wat is het idiootste dat je ooit hebt gedaan?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 wat is het idiootste dat je ooit hebt gedaan?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Nightspot
Member
wat is het idiootste dat je ooit hebt gedaan? DPKsfdL
Hanna
100
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Nightspot
BerichtOnderwerp: wat is het idiootste dat je ooit hebt gedaan?   wat is het idiootste dat je ooit hebt gedaan? Icon_minitimeza 27 apr 2013 - 8:01

soms vraag ik mij af wat het stomste is dat andere mensen gedaan hebben.
het stomste dat ik ooit heb gedaan was tegen een deur lopen (ik had gezien dat hij dichtstond, maar toch liep ik er tegen!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossompaw
Member
wat is het idiootste dat je ooit hebt gedaan? DPKsfdL
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ȣ мσσηѕ
Gender:
Rank:
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: wat is het idiootste dat je ooit hebt gedaan?   wat is het idiootste dat je ooit hebt gedaan? Icon_minitimeza 27 apr 2013 - 10:35

Ik riep een keer heel hard "Mama!" naar iemand en ging die persoon knuffelen, terwijl het niet mijn moeder was.


wat is het idiootste dat je ooit hebt gedaan? 32znv9f
wat is het idiootste dat je ooit hebt gedaan? 34xhx6s
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightspot
Member
wat is het idiootste dat je ooit hebt gedaan? DPKsfdL
Hanna
100
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Nightspot
BerichtOnderwerp: Re: wat is het idiootste dat je ooit hebt gedaan?   wat is het idiootste dat je ooit hebt gedaan? Icon_minitimeza 27 apr 2013 - 10:38

heb ik ook al eens gedaan
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedleaf
StarClan
wat is het idiootste dat je ooit hebt gedaan? DPKsfdL
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.
Gender:
Rank:
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: wat is het idiootste dat je ooit hebt gedaan?   wat is het idiootste dat je ooit hebt gedaan? Icon_minitimeza 27 apr 2013 - 13:30

Vallen van wanneer ik op de bus wou stappen voor allemaal 18jarige mensen.


wat is het idiootste dat je ooit hebt gedaan? 8drbHgc
Terug naar boven Ga naar beneden
Swiftfur
Member
wat is het idiootste dat je ooit hebt gedaan? Wjdn2p
Dagmar
255
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Swiftfur
BerichtOnderwerp: Re: wat is het idiootste dat je ooit hebt gedaan?   wat is het idiootste dat je ooit hebt gedaan? Icon_minitimeza 27 apr 2013 - 13:32

ik ben ooit eens gevallen omdat de vloer nogal glad was recht voor de neus van een leerkracht


wat is het idiootste dat je ooit hebt gedaan? Iodsmv
Spoiler:

wat is het idiootste dat je ooit hebt gedaan? 2nv9pv6
Terug naar boven Ga naar beneden
Astralkit
Member
wat is het idiootste dat je ooit hebt gedaan? DPKsfdL
150
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age:
Gender: She-cat ♀
Rank:
Astralkit
BerichtOnderwerp: Re: wat is het idiootste dat je ooit hebt gedaan?   wat is het idiootste dat je ooit hebt gedaan? Icon_minitimema 6 mei 2013 - 23:23

Blossompaw schreef:
Ik riep een keer heel hard "Mama!" naar iemand en ging die persoon knuffelen, terwijl het niet mijn moeder was.

haha ik snap wat je bedoeld, heb ik ook al voorgehad op vakantie =3

~Heb ooit is (Nou ja meerdere keren XD) in de tegengeslelde richting van een roltrap oplopen en dan kei hard tegen een paar mensentegen aanbotst die de juiste richting namen (Nog nooit van eenrichtingsverkeer gehoord misschien? Of vriendelijk zijn en zwakke weggebruikers voorlaten? Ik was de helf kleiner dan hun!)
~Over een trolley van een klasgenoot struikelen (Ik haat troleys! Draag gewoon een rugzak! Wie heeft dat uitgevonden? En dan nog de naam Rudy geven!? O.O Het zijn gewoon moordmachines op wieltjes XD)
~Op skivakatie in de kabellift viel een van mijn skilatten uit en die viel net in een gevaarlijke zone waar je niet op mag -__- (kwam door de wind hoor Razz )
~Mijn gsm pakken voor het uur te zien en dan wegsteken en mezelf afvragen hoe laat het nu was.
(had pas laat door dat er ook een klok hing)
Verder kan ik op niks komen...


wat is het idiootste dat je ooit hebt gedaan? Oa3rsl
Terug naar boven Ga naar beneden
Sassyrose
Member
wat is het idiootste dat je ooit hebt gedaan? DPKsfdL
Sharon
767
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Sassyrose
BerichtOnderwerp: Re: wat is het idiootste dat je ooit hebt gedaan?   wat is het idiootste dat je ooit hebt gedaan? Icon_minitimedi 7 mei 2013 - 8:56

Ik liep laatst in de Intersport en daar hadden ze roltrappen om boven te komen. En ik vind die dingen echt geweldig haha. Ik wou toen alvast naar de auto gaan, aangezien er al een enorme rij stond voor de kassa en ik wilde niet wachten. Maar zonder het door te hebben liep ik de verkeerde roltrap op. Ik bleef maar lopen maar zag ineens een paar mensen naar boven komen op dezelfde roltrap. Ik dacht; ah, dat verklaard waarom ik zo langzaam naar beneden ging.. xD


wat is het idiootste dat je ooit hebt gedaan? 2rzs3sw
wat is het idiootste dat je ooit hebt gedaan? ZWyZMBv
Terug naar boven Ga naar beneden
Mad Hatter
Member
wat is het idiootste dat je ooit hebt gedaan? DPKsfdL
Meap
86
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Mad Hatter
BerichtOnderwerp: Re: wat is het idiootste dat je ooit hebt gedaan?   wat is het idiootste dat je ooit hebt gedaan? Icon_minitimeza 22 jun 2013 - 8:53

@burnsoul de skilift is mij ook twee keer overkomen... Toen kwamen er van die mannetjes die heel goed konden skiën mijn ski ophalen Smile later die dag gebeurde dat weer, bleekw ik de ski van mij nicht aanhad ^^

Verder was dat ik heel moe was, en dat de deur van de buren openstond. En dat ik daar naar binnen liep en zei hoi mama, lip naar mijn 'slaapkamer' en pas toen er gen bed in die kamer stond, realiseerde ik me dat dit het verkeerde huis was...


wat is het idiootste dat je ooit hebt gedaan? Jgr


dankjewel maaike Smile

wat is het idiootste dat je ooit hebt gedaan? 3ao
Terug naar boven Ga naar beneden
camarovi
Member
wat is het idiootste dat je ooit hebt gedaan? DPKsfdL
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
Age: 12 maand
Gender:
Rank:
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: wat is het idiootste dat je ooit hebt gedaan?   wat is het idiootste dat je ooit hebt gedaan? Icon_minitimeza 22 jun 2013 - 11:11

Ooit zijn we eens met school gaan skiën en toen had ik per ongeluk samen met een andere groep de lift naar boven gepakt terwijl mijn groep nog beneden stond. Waren die skimentors even kwaad zeg ^^"


 wat is het idiootste dat je ooit hebt gedaan? 33u2yc7
wat is het idiootste dat je ooit hebt gedaan? Hldt
Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
wat is het idiootste dat je ooit hebt gedaan?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: