I have to confess something {+Lionroar}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I have to confess something {+Lionroar}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Spottedleaf
StarClan
I have to confess something {+Lionroar} DPKsfdL
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.
Gender:
Rank:
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: I have to confess something {+Lionroar}   I have to confess something {+Lionroar} Icon_minitimewo 1 mei 2013 - 16:11

Ze liet een zachte ademzucht uit haar keel ontsnappen en tuurde verveeld rondom haar heen. Ze had zich vandaag in de Nursery gevestigd, aangezien het niet meer lang zou duren voordat ze ging jongen. Maar iets zei haar dat er iets ontbrak, er was iets dat niet klopte. Ze verveelde zich als ze eerlijk moest zijn, het niksen was niet echt bepaald iets voor Spottedleaf. Daarvoor was ze niet in de wieg gelegd. De gevlekte poes stond op, schudde voorzichtig de mosresten uit haar pels en verliet nadien met sierlijke passen het warme hol. Haar amberkleurige blik gleed even over enkele katten heen, maar er was niemand waarmee ze nu wou praten. Ze zat er nog altijd mee in dat Lionroar zijn schouder had bezeerd omdat zij zo onvoorzichtig was geweest. Ze had het kunnen voorkomen, maar toch was het haar niet gelukt... Ze schudde onopvallend haar kopje heen en weer en keek nadien weer voor haar uit. Pas nadien, toen er een flame-pointed kater met oceaan blauwe ogen in haar zicht verscheen, ontwaakte ze uit haar dagdromen. Een tikkeltje geschrokken van de plotse verschijning van de kater wiebelde ze even onwennig met haar oren. Ze had het hem nog niet verteld, dat ze kittens verwachtte van een kater die haar in de steek had gelaten. "H-hey.." begroette ze hem met een schraal glimlachje op haar snoet. Zou hij het merken dat haar buik dikker was dan voorheen? Zou hij kwaad zijn omdat ze het niet had kunnen voorkomen dat hij gewond raakte? Meerdere gedachten belaagde haar helder denken, maar die propte ze algauw in haar achterhoofd.


I have to confess something {+Lionroar} 8drbHgc
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
I have to confess something {+Lionroar} V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: I have to confess something {+Lionroar}   I have to confess something {+Lionroar} Icon_minitimewo 1 mei 2013 - 16:18


LIONROAR
De rust die hij moest nemen was eindelijk voorbij, hij mocht zich weer volledig richten op zijn warrior taken. De dagen dat hij moest rusten, was hij ook redelijk druk bezig geweest. Maar niets had ervoor gezorgd dat hij zijn wond op zijn schouder weer open haalde. De kater had een tijdje gejaagd, maar was terug gekomen met niets. Vandaag moest hij weer een beetje terug inkomen op zijn jachttechnieken, bovendien leken de prooidieren zo goed als weg te zijn. Ze zouden vast bezig zijn met hun nest verder mooi maken, voordat de jongen kwamen. "H-hey.." De kater richtte zijn blik naar de poes die hem aansprak; Spottedleaf. Een zachte, vriendelijke glimlach verscheen op zijn gelaat. "Hallo, Spottedleaf!" Miauwde hij vriendelijk. Hij tilde zijn poot op en likte er enkele malen overheen om hem schoon te krijgen.


I have to confess something {+Lionroar} DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
I have to confess something {+Lionroar} Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedleaf
StarClan
I have to confess something {+Lionroar} DPKsfdL
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.
Gender:
Rank:
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: I have to confess something {+Lionroar}   I have to confess something {+Lionroar} Icon_minitimewo 1 mei 2013 - 16:28

"Hallo, Spottedleaf!" miauwde hij vriendelijk terug. Ze keek hem even recht aan, maar sloeg haar blik nadien neer op de grond en bedacht even de woorden die ze ging gebruiken. "E-ehm," begon ze twijfelend. Moest ze het eigenlijk wel tegen hem zeggen? Want aan de ene kant waren ze gewoon vrienden. Maar als ze het niet zei was ze er zeker van dat ze zichzelf schuldig ging voelen. Aangezien Lionroar de eerste keer dat ze elkaar zagen zijn eigen verhaal ook had verteld. Dus nu moest ze hetzelfde doen, en eerlijk tegen hem zijn. "Ik verwacht kittens van Blowsoul." sprak ze nadien zacht uit, zodat ze er zeker van was dat niemand anders dan Lionroar het zou horen. "Maar h-hij... hij heeft me in de steek gelaten een tijd geleden." vervolgde ze, waarna ze haar witte voeten even zwijgend bestudeerde. Ze durfde hem gewoonweg niet aan te kijken, maar aangezien ze er niet zwak wou uitzien deed ze het toch. De zwangere poes tilde haar kopje op en keek de kater strak aan, haar oren opzij gewend en haar staart rond haar lichaam heen geslagen.


I have to confess something {+Lionroar} 8drbHgc
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
I have to confess something {+Lionroar} V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: I have to confess something {+Lionroar}   I have to confess something {+Lionroar} Icon_minitimewo 1 mei 2013 - 16:38


LIONROAR
"E-ehm," Hoorde hij het goed? Twijfelde ze? Waarover? Wat wilde ze hem vertellen? Nieuwsgierig bleef hij haar aankijken, zijn ogen niet van haar afwendend. Hij wilde weten wat er was. "Ik verwacht kittens van Blowsoul." Verbaasd keek hij op, maar even later kwam er een vrolijke glimlach op zijn gezicht. Dat was fantastisch! "Gefelici-" Zijn woorden werden onderbroken door haar volgende zin. "Maar h-hij... hij heeft me in de steek gelaten een tijd geleden." De kater vernauwde zijn ogen. Eerst een poes zwanger maken en haar dan alleen met je kits in de steek laten? Dat was laag, heel laag. Hij keek naar de buik van Spottedleaf, die al redelijk dik was. Ze was dus al een tijdje zwanger, wanneer zou ze bevallen van haar kits. "Spottedleaf.." Begon hij, waarna hij haar weer aankeek. "Je bent een fantastische vriendin en warrior, en als hij niet aan jouw zijde wil staan als een partner en de vader van jouw kits, dan is hij het niet waard." Hij keek de poes strak aan, wilde er zeker van zijn dat ze er geen verdriet over voelde. Kort dacht hij terug aan zijn eigen verleden. Zijn moeder had geweigerd om te eten nadat haar partner weg was en hij wilde niet dat hetzelfde met Spottedleaf gebeurde. "Jouw kits zullen vast prachtig worden," Zacht glimlachte hij haar toe, waarna hij haar kort troostend een likje over haar hoofd gaf. "Het komt allemaal wel goed, Spottedleaf."


I have to confess something {+Lionroar} DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
I have to confess something {+Lionroar} Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedleaf
StarClan
I have to confess something {+Lionroar} DPKsfdL
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.
Gender:
Rank:
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: I have to confess something {+Lionroar}   I have to confess something {+Lionroar} Icon_minitimewo 1 mei 2013 - 16:52

Ze beet op haar lip en en voelde hoe ze instinctief haar oren in haar nek legde. De stilte die was aangebroken duurde naar haar smaak véél te lang. Ook al werd er maar voor tien seconden niks gezegd, het leek wel een uur te duren. Maar toen de kater eenmaal weer iets zei klaarde haar gezicht een beetje op. "Je bent een fantastische vriendin en warrior, en als hij niet aan jouw zijde wil staan als een partner en de vader van jouw kits, dan is hij het niet waard." ze liet even een sidderende zucht uit haar mond glijden en hees haar oren nadien weer overeind. "Jouw kits zullen vast prachtig worden," de zachte glimlacht die ze te zien kreeg troostte haar een beetje, maar alsnog was er die onzekerheid die ze waarschijnlijk nog wel voor een tijdje zou hebben. "Het komt allemaal wel goed, Spottedleaf." hoorde ze nog, toen ze nét even haar staartpunt tegen de grond liet tikken. "Maar wat als ik geen goede Queen zal zijn? Wat als de kittens gaan vragen wie hun vader is?" vroeg ze zacht, amper verstaanbaar. Een traan prikte achter haar oog, en wist nadien zich een weg te banen naar de open wereld. Het kleine druppeltje rolde over haar wang naar beneden. Ze haatte het om er zo zwak uit te zien, dat andere katten konden zien dat ze toch wel breekbaar was.


I have to confess something {+Lionroar} 8drbHgc
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
I have to confess something {+Lionroar} V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: I have to confess something {+Lionroar}   I have to confess something {+Lionroar} Icon_minitimewo 1 mei 2013 - 17:06


LIONROAR
"Maar wat als ik geen goede Queen zal zijn? Wat als de kittens gaan vragen wie hun vader is?" Hij moest zijn best doen om haar te horen, maar uiteindelijk hoorde hij een groot gedeelte van haar zin. Een traantje gleed over haar wang heen. Hij keek haar zacht aan, bang haar pijn te doen met een serieuze blik. "Je zult vast een goede moeder worden, daar ben ik van overtuigd. En als jouw kits erom vragen, vertel ze de waarheid. Ze verdienen het om te weten wie hun echte vader is." Hij gaf haar rustig een kopje, waarna hij haar weer aankeek. "Ik ben er voor je, dat weet je toch?" Miauwde hij, proberend haar te troosten.


I have to confess something {+Lionroar} DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
I have to confess something {+Lionroar} Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedleaf
StarClan
I have to confess something {+Lionroar} DPKsfdL
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.
Gender:
Rank:
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: I have to confess something {+Lionroar}   I have to confess something {+Lionroar} Icon_minitimewo 1 mei 2013 - 17:36

"Je zult vast een goede moeder worden, daar ben ik van overtuigd. En als jouw kits erom vragen, vertel ze de waarheid. Ze verdienen het om te weten wie hun echte vader is." ze glimlachte even toen de kater haar een kopje gaf, en haar nadien aankeek. "Ik ben er voor je, dat weet je toch?" miauwde hij. Ze dacht even na en bleef hem strak aankijken. Dat hij niet was zoals Blowsoul had ze nu al wel ondervonden. Dat die kater haar gewoon liet stikken net toen zij kittens van hem verwachtte was gewoon wreed, al zei ze het zelf. "Bedankt, dat is echt fijn om te horen." fluisterde ze toen ze even haar neus begroef in zijn pels. Maar hierna trok ze haar kopje weer terug en bekeek ze de kater bestuderend. "Maar nu genoeg over mij," ze glimlachte even haar tranen weg en hield haar staart weer stil. "Hoe gaat het met jou schouder?" vroeg ze nadien met een frons op haar voorhoofd, terwijl de bezorgde blik duidelijk te zien was in haar oranje ogen.


I have to confess something {+Lionroar} 8drbHgc
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
I have to confess something {+Lionroar} V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: I have to confess something {+Lionroar}   I have to confess something {+Lionroar} Icon_minitimedo 2 mei 2013 - 8:34


LIONROAR
Hopelijk had hij Spottedleaf getroost. Hij wilde niet dat een van zijn vrienden verdriet leed. Zou ze stoppen met huilen na wat hij gezegd had? Of ging ze door? Hij keek opgelucht toen de tranen langzaam aan ophielden en de poes weer terug tot rust kwam. Gelukkig. "Bedankt, dat is echt fijn om te horen." Fluisterde de poes, waarna ze haar neus in zijn pels drukte. Zachtjes grinnikte hij. "Fijn om je geholpen te hebben." Miauwde hij, waarna hij zijn blik kort van haar afwendde. Toen hij haar voelde bewegen, keek hij weer terug naar haar. "Hoe gaat het met jou schouder?" Was de vraag die ze stelde. Hij keek even kort naar zijn schouder en likte er snel overheen. "Ik mag weer mijn normale warrior taken oppakken, de wond bijna genezen. Ik heb een tijdje rust moeten nemen, maar daar heb ik het wel voor over." Glimlachte hij vervolgens uit. Hij draaide zijn schouder kort richting Spottedleaf. "Kijk maar, het is bijna weg." Het werd vast een litteken, maar dat maakte de jonge kater niets uit.


I have to confess something {+Lionroar} DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
I have to confess something {+Lionroar} Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedleaf
StarClan
I have to confess something {+Lionroar} DPKsfdL
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.
Gender:
Rank:
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: I have to confess something {+Lionroar}   I have to confess something {+Lionroar} Icon_minitimedo 2 mei 2013 - 10:58

Ze hoopte maar dat de wonde goed genezen was, en dat hij niet langer last had van zijn schouder. Als dat wel zo was, dat hij nog altijd niet perfect genezen was, dan zou ze zichzelf nog meer de schuld geven van alles. Maar zo was ze eenmaal, en het hele gedoe rond Blowsoul heeft haar alleen maar nog onzekerder gemaakt. "Ik mag weer mijn normale warrior taken oppakken, de wond bijna genezen. Ik heb een tijdje rust moeten nemen, maar daar heb ik het wel voor over." glimlachte hij. Ze spitste haar oren nieuwsgierig naar voren toen de kater zijn schouder naar haar toe draaide. Met een serieuze blik in haar ogen bestudeerde ze de genezende wond. "Kijk maar, het is bijna weg." zei hij er nog bij. "Dus je hebt er geen last meer van?" vroeg ze met hoop in haar amberkleurige ogen. Ze wende haar blik van de wonde af en keek Lion weer strak aan, wachtende op een komend antwoord. En als ze eerlijk moest zijn moest ze Lionroar om nog een gunst vragen... Maar daar zou ze nog eventjes mee wachten, ze wou eerst weten of hij nog last had van zijn schouder.


I have to confess something {+Lionroar} 8drbHgc
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
I have to confess something {+Lionroar} V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: I have to confess something {+Lionroar}   I have to confess something {+Lionroar} Icon_minitimedo 2 mei 2013 - 11:35


LIONROAR
De kater keek naar zijn genezende wond. Het zag er al een stuk beter uit dan een paar weekjes terug. Hij had er soms nog last van, als hij iets te ruw sprong of een te snelle beweging maakte. "Dus je hebt er geen last meer van?" Hij schudde kort met zijn hoofd. "Ik heb er niet veel last meer aan," Besloot hij als antwoord te geven. Hij wendde zijn blik van de calico poes af en bekeek de lucht kort. De lucht was blauw en er dwaalden enkele verloren witte wolkjes doorheen. Greenleaf, het seizoen van de hitte en de kittens. Hij grinnikte zacht, hij hield van dit seizoen.


I have to confess something {+Lionroar} DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
I have to confess something {+Lionroar} Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedleaf
StarClan
I have to confess something {+Lionroar} DPKsfdL
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.
Gender:
Rank:
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: I have to confess something {+Lionroar}   I have to confess something {+Lionroar} Icon_minitimedo 2 mei 2013 - 12:22

De angst die ze al eerder had gevoeld toen ze met Linesong, een van de jongere Warriors, aan het praten was wakkerde weer aan in haar lichaam. Wat als de kittens pas geboren werden tijdens Leaf-fall? Dan zouden ze wanneer ze op hun zwakst waren, de koudste manen moeten kunnen overleven? Wat als geen één het ging halen? De poes slikte even en schudde nadien onopvallend haar kopje. Toen de kater vaststelde dat hij er niet veel last meer van had, glimlachte ze even. "Dan is het goed," lachte ze. "Maar, mag ik je om een gunst vragen?" vroeg ze nadien op een rustige toon. Het was duidelijk dat ze al iets gekalmeerd was. De woorden die Lionroar had uitgesproken betekende veel voor haar. Het was fijn dat er toch katten waren die niet logen en bedrogen, katten die niet op Blowsoul leken. Ze hield haar vermoeide oranje blik op Lion gericht en haalde even diep adem.


I have to confess something {+Lionroar} 8drbHgc
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
I have to confess something {+Lionroar} V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: I have to confess something {+Lionroar}   I have to confess something {+Lionroar} Icon_minitimedo 2 mei 2013 - 12:37


LIONROAR
Het gesprek leek een beetje dood te lopen. Hij had de poes weten te troosten, althans, dat dacht hij. Zij had gevraagd hoe het met zijn schouder was, meer viel er voor hem niet te vertellen. Misschien had Spottedleaf nog iets belangrijks om te melden. "Dan is het goed," Hij knikte, maar zei verder niets meer. "Maar, mag ik je om een gunst vragen?" Een gunst? Wat voor gunst? Hij tikte met het puntje van zijn staart op de grond en wiebelde kort met zijn oren. "Tuurlijk." Besloot hij te zeggen, na een korte stilte. Hij wachtte op haar gunst, wat wilde ze van hem?


I have to confess something {+Lionroar} DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
I have to confess something {+Lionroar} Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedleaf
StarClan
I have to confess something {+Lionroar} DPKsfdL
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.
Gender:
Rank:
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: I have to confess something {+Lionroar}   I have to confess something {+Lionroar} Icon_minitimedo 2 mei 2013 - 13:32

"Tuurlijk." kreeg ze na een korte stiltepauze te horen. Haar ogen begonnen te glimmen terwijl ze hem aankeek. "Mijn leerling Crowpaw, zal ik niet kunnen trainen wanneer ik Queen ben." zei ze, "Maar aangezien ik haar trainingen niet te veel wil verwaarlozen, kun jij haar af en toe gewoon meenemen om de grenzen nog eens te laten zien? En haar enkele basic dingen te leren? Meer niet." Hopelijk vroeg ze niet te veel van hem. Maar ze wou gewoon niet dat het zwarte poesje ging denken dat Spottedleaf geen moeite meer in haar stak. Wanneer haar eigen kittens bijna apprentice zouden worden ging ze natuurlijk weer aan de slag met haar. Maar in de tussentijd kon Lionroar haar enkele dingen leren, niet meer. Anders vond ze het nogal oneerlijk tegenover Crowpaw. Ze snoof even de lucht op en merkte op dat er een verse prooigeur haar neusgaten binnendrong. Toen ze haar blik even afwende van Lionroar en naar de kamp ingang keek, zag ze dat er net een patrouille het kamp binnen kwam. Iedere kat had twee stukken vers gevangen prooi met zich meegenomen. Een glimlachje sierde haar lippen maar hierna keek ze de flame-point kater weer serieus aan.


I have to confess something {+Lionroar} 8drbHgc
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
I have to confess something {+Lionroar} V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: I have to confess something {+Lionroar}   I have to confess something {+Lionroar} Icon_minitimedo 2 mei 2013 - 18:06


LIONROAR
"Mijn leerling Crowpaw, zal ik niet kunnen trainen wanneer ik Queen ben." Begon de poes. Hij begreep niet precies wat ze hiermee bedoelde, daarom luisterde hij aandachtig verder. "Maar aangezien ik haar trainingen niet te veel wil verwaarlozen, kun jij haar af en toe gewoon meenemen om de grenzen nog eens te laten zien? En haar enkele basic dingen te leren? Meer niet." Hij knikte. "Oké, ik zal Crowpaw onder mijn hoede nemen totdat je weer uit de nursery bent." Hij wendde zijn blik van de poes af en keek het kamp door. Was Crowpaw aanwezig in het kamp? Misschien dat hij haar zo dadelijk even aansprak, dan kon de poes zich erop voorbereiden dat haar training toch door ging.


I have to confess something {+Lionroar} DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
I have to confess something {+Lionroar} Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedleaf
StarClan
I have to confess something {+Lionroar} DPKsfdL
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.
Gender:
Rank:
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: I have to confess something {+Lionroar}   I have to confess something {+Lionroar} Icon_minitimedo 2 mei 2013 - 18:15

Nieuwsgierig naar zijn antwoord beet ze eventjes op haar lip. Ze had toch niks verkeerds gezegd hé? Maar algauw smolten haar twijfels als sneeuw voor de zon weg. "Oké, ik zal Crowpaw onder mijn hoede nemen totdat je weer uit de nursery bent." Dankbaar keek ze hem aan. "Dankje," miauwde ze op een vriendelijke toon. Ze strekte nadien haar poten even en liet net zoals Lionroar haar blik even over het kamp glijden. "Echt bedankt dat je het voor me wilt doen, ze is nogal onzeker en ik wil niet dat ze denkt dat ik haar in de steek laat." sprak ze nadien. Ze glimlachte even naar hem en sloeg nadien haar blik weer neer op de grond. "Dan laat ik je nu maar weer met rust." miauwde ze een tikkeltje verlegen. Ze keek naar de kraamkamer waar enkele kittens aan het spelen waren, en waar Queens met elkaar aan het praten waren. Zou ze het ook ooit kunnen doen? Gezellig met andere Queens praten terwijl haar kittens met elkaar aan het spelen waren? Vast wel, of dat hoopte ze toch.


I have to confess something {+Lionroar} 8drbHgc
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
I have to confess something {+Lionroar} V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: I have to confess something {+Lionroar}   I have to confess something {+Lionroar} Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 8:18


LIONROAR
Hij vond het fijn dat Spottedleaf haar apprentice aan hem toevertrouwde. Crowpaw, was zijn naam. Hij zou de apprentice niet teleurstellen. Waarschijnlijk ging hij Crowpaw wat basis jaag technieken bijbrengen, dan kon de apprentice in ieder geval al een beetje jagen voor de clan en de elders. "Echt bedankt dat je het voor me wilt doen, ze is nogal onzeker en ik wil niet dat ze denkt dat ik haar in de steek laat." Hij knikte. Dus Crowpaw was een beetje onzeker."Dan laat ik je nu maar weer met rust." De kater stond op en knikte. Dan kon hij even weer verder met jagen, morgen begon hij wel met de training van Crowpaw. "Oké, als je me nog nodig hebt weet je me te vinden." Hij schonk haar een zachte glimlach toe, waarna hij zich omdraaide en wegliep.


I have to confess something {+Lionroar} DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
I have to confess something {+Lionroar} Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I have to confess something {+Lionroar}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: