Who are you? {Floor Iris}

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
spottednose
Member
Who are you? {Floor Iris} DPKsfdL
Kiana
229
Actief

CAT'S PROFILE
spottednose
BerichtOnderwerp: Who are you? {Floor Iris}   Who are you? {Floor Iris} Icon_minitimezo 19 mei 2013 - 20:48

Spottednose werd wakker, ze schudde haar gevlekte kopje wakker. Voorzichtig liep ze de warrior den uit om de ander warriors niet te wekken. Ze liep de openplek over richting de prooistapel. Ze koos er een ekster uit en at hem hongerig op. Nu lagen er enkel nog twee muisjes, een merel en een eekhoorn. 'Ik moet dan maar eens gaan jagen.' besloot de poes. Ze had geen leerling om te trainen dus had ze daar genoeg tijd voor. Eenmaal in het bos stak ze haar neus in de lucht, ze opende haar mond en er kwam een sterke muizengeur in haar geurklieren. Automatisch liet ze zich in sluiphouding zakken terwijl ze uitzocht waar de muis zich precies bevond. Het domme beestje was te druk bezig aan een zaadje om haar op te merken. Al snel had ze hem te pakken en beet ze hem dood. De heerlijke prooigeur vulde haar neus en het water liep in haar mond. De zwart wit gevlekte poes schepte er snel wat aarde over zodat die luie aaseters het niet stalen. Ze liep nog wat dieper het woud tot er weer een prooigeur opving, dit keer van een merel. Ze sloop poot voor poot dichter bij de merel. De donderclan krijgster wilde hem net bespringen toen er een andere kat te voorschijn kwam. Geschrokken vloog de merel weg. 'Hé! Wie denk je wel niet dat je bent? Dat was mijn prooi!' blies spottednose woedend tegen de vreemdeling. 'En wat doe je sowieso op donderclan territorium?' Ging ze woest verder. Haar haren waren helemaal recht gekomen en ze ontblootte haar vlijmscherpe tanden en nagels. Ze grauwde uitdagend naar de indringster. Ze wachtte nog even met aanvallen tot de vreemdeling had geantwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Floor Iris
Member
3
Actief
Floor Iris
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? {Floor Iris}   Who are you? {Floor Iris} Icon_minitimezo 19 mei 2013 - 21:00

'Ik ben hier om te vechten' zei de woeste kat vals. Toen begon ze te vechten met de kat. Ze beet de kat in haar schouder. Na een tijdje ging de woeste kat weg.'Veel plezier met sterven' zei de woeste kat en ze ging ervandoor. Een paar uur later liep de woeste kat weer naar de plaats in het woud. Ze kreeg ongewild medelijden met de vreemde kat. Ze was echt boos op zichzelf. Ze ging zitten en keek in het rond op zoek naar de vreemde kat.Ze vond de vreemde kat echt nergens. Zag ze nou zo slecht of was e er echt niet?

Laatst aangepast door Floor Iris op ma 20 mei 2013 - 11:46; in totaal 6 keer bewerkt
spottednose
Member
Kiana
229
Actief

CAT'S PROFILE
spottednose
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? {Floor Iris}   Who are you? {Floor Iris} Icon_minitimezo 19 mei 2013 - 21:20

Ik ben hier om te vechten. Zei de eenling vals. De kat vloog Spottednose aan, maar de gevlekte poes liet zich niet zomaar doen. De valse kat beet in haar schouder. Spotted probeerde de pijnscheuten te negeren en de kat van zich af te schudden, maar die hield zich veel te stevig vast. De donderclan poes probeerde in de vreemdeling haar staart te bijten, maar kreeg hem niet beet. Het begon zwart te worden voor haar ogen en ze viel door het bloedverlies op de grond. De rogue liet haar los en liep dood gewoon weg. De kat liep weg en liet haar achter zonder ook maar om te kijken. Spottednose probeerde recht te staan om terug te keren naar het kamp, maar dat ging niet zo goed. Na een paar moeizame pogingen lukte het haar om recht te staan en om zelfs een eindje te wandelen of eerder wankelen. Een paar keer werd het zwart voor haar ogen en ze was bang dat ze zou flauwvallen, maar ze hield stug vol. Uiteindelijk moest ze het wel opgeven en ze liet zich zakken naast een boom. De gewonde poes viel in een diepe slaap

Laatst aangepast door spottednose op ma 20 mei 2013 - 14:47; in totaal 1 keer bewerkt
Floor Iris
Member
3
Actief
Floor Iris
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? {Floor Iris}   Who are you? {Floor Iris} Icon_minitimema 20 mei 2013 - 10:28

Na een tijdje begon Floor iris zich ongerust te maken en ze ging de vreemde kat zoeken. Ze vond de vreemde kat al slapend onder een boom. Ze besloot de vreemde kat wakker te maken. Toen de vreemde kat wakker was ging floor iris voor haar zitten. Rustig maar' zei Floor Iris tegen de andere kat. 'Ik ben de kat die je aanviel maar nu kom ik in vrede' zei Floor Iris. Floor Iris zitten. 'Hoe heet je'? vroeg Floor Iris aan de andere kat. 'Mijn naam is Floor Iris en ik ben een rogue' voegde e er toen aan toe. Floor iris legde een poot op de poot van de andere kat. Je hoeft echt niet meer bang te zijn want ik kom echt in vrede zei Floor Iris en ze liet haar poot los. Ze wachtte geduldig op antwoord terwijl ze ging liggen. Ze was best moe van het vechten.

Laatst aangepast door Floor Iris op vr 31 mei 2013 - 20:20; in totaal 2 keer bewerkt
spottednose
Member
Kiana
229
Actief

CAT'S PROFILE
spottednose
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? {Floor Iris}   Who are you? {Floor Iris} Icon_minitimema 20 mei 2013 - 10:47

Iemand porde haar wakker. Stijf probeerde ze recht te komen. Toen ze zag wie ze voor zich zag gingen haar nekharen omhoog en krulde haar lip op in een snauw. 'Rustig maar' zei de rogue van daar net tegen haar. 'Ik ben de kat die je aanviel, maar nu kom ik in vrede' Spottednose snoof achterlijk. Alsof dat waar was. Ondanks haar verwondingen zou ze klaar zijn voor de strijd die ze onmogelijk kon winnen. 'Wat is jou naam? Mijn naam is floor iris en ik ben een rogue.' Stelde de vreemde poes zich voor. [b] 'Wow dat had ik nog niet door dat je een rogue was.' Antwoorde de gewonde poes chagrijnig. Floor iris nam haar poot beet en fluisterde dat ze echt niet bang meer hoeft te zijn want dat ze echt in vrede kwam. Daarna liet de poes haar poot weer los. 'Oh dus jij komt iemand bevechten laat die dan achter zonder om te kijken en komt dan zogezegd terug in vrede? Ik geloof er niets van, waarom ben je echt terug? om het af te maken?' Spuugde Spottednose boos. Ze keek met haar gele ogen brandend van vijandschap in die van de eenling. 'Ik ben Spottednose, voor als je wilt weten wie je wilt vermoorden.' Zei de donderclan poes sarcastisch. Om de eenling te tonen dat ze zou vechten als het moest likte ze, stram als ze was, haar voor poot schoon.

Laatst aangepast door spottednose op vr 31 mei 2013 - 21:00; in totaal 1 keer bewerkt
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Who are you? {Floor Iris} Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? {Floor Iris}   Who are you? {Floor Iris} Icon_minitimema 20 mei 2013 - 11:01

Floor Iris,

Je bent aan het powerplayen. Je kan niet van een ander zeggen dat deze halfdood is, gezien je de verwondingen van een andere kat niet mag bepalen. Daarbij komen rogues niet zomaar het kamp binnen van een Clan, dus de Medicine cat had je ook niet kunnen halen. Afgezien van het feit dat jij de medicine cat helemaal niet mag bespelen in je post. Ze kan ook niet in het kamp zijn. Gelieve het topic wat aan te passen, anders sluit ik hem.

Mvg. Fireheart
Floor Iris
Member
3
Actief
Floor Iris
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? {Floor Iris}   Who are you? {Floor Iris} Icon_minitimema 20 mei 2013 - 11:02

'Ik weet het dat was stom van me' zei floor iris. 'Ik ben een paar uur later ook hulp gaan zoeken'. 'Ik weet het dat een paar uur wel lang is maar ik was nog best boos'. Ze slikte. De reden dat e de vreemde kat aanviel ws omdat ze zich op iemand af moest reageren. Dat moest ze doen omdat haar zus de doodstraf kreeg. De doodstraf kreeg e omdat ze een moordenaar was. De doodstraf hield bij haar in dat ze aan de bloodclan katten werd gevoerd en die mochten haar doden. Dit alles legde flooriris na een korte aarzeling uit aan de vreemde kat en ze begon te huilen.

off sorry ik zal het niet meer doen

Laatst aangepast door Floor Iris op ma 20 mei 2013 - 11:15; in totaal 2 keer bewerkt
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? {Floor Iris}   Who are you? {Floor Iris} Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: