{Open} Little bad me



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {Open} Little bad me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sparrowfeather
Elder
{Open} Little bad me Tumblr_inline_npz363QZRf1s42hpg_500
Daan
904
Actief
"The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"

CAT'S PROFILE
Age: 62 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sparrowfeather
BerichtOnderwerp: {Open} Little bad me   {Open} Little bad me Icon_minitimedo 18 apr 2013 - 17:24


Sparrowkit kwam de nursery uit, voor de eerste keer. Hij keek eventjes rond. "Wow!" Even keek hij achterom of de queen die hem verzorgde niet zag dat hij wegpiepte, en toen stond hij buiten. Hij werd bijna omver gelopen door een groepje warriors die al pratend voorbij kwamen. Hij dook in elkaar en keek hen met grote ogen aan, dat die zo groot waren! Dat wilde hij ook zijn! Hij keek rond of hij nog meer bijzondere dingen zag, en dat zag hij. Hij sloop door het gras heen en kwam aan bij de prooistapel. Hij keek rond, vlees had hij nog nooit gegeten. Sparrowkit dook in elkaar en dat zag er nog al 'elegant' uit. Hij had zijn blik gericht op een muisje die een beetje naast de stapel was gevallen. Hij spande zijn spiertjes en sprong onhandig op het muisje af. Hij zette zijn klauwtjes in het dier en rolde ermee door het kamp. Todat hij tegen iemand opknalde. Verschrikt keek hij omhoog. "Ehh.. Oeps?" Zei hij zachtjes en glimlachte liefjes, hopelijk kreeg hij nu niet de wind van voren.

- Een Warrior of Apprentice -


Tᕼᕮ ᗯOᖇᒪᗪ’S STIᒪᒪ Tᕼᕮ Sᗩᗰᕮ. Tᕼᕮᖇᕮ’S ᒍᑌST ᒪᕮSS Iᑎ IT.
{Open} Little bad me EXF9L8J
ᗪᕮᗩᗪ ᗰᕮᑎ Tᕮᒪᒪ ᑎO TᗩᒪᕮS
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyblossom
Member
{Open} Little bad me DPKsfdL
Lis
453
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ○25 moons
Gender:
Rank:
Honeyblossom
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Little bad me   {Open} Little bad me Icon_minitimedo 18 apr 2013 - 17:37

De poes liep de warriors den uit, gelijk richting de voedselhoop. Ze was echt heel laat opgestaan, voor haar doen, maar gelukkig waren haar apprentice's vandaag vrij. Het zou slordig zijn als zij te laat zou komen. De poes verzette zich met grote stappen nog dichterbij de voedselhoop en snuffelde aan wat diertjes, waarna ze er een tussenuit pikte. Het was een klein konijntje, rook nog vers. De poes pakte het dier in haar bek en liep naar wat varens, zo kon ze in alle rust haar prooi opeten. De poes ging zitten en nam een hap van het dier. Ineens voelde ze een plof tegen haar flank en ze keek op. "Ehh.. Oeps?" hoorde ze een pieperig stemmetje zeggen en ze keek naar een kleine kitten, misschien net een maan of twee, heel misschien drie. "Gaat het?" vroeg ze, eigenlijk niet bezorgd, want ze zag aan hem dat het geen pijn deed.


If there ever comes a day
when we can't be together
{Open} Little bad me 15gxdo2
keep me in you're heart
I'll stay there forever

                   - Winnie the Pooh
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowfeather
Elder
{Open} Little bad me Tumblr_inline_npz363QZRf1s42hpg_500
Daan
904
Actief
"The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"

CAT'S PROFILE
Age: 62 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sparrowfeather
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Little bad me   {Open} Little bad me Icon_minitimedo 18 apr 2013 - 19:08



"Gaat het?" Zei de poes tegen hem, dat was duidelijk een warrior. Hij keek haar aan met grote ogen en kwam toen overeind. "Ja hoor." Zei hij en toverde een big smile op zijn gezicht. Zijn oogjes vielen weer even op de muis, hoe moest hij die verklaren? Hij at nog niet eens vlees. "Ehh.." Zei hij en keek naar zijn pootjes. "Ben jij een warrior?" Vroeg hij en keek weer omhoog naar haar. Hij voelde dat er een windvlaag tegen zijn vacht aan drukte en zonder pardon viel hij om, zo vast stond hij ook weer niet. Hij murmelde zachtjes iets tegen zichzelf en stond toen weer op.


Tᕼᕮ ᗯOᖇᒪᗪ’S STIᒪᒪ Tᕼᕮ Sᗩᗰᕮ. Tᕼᕮᖇᕮ’S ᒍᑌST ᒪᕮSS Iᑎ IT.
{Open} Little bad me EXF9L8J
ᗪᕮᗩᗪ ᗰᕮᑎ Tᕮᒪᒪ ᑎO TᗩᒪᕮS
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyblossom
Member
{Open} Little bad me DPKsfdL
Lis
453
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ○25 moons
Gender:
Rank:
Honeyblossom
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Little bad me   {Open} Little bad me Icon_minitimevr 19 apr 2013 - 13:11

De poes keek naar de kleine kitten. "Gaat het?" vroeg de poes en ze keek naar de kitten die tegen haar aan gebotst was. "Ja hoor." miauwde de kater en hij kreeg een grote glimlach op zijn gezicht. "Ehh.." de poes haalde even een wenkbrauw op en keek naar een muisje dat naast hem lag. "Ben jij een warrior?" vroeg de kitten en de poes knikte. "Ja ik ben een warrior," miauwde ze met een glimlach, en ze zag hoe hij omviel, maar ook gelijk weer opstond. "En wat is jou naam?" vroeg ze vriendelijk en ze keek even naar de tabby. "Heb jij dat muisje zelf gevangen?" vroeg de poes, ondanks dat ze wist dat hij hem waarschijnlijk van de prooistapel had gestolen. Ze schudde glimlachend haar hoofd. Elke kitten was even nieuwsgierig en speels om zoiets uit te vreten, ook al lieten de meeste kittens het wel uit hun hoofd, bang dat ze op hun donder kregen van Hollystar. "Mag jij al de nursey uit?" vroeg ze met een opgetrokken wenkbrauw, maar waarschijnlijk zou de kitten toch ja zeggen.


If there ever comes a day
when we can't be together
{Open} Little bad me 15gxdo2
keep me in you're heart
I'll stay there forever

                   - Winnie the Pooh
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Open} Little bad me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: