Hello, little BITCH [+N O R T E R N K I T]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hello, little BITCH [+N O R T E R N K I T]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Honeyblossom
Member
Hello, little BITCH [+N O R T E R N K I T] DPKsfdL
Lis
453
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ○25 moons
Gender:
Rank:
Honeyblossom
BerichtOnderwerp: Hello, little BITCH [+N O R T E R N K I T]   Hello, little BITCH [+N O R T E R N K I T] Icon_minitimedi 16 apr 2013 - 19:16



De poes verliet de warriors den. Het was een rustige dag, iedereen was uit jagen. Allemaal hartstikke vroeg. De poes was op weg naar de ingang, waar ze haar twee apprentice's weer zou trainen, ondanks dat ze nog niet in het speciaal wist wat ze gingen doen. De poes liep toch maar nog voor de laatste keer naar de voedselhoop, en ze pakte een muisje. Ze liep langs de nursey, richting een donker, rustig plekje in het kamp. Ze voelde een bonk en ze zag een kitten. "Sorry, Norternkit?" miauwde ze en ze duwde met haar neusje in het hoopje. "Gaat het?" vroeg ze bezorgd en ze keek om zich heen. Ze had gewoon een kitten omgegooid!

+ Norternkit



If there ever comes a day
when we can't be together
Hello, little BITCH [+N O R T E R N K I T] 15gxdo2
keep me in you're heart
I'll stay there forever

                   - Winnie the Pooh
Terug naar boven Ga naar beneden
Northernlight
Member
Hello, little BITCH [+N O R T E R N K I T] DPKsfdL
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender:
Rank:
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: Hello, little BITCH [+N O R T E R N K I T]   Hello, little BITCH [+N O R T E R N K I T] Icon_minitimedi 16 apr 2013 - 19:44



Light liep rustig de nursery uit en werd even verblind door de felle zon die in haar ogen scheen. Ineens voelde ze een darde duw tegen haar lichaam en kwam ze wat hard op de grond terrecht. Meteen welde de woede op in haar kleine onvolgroeide lichaampje. 'NEE GODVERDOMME HET GAAT NIET ALS EEN OF ANDERE LELIJKE DIKKE KATER MIJ OP DE GROND GOOIT!' Light was pissed en sloeg haar nagels uit, ze had altijd ruzie met iemand. Naja ze vertelde ze gewoon hoe het zat. Light sloeg haar kleine poot richting de warrior.'Pas verdomme op waar je loopt met dat logge lichaam van je!' schreeuwde de kitten de poes toe.

we hebben matchende sheets *giggle*

[/quote]



Hello, little BITCH [+N O R T E R N K I T] Wq8T2nr
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyblossom
Member
Hello, little BITCH [+N O R T E R N K I T] DPKsfdL
Lis
453
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ○25 moons
Gender:
Rank:
Honeyblossom
BerichtOnderwerp: Re: Hello, little BITCH [+N O R T E R N K I T]   Hello, little BITCH [+N O R T E R N K I T] Icon_minitimedi 16 apr 2013 - 19:51



'NEE GODVERDOMME HET GAAT NIET ALS EEN OF ANDERE LELIJKE DIKKE KATER MIJ OP DE GROND GOOIT!' gilt de kitten boos. "Hou je grote mond, dat kan toch altijd gebeuren." zegt de warrior boos, normaal gesproken hoort een kitten niet zoiets te zeggen. Ze zag hoe de kitten haar klauwtjes uitsloeg. "Hou je pootjes bij je, ik waarschuw." blaast de poes streng. De poes sloeg met haar klauw richting de warrior, maar Honeyblossom sloeg met haar grote poot het pootje weg. Er zaten kleine wondjes in de pootkussentjes en de poes keek naar de kitten. "Wat zei ik nou, heeft je moeder je niets geleerd?!" siste de poes boos. 'Pas verdomme op waar je loopt met dat logge lichaam van je!' gilde de kitten. "Hou je grote mond, zei ik kleine kitten!" miauwde de poes. Wat was deze kitten brutaal, respectloos.


If there ever comes a day
when we can't be together
Hello, little BITCH [+N O R T E R N K I T] 15gxdo2
keep me in you're heart
I'll stay there forever

                   - Winnie the Pooh
Terug naar boven Ga naar beneden
Northernlight
Member
Hello, little BITCH [+N O R T E R N K I T] DPKsfdL
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender:
Rank:
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: Hello, little BITCH [+N O R T E R N K I T]   Hello, little BITCH [+N O R T E R N K I T] Icon_minitimedi 16 apr 2013 - 20:24



Light werd helemaal gek toen de poes vroeg of haar moeder haar geen manieren had bij gebracht ze was haar moeder heel vroeg verloren. Dat was de reden van alle haat en nijd die ze toebracht aan andere. 'Mogen ze jagen met de starclan!' zei ze met eerbied waarna haar gezichtsuitdrukking meteen veranderde en ze verder begon met schelden en tieren. 'Doe jij is rustig' zei ze terwijl ze nog een keer met haar poot naar de poes sloeg.




Hello, little BITCH [+N O R T E R N K I T] Wq8T2nr
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyblossom
Member
Hello, little BITCH [+N O R T E R N K I T] DPKsfdL
Lis
453
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ○25 moons
Gender:
Rank:
Honeyblossom
BerichtOnderwerp: Re: Hello, little BITCH [+N O R T E R N K I T]   Hello, little BITCH [+N O R T E R N K I T] Icon_minitimewo 17 apr 2013 - 12:56



De kitten werd boos toen de poes had gezegd of ze geen manieren had geleerd. 'Mogen ze jagen met de starclan!' zei ze. De poes keek haar aan. "Nou, sorry." miauwde ze en ze keek naar de kitten, die weer helemaal uit haar dak ging. Ze sloeg opnieuw met haar poot naar de warrior en de pupillen van de poes versmalde zich geïrriteerd. De poes sloeg opnieuw het pootje van de kitten weg, dit keer een stuk harder dan de andere keer en ze blies boos. "Doe eens normaal," zei ze streng. "Of ik breng je naar Hollystar." zegt ze serieus. Ze meent het alleen niet. "Zij kan er voor zorgen dat je nooit meer warrior wordt." zegt ze en ze keek boos.



If there ever comes a day
when we can't be together
Hello, little BITCH [+N O R T E R N K I T] 15gxdo2
keep me in you're heart
I'll stay there forever

                   - Winnie the Pooh
Terug naar boven Ga naar beneden
Northernlight
Member
Hello, little BITCH [+N O R T E R N K I T] DPKsfdL
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender:
Rank:
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: Hello, little BITCH [+N O R T E R N K I T]   Hello, little BITCH [+N O R T E R N K I T] Icon_minitimewo 17 apr 2013 - 20:27

~Northernkit schreef:


Light keek de poes woedend aan en haar ogen versmalde zich terwijl ze de kat recht aankeek. 'I dare you, I double dare you mother focker!' zei de poes vals. hET ER van uitgaant dat het bluf was, in de hoop dat deze kitten haar streken zou verliezen. De kleine sealpoint kitten keek de poes kwaad aan. 'Ga jij nou maar uit mij weg met je logge lichaam, papzak. Als jij niet zo veel zou vreten zou heel de Thunderclan nog mee kunnen eten.'




Hello, little BITCH [+N O R T E R N K I T] Wq8T2nr
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyblossom
Member
Hello, little BITCH [+N O R T E R N K I T] DPKsfdL
Lis
453
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ○25 moons
Gender:
Rank:
Honeyblossom
BerichtOnderwerp: Re: Hello, little BITCH [+N O R T E R N K I T]   Hello, little BITCH [+N O R T E R N K I T] Icon_minitimedo 18 apr 2013 - 12:16



'I dare you, I double dare you mother focker!' miauwde de kitten vals. De poes keek haar aan. "Ga je gang, kitten." miauwde de poes woedend en ze keek de kitten aan. 'Ga jij nou maar uit mij weg met je logge lichaam, papzak. Als jij niet zo veel zou vreten zou heel de Thunderclan nog mee kunnen eten.' blies de kitten. De witte poes keek naar de kitten. "Wat is jou plobleem, waarom heb jij tegen iedereen een grote bek?!" blies de poes en ze keek naar de kitten. "Ik breng je naar de nursey dadelijk als je zo door gaat." miauwde de poes streng.




If there ever comes a day
when we can't be together
Hello, little BITCH [+N O R T E R N K I T] 15gxdo2
keep me in you're heart
I'll stay there forever

                   - Winnie the Pooh
Terug naar boven Ga naar beneden
Northernlight
Member
Hello, little BITCH [+N O R T E R N K I T] DPKsfdL
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender:
Rank:
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: Hello, little BITCH [+N O R T E R N K I T]   Hello, little BITCH [+N O R T E R N K I T] Icon_minitimedo 18 apr 2013 - 12:24

~Northernkit schreef:
~Northernkit schreef:


Het enige wat Light kon doen was lachen om de poes, ze was hilarisch. Alsof het haar uitmaakte dat `hollystar haar geen warrior maakte. Ze maakte zich zelf wel warrior. Maakte het haar uit als Honeyshit haar naar de nurser bracht. 'En dan moet ik op mysterieuze wijzeineens een zwak lam zijn wat doet wat jij zegt' zei de kitten terwijl ze stuk ging van het lachen. 'Je bent echt te grappig Honeyshit.'




Hello, little BITCH [+N O R T E R N K I T] Wq8T2nr
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyblossom
Member
Hello, little BITCH [+N O R T E R N K I T] DPKsfdL
Lis
453
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ○25 moons
Gender:
Rank:
Honeyblossom
BerichtOnderwerp: Re: Hello, little BITCH [+N O R T E R N K I T]   Hello, little BITCH [+N O R T E R N K I T] Icon_minitimedo 18 apr 2013 - 12:29



De kitten lachte haar uit. De poes had haar geduld verloren. Ze trok haar bovenlip op waardoor haar spierwitte tand tevoorschijn kwam. 'En dan moet ik op mysterieuze wijzeineens een zwak lam zijn wat doet wat jij zegt' miauwde de lynx point kitten terwijl ze stuk ging van het lachen. "Misschien zou dat wel handig zijn ja, Little Bitch." blies de poes en langzaam schoven haar nagels uit de hoesjes. 'Je bent echt te grappig Honeyshit.' lachte de kitten op een valse manier en de poes keek haar met haar gele ogen aan. "Jij bent echt te irritant, Norternbitch." blies de poes.

Je maakt Honey nu echt boos xD
En je maakt het mij echt lastig xD



If there ever comes a day
when we can't be together
Hello, little BITCH [+N O R T E R N K I T] 15gxdo2
keep me in you're heart
I'll stay there forever

                   - Winnie the Pooh
Terug naar boven Ga naar beneden
Northernlight
Member
Hello, little BITCH [+N O R T E R N K I T] DPKsfdL
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender:
Rank:
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: Hello, little BITCH [+N O R T E R N K I T]   Hello, little BITCH [+N O R T E R N K I T] Icon_minitimedo 18 apr 2013 - 19:40



Opnieuw was lachen het enige wat de kitten deed om haar opmerkingen. 'OHH zegt de Warrior bitch tegen een kitten. Stoute warrior Honeyshit' zei de kitten terwijl ze opnieuw niet meer bij kwam van het lachen. De kitten ging geamuseerd zitten en keek de poes uitdagend en brutaal aan. 'Now! Amuse me with something I dont already know!' De Sealpoint poes grinnikte. 'I've been called worse so amuse me while you think of something more hurtful' De poes begon haar staart heen en weer te bewegen.




Hello, little BITCH [+N O R T E R N K I T] Wq8T2nr
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyblossom
Member
Hello, little BITCH [+N O R T E R N K I T] DPKsfdL
Lis
453
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ○25 moons
Gender:
Rank:
Honeyblossom
BerichtOnderwerp: Re: Hello, little BITCH [+N O R T E R N K I T]   Hello, little BITCH [+N O R T E R N K I T] Icon_minitimevr 19 apr 2013 - 13:19



De kitten begon nog harder te lachend en de poes ademde diep in en weer diep uit om zich in te moeten houden. 'OHH zegt de Warrior bitch tegen een kitten. Stoute warrior Honeyshit' de poes keek haar met een grijns aan. "Ooh, ga je nu naar mighty Hollystar om dat te melden." miauwde ze zonder spottende tonen. Ze vond hun leader echt goed, dus waarom zou zij de leader afkraken bij een kitten. 'Now! Amuse me with something I dont already know!' de poes keek naar de kitten. Waarom zou ze? "Ga lekker met je vriendjes spelen, laat de warriors met rust zodat ze hun taken voor vandaag kunnen doen." de poes was weer wat rustiger, ze praatte weer wat vriendelijker, ook al hing er nog een geïrriteerde blik in haar ogen. Ze was zat kittens tegengekomen, stuk voor stuk lief, speels en onschuldig, maar dit was echt de grootste uitzondering. 'I've been called worse so amuse me while you think of something more hurtful' de poes keek haar aan, ze was niet echt van zulk soort dingen. "Waarom zou ik." zei ze en ze keek weg.



If there ever comes a day
when we can't be together
Hello, little BITCH [+N O R T E R N K I T] 15gxdo2
keep me in you're heart
I'll stay there forever

                   - Winnie the Pooh
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hello, little BITCH [+N O R T E R N K I T]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: