What's your name? {&Camomilepelt}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 What's your name? {&Camomilepelt}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sunnykit
Member
What's your name? {&Camomilepelt} DPKsfdL
Mariekseltjah
851
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender:
Rank:
Sunnykit
BerichtOnderwerp: What's your name? {&Camomilepelt}   What's your name? {&Camomilepelt} Icon_minitimeza 4 mei 2013 - 14:52

Sunnykit slofte rondjes door het kamp, het was weer eens zo dat er helemaal niks te doen was in het kamp. Aan de ene kant wilde ze het kamp uit, maar aan de andere kant wilde ze geen problemen met de grote katten. Toen ze voor de derde keer langs de nursery kwam, plofte ze neer. Haar voorpoten schuifelden heen en weer terwijl ze verveeld rondkeek in het kamp. Ze liet haar amberkleurige blik door het kamp glijden, deze bleef hangen op een warrior. Ze herkende de kat, maar wist haar naam niet. De wit met oranje kit sprong overeind en dartelde naar de warrior toe. "Hoi!" miauwde ze vriendelijk tegen de warrior. "Wie ben jij?" In haar ogen was nu een nieuwsgierige glinstering te zien.

{&Camomilepelt}


What's your name? {&Camomilepelt} 1115t15
What's your name? {&Camomilepelt} Mambostuck_sollux_by_yukinotenshi23-d6480hqWhat's your name? {&Camomilepelt} Zodiac_stamp_by_paramourxlights-d52blryWhat's your name? {&Camomilepelt} Homestuck_stamp__smilies_by_kitsumon-d4cqrvhWhat's your name? {&Camomilepelt} Yet_another_homestuck_stamp_by_lavender_ink_e-d418c40What's your name? {&Camomilepelt} Mambostuck_terezi_by_yukinotenshi23-d64801h
Terug naar boven Ga naar beneden
Camomilepelt
Member
What's your name? {&Camomilepelt} DPKsfdL
620

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Camomilepelt
BerichtOnderwerp: Re: What's your name? {&Camomilepelt}   What's your name? {&Camomilepelt} Icon_minitimeza 4 mei 2013 - 15:23

De zon kwam door de wolken terwijl Camomilepelt over het kamp trippelde. De zonnestralen schenen op haar vacht en de wind speelde met haar haren. Verblindt door de zon liep ze voorzichtig verder tot een plekje in de schaduw. Ze ging naast een struik zitten en tuurde om zich heen. De vogels floten hoog in de bomen en ze kon hun melodietje bijna helemaal meezingen. Plots kwam een wit met oranje kitten naar haar toe gedarteld. Camomilepelt keek op. "Hoi" miauwde de kitten vriendelijk. "Hallo" miauwde ze terug. Ze kon niet op de naam van de kitten komen. "Wie ben jij?" vroeg de kitten nieuwsgierig. Ergens in haar amberkleurige oogjes was een nieuwsgierige glinstering te zien. "Ik ben Camomilepelt en aan wie heb ik de eer te danken?" vroeg ze glimlachend aan de kitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunnykit
Member
What's your name? {&Camomilepelt} DPKsfdL
Mariekseltjah
851
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender:
Rank:
Sunnykit
BerichtOnderwerp: Re: What's your name? {&Camomilepelt}   What's your name? {&Camomilepelt} Icon_minitimewo 8 mei 2013 - 19:58

De poes glimlachte en miauwde: "Ik ben Camomilepelt en aan wie heb ik de eer te danken?" Sunnykit glimlachte terug. "Mijn naam is Sunnykit, miauwde ze vrolijk. "En ik zal de medicine cat worden als ik groot ben!" Dat was iets dat ze zeker wist, ze zou de WindClan medicine cat worden als ze ouder was, hoewel een warrior zijn haar ook wel leuk leek. Ze keek even rond in het kamp, er waren niet veel katten, de meesten waren op jacht, aan het trainen of met een patrouille mee... Oftewel er waren geen anderen om mee te praten, behalve Camoilepelt dan.


{Flut, srry^^"}


What's your name? {&Camomilepelt} 1115t15
What's your name? {&Camomilepelt} Mambostuck_sollux_by_yukinotenshi23-d6480hqWhat's your name? {&Camomilepelt} Zodiac_stamp_by_paramourxlights-d52blryWhat's your name? {&Camomilepelt} Homestuck_stamp__smilies_by_kitsumon-d4cqrvhWhat's your name? {&Camomilepelt} Yet_another_homestuck_stamp_by_lavender_ink_e-d418c40What's your name? {&Camomilepelt} Mambostuck_terezi_by_yukinotenshi23-d64801h
Terug naar boven Ga naar beneden
Camomilepelt
Member
What's your name? {&Camomilepelt} DPKsfdL
620

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Camomilepelt
BerichtOnderwerp: Re: What's your name? {&Camomilepelt}   What's your name? {&Camomilepelt} Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 17:16

"Mijn naam is Sunnykit, En ik zal de medicine cat worden als ik groot ben!" miauwde de kitten vrolijk. Ergens in haar stem klonk zekerheid over wat ze zei. Camomilepelt snorde zachtjes terwijl ze neerplofte. Ze kon het al voor zich zien, Sunnykit die medicine cat werd. De zon kwam door de bomen heen en scheen op haar vacht die warmer en warmer werd door de felle zonnestralen. "Laat eens tonen wat je allemaal al weet?" miauwde ze benieuwd naar wat de kitten al allemaal kon.

{geeft niet, deze ook o.o}
Terug naar boven Ga naar beneden
 
What's your name? {&Camomilepelt}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: