[SPT] It's burning me away



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [SPT] It's burning me away

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Burnedpaw
Member
[SPT] It's burning me away DPKsfdL
Dani
296

CAT'S PROFILE
Age: .: 9 Moons :.
Gender:
Rank:
Burnedpaw
BerichtOnderwerp: [SPT] It's burning me away   [SPT] It's burning me away Icon_minitimewo 15 mei 2013 - 22:38

In a time of need
Only a few can see what's wrong
Million standards problems

These lies are leading me astray
It's too much for me to stay
I don't want to live this destiny
It goes on END-LESS-LY
This love, this hate
It's burning me away


De wind ritselde zachtjes door de bladeren heen terwijl een poesje op een voorzichtige manier zich naar beneden liet glijden. Haar poten maakten een krassend geluid op het ruwe zand, maar uiteindelijk kon ze ze neerzetten op het zachte, welgevormde groenblad gras. Ze was weggevlucht uit het kamp, weg van de starende blikken om haar brandwonden op haar gezicht, weg van de pesterijen, weg van haar mentor die haar hoofd vulde met vooroordelen. Weg van alles. Ze zakte neer tussen de wortels van één van de bomen en huilde in de jammerende, snikkende, traanloze manier van katten. Ze krulde haar staart om haar lichaam heen. Ze was het helemaal zat.

{Open}


||Burnedpaw||
Terug naar boven Ga naar beneden
Smellbelly
Member
[SPT] It's burning me away DPKsfdL
Anna/Duckface
460
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Smellbelly
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] It's burning me away   [SPT] It's burning me away Icon_minitimeza 18 mei 2013 - 9:20

Peinzend trok Smellpaw een velletje af haar nagel. Ze begon verder te knauwen aan haar poot. Haar hele hoofd tolde van de regels van de Clankatten. In haar vroeger leventje was er geen groep en noch een gevecht om territoria of iets anders. Ze leefde toen alleen. Smellpaw keek met haar ijsblauwe ogen in het rond. Deze kant van het territoria kende ze niet. Haar nieuwsgierigheid werd aangewakkerd door dat de grote, oude eikenbomen van Fourtrees oprezen. Smellpaw keek haar ogen uit. Het was prachtig. Plotseling werd haar aandacht getrokken door een zwarte gedaante. Het was een poes zo te reuken, en ze was verdrietig. Met snelle en sierlijke pasjes liep ze op de poes af. Nu kon ze ook heel duidelijk reuken dat ze van de SkyClan was. Ze hield in toen ze die kat hoorde snikken en jammeren. "Ehm.. Hallo?", vroeg ze nieuwsgierig.


[SPT] It's burning me away 288m64l
~Feel my breath
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[SPT] It's burning me away
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: