our story



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 our story

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Nightspot
Member
our story DPKsfdL
Hanna
100
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Nightspot
BerichtOnderwerp: our story   our story Icon_minitimevr 26 apr 2013 - 17:57

schrijf je ijgen verhaal en vraag anderen om hun mening!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sleepingcurse
Member
our story DPKsfdL
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ
518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Sleepingcurse
BerichtOnderwerp: Re: our story   our story Icon_minitimevr 26 apr 2013 - 17:58

Hier voor maakt iedereen ene topic waarop anderen kunnen reageren en hun mening geven.


our story 21bj33b
Люби меня, как ваш худший кошмар
::


Terug naar boven Ga naar beneden
Nightspot
Member
our story DPKsfdL
Hanna
100
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Nightspot
BerichtOnderwerp: Re: our story   our story Icon_minitimevr 26 apr 2013 - 18:00

misscien wel


our story 20zo9dc
Nightspot~Lionflower~Gleampool~Sabbat~Youna~Nightwhisper~Wolftear~Owlkit
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sleepingcurse
Member
our story DPKsfdL
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ
518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Sleepingcurse
BerichtOnderwerp: Re: our story   our story Icon_minitimevr 26 apr 2013 - 18:05

niet misschien zo doen we dat Smile J emaakt een topic met daar in je verhaal en dan kan iedereen tips geven daar is niet een speciaal topic voor.


our story 21bj33b
Люби меня, как ваш худший кошмар
::


Terug naar boven Ga naar beneden
Nightspot
Member
our story DPKsfdL
Hanna
100
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Nightspot
BerichtOnderwerp: Re: our story   our story Icon_minitimevr 26 apr 2013 - 18:34

wel, dit is mijn verhaal (tot nu toe)

Nightspot sloop tussen de struiken door. regen sloeg in haar gezicht. ze stond aan de grens met Riverclan. aan de andere kant van de grens zat Suneye. 'die ene muis die hij in zijn mond heefd zal wel niet genoeg zijn om de hongersnood in zijn clan op te lossen' dacht ze. Nightspot had Suneye al een aantal keer op op Thunderclan terriroria zien jagen. ze had Morningstar er nog niets over gezegd. 'nog niet' dacht ze bij zichzelf. om de een of andere reden vond ze het moeilijk om Suneye te verklikken. "Wat doe je?", Nightspot draaide zich om. daar stond Bloodeye. niemand vertroude Bloodeye, dat kwam vast door zijn bloedrode ogen. Shimmerclaw (onze medicijnkat) had zich erg zorgen over hem gemaakt. "Niets", zei Nightspot uitijndelijk. "Volgens mij was je de Riverclan aan het begluren", zei Bloodeye. "Ik vraag mij gewoon af waarom ze zeggen dat ze meer dan genoeg te eten hebben terwijl je gewoon kunt zien dat ze verhongeren!", viel Nightclaw uit. "Muisbrein!", zei Bloodeye spinnend. "ze willen gewoon sterk overkomen", zei hij. een vlaag wind kwam hun kant uit. de geur van bloed en angst drong hun neus binnen. er was ook nog een andere geur, een onbekende geur.

wat vinden jullie er van?


our story 20zo9dc
Nightspot~Lionflower~Gleampool~Sabbat~Youna~Nightwhisper~Wolftear~Owlkit
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightspot
Member
our story DPKsfdL
Hanna
100
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Nightspot
BerichtOnderwerp: Re: our story   our story Icon_minitimevr 26 apr 2013 - 19:11

wel, omdat ik me verveel schrijf ik verder

de vreemde geur was van een kat, dat roken ze nog wel. de kat had gewoon een vreemde geur. "een indringer!", bromde Bloodeye. hij volgde de geur. Nightspot besloot achter hem aan te gaan. vreemdelingen konden gevaarlijk zijn. na een tijdje lopen, zagen ze een rode gestalte roerloos in het gras liggen. "Frostpaw!", schreeuwde Nightspot. frostpaws witte vacht en het gras rondom hem waren rood gekleurd van het bloed. langzaam rees zijn borst op en neer, hij leefde nog! "ik ga Shimmerclaw halen!", riep Nightspot voordat ze tussen de struiken door naar het kamp rende. na een race door het woud stond ze ijndelijk voor Shimmerclaw. "je moet meekomen!", zei ze buiten adem. "waarom? wat is er gebeurd?", Shimmerclaw keek bezorgd. "het is Frostpaw!", zei ze. "hij ligd halfdood in het bos!", Nightspots poten voelden zwaar aan. "Oké! Tigerspot, kom je mee?", Tigerspot was sinds kort Shimmerclaws leerling.


our story 20zo9dc
Nightspot~Lionflower~Gleampool~Sabbat~Youna~Nightwhisper~Wolftear~Owlkit
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
our story DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: our story   our story Icon_minitimeza 27 apr 2013 - 0:13

Ik sluit het topic omdat dit eigenlijk in de RPG-training thuis hoort.
Bij de RPG-training kun je een post schrijven en daarbij een mening vragen van anderen. Dit is dus niet de bedoeling in dit gedeelte van het forum.

Lees anders de Warrior Code nog eens door!

~ Mousefur


our story J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
our story
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: