~Do i know you?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ~Do i know you?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Zealspark
StarClan
~Do i know you? PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: ~Do i know you?   ~Do i know you? Icon_minitimevr 26 apr 2013 - 22:26



~Wishkit
De zon brak door de witte wolken heen. De zon was net een tijdje op, het woud maakte haar ontwakende geluiden kenbaar. Overal ontwaakte katten uit hun slaap. In de nursery was het rustig, warm, knus en het rook er naar heerlijke melk. Zealkit lag te slapen tegen een lapjes poes aan. Hij spinde zachtjes en had zijn lieve oogjes gesloten. Het was nu al vele dagen sinds hij was geboren. Hij had ondertussen zoveel over deze wereld geleerd, zoveel dingen die hem verbaasde. Hij vond zijn moeder erg lief, alleen was er iets vreemds. Niemand van zijn broertjes en zusjes leek op hun moeder. Zealkit had het in de dagen hiervoor aan zijn vader gevraagd, maar die had er niet op willen antwoorden. Zijn vader had het heel erg moeilijk, maar Zealkit was nog te jong om dat allemaal te snappen. Ze hadden het er over dat hij leader was geworden, bla bla bla. Ergens voelde Zealkit natuurlijk wel, dat dat erg belangrijk was. Het probleem was enkel dat... hij er niks van snapte. Hij was slim, maar moest zich gewoon nog ontwikkelen en meer over de wereld leren.
Hij werd zachtjes wakker en opende zijn ogen. Zijn oogjes waren nog helder blauw, die later een sterke groene waas zouden krijgen. De kitten gaapte luid en kneep zijn oogjes dicht. Hij knipperde even en keek de nursery rond. Alles was zo groot, hij was zo klein. Hij besloot de boel te gaan verkennen. Zachtjes stond hij op en keek met nieuwsgierige ogen rond. Even verderop achter in de nursery zaten wat andere jonge kittens te praten. Hij liep er een beetje verlegen maar ook blij naar toe. Hij wilde graag vrienden maken, maar hij durfde niet zo goed. De kittens waren wat ouder dan hem, hij was nog niet zo groot. ''Hallo?'' Sprak hij met zacht stemmetje. Toen een kitten zijn kant op keek moest hij opeens niezen. de kitten moest lachen en dat wilde Zealkit niet. Hij snapte niet waarom hij lachte. Zealkit nam een grote hap adem en schraapte al zijn moed bij elkaar. Even later zat hij gezellig met de kittens te praten die hij had leren kennen. Misschien konden ze zelfs vrienden worden. Hij lachte en had vele gesprekken. Vele vonden hem aardig en hij kreeg steeds meer zelfvertrouwen, hij voelde zichzelf al groeien. Zijn ogen blonken van blijdschap. Kittens bewonderde hem ook een beetje, omdat Fireheart zijn vader was. Zealkit vond dat wel cool, hij vond zijn vader ook erg lief. Opeens zag Zealkit een schaduw en besloot verder te gaan, hij groette de kittens en liep dieper de nursery in. Toenhij naar het donker liep, zag hij opeens twee oranje lichtjes opdoemen... ''Hoi?'' Sprak Zealkit nerveus.


Hopelijk kun je er wat mee ^^





~Do i know you? Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Wishkit
Member
~Do i know you? DPKsfdL
Ann, your grandma
208

CAT'S PROFILE
Age: Young
Gender:
Rank:
Wishkit
BerichtOnderwerp: Re: ~Do i know you?   ~Do i know you? Icon_minitimeza 27 apr 2013 - 18:15

The perfect place doesn't exist. But, there are always cats who will understand you, who will protect you, and all until the end. No matter what, he will be beside you when you need him, he will be the one for you. The friendship will never die between you, and him....

Wishkit zat in het center van de het kamp, om zich heen kijkend. Wat zou hij doen? Hij verveelde zich dood. Hij was omringd door allemaal katten, maar die hadden de rug naar hem toegekeerd. Waarom wist hij niet, maar op dat moment boeide het hem ook niet echt veel. Hij wou liever een vriendje of vriendinnetje hebben om mee te spelen, of om tenminste iets mee te doen. Plots viel het hem op dat Shiverkit naar hem keek. Een klein beetje hoop fladderde in zijn borst op als een klein gevangen vogeltje. Misschien wou zij wel spelen! Maar toen hij knipperde, was er alleen een beetje rook over in de kleur van haar vacht. Wat was dat? Zijn oortjes gingen weer hangen. Zij ook al? Vanuit zijn ooghoek zag hij een andere kit naar hem kijken. ‘Wie ben jij?’ vroeg hij nieuwschierig. ‘Ik ben Treekit’ antwoordde de ander. ‘Kom hier, dan kunnen we spelen!’ Wishkit stormde er op af, maar toen hij het katertje bereikte, verdween hij in dezelfde rook. Gegiechel klonk vanachter hem. ‘Hierheen, Mousebrain!’ Hij zat plots achter hem. Hij rende er naartoe, maar hij verdween weer. Een gemene gniffel kwam van zijn rechterkant. ‘Wees niet zo dom’ zei hij spottend. ‘Hou op, het is niet leuk!’ riep hij beledigd, maar Treekit lachte alleen maar harder. ‘Niemand wil met jou spelen, je bent nou eenmaal de zoon van een monster. Niemand zal jou leuk vinden door jouw donkere hart’ Wishkit keek verbijsterd voor zich uit. Een pijnsteek liet hem door zijn poten zakken. ‘Hou op.... HOU OP!! HOU OP HOU OP HOU OP!!!!’ schreeuwde hij, en uiteindelijk viel hij in een zwarte draaikolk.


Hij schrok wakker, en keek deels angstig om zich heen. Hij was niet langer in het center van het kamp, maar in het mosnest van de Nursery met zijn moeder, broertje en zusje. Een heel klein traantje gleed naar beneden over zijn wang. Waarom moesten zijn dromen nou weer gemeen zijn? Waarom moesten ze ook zo echt lijken? En, het belangrijkste van allemaal, waarom moesten ze nou weer gelijk hebben? Wish zuchtte. Het was waar. Niemand vond hem aardig, en alleen omdat hij een slechte afkomst had. Hij keek naar zijn moeder. Misschien was het beter voor hem om even alleen te zijn. Hij stond op, en wandelde naar een klein en donker hoekje in de Nursery. Hij ging liggen, en sloot zijn ogen. Om ze vervolgens weer te openen bij het horen van kleine, trippelende pootstapjes. "Hoi?" vroeg een jonge stem. Hij keek op, en zag een rood katertje. Was dat niet die zoon van Fireheart? Oh great, nu gaat de zoon van de Deputy hem ook al haten! Hij zuchtte: ‘Oh... Hoi’ en sloot zijn oranje-rode ogen.


~Do i know you? 2v2fs0n
~Do i know you? Z5f6
Life's not fair, if they look at the outside.
Credits to Darkfire
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
~Do i know you? PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: ~Do i know you?   ~Do i know you? Icon_minitimezo 28 apr 2013 - 13:45



Nieuwsgierig keek Zealkit naar de oranje ogen van de kitten. Hij lag op de grond en leek nogal bedrukt. Zealkit hield zijn hoofdje een beetje scheef. ‘Oh... Hoi’ sprak de diep zwarte kitten. Zealkit lachte even. ''Ken ik jou?'' Hij liep dichter naar hem toe en ging zitten. ''Ik heb je eigenlijk nooit eerder gezien. Dat kan kloppen want het is nog niet zo lang terug dat ik mijn ogen open deed.'' Hij keek vrolijk naar het katertje. Misschien konden ze vrienden worden. Zealkit likte over zijn borst en keek weer naar de vreemde kitten. ''Ik ben Zealkit, zoon van Fireheart.'' Hij keek met trotse ogen. ''Het is alleen zo dat ik geen idee heb waarom mensen altijd zo'n ophef over hem maken. Iedereen is gelijk, waar ze vandaan komen of wat ze ook hebben gedaan. Mijn vader mag dan misschien machtig zijn, maar mij kan dat eerlijk gezegd ook niet heel veel schelen. Wat mij boeit, is dat ik van hem houd.'' Hij keek naar het zwarte schimmetje. Zealkit, wijs al vanaf klein, ijver in zijn bloed. Zealkit gaapte even, hij was een beetje slaperig. Toen keek hij weer naar de oranje ogen. De ogen stonden verdrietig en een beetje onbeholpen. ''Hoe heet jij eigenlijk? En... waarom ben je zo terug getrokken?''






~Do i know you? Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Wishkit
Member
~Do i know you? DPKsfdL
Ann, your grandma
208

CAT'S PROFILE
Age: Young
Gender:
Rank:
Wishkit
BerichtOnderwerp: Re: ~Do i know you?   ~Do i know you? Icon_minitimewo 8 mei 2013 - 20:53

Het rode katertje keek hem met een schuine kop aan, wat een grappig gezicht was. ''Ken ik jou?'' vroeg het jonge dier nieuwschierig. Wishkit schudde zijn kopje rustig heen en weer. Hij kende hem wel van naam, maar hij had hem nog niet ontmoet. ''Ik heb je eigenlijk nooit eerder gezien. Dat kan kloppen want het is nog niet zo lang terug dat ik mijn ogen open deed.'' Wishkit keek hem aan, en zei: “Ik heb ze al wat langer open, dus ik ken de poesjes hier al wat goeder” zei hij zachtjes. Hij was nog een jonge kitten, zijn grammatica was natuurlijk nog niet het beste. Het katertje keek blij, en likte over zijn borst. Zometeen zou de vraag over zijn ouders zekers te weten komen, en dan zou het zeker wel gauw weer over zijn met de pret. ''Ik ben Zealkit, zoon van Fireheart.'' zei het katertje dat Zealkit bleek te heten, en de glimp van trots in zijn ogen was haast niet te missen. Nou dat zal wel. Ik heb niks om trots op te zijn' dacht Wishkit grimmig. Toen ging het katertje weer verder dat hij niet snapte dat zijn vader zoveel aandacht kreeg, omdat iedereen eigenlijk gewoon gelijk was, enzovoorts. Dit katertje was drukker dan een kit die Apprentice mocht worden en daarna Leader. Hij ratelde maar door en door. De grote ogen van Zealkit, nog blauw omdat hij zo jong was, bestudeerden hem goed. ''Hoe heet jij eigenlijk? En... waarom ben je zo terug getrokken?'' Wishkit slikte. Wat nu? Het was niet eerlijk om tegen zo'n aardige kater te gaan liegen. Dus hij besloot de waarheid te vertellen. “Ik... Ik ben Wishkit, en... Ik ben jaloers op jou. Jij hebt een vader om trots op te zijn, en jij bent heel erg bekend overal! En ik?! Ik ben de zoon van een moordenaar, een monster dat nu in ShadowClan woont! En IEDEREEN denkt dat ik ook een moordenaar ben omdat hij mijn vader is!” Hij hapte even naar adem omdat het hem teveel was geworden, kleine traantjes stonden in zijn ogen. Hij boog zijn hoofd, en fluisterde: “Zealkit? Haat jij mij nu ook?”

Kun je PLZ stoppen met de sheet in dit topic, mijn iPad kan die niet lezen en moet de hele tijd quoten en is een beetje irri, sawry


~Do i know you? 2v2fs0n
~Do i know you? Z5f6
Life's not fair, if they look at the outside.
Credits to Darkfire
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
~Do i know you? PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: ~Do i know you?   ~Do i know you? Icon_minitimewo 8 mei 2013 - 22:18

Zealkit keek lachend naar het katertje dat voor hem zat. Hij was duidelijk ouder. “Ik heb ze al wat langer open, dus ik ken de poesjes hier al wat goeder” zei hij zachtjes. Zealkit keek hem blij aan. Zealkit ratelde door over hoe leuk hij zijn leven vond, hoe trots hij was op zijn vader enzovoort enzovoort. Zealkit was nou eenmaal een lieve en enthousiaste kitten, die soms niet van ophouden wist. Hij genoot van elke seconde en was ontzettend nieuwsgierig naar de rest van zijn leven. Wishkit daar in tegen leek terug getrokken en zijn zwarte vacht tekende het gevoel wat hij vanbinnen bezat. Zealkit kon hem niet goed, zag hem vandaag voor het eerst. Zealkit stopte met ratelen, hij keek hem opeens zwijgend aan. ''Hoe heet jij eigenlijk? En... waarom ben je zo terug getrokken?'' Zealkit kwam nieuwsgierig naderbij met zijn kopje. Opeens kwam er een uitbarsting uit de kleine kitten. Zealkit viel op zijn kontje en keek met grote ogen naar Wishkit. “Ik... Ik ben Wishkit, en... Ik ben jaloers op jou. Jij hebt een vader om trots op te zijn, en jij bent heel erg bekend overal! En ik?! Ik ben de zoon van een moordenaar, een monster dat nu in ShadowClan woont! En IEDEREEN denkt dat ik ook een moordenaar ben omdat hij mijn vader is!” Zealkit zat daar, op zijn kontje en achterpoten vooruit. Zijn twee voorpoten lagen tussen zijn twee achterpoten. Hij keek Wishkit aandachtig, verbaast, en overrompeld aan. er was opeens een stortvloed aan woorden uit gekomen. Zealkit zag de tranen van pijn verschijnen in de ogen van Wishkit. Zealkit slikte. “Zealkit? Haat jij mij nu ook?” Zealkit hield zijn lippen stijf op elkaar om het allemaal op zijn plek te laten vallen. Het enige wat hij deed was, met zijn hoofd naar links en rechts schudden. Hij keek met grote blauwe ogen. ''Nope'' was wat hij uit kon brengen. Hij schudde zijn kop en stond op. ''Wishkit... dat waren toch de daden van je vader, niet van jou.'' Zealkit trok met zijn oren. ''Ik geef jou een kans, om mijn vriendje te worden Wishkit. Als jij je papa's slechte daden niet in de weg laat staan, om een geweldig leuk leven te hebben.'' Hij lachte. Zealkit kwam dichtbij Wishkit. Hij drukte zijn voorhoofd tegen die van Wishkit. ''Ik ga er voor zorgen, dat jij gelukkig word. Dat niemand jou ooit nog gaat beoordelen op je afkomst.'' Fluisterde hij. ''Juist, omdat Fireheart mijn vader is, en jou vader de tiran, die deze clan ooit heeft gekend.''


~Do i know you? Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
 
~Do i know you?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Nursery-
Ga naar: