{~Northernkit} You can't break me..



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {~Northernkit} You can't break me..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sparrowfeather
Elder
{~Northernkit} You can't break me.. Tumblr_inline_npz363QZRf1s42hpg_500
Daan
904
Actief
"The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"

CAT'S PROFILE
Age: 62 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sparrowfeather
BerichtOnderwerp: {~Northernkit} You can't break me..   {~Northernkit} You can't break me.. Icon_minitimedo 18 apr 2013 - 21:14


Het grijzige katertje had net bij een van de queens mee mogen drinken. Hij was al lang blij dat sommige queens zijn ouders goed kenden, zodat deze wel eens voor hem wilde zorgen. Maar 's avonds sliep hij meestal alleen, in zijn eigen nest. Ergens deed het pijn, elke nacht koud en alleen, terwijl andere kittens zich in hun moeders vacht nestelen en de katers hun kits nog even wel te rusten komen zeggen, en hij lag daar alleen, in een koud nest. Eerst was hij van plan om te gaan slapen, het was ten slotte al avond, maar iets hield hem tegen om nog even naar buiten te gaan, hij was tenslotte eigen rechter, dat was misschien het enige voordeel, hij kon staan en gaan waar hij maar wilde, maar dat maakte de lege plek van zijn ouders niet vol. Hij trippelde tussen de nesten door en klom naar buiten. Het was al een beetje aan het schemeren en de late jagers kwamen terug. Hij ging zitten en keek gefascineerd hoe ze verschillende prooien binnenhaalden, van kleine muisjes tot dikke konijnen. Hij keek eventjes naar de verschillende dens, over een paar maanden mocht hij de apprentice den in, maar die maanden duurden nog zo lang. En ooit, ooit zou hij in de warriorden mogen slapen. Hij stond op om een beter zicht te kunnen hebben van de binnenkomende katten.

Alleen voor ~Northernkit




Tᕼᕮ ᗯOᖇᒪᗪ’S STIᒪᒪ Tᕼᕮ Sᗩᗰᕮ. Tᕼᕮᖇᕮ’S ᒍᑌST ᒪᕮSS Iᑎ IT.
{~Northernkit} You can't break me.. EXF9L8J
ᗪᕮᗩᗪ ᗰᕮᑎ Tᕮᒪᒪ ᑎO TᗩᒪᕮS
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{~Northernkit} You can't break me..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: