Escape! - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Escape!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Snakewhisper
Member
Escape! - Pagina 2 DPKsfdL
209

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Snakewhisper
BerichtOnderwerp: Re: Escape!   Escape! - Pagina 2 Icon_minitimema 13 dec 2010 - 20:50

Snakekit luisterde naar zijn vader en zag tranen over diens wangen stromen. Bij Snakekit stroomden de tranen ook over zijn wangen. Hij likte de tranen bij zijn vader op. Hij vond het fijn dat zijn vader hem accepteerde, ondanks dat hij niet echt van zijn vaders soort was. Kwaad en gemeen. Snakekit keek naar zijn vader en snorde toen. Het geluk kwam langzaam opwellen in zijn hart, in plaats van die gevoelens die hem alleen maar kwetsten. Zijn eeuwige gevoel van verwarring verdween langzaam en het zonnetje in hem begon volop te schijnen. Dit was zijn Clan. Niet WindClan. Dit was zijn enige Clan waarvoor hij was geboren. Hij was niet verkeerd geboren. Hij was juist geboren en hij hoorde bij zijn vader. 'Ik blijf bij de Clan, pap. Ik denk dat ik hierom geboren ben. Om te vallen en vervolgens weer goed op te staan. Weet je, ik heb tijdens mijn keuzes door verwarrende gevoelens gehad, maar een last valt van mijn schouders,' zei Snakekit, terwijl hij zijn vader aankeek en lichtjes snorde. Hij voelde zich ongelooflijk trots op zichzelf. En binnen drie manen zou hij eindelijk Apprentice worden en zou hij zijn vader nog trotser maken dan die al kon zijn. Rustig keek hij zijn vader aan en gaf hem allemaal likjes over zijn borst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Escape! - Pagina 2 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Escape!   Escape! - Pagina 2 Icon_minitimema 13 dec 2010 - 21:05

'Ik blijf bij de Clan, pap. Ik denk dat ik hierom geboren ben. Om te vallen en vervolgens weer goed op te staan. Weet je, ik heb tijdens mijn keuzes door verwarrende gevoelens gehad, maar een last valt van mijn schouders,' zei Snakekit. Scytheshade zei verfuld met blijdschap "Net als ik heb je toch het ware pad gekozen, jij voro je familie en ik voor jou." Hij begon Snakekit een kopje tegeven en toen een lik over zijn voorhoofd. "Shadekit..... Kom er eens bij." Scytheshade was heel erg blij niks kon dit moment verpesten. "Ik hou van jullie beide, ik zou niets liever willen dan dat jullie de clan trouw blijven, Evileye is een veraadster, ik weet hoeveel jullie bij haar waren, dus als zij iets heeft gezegd, doe dat dan niet zonder na te denken of het verkeerd is. Toen ze de clan verraade had ze bijna met Shadowfur Aqualight vermoord." begon hij. "Met dank aan Raindrop en Brokenstar leeft Aqualight nog."


Escape! - Pagina 2 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Snakewhisper
Member
Escape! - Pagina 2 DPKsfdL
209

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Snakewhisper
BerichtOnderwerp: Re: Escape!   Escape! - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 dec 2010 - 17:45

Snakekit keek dolgelukkig naar zijn vader en snorde. Snakekit voelde de lik aan op zijn hoofd en keek zijn vader aan, terwijl hij zachtjes snorde en naar Shadekit keek, die geroepen werd. Toen zijn vader over Evileye praatte, leek het net alsof zijn hart, die helemaal gelijmd was, voor een deel weer scheurde. Zijn oren gingen plat en zijn staartje bewoog niet meer heen en weer. Hij ging zitten en keek triest naar de grond. Evileye was de Clan uit wegens verraad. Snakekit keek naar zijn vader en zijn oren gingen nog platter. 'Is Evileye echt weg? Maar ze was zo lief voor me!' sprak hij verontwaardigd uit. Hij voelde zijn voor een deel gescheurde hart hard bonzen. Evileye was aaardig tegen hem geweest en had hem zelfs op tour voor SchaduwClan meegenomen. Die andere kat, Shadowfur, waar zijn vader het over had, had hij nog meegemaakt toen die uit het kamp werd gesmeten. Wat niemand behalve Snakekit en Shadowfur wisten, was dat Shadowfur hem dreigend had aankeken en haar klauw even richting hem had laten gaan, maar had gemist. Zou Snakekit dat moeten vertellen tegen zijn vader? Ja, dit kon ook nog wel bij het slechte en het goede nieuws. 'Pap, toen die poes vertrok, Shadowfur, heeft ze mij dreigend aangekeken en een klauw naar me uitgestoken. Is zij echt zo slecht?' vroeg hij rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Escape! - Pagina 2 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Escape!   Escape! - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 dec 2010 - 18:05

Scytheshade had ja geschud na de vraag voer Evileye, en toen begon een tweede vraag. 'Pap, toen die poes vertrok, Shadowfur, heeft ze mij dreigend aangekeken en een klauw naar me uitgestoken. Is zij echt zo slecht?' vroeg hij rustig. Scytheshade werd even boos in hem maar dat was niet te merken. "Ja, zij wou Aqualight vermoorden, Blacknight, Raindrop, Blackclaw, Brokenstar en mij ook. Zij heeft ook het gaatje in me wang gemaakt en een paar littekens, ik bewonderde haar voor haar slechtheid, maar verraad dat gaat tever en klauwen naar jouw maakt dat ik pijnlijke dingen bij haar wil doen." zei Scytheshade. "Evileye heeft ook de clan veraden, samen met Shadowfur, hun twee zijn slecht, ik heb Evileye nooit vertrouwd" zei hij daarna. hij wist dat Snakekit evielye mocht maar Scytheshade wil Evileye afmaken en aanstukken scheuren.


Escape! - Pagina 2 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
 
Escape!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Marshlands-
Ga naar: