik ook nooit iets goed doen in hun ogen"zei ze tegen haarzelf.Ze had het al moeilijk sinds dat ze een leerling was iedereen had wel commentaar op haar over vanalles.Zelfs als ze iets goed deed kreeg ze boze commentaar.Al huilend liet ze zich vallen bij een struikje en probeerde haar gedachten te verzetten.
dit is mijn eerste keer dat ik iets post van RPG.Als jullie tips hebben zou ik ze graag willen horen.Iedereen mag meedoen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Finchkit
Member
iedereen mag meedoen en tips zijn welkom DPKsfdL
Esmee
208
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Two months young
Gender:
Rank:
Finchkit
BerichtOnderwerp: Re: iedereen mag meedoen en tips zijn welkom   iedereen mag meedoen en tips zijn welkom Icon_minitimedi 16 apr 2013 - 17:46

Het is op zich wel een goede post hoor c:
Enkel hoort na elke punt een spatie en soms mag je ook nog wel een komma plaatsen, dus bijv.

Swiftfur liep op de vlakte ze had al een halve maan amper nog iets gevangen.Hoe hard ze ook probeerde ze was nooit snel genoeg om een konijn te pakken.Maar nu ging ze het proberen totdat ze er één had.

Dat wordt dan:

Swiftfur liep op de vlakte, ze had al een halve maan amper nog iets gevangen. Hoe hard ze ook probeerde, ze was nooit snel genoeg om een konijn te pakken. Maar nu ging ze het proberen totdat ze er één had.


iedereen mag meedoen en tips zijn welkom 33kyphs
You can't read my pokerface
Terug naar boven Ga naar beneden
Swiftfur
Member
iedereen mag meedoen en tips zijn welkom Wjdn2p
Dagmar
255
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Swiftfur
BerichtOnderwerp: Re: iedereen mag meedoen en tips zijn welkom   iedereen mag meedoen en tips zijn welkom Icon_minitimedi 16 apr 2013 - 18:41

oke bedankt ik zal er rekening mee houden


iedereen mag meedoen en tips zijn welkom Iodsmv
Spoiler:

iedereen mag meedoen en tips zijn welkom 2nv9pv6
Terug naar boven Ga naar beneden
Mooncloud
Member
iedereen mag meedoen en tips zijn welkom DPKsfdL
Amy♥
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Mooncloud
BerichtOnderwerp: Re: iedereen mag meedoen en tips zijn welkom   iedereen mag meedoen en tips zijn welkom Icon_minitimewo 30 okt 2013 - 12:15

'Mouse-brain !' riep Mooncloud. De spitsmuis liep als een bezetene weg van de grote, grijze kater. De kater's groene ogen volgde de muis met gemengde gevoelens. Net toen hij eraan dacht om die muis achterna te gaan, hoorde hij gesnik. Zijn nekharen kwamen overeind. 'Iedereen mag hier zijn, het is Fourtrees', dacht hij bij zichzelf. Hij zakte in sluiphouding en sloop, geruisloos en stil, over Fourtrees, richting het gesnik. In een struik, net op het Fourtrees terrein, lag een zwart-witte poes te huilen.
'He, Swiftfur, was het niet ? Wat is er?' vroeg Mooncloud. Hij likte haar oor om haar te troosten. 'Ik doe je niets, zeg het maar,' moedigde hij Swiftfur aan.



Uploaded with ImageShack.us
Dankjewel Choppedkit !


Ferncloud~Mooncloud~Cinderpaw.~Quickpaw
~Cloudpelt~Naranja
Terug naar boven Ga naar beneden
Climbclaw
Member
iedereen mag meedoen en tips zijn welkom DPKsfdL
Noa
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Climbclaw
BerichtOnderwerp: Re: iedereen mag meedoen en tips zijn welkom   iedereen mag meedoen en tips zijn welkom Icon_minitimevr 1 nov 2013 - 9:47

Climbclaw liep over het grasveld naar de fourtrees. Daar zag ze twee katten staan. De een was aan het huilen en de ander was die genen aan het troosten, ze sloop snel naar de bosjes. Zo geluidloos als ze maar kon. Toch maakten ze wat geluid toen ze de bosjes in ging 'Wat doen die twee hier nauw?' dacht ze


Climbing is my passion,
Claws are my weapons.
Climbclaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Mooncloud
Member
iedereen mag meedoen en tips zijn welkom DPKsfdL
Amy♥
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Mooncloud
BerichtOnderwerp: Re: iedereen mag meedoen en tips zijn welkom   iedereen mag meedoen en tips zijn welkom Icon_minitimezo 3 nov 2013 - 12:22

Swiftfur bleef huilen, en daar kwam dan ook nog een Thundercat aan. "Mouse-dung, ik ben weg, zo dadelijk denkt mijn clan dat ik niet loyaal ben !" riep de Shadowclan cat uit. "Swiftfur, ik heb geprobeerd .. Climbclaw, may Starclan light your path .." De grijze tom-cat liep weg, naar zijn Clan.

(Sorry, ik ga er maar eens vandoor :3)



Uploaded with ImageShack.us
Dankjewel Choppedkit !


Ferncloud~Mooncloud~Cinderpaw.~Quickpaw
~Cloudpelt~Naranja
Terug naar boven Ga naar beneden
Climbclaw
Member
iedereen mag meedoen en tips zijn welkom DPKsfdL
Noa
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Climbclaw
BerichtOnderwerp: Re: iedereen mag meedoen en tips zijn welkom   iedereen mag meedoen en tips zijn welkom Icon_minitimezo 3 nov 2013 - 17:25

'Sorry ik wou jullie niet storen.' zei Climbclaw 'Ik was gewoon aan het wandelen praten jullie maar veder ik ga wel weg.'


Climbing is my passion,
Claws are my weapons.
Climbclaw
Terug naar boven Ga naar beneden
PAKKU
Member
iedereen mag meedoen en tips zijn welkom DPKsfdL
Puck
24
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
PAKKU
BerichtOnderwerp: Re: iedereen mag meedoen en tips zijn welkom   iedereen mag meedoen en tips zijn welkom Icon_minitimema 18 nov 2013 - 17:46

Pakku kwam aanlopen vanachter een boom, hallo wat si er? Pakku kwam wat dichter bij en ging zitten, ze zag dat er wat bloed aan de poot van Swiftfur zat en vroeg: "ben je ergens van geschrokken? Want er zit een beetje bloed aan je poot, Ik zag je eerst in de jachthouding staan en toen werd ik afgeleid door een geluidje en toen ik weer keek zat je daar opeens, Maar ik dacht eerst dat er niets was." "Sorry volgens mij Praat ik een beetje veel?"
Terug naar boven Ga naar beneden
 
iedereen mag meedoen en tips zijn welkom
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: