Aller eerste topic (Tips zijn welkom!!)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Aller eerste topic (Tips zijn welkom!!)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Redpaw,
Member
Aller eerste topic (Tips zijn welkom!!) DPKsfdL
Jarne
21
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Redpaw,
BerichtOnderwerp: Aller eerste topic (Tips zijn welkom!!)   Aller eerste topic (Tips zijn welkom!!) Icon_minitimeza 11 mei 2013 - 13:12

Redpaw, had de opdracht gekregen om te gaan jagen voor de elders. Hij had al twee muizen en een sappige waterrat te pakken gekregen. Het was intussen al voorbij zonhoog en de wit met rode kater had zichzelf even wat rust gegund. Hij lag languit te zonnen op de zonnerotsen. Zijn vacht werd heerlijk warm door de zonnestralen. Het was een prachtige dag voor Leaf-fall te zijn. Na een tijdje hief hij zich weer op en schudde zijn vacht. 'Laat ik maar terug gaan naar het kamp.' mompelde hij. Hij sprong van de zonnerotsen en kwam behendig op de grond terecht. Hij wilde net naar de plek gaan waar hij zijn gedode prooi had begraven, toen hij een wit staartje voor zich zag. De kater stak zijn neus in de lucht en rook een sterke konijnengeur. Meteen liet de wit met rode leerlingen zich in sluiphouding zakken. Zijn groene ogen hielden elke beweging van het konijn in de gaten. Poot voor poot sloop hij dichterbij het konijn dat te druk bezig was met het eten van gras om hem op te merken. Toen hij nog op slechts een staartlengte verwijderd was van het konijn, stak het konijn zijn bruine neusje in de lucht en wilde vluchten. Het konijn was echter te laat. Redpaw, duwde zich af en maakte het konijn af met een venijnige beet. Trots op zijn grote prooi ging de jonge leerling terug op weg naar zijn kamp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
Aller eerste topic (Tips zijn welkom!!) DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Aller eerste topic (Tips zijn welkom!!)   Aller eerste topic (Tips zijn welkom!!) Icon_minitimeza 11 mei 2013 - 13:33

Heel goed voor je eerste post, ik heb maar één tip

Je kunt 'Hij' altijd afwisselen met 'De jonge apprentice.' 'De kleine kater.' 'De rood-witte kat' En misschien ook nog de omgeving een beetje meer zoals
De snikhete zon scheen op Redpaw. Maar hij had er geen last van, de jonge apprentice had een korte vacht.

Trouwens, als je gebruikersnaam Redpaw, is hoef je niet Redpaw, te schrijven met komma hoor, je kunt gewoon Redpaw schrijven in de rpg (:


Aller eerste topic (Tips zijn welkom!!) 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpaw,
Member
Aller eerste topic (Tips zijn welkom!!) DPKsfdL
Jarne
21
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Redpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Aller eerste topic (Tips zijn welkom!!)   Aller eerste topic (Tips zijn welkom!!) Icon_minitimeza 11 mei 2013 - 13:47

ok, bedankt voor de tips Smile ik zal ze de volgende keer zeker gebruiken! Very Happy


Aller eerste topic (Tips zijn welkom!!) 2ptw93s
Terug naar boven Ga naar beneden
Phanter
Member
Aller eerste topic (Tips zijn welkom!!) DPKsfdL
marijn
142

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.
Gender:
Rank:
Phanter
BerichtOnderwerp: Re: Aller eerste topic (Tips zijn welkom!!)   Aller eerste topic (Tips zijn welkom!!) Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 2:19

Zal ik anders meedoen? En in welke clan komt Redpaw?


Aller eerste topic (Tips zijn welkom!!) 314f8dy
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpaw,
Member
Aller eerste topic (Tips zijn welkom!!) DPKsfdL
Jarne
21
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Redpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Aller eerste topic (Tips zijn welkom!!)   Aller eerste topic (Tips zijn welkom!!) Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 11:20

Ja hoor dat zou leuk zijn Smile Het is de bedoeling dat ik in de donderclan kom Wink


Aller eerste topic (Tips zijn welkom!!) 2ptw93s
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnheart
Member
Aller eerste topic (Tips zijn welkom!!) DPKsfdL
Marijn
219

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Dawnheart
BerichtOnderwerp: Re: Aller eerste topic (Tips zijn welkom!!)   Aller eerste topic (Tips zijn welkom!!) Icon_minitimeza 25 mei 2013 - 1:15

Dan doe ik mee met dawnheart ^^

Na de jacht keerde de gevlekte poes weer terug naar het kamp, terwijl ze een dikke eekhoorn in haar bek droeg. De poes genoot wat van de zon onderweg, zolang die er nog was. Het werdt al weer snel bladval, en dan zou het alleen maar regenen! Dawnheart zuchtte toen ze aan de vieze natte druppels dacht, en dat de zon weg zou gaan achter de wolken. De poes liep gewoon door, nu moest ze opleten. Ze was al bijna bij het kamp met de eekhoorn, dat was mooi. Ze voelde zich wel eenzaam deze dag, ze had met niemand gepraat! Ach, dat kwam nog wel. Ze wou eerst even die harige eekhoorn uit haar bek, ze had hem gevangen dicht bij het donderpad. Niet te dichtbij, want daar is natuurlijk geen prooi te vinden! Misschien wel, maar dan moet het wel domme idiote prooi zijn. Door die gedachte over prooi had ze honger, en wou het liefst de eekhoorn helemaal opsmikkelen. Maar nee, dat was tegen de krijgscode. Eerst moet de clan eten, niet jij. Dawnheart herhaalde het een paar keer in haar hoofd, tot dat ze een nieuwe geur rook. Een ThunderClan apprentice was hier, hij had ook prooi bij zich. Zou die die zelf gevangen hebben? Dat zal wel moeten want er is geen andere kat in de buurt. De poes haalde de kater in. "Hoi, jij bent Redpaw toch?" begon ze. "Ik ben Dawnheart, heb jij dat konijn zelf gevangen?"


Aller eerste topic (Tips zijn welkom!!) W4s41
Kittypaw - Sparklez - Dawnheart - Forestkit - Musicheart - Phanter - Stonepaw** - Forestkit - Halfsight - Brightkit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr. Tips
Member
Aller eerste topic (Tips zijn welkom!!) 2yw6dsk
Floriske
431

CAT'S PROFILE
Age: 208 moons (17 jaar en 4 maanden)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Mr. Tips
BerichtOnderwerp: Re: Aller eerste topic (Tips zijn welkom!!)   Aller eerste topic (Tips zijn welkom!!) Icon_minitimeza 25 mei 2013 - 13:49

@Dawnheart
Een prima post ^^
Topics hier tellen niet officieel mee als 'echt gebeurd in het leven van je kat', dus als jullie willeen rpg'en is het denk ik handiger om dat in de gewone rpg te doen ^^


Aller eerste topic (Tips zijn welkom!!) 2801mkx
Crowcall - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonleap
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpaw,
Member
Aller eerste topic (Tips zijn welkom!!) DPKsfdL
Jarne
21
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Redpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Aller eerste topic (Tips zijn welkom!!)   Aller eerste topic (Tips zijn welkom!!) Icon_minitimedo 30 mei 2013 - 17:30

'Hoi jij bent Redpaw toch? Ik ben Dawnheart, heb je dat konijn zelf gevangen?' Redpaw sprong geschrokken op. Hij liet zijn konijn voor zijn poten neervallen. 'Hallo, ja ik ben Redpaw.' Stelde hij zichzelf voor. 'J-Ja, zojuist, het stelde niet veel voor. Het was nog dommer dan een dove muis.' Zei hij verlegen terwijl hij met zijn poot porde in de dode prooi. 'Was het moeilijk om die eekhoorn te vangen? Dat is mij nog nooit gelukt.' De kater voelde dat hij rood werd onder zijn vacht. Zijn mentor heeft hem al een paar keer uitgelegd dat hij sneller en stiller moest zijn bij het vangen van eekhoorns. De leerling ging zitten en likte zijn borst om zijn snoet te verbergen. Zijn rode staart krulde hij om zijn poten en het puntje tikte de grond. Na een tijdje keek hij de krijgspoes weer aan. 'Laten we onze prooi eerst wegbrengen.' Stelde hij voor. 'Dan kunnen we onderweg verder praten. Ik denk dat er nog regen op komst is.' Vervolgde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpaw,
Member
Aller eerste topic (Tips zijn welkom!!) DPKsfdL
Jarne
21
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Redpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Aller eerste topic (Tips zijn welkom!!)   Aller eerste topic (Tips zijn welkom!!) Icon_minitimedi 9 jul 2013 - 0:51

Mr. Tips schreef:
@Dawnheart
Een prima post ^^
Topics hier tellen niet officieel mee als 'echt gebeurd in het leven van je kat', dus als jullie willeen rpg'en is het denk ik handiger om dat in de gewone rpg te doen ^^

Oke (zag het al eerder hoor maar ik ben vergeten te reageren Wink )
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aller eerste topic (Tips zijn welkom!!)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: